The one and only - BoS

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Sånn. Det burde lære folk en lekse om spamming i stammetrådene.

Tviler på at Nofjon og BoS er fryktelig interessert i denne spammen som er skriblet ned her.
 

DeletedUser

Guest
BoS søker de beste og mest profilerte spillerne fra V1 og V2.
Aktivitetsnivået er svært høyt, og krav til resultater både her og tidligere er enda høyere.

Mener du at du oppfyller disse kravene, kan du søke.
Send en utfyllende og god søknad til Kkire5, som beskriver hvorfor du mener du er kvalifisert.

Hvis ikke: Ikke gjør deg bryet.


Hva er egentlig meningen ved å lage en stamme som inneholder de "beste" og mest profilerte fra v1 og v2??
Hvilke utfordringer skal dere ha?:confused:

"beste" og mest profilerte??
Det vil det altids dukke opp spillere som overasker positivt.
Gjerne mer enn hva de "beste" og mest profilerte klarer å prestere.


Jeg har egentlig mer respekt for de stammene som kommer fra intet, og skaffer seg rykte ettersom hva de presterer mot de store beryktede spillerne, eller stammer:)
 

DeletedUser

Guest
jaja

Hva er egentlig meningen ved å lage en stamme som inneholder de "beste" og mest profilerte fra v1 og v2??
Hvilke utfordringer skal dere ha?:confused:

"beste" og mest profilerte??
Det vil det altids dukke opp spillere som overasker positivt.
Gjerne mer enn hva de "beste" og mest profilerte klarer å prestere.


Jeg har egentlig mer respekt for de stammene som kommer fra intet, og skaffer seg rykte ettersom hva de presterer mot de store beryktede spillerne, eller stammer:)

Go`morgen. :)

Meningen er vel åpenbar? Det er jo for å bli best?
Jeg skal love deg at utfordringene nok er der likevel, men du slipper liksom å forklare hva man må gjøre, til enhver tid. I tillegg er dette spillere med allsidige erfaringer vi kan nyttegjøre innen forskjellige områder, for best mulig resultat.

Du har rett i at en og annen ukjent kan "gliimte" til og det er helt supert, men du er sikkert enig at å finne disse på forhånd ikke er mulig. I såfall er de jo alt profilerte og gode. ;)
 

DeletedUser

Guest
f

Jeg forstår ikke poenget med den posten du sendte meg, den skremmer ingen, og da mener jeg ingen. Jeg tok det som en dårlig spøk. Hvorfor i alle dager skulle jeg sendt deg ressurser så tidlig i spillet?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
At spesielt to spillere driver å slenger til hverandre er vel så off-topic som det går ann. Kan dere holde dere til temaet, slutte å sutre og heller ta denne privatiseringspropagandaen på post IG eller på forum?

Ontopic: Det at BoS søker profilerte og rutinerte spillere er ganske enkelt fordi vi kommer fra en verden til en annen med masse erfaringer som vi kan bruke her i V3. Mye lettere å samarbeide med spillere som har spilt TW i 3 år, vært blant de beste og vært i de beste stammene og virkelig kan det de driver med, istedenfor å få inn en gjeng spillere du må lære opp i absolutt alt.

Det er svært irriterende, spesielt med tanke på alt tull og rot som er på forumet, så BoS viser seg taktiske;)
 
Topp