Tiden etter Utøya 22.07

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Selvfølgelig kan jeg gjøre det, det er bare hyggelig! Håper alt går fint/har blitt bedre, med deg!

Joda, musikken hjelper for å bedre humøret på sikt. Og det hjelper på å få kritikk fra folk som lytter på musikken min. :)
Jobber jo med et lite album som kommer ut 1. Januar der jeg holder et høyere nivå enn på mine tidligere låter, så det gleder jeg meg til. :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Grunnet små komplikasjoner med ferdigstilling av noen låter som skal ha gjesteartister, utsettes release. Dato settes når jeg vet mer. Til gjengjeld kan jeg love flere låter enn opprinnelig planlagt, og en låt har blitt sluppet ut nå som en plaster på såret!

Posten fra artistsiden min på Facebook: http://www.facebook.com/TiltRap/posts/216332985115873
Urørt-linken: http://www.nrk.no/urort/Laat/377726/default.aspx

Jeg har også en liten tjeneste å spørre om fra dere som liker musikken min.
For å få råd til å kjøpe eget hjemmestudio trenger jeg litt drahjelp fra mine fans. Derfor ber jeg dere som skulle ønske å bidra til at jeg skal kunne få jobbe mer med musikken, om å donére et valgfritt beløp til tom.lindback@gmail.com via PayPal, eller kontonummer 05394126936! Takk på forhånd! :)
 

DeletedUser

Guest
Burde takke meg også :)
Tømte paypal kontoen min for deg :)
Er ikke mere enn 20 nok, men det var bare det jeg hadde liggende :jkul:
YNI FTW!
bare gasse på Tom, og jeg ville bare satset videre!
Kos og klem fra meg :) :jsmiley:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Burde takke meg også :)
Tømte paypal kontoen min for deg :)
Er ikke mere enn 20 nok, men det var bare det jeg hadde liggende :jkul:
YNI FTW!
bare gasse på Tom, og jeg ville bare satset videre!
Kos og klem fra meg :) :jsmiley:

Selvsagt skal du også få en takk! Alt hjelper!
Gasse på skal jeg gjøre vet du. Kos og klem :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Lite aktivitet eller bare totalt uinteressant? :confused:

Ingen alvorlig interesse for musikken, men jeg håper nå likevel du får drive så mye du vil med den :) Kan imidlertid ikke begynne å betale i hytt og pine med noe som antakelig måtte vært moderens penger anyways. Ønsker deg lykke til med det du prøver på :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ingen alvorlig interesse for musikken, men jeg håper nå likevel du får drive så mye du vil med den :) Kan imidlertid ikke begynne å betale i hytt og pine med noe som antakelig måtte vært moderens penger anyways. Ønsker deg lykke til med det du prøver på :)

Hehe. Var heller ikke hensikten at folk skal bruke andre sine penger. :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Godt nytt år! :jsmiley:

Ingen som har noen tilbakemeldinger på låta? Har ikke fått noen kommentarer på låtsiden, eller her, så er vanskelig å vite hvordan kritikk den fortjener. :)
 

DeletedUser

Guest
Det var bra låter dette! Stå på videre, ønsker deg lykke til! :)
 
Topp