Tiden etter Utøya 22.07

DeletedUser

Guest
Nydelig sanger,

Elsker spesielt Victory!

Veldig rørende det med Utøya, håper du har det fint. Og jeg ønsker deg lykke til videre i rap karrieren din, siden du har et stort talent!

Keep it up, kanskje du skal melde deg på Norske Talenter, Idol eller X-Factor?

Hører på alle Sangene dine, veldig bra! :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Har tenkt på det, men orker ikke stille alene. Så skal høre med en av de andre om de har lyst til å stille til Norske Talenter. :)
 

DeletedUser

Guest
hørt gjennom en del ganger, stå på :* og gi meg pluss i rykte siden jeg fant sang for deg! (dance)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Til de som lurer på hvor jeg står i musikken nå, snart ett år siden sist jeg postet, er det her det siste jeg har gjort, som jeg har gjort til en rap-konkurranse, dette er på engelsk!

http://www.youtube.com/watch?v=rszunHG1Rnw

Konkurransen går ut på å spille inn et vers på andre vers, som står blankt. Artisten som er på refrenget og første verset, som også er den som startet konkurransen, heter Cryptic Wisdom.

Sjekk det gjerne ut, livlig låt! Og legg gjerne igjen likes/dislikes/kommentarer på videoen, og her, om ønskelig!
Ellers finner dere artistsiden min med link til resten av musikken min på signaturen min under. :)

Takk for at du tok deg tiden til å lese! (Og kanskje lytte)

hørt gjennom en del ganger, stå på :* og gi meg pluss i rykte siden jeg fant sang for deg! (dance)

Fant du en sang for meg? Kan ikke huske noe slikt. Minne meg på hva det var snakk om?

P.S. Jeg kan nevne at dersom det er stor nok interesse for det, kan jeg poste Introen til mixtapen min som kommer ut i desember, som en liten smakebit! Uhørt av andre, selvsagt. ;)

~Tom
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
http://soundcloud.com/raawrmonster/tilt-after-all

Dette er en låt jeg laget for 9 dager siden, da jeg følte jeg måtte lette litt på hjertet.
Temaet på låta er kjærlighet, noe som et et veldig uvanlig tema fra meg.

Som en liten smakebit på det som kommer på mixtapen "Den Neste Episode".

Tilbakemeldinger er alltid koselig!
 

kongemanne.no

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Utøya var en forferdelig terroraksjon, og som jeg skulle ønske aldri hadde hendt...
Ønsker deg lykke til framover og håper at du etterhvert ikke tenker så veldig mye på den episoden, selv om du vil være preget av den for resten av livet ditt. Men du kan jo ha det bra likevel
Fint at du lager musikk, det hjelper

Mvh
Kongemanne.no
 
Sist redigert:

kongemanne.no

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg håper virkelig at du får det bra framover, som sverdbror sa må det ha vært helt forferdelig og være der!
Kan ikke tenke meg det en gang!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
dette var en veldig fin sang :) kan desverre ikke gi deg rykte no men du skal få en så snart eg kan gi :)
 
Topp