The punisher slår til igjen hoho

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
stingray i dag klokken 16:28
lol du er tulling som ikke kan spille tw

stingray i dag klokken 16:30
kan du ikke tw, eller nei stemmer du bruker jo bleie, ekke d flaut??

The Punisher i dag klokken 16:32
hva snakker du om?

stingray i dag klokken 16:34
du er noob ekke du :)?

The Punisher i dag klokken 16:38
1) Kom til mitt område så kan vi ha krig? Skal vi se hvor tøff du er.. Det du viser nå er bare et tegn på redd het.. Hvorfor gidder du å ta konkatkt med meg? å ja, du er tulling...

Ja, jeg er noob...

stingray i dag klokken 16:39
bra du er enig :)
så god dere i virus er da hahaha
leder dere?

The Punisher i dag klokken 16:40
la meg gjette. Du er en typisk ny begynner? Som er en poenghore?

stingray i dag klokken 16:40
er jeg d XD
lol
la meg gjette du suger :)?

The Punisher i dag klokken 16:41
ingen dårlige tw spillere kommer på rank 6 din idiot!

stingray i dag klokken 16:42
er jeg idiot :O?
haha, ler godt nå jeg, hahhahahahah

ekke rart slike spillere som deg ikke kommer langt i spillet gitt

The Punisher i dag klokken 16:43
er jo på rank 6 din sopp

stingray i dag klokken 16:44
hoho du er rank 137 hahhaa

The Punisher i dag klokken 16:44
har flere kontoer diin lille unge

stingray i dag klokken 16:45
hahaha.
Har du vell store mann
haha du failer så sykt, skulle likt og adlet deg

The Punisher i dag klokken 16:46
så kom hit da..

stingray i dag klokken 16:47
nei kom hit heller, blir klar jeg :O

stingray i dag klokken 16:50
flirer godt av dine meldinger din oppskrytte mann :))
hohoho
 

DeletedUser

Guest
tipper det er 3 ting:

1. Du sier du er på rank 6, men der er Espen og Kristure. Ingen mulighet for at du er der.

2. Det er ulovelig og ha mere enn 1 konto på 1 server-

3. Du tror det er lovelig, og tøffer deg med det.


men kan ikke si han andre er noe serlig bedre da.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
hehe, men vist du ser at jeg skrev at jeg har flere kontoer så mener jeg andre verdner. Jeg driver ikke med multi nei..

Men skjønte ikke hvorfor han begynte å skrive til meg :D
 

DeletedUser

Guest
Personlig synes jeg ingen av de to skiller seg stort ifra den andre, og det er ikke noe kompliment til noen av dem.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg skjønner simpelthen ikke dette. Jeg er ikke alltid enig i det TC skriver, men det får da være grenser.............hva i svarte ( slettet av sensuren ) skal denne tråd være godt for? Kunne den ikke være lagt inn på funny mail? Hver gang TC skriver et eller annet, får vi samme sirkus.

Sku det opprettes en egen tråd, hver gang en spiller uttaler seg uheldigt/dumt her, ja da ble her rikeligt å lese.

Mener helt ærligt, at trådstarter burde gå litt i seg selv, å begynde å tenke, før han/hun starter noe så tåpeligt som dette. Jeg ser det kun som en hevnaksjon, pga egen dumhet. ( se funny mails )
 
Sist redigert:

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
på funny mails så måtte dem vell ha sensurert navnet...
da blir jo ikke personen like uthengt som trådstarter ønsker :rolleyes:
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Jeg skjønner simpelthen ikke dette. Jeg er ikke alltid enig i det TC skriver, men det får da være grenser.............hva i svarte ( slettet av sensuren ) skal denne tråd være godt for? Kunne den ikke være lagt inn på funny mail? Hver gang TC skriver et eller annet, får vi samme sirkus.

Sku det opprettes en egen tråd, hver gang en spiller uttaler seg uheldigt/dumt her, ja da ble her rikeligt å lese.

Mener helt ærligt, at trådstarter burde gå litt i seg selv, å begynde å tenke, før han/hun starter noe så tåpeligt som dette. Jeg ser det kun som en hevnaksjon, pga egen dumhet. ( se funny mails )

Enig der :)
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg skjønner simpelthen ikke dette. Jeg er ikke alltid enig i det TC skriver, men det får da være grenser.............hva i svarte ( slettet av sensuren ) skal denne tråd være godt for? Kunne den ikke være lagt inn på funny mail? Hver gang TC skriver et eller annet, får vi samme sirkus.

Sku det opprettes en egen tråd, hver gang en spiller uttaler seg uheldigt/dumt her, ja da ble her rikeligt å lese.

Mener helt ærligt, at trådstarter burde gå litt i seg selv, å begynde å tenke, før han/hun starter noe så tåpeligt som dette. Jeg ser det kun som en hevnaksjon, pga egen dumhet. ( se funny mails )



TC spiller ikke lenger..
 

DeletedUser

Guest
TC stakk da det gikk litt dårlig. Stort sjokk for oss alle.

jepp, jeg var helt overaska :O

han lova jo at han skulle adle meg vekk, men ble vistnok aldrig noe av:(

det værste var at når det kom adelsangrep skylte han på at det var kv som sendte siden han faile, også sluttet han en uke etterpå eller noe sånt:p
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
jepp, jeg var helt overaska :O

han lova jo at han skulle adle meg vekk, men ble vistnok aldrig noe av:(

det værste var at når det kom adelsangrep skylte han på at det var kv som sendte siden han faile, også sluttet han en uke etterpå eller noe sånt:p

:D

Jeg føøøler "noen" spådde dette i forkant.. :eek:
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
TC stakk da det gikk litt dårlig. Stort sjokk for oss alle.

Nå kan du drite i Geir. Geir slutta ikke fordi det gikk dårlig. Så her får du slutte snakke usant om Geir!! Du eller ingen aner hva han går og har gått igjennom dem siste månedene!!
 
Sist redigert av en moderator:

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
jepp, jeg var helt overaska :O

han lova jo at han skulle adle meg vekk, men ble vistnok aldrig noe av:(

det værste var at når det kom adelsangrep skylte han på at det var kv som sendte siden han faile, også sluttet han en uke etterpå eller noe sånt:p

det var en kontovakt som ikke klarte å gjøre oppgaven han fikk. Så er sant det med adels angrepa. Han gjorde omvendt
 
Topp