The True Story - Toshi

DeletedUser

Guest
Hva ville vært annerledes? Vi har ikke fått så mye støtte fra Snipe (faktisk ikke noe) før nå i den siste perioden da Sau og gjengen gikk over. Man kan snu på flisen - uten Noble så ville ikke 300 S vært der dem er i dag. HG kommer garantert, mark my words, garantert til og være lenger på V7 enn hva 300 S kommer til og være.

Øy, noe har da dere fått:p

Men, når ferien er over... Så skal se folk se hva Snipe virkelig er laget av:cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier bare sannheten, Malfurion. Men det er vel ganske vanskelig for dere i 300 S "alliansen" og forstå, da dere har en ganske så merkelig....logikk :)

Jeg sier ingenting om at du ljuger, jeg sier at du oppfører deg elendig.
 

DeletedUser

Guest
@ Kaos; Som operasjonsleder er det jo faktisk ditt ansvar å sørge for at alle forstår. Du kan ikke skylde på at spillerne er dumme og ikke forstår. Dersom det er sant at det hersket så stor forvirring om hva dere faktisk planla å gjøre tror jeg nok du først og fremst må ta selvkritikk for å ha forklart for dårlig.
Det har du helt rett i, men så lenge jeg som OP-leder ikke får beskjed fra de involverte så er det ikke mulig å gjøre noe. De det snakkes om her er 2 spillere som ikke skjønte det, men av respekt for den andre så skal jeg ikke nevne flere nick.

@ Karten; Nei, dere gjorde ikke noe galt i å ta inn Toshi i 300S - Toshi var faktisk en kul og real fyr. Det var derimot ikke et like godt valg å la kaospilot ta over kontoen. For meg ser det ut som om det alltid blir drama og baluba rundt ham. Nesten like stress fyr å ha i stammen som jeg er :D

Toshi hadde vært borte som konto for lenge siden om ikke Kaospilot hadde tatt over, og det skjedde lenge før 300S var en aktuell stamme.

Spør min nåværende stamme hvor mye stress det er å ha meg med.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det har jo alltid vært sånn, da. Så lenge alle i stammen din er enige med deg er alt fryd og gammen (mest gammen), men så snart det blir krangel er det ikke like lett.
 

DeletedUser

Guest
Jau, helt enig. SÅ kan man jo spekulere hvorfor det alltid blir baluba med enkelte stammer/spillere og hvorfor andre er fredelige. For meg har det vært 50/50 uro/fred i denne verden med tanke på stammer. For meg er det åpenbart, de stammene hvor flertallet spiller for å ha det moro så går alt så mye lettere.
 

DeletedUser

Guest
Hva ville vært annerledes? Vi har ikke fått så mye støtte fra Snipe (faktisk ikke noe) før nå i den siste perioden da Sau og gjengen gikk over. Man kan snu på flisen - uten Noble så ville ikke 300 S vært der dem er i dag. HG kommer garantert, mark my words, garantert til og være lenger på V7 enn hva 300 S kommer til og være.




At dere ikke har fått hjelp før nå tror jeg ikke et sekund på....Å sammenligne 300s alliansen og snipe alliansen blir feil, dere har hatt snipe som ally mye lengre enn 300s har hatt noble. Dessuten har dere alltid gjemt dere bak en og annen IAP...
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
At dere ikke har fått hjelp før nå tror jeg ikke et sekund på....Å sammenligne 300s alliansen og snipe alliansen blir feil, dere har hatt snipe som ally mye lengre enn 300s har hatt noble. Dessuten har dere alltid gjemt dere bak en og annen IAP...

4-5 D byer, HG har for det meste stått på egne bein. Feil? Javel, as you wish.

Har vi alltid gjemt oss bak en Iap? Hvordan kan vi gjøre det? Det blir litt vanskelig og gjemme seg når HG alltid har ligget i skuddsonen (untatt da vi kriget imot VA..)
 

DeletedUser

Guest
Er egentlig litt skuffet over at mange her feier hele stammer under en kam naar man skriver her. Akkurat som at en handling ifra 1 eller 2 i en stamme reflekterer hele stammen.

Selvom jeg ikke er noe stor fan av kaospilot, saa vil jo ikke det si at jeg synes hele Snipe er en tullegjeng. De fleste her inne burde tenke et par ganger for man poster ting og tang.
 

DeletedUser

Guest
Er egentlig litt skuffet over at mange her feier hele stammer under en kam naar man skriver her. Akkurat som at en handling ifra 1 eller 2 i en stamme reflekterer hele stammen.

Selvom jeg ikke er noe stor fan av kaospilot, saa vil jo ikke det si at jeg synes hele Snipe er en tullegjeng. De fleste her inne burde tenke et par ganger for man poster ting og tang.

Godt svart Fisbjørn !:)
 
Topp