The True Story - Toshi

DeletedUser

Guest
Det skjedde i de dager, da 300S kriget mot UGD. Da Autro & 300 S var gode allierte. Helt til 300 S fant ut at å ta inn 3-4 spillere ifra UGD. Dette ble ledelsen i Autro sure for, og satte seg selv på masseslett. Senere har 300 S tatt vare på mange av medlemmene som var i Autro, som ville fortsette - Samt de ifra UGD. Blandt annet, var det en som het Toshi. En stakkarslig liten kar, på et par hunder tusen poeng. 300 S lot han vokse seg stor og sterk på byer, byer som de hadde clearet, rett og slett fordi de behandler nye spillere, akkurat som de som var der ifra starten.

Toshi vokste seg større i 300 S, mye på VA & Atzon, mye der var det også 300 S som hadde clearet. Men også mye clearet han selv, noe du ser på ranken hans på ODA. Sannheten med at Toshi forlot 300 S, i fordel til Snipe. En stamme som hadde gitt han så mangt, for hadde ikke de fått lov til å bli med inn i 300 S, ville det vært bra stor sannsynlighet for at denne spilleren er borte. Jeg føler også at de medlemmene i SAS også skylder oss såpass, at de kommer tilbake for å hjelpe oss i krigen. Rett og slett fordi mange ikke ville overlevd, noen kunne muligens gått inn til Noble, Snipe, HG eller VA - Men de valgte 300 S, og vi tok godt imot dem.

Mange i 300 S lurer nå også på om dette har vært planen hele tiden, å bygge seg opp igjen i 300 S, for så å gå ut og krige igjen mot 300 S, vil dette bli sannheten, eller vil SAS velge 300 S som partner?

Valget er deres, SAS, det er dere som sitter med de beste kortene.

-Anonym 300S, spiller.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Til Mr.Anonym

Du treffer spikeren på hode i mange av de utsagnene du har der, noe som sier meg at du kjenner
godt til 300 S, og ting som har skjedd i fortiden der.
Men viktigst av alt toshi sviktet 300 S, da de tok han inn i varmen her, og ikke baretok han inn
i varmen, men gav han også mange byer, eller rettere sakt JEG gav han mange byer, for på den tiden
styrte jeg claimingen etter at kaoset med at Autro gikk dårlig.
Han var av de nye jeg ville ta vare på, så han "fikk flest byer" av kanskje alle den gangen.
Dette er kun ett spill, og mange spiller skuespillet sitt veldig godt, toshi var 1 av dem etter
min mening.
Nå har han møtt seg selv i døra, og jeg kan bare ikke synes synd på den mannen, dessverre.
 
Sist redigert av en moderator:

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
D e finest noen svikere i v7 som Toshi, SAS og S.M.H.T desverre som skulle ha fått litt bank
 

DeletedUser

Guest
Det er litt drøyt å kalle oss svikere. Ledelsen i 300S hadde alle muligheter til å innfri alles ønsker og behov, men de messet på med sine ting og overså at majoriteten av de gode spillerne var uenig. 300S kommer aldri til å stå på vinnersiden i V7, når resten gjennomskuer dere metoder så vil de snu ryggen til.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Makan til drittspill det kommer ifra deg spesielt, 2Fargone. Jeg fatter ikke at folk klarer og spille under en diktator som må stjele PK fra andre for og holde seg selv gående. Dere gjør alt, absolutt alt, for og knekke Snipe. Bryter dere inn på kontoer til og med, for så og sende troppene til mars sånn at dere skal ha en liten mulighet for og adle. Dette er spillere (personer) som aldri skulle spilt tw.no.
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Makan til drittspill det kommer ifra deg spesielt, 2Fargone. Jeg fatter ikke at folk klarer og spille under en diktator som må stjele PK fra andre for og holde seg selv gående. Dere gjør alt, absolutt alt, for og knekke Snipe. Bryter dere inn på kontoer til og med, for så og sende troppene til mars sånn at dere skal ha en liten mulighet for og adle. Dette er spillere (personer) som aldri skulle spilt tw.no.

kossn dem greie og brytt seg inn på andre kontoer?
 

DeletedUser

Guest
Kommenterer bare innleggene til Mr. og 2Far kl 13:26/13:39.

Helt fjernt oppsummert bilde.

Bare fortsett å brenne broer, så blir dette bra. Og om Dere har noen spørsmål til SAS, så har vi PM. Vi svarer der vi.
 

DeletedUser

Guest
Vi har deg på kornet, masse beviser, så hoveddommeren avgjør.

Du har rett og slett gått i fella. :D
 

DeletedUser

Guest
Det er litt drøyt å kalle oss svikere. Ledelsen i 300S hadde alle muligheter til å innfri alles ønsker og behov, men de messet på med sine ting og overså at majoriteten av de gode spillerne var uenig. 300S kommer aldri til å stå på vinnersiden i V7, når resten gjennomskuer dere metoder så vil de snu ryggen til.

Du glemte å nevne noe vesentlig der, stammer blir som regel styrt av flertall`s styrer eller på godt norsk
demokrati.
AT 300 S aldri kommer til å vinne er nå så, men vi i ledelsen mener at noe måtte gjøres med dominansen til Snipe,
eller så ville det samme skjedd her som i V6, som allerede nå er avsluttet.
Dessuten er det litt hovmodig å si at "Snipe allerede har vunnet".
 

DeletedUser

Guest
ok, hva NØYAKTIG er gjort på kontoen? har bare hørt rykter til nå.

selvsagt vet jeg at vi hadde spion der btw. siste jeg sa til denne spionen var at jeg heller ville ha ham på*en konto i 7H.

PS: synes det var litt morsomt at Kaos fant det lurt å holde hans bakgrunn i 300 S borte ifra Snipe sin ledelse. sånn sett kan man kanskje si at det ikke var så lurt nå i ettertid? :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Okay,

Har hørt at Karten her har fått mye pes, og at han har pushet meg til å gjøre det. For dere som er i Snipe, og som vet at noe har skjedd med Toshi-kontoen..Det var meg det :)

Jeg er ikke spesielt stolt over at jeg brukte brodern sin datamaskin, som han ikke hadde logget av når han skulle bort på besøk. Jeg er heller ikke stolt over det jeg har gjort, at all. Samtidig så gjorde ikke Karten en eneste ting, skal jeg garantere deg, jeg fikk byer som jeg skulle sende ut troppene på, og han virket også ekstremt motvillig til å gjøre dette.
 

DeletedUser

Guest
Føler at jeg har noen ting jeg vil poengtere her.
Hvis jeg ikke husker helt feil her så:
-var 300S bygget opp av hardcore som ledet stammen i demokrati? alle medlemmene stemte på avgjørelser som rekruttering, ally og IAP/IAP bryting.

-300S og Autro dannet allianse og 300S ble med på krigen mot Virus. (*der også noen SAS har røtter fra*)

-300S og Autro kjempet mot UGD sammen. (der ble det knyttet bånd mellom spillere fordi sammarbeidet var godt)

etter at jeg sluttet har det hendt andre ting som jeg har fått høre:

-da krigen ble "over" rekrutterte 300S gamle UGD medlemmer. Dette ser jeg på et backstabb fra 300S sin side.
- Autro ledelsen sluttet pga dette. noen spiller ikke bare spillet, men de spiller for og ha det gøy og dette er en ting som ødelegger morroa.
-Jeg kan tenke meg hvorfor 300S backstabbet, og det var det tror jeg er fordi Autro hadde mye sterkere spillere og ledelse.

-Autro medlemmer ble tatt inn i 300S.

-SAS ble grunnlagt?
mer kan jeg ikke.


Men jeg oppsummerer med at 300S spiller også skittent, og det er bare hyklerisk og klage på det Toshi gjorde! det irriterer faktisk veldig.
Jeg var ikke der under backstabben, men jeg som var diplomat i Autro føler meg backstabbet også fordi jeg jobbet hardt og godt med 300S for ally og jeg ble kjent med mange folk der.

SAS har vel ingen rett til og føle seg pliktig til og bli med på 300S sin side. Det er som sagt noen VS medlemmer der som 300S kriget med. VS medlemmer ble merget til UGD (som 300S rekrutterte) så det er rett og slett ironisk. Hvis da SAS går mot 300S er det medlemmer som for tredje gangen kriger mot 300S.


Og jeg vet heller ikke så mye om historien til toshi, bare rykter. Men uansett så skal ikke 300S komme med det våset om at de ruget på han som et egg til det ble et gull egg. og gull egget gikk til en bedre stamme. 300S har ingenting de skulle ha sagt når de etter min mening spiller skittent selv.
 

DeletedUser

Guest
Okay,

Har hørt at Karten her har fått mye pes, og at han har pushet meg til å gjøre det. For dere som er i Snipe, og som vet at noe har skjedd med Toshi-kontoen..Det var meg det :)

Jeg er ikke spesielt stolt over at jeg brukte brodern sin datamaskin, som han ikke hadde logget av når han skulle bort på besøk. Jeg er heller ikke stolt over det jeg har gjort, at all. Samtidig så gjorde ikke Karten en eneste ting, skal jeg garantere deg, jeg fikk byer som jeg skulle sende ut troppene på, og han virket også ekstremt motvillig til å gjøre dette.

Til å være "broren" til dualen til Toshi har du enormt mye kjennskap til kontoen du strengt tatt ikke skal ha !

For å forandre et passord på kontoen må du ha orginale passordet ! Hvorfor hadde du det ?

For å sende premiumpoeng til en annen spiller må man også bekrefte med et passord, hvordan hadde du kjennskap også til dette passordet ?

Merklig hvor mye info en "liksom lillebror" skal ha til en konto som "broren" hans er dual på !

Dårligste historien jeg noen gang har hørt.... du burde brukt mer tid på å pønske ut en bedre løgn !
 

DeletedUser

Guest
Okay,

Har hørt at Karten her har fått mye pes, og at han har pushet meg til å gjøre det. For dere som er i Snipe, og som vet at noe har skjedd med Toshi-kontoen..Det var meg det :)

Jeg er ikke spesielt stolt over at jeg brukte brodern sin datamaskin, som han ikke hadde logget av når han skulle bort på besøk. Jeg er heller ikke stolt over det jeg har gjort, at all. Samtidig så gjorde ikke Karten en eneste ting, skal jeg garantere deg, jeg fikk byer som jeg skulle sende ut troppene på, og han virket også ekstremt motvillig til å gjøre dette.

Trololololo....

§13) Kontosletting og utestenging skrev:
[...]Å oppfordre eller lure andre spillere til å bryte reglene er forbudt

Du sier at Karten ikke gjorde en eneste ting, og noen få ord senere sier du at han ga deg byer som du skulle sende tropper på? Ehm...
Dessuten kan vi jo også ta med at du, Mr.Anonym, har bekreftet at Karten har gjort et regelbrudd. Når du sier at Karten ga deg byer som du skulle angripe (om det var motvillig eller ikke, er ett fett), og det er et regelbrudd i mine øyne. Det å vite at noen skal rasere en konto, uten å prøve å hindre det - er et brudd på §13 i mine øyne... Å vite, uten å prøve å hindre det er et klart forsøk på regelbrudd - oppfordring til regelbrudd. Karten har jo også deltatt i regelbruddet, da han ga bort lister over byer som skulle angripes...

Må også legge til at jeg aldri trodde 300 S skulle synke så lavt. Har dere ikke baller nok til å kunne ta det på en real måte?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Til å være "broren" til dualen til Toshi har du enormt mye kjennskap til kontoen du strengt tatt ikke skal ha !

For å forandre et passord på kontoen må du ha orginale passordet ! Hvorfor hadde du det ?
Simen har et dokument på dataen sin der alle passordene hans står :) Bra lett å finne ut, for å si det sånn..

For å sende premiumpoeng til en annen spiller må man også bekrefte med et passord, hvordan hadde du kjennskap også til dette passordet ?

^

Merklig hvor mye info en "liksom lillebror" skal ha til en konto som "broren" hans er dual på !
Djeez - Kyss meg i ræva..

Dårligste historien jeg noen gang har hørt.... du burde brukt mer tid på å pønske ut en bedre løgn !

^


Bold..


Trololololo....



Du sier at Karten ikke gjorde en eneste ting, og noen få ord senere sier du at han ga deg byer som du skulle sende tropper på? Ehm...
Dessuten kan vi jo også ta med at du, Mr.Anonym, har bekreftet at Karten har gjort et regelbrudd. Når du sier at Karten ga deg byer som du skulle angripe (om det var motvillig eller ikke, er ett fett), og det er et regelbrudd i mine øyne. Det å vite at noen skal rasere en konto, uten å prøve å hindre det - er et brudd på §13 i mine øyne... Å vite, uten å prøve å hindre det er et klart forsøk på regelbrudd - oppfordring til regelbrudd. Karten har jo også deltatt i regelbruddet, da han ga bort lister over byer som skulle angripes...

Må også legge til at jeg aldri trodde 300 S skulle synke så lavt. Har dere ikke baller nok til å kunne ta det på en real måte?

Jeg spurte selv Karten, om byer jeg skulle sende på. Han ville det ikke, og jeg slet faktisk med å få tak i byer fra han :) Ellers sendte jeg random på medspillere. Du får tolke reglene som du selv vil, men jeg ser det ikke på regelbrudd :)

Uansett - Dette blir nok det siste jeg skriver her på en god stund, mulig jeg popper innom etter hvert, for å svare, hvis det er det dere vil.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp