The punisher slår til igjen hoho

DeletedUser

Guest
Nå kan du drite i Geir. Geir slutta ikke fordi det gikk dårlig. Så her får du slutte snakke usant om Geir!! Du eller ingen aner hva han går og har gått igjennom dem siste månedene!!

akkurat nå høres du ut som han (think)
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
IRL gjorde så han slutta! Så vist du ikke vet det hvorfor komme med idiotiske tanker da?

Vist jeg hadde sakt hvorfor han slutta så hadde dere skjønt hvorfor, men vist dere vil vite det får Geir si det.

Det er alltid en grunn, for alle. Det er fullt lovlig å slutte, men noen ganger veit man at folk vil gjøre det. De fleste vet at TC slutter med en gang han ikke føler seg trygg på å holde byene sine. Da gir han heller bort kontoen, så ingen kan ta han på at han ble adla. Men, men, sånn er det.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Det er alltid en grunn, for alle. Det er fullt lovlig å slutte, men noen ganger veit man at folk vil gjøre det. De fleste vet at TC slutter med en gang han ikke føler seg trygg på å holde byene sine. Da gir han heller bort kontoen, så ingen kan ta han på at han ble adla. Men, men, sånn er det.

:mad: Bra du har dine meninger, men meningene dine er så sjukt feil!
 

DeletedUser

Guest
IRL gjorde så han slutta! Så vist du ikke vet det hvorfor komme med idiotiske tanker da?

Vist jeg hadde sakt hvorfor han slutta så hadde dere skjønt hvorfor, men vist dere vil vite det får Geir si det.

Det er en viss grunn at jeg sier dette her som f.eks at det var akkurat det han sa til meg da jeg fant ut det var han :eek:

'' nei The Cleaner spiller ikke her, for at har IRL problemer. Jeg er en venn av han som kjenner han godt og snakker med han akkurat nå, det var derfor han sluttet på v9 og...''

det var omtrent make til det han sa til meg da jeg møtte han på v10.
han oppførte seg som at han var en annen person, og som at han viste om ALT som skjedde i The Cleaner sitt liv, men så viste det seg vist at jeg tok han på senge pga jeg kansje vet hvordan han oppfører seg:rolleyes:

dette er grunnen for at jeg er i stor tvil på alt du sier.
 

DeletedUser

Guest
At han slutter på en verden når det går dårlig. at noe skjer IRL eller ei, så begynner unskyldningen å bli gammel... Derfor få her har respekt for han, og dømmer han istedenfor å tro på det han og disiplene hans kommer med. det må vel du også forstå. ;)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
At han slutter på en verden når det går dårlig. at noe skjer IRL eller ei, så begynner unskyldningen å bli gammel... Derfor få her har respekt for han, og dømmer han istedenfor å tro på det han og disiplene hans kommer med. det må vel du også forstå. ;)

mener du at det er en unskylding?
 

DeletedUser

Guest
synes det er interessant at du bruker smiley rett etter en setning du sier at en nær venn har gått bort..
TC.. vær en mann, innrøm at du har lagd ny forumkonto og troller litt. da får du sikkert litt mer troverdighet her også. den er jo lik null pdd
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Da jeg tidligere benevnte The Punisher kontoen med TC, da var det ikke Geir jeg tenkte på. Jeg tenkte mer på den blest, det altid er rundt kontoer som Geir har/har hatt.

Det er korrekt, at Geir altid har vært mye av og på. Og hva så, det er nu en gang hans spillestil, hva enten vi liker det eller ei. Men beklager på Geir sine vegne, om det denne gang har grunn i det, som er blevet skrevet her av ny eier på TP.

Og stadig........jeg er ikke en av Geir sine disiple............jeg er min egen profet :)
 
Topp