The punisher slår til igjen hoho

cm-punk

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hvorfor kaller dere personen TC? Thecleaner forlot kontoen for lengst. Sist jeg sjekket har det kommet en ny dude på denne kontoen etter at kontoeieren forsvant.

Så dere får kose dere med underholdningen, men å finne ut hvem som egentlig er bak kontoen har dere altså ikke klart. :eek:
 
Sist redigert:

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Hvorfor kaller dere personen TC? Thecleaner forlot kontoen for lengst. Sist jeg sjekket har det kommet en ny dude på denne kontoen etter at kontoeieren forsvant.

Så dere får kose dere med underholdningen, men å finne ut hvem som egentlig er bak kontoen har dere altså ikke klart. :eek:

er ikke lenge siden han slutta
 

cm-punk

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
og pointet ditt med det er?
Eneste som betyr noe er at han har slutta, end of story
 

cm-punk

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nvm, snakket med tc selv..

Enkleste måten å vite at du ikke var TC er fordi han kun har hatt 1 forumkonto og ettersom jeg visste han slutta pga barndomsvenninna, så var det ikke akkurat så vanskelig å skjønne.

Ser bare heller ikke helt vitsen med denne tråden av starteren.
Men same shit anyway
 

DeletedUser

Guest
tsja, er ikke så sikker på det, selv om dere sier det.

The Cleaner sluttet rett etter han failet på meg, og viss man da ser til bake på gamle dager med han, så har det akkurat vært det samme som skjedde da..

Når han failer, og forstår at han kan miste en by, slutter han, det gjorde han nå. Selvsakt kan det være det er rett med barndomsvenninen, men dette har han faktisk sakt til med 2 ganger før, så jeg akter ikke og tro på det han påstår.
 

cm-punk

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
tsja, er ikke så sikker på det, selv om dere sier det.

The Cleaner sluttet rett etter han failet på meg, og viss man da ser til bake på gamle dager med han, så har det akkurat vært det samme som skjedde da..

Når han failer, og forstår at han kan miste en by, slutter han, det gjorde han nå. Selvsakt kan det være det er rett med barndomsvenninen, men dette har han faktisk sakt til med 2 ganger før, så jeg akter ikke og tro på det han påstår.

Er da ingen hemmelighet at det ikke gikk så bra på kontoen hans heller.
Men jeg veit han var i begravelse og hadde det tungt.
Det var nok en god gammeldags blanding av lei av tw, ikke få ting til å stemme, travel irl og samtidig når triste ting skjer så er ikke ting gøy. Så det var vel en 50/50.

Men at han ikke spiller mer, såpass veit jeg.
Men forstår ikke hvorfor han ga den bort til en 14åring av en guttevalp
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Må berre komentere at i det det skjer noko gale IRL, då er det ikkje akkuratt TW ein tenker på først. Og då går det jo dårlegt på TW om ein ikkje er aktiv. Ingen som ser den samenhengen? :eek:

Er vel ein ganske naturleg reaksjon at går det drit IRL, då går det drit på TW...

Now pepz, get a life. TW is not everything...
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Hva dere tror eller ikke tror, hvem som er hvem, og ikke er hvem eller den du tenker og tror er Jesus, Gud eller om du er adoptert eller ekte sønn eller datter. Dette er ihvertfall TC sine ord: Tiden på TribalWars har vært artig. Moro og se hvor mange apekatter som bruker tia si på sånt sjø sprøyt som de tror på. Min tid har vært begravleser av nære slekninger og venner. Jeg ser ikke på TribalWars som noe annet enn tidsfordriv, og når tiden ikke strekker til fordi andre mennesker krever omsorg og nærvær, så har jeg desverre ikke anledning til og drive med motargumentasjon mot dårskapen til mine rivaler. Det gleder meg at de tror at de er så viktige at jeg vil bruke tiden min på ape streker, og det gleder meg at de bruker mer tid på det enn skolegang. For da vet jeg at når de blir store, så ender de opp som ryddehjelpa mi, eller som hjemmehjelpa til folk i min alder, siden de hverken har inteligens nok til å skjønne at det finnes viktigere ting i livet enn TribalWars. Men tiden min bak et spill av denne typen er over for godt. Penger- inntekt og mellom mennesklige relasjoner er herved prioritert.
[17:52:54] Geir: Det kan du si er min hilsen til dem.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Lykke til videre, TC. Jeg kommer neppe til å starte på V11, og kjenner jeg deg rett vil du gjøre det. Så da skal du slippe tråder og propaganda fra denne siden i alle fall. Har ikke folk lært nå, så er det deres egen feil.
 

DeletedUser

Guest
om folk velger å slutte med spillinga - får vel være opp til hver enkelt. At det skal gå foregå en evig diskusjon inne på forum i etterkant blir for meg ivertfall, for dumt.
 
Topp