Til alle dere glitter-fans:Få opp øynene for hvem deres hertug egentlig er!

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Skaff deg info fra din egen stamme før du poster da.

Kom fra han som har full oversikt, tydeligvis...

Men, jeg er ikke her for å være en drittsekk, men synes terkselen for å gå "head to head" mot glitter er latterlig lav, og at poenget med denne topicen er fra en som føler seg støtt av at glitter postet nicket på TheCleaner på V8 setter prikken over i´en på hvor patetisk dette egentlig virker. Det sier veldig mye om BK, om hvor hårsår han virkelig er, men det sier også like mye om trådstarter, Lady Ibex, om hvor desperat hun virkelig er for å sette glitter i et dårlig lys.

Nå vet jeg samtidig at LI kommer til å kommentere at hun ikke er desperat osv osv etc etc, som hun allid har gjort, begynner nesten å bli en vane, men jeg tror jeg er rimelig safe når jeg sier at jeg er ganske så sikker på at dere i IB, trodd at dere er våre fiender, ser at dette også blir så altfor dumt.
 

DeletedUser

Guest
Paalodin, syns det er ganske tragiskt at du kommer med utsagnet om at man skal skaffe info fra egen stammen før man skriver når du tydeligvis mangle all kunnskap i verden for å kunne kommentere saken med lillelinns.

Men siden du alltid har rett og alles andre meninger i verden er feil, så ok. Lev i de boble å lev i troa paal, syn for deg at du er fulstendig på bær tur.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har egentlig avstått fra å svare på denne tråden, da det er tredje tråden på førstesiden til v1 P&P som handler om meg. Merkverdig nok er alle tre startet av LI/BuRn folk, og samtlige ser ut til å ta sikte på å svartmale alt jeg gjør - uansett hva det måtte være.

Dette er forresten andre tråden hvor argumentet deres er at jeg har hjernevasket stammens medlemmer, at de ikke tør å motsi meg, eventuelt at de bare er mine lakeier. Bare til info så er en lakei "en krypende, slesk person som lar seg bruke av personer med makt og posisjon." Dette er vel også den tohundredeogfemtifjerde ganga noen kaller meg diktator/hitler osv.

Det jeg ikke forstår, er hvordan det kan være så vanskelig for dere som kritiserer min lederstil å forstå at jeg umulig kan TVINGE noen til noe som helst. Dette spillet har for de fleste i BOL vart over tre år - og sist jeg sjekket hadde BOL flere originalmedlemmer enn hva f.eks. IB har. (Og ikke gidd å kverulere på den, jeg og lowenan tok sammenlikningen og telte opp på skype for en stund siden).

Når dere påstår at folk ikke tør å være uenige med meg, eller si sin mening osv, snakker dere dessuten i mot dere selv hvis dere samtidig skal trekke frem folk som har forlatt stammen fordi de er uenige med meg. Det er flere som har gjort det - og flertallet av dem har også kommet tilbake. At to-tre stykker ikke har kommet tilbake sier lite når ti stykk har kommet tilbake etter diskusjoner.

Jeg føler egentlig ingen behov for å utdype min mening i saken rundt BK sitt innlegg rettet mot hvilken forferdelig hertug/leder jeg er - og at alle må få opp øynene for det. Alt jeg ønsker å si om saken er at han har rett til å tenke slik, og om han forlot stammen pga dette, eller om dette bare var en unnskyldning han brukte for å kunne slutte - er noe vi kun kan spekulere i. Det er dessuten bare det dere presterer å gjøre her; Spekulere. Noe som i og for seg er greit. Det jeg ikke synes er greit er at dette skal rettes mot meg som leder, fordi som flere her allerede har sagt, så styrer jeg ikke BOL alene. Vi er så langt det går en demokratisk stamme hvor avgjørelser tas etter at flertallet har talt - eller i det minste for å blidgjøre flertallet i stammen. At noen faller utenfor flertallet vil skje i et hvert demokrati. Jeg ser ingen omstendigheter hvor absolutt alle enes om en sak.

SÅ til dere som sier jeg ikke takler kritikk o.l. må jeg nesten gjenta hva jeg skrev i innledningen her. Bare på dette forumet er det tre tråder hvor folk kritiserer meg. Opp igjennom har jeg blitt kritisert opp ned og i mentet. I tillegg har mine lederegenskaper har blitt studert med forstørrelsesglass.

Jeg har heller ingen problemer med å stå for det jeg sier eller gjør - noe jeg synes den noe omtalte bloggen min er et ganske tydelig symbol på. Det står rett ut hvem som har skrevet innleggene - så ingen kan si jeg baksnakker eller skjuler hva som skjer. Dere kan heller ikke si at jeg ikke tør ta i mot kritiske kommentarer; jeg lar dere poste direkte personangrep og jeg poster deres kritiske meninger om meg på bloggen selv. Så kritikk - det har jeg absolutt ingen problem med. Dere har all rett til å si og mene hva dere vil. Dere kan derimot ikke kreve at jeg skal være enig i det dere sier.

Avslutter med et sitat fra bloggen: Elsk eller hat meg; Begge deler er fanatisme, så jeg bryr meg ikke.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hva skal man si, standard talen til Glitter gitt. Hmmm lage en ny snart så troverdigheten øker?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hva skal man si, standard talen til Glitter gitt. Hmmm lage en ny snart så troverdigheten øker?

og besvarelsen deres er den samme som alltid? Kalle uttalelser tøv og løgn? (henviser til LI "gjengen" + IB "crew")
Hele saken kan kort komme ned til: (NB: er på v8 dette folkens)

Glitter/Spiralis sitter på 1 konto (fakenick)
TC sitter på 1 konto (fakenick)
Balle sitter som leder i stammen til overnevnte

Glitter kopierer forumet utifra v8 (noe som forsåvidt mye av v1 mener er "greit" så lenge det er imot bol (IB/BuRn folka))
Hiver infoen inn på egen blogg (ikke offentlig forum) hvorav bare TC sitt nick blir fortalt...

Jeg kan være enig at når spillere går sammen i en stamme så er det litt tillitsbrudd iforhold til fremtidige saker, men når det gjelder å gå utav et 3 årig sammarbeid for så lite, spesielt da BK har snakket om å slutte i 6 måneder. Så virker dette meget som en fin unnskyldning som da Lady Ibex bruker som forsøk på å splitte BOL internt. Selvfølgelig må vi jo ikke glemme at IB crew og BuRn gjengen står bak LI angående dette, men synes igjen at når Glitter kopierer forum så er Glitter "bad"...

Lady Ibex; du kopierer forum, så hvorfor ikke Glitter? (noe som ikke var "mot" BK fra start av)
IB crew: Hvorfor tillate fra 1 side av krigen og ikke andre? Åjo seff "vi er jo fans uten egen meninger" som ikke vet bedre...
Glitter; joda kunne kanskje hørt iforkant med BK som ble nevnt et sted her, men all in all så er det dumt av BK å stikke pga v8.
 

DeletedUser

Guest
Hva skal man si, standard talen til Glitter gitt. Hmmm lage en ny snart så troverdigheten øker?

Æ vil no påstå kjære dæ Paal, at alt det vaset dokker kjæm med e passe standard det også. Om du først ska skyt dæ sjøl i foten, bruk ei haggle neste gang.
 

DeletedUser

Guest
Hva skal man si, standard talen til Glitter gitt. Hmmm lage en ny snart så troverdigheten øker?

Kan ikke huske å ha skrevet den før, men hvis jeg har det kan det skyldes flere ting:

1. DU har ikke oppfinnsomhet og resirkulerer samme argumentene mot meg?
Hvis dette er alternativet du velger som grunn, så er det jo klart at mine motargumneter ikke trenger noen annen oppfinnsomhet enn deres. Sannheten forandrer seg ikke fordi om dere pakker samme motargumentene inn på nytt - poster dem i enda en ny tråd.

2. Du leser ikke det som står, fordi du kun liker innlegg med maks tre setninger, og derfor blir dette for mye informasjon på en gang?
hvis dette er tilfellet, noe man kan påstå iom at alle dine innlegg på dette forumet ser ut til å være i tre-setnings-kategorien, så vil jeg foreslå at du gjør som folk har foreslått tidligere: Lær deg noe om saken før du spammer.

3. Du forstår ikke "talen"?
Hvis du ikke forstår det som skrives, kan det lønne seg å ta lærdom av andre ting som er blitt skrevet av mange før, bl.a. er det f.eks. bedre å være dum og holde kjeft, enn å åpne kjeften å fjerne all tvil.

Og sist men ikke minst:

4. Uavhengig hva jeg skriver så er du kronisk uenig i det, så hva som står oppfattes som samme leksa uansett?

EDIT:
Ønsker å understreke at disse punktene kan gjelde for samtlige som poster liknende svar til mine innlegg i fremtiden også.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg føler egentlig ingen behov for å utdype min mening i saken rundt BK sitt innlegg rettet mot hvilken forferdelig hertug/leder

Du er den beste lederen på no, det er min mening:D Stå på glitter:)
 

DeletedUser

Guest
Dette blir bare morsomt. Ib/burn gjengen er uenige i alt Bene sier uansett, å dere sier vi i BOL ikke har egne meninger...

Paalodin ta deg ei pils å ikke dritt deg ut mer en absolutt nødvendig, du tjener ikke noe på det! ;)
 

DeletedUser

Guest
Noterer meg :
Propaganda fra IB-siden mot BOL-siden: 3
Propaganda mot IB-siden fra BOL-siden: 0

sier dette noe om hvor desperate Ib-siden er. Det er bare deres egne som tror dere så...

mvh W552
 

DeletedUser

Guest
Nok et patetisk forsøk fra Lady Ibex på å sverte Glitter.
Venter enda på at Lady Ibex skal komme med noe fonuftig, og ikke manipulere folk.
 

DeletedUser

Guest
Har bare en ting å si til alt dette:

crying.gif
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kan ikke huske å ha skrevet den før, men hvis jeg har det kan det skyldes flere ting:

1. DU har ikke oppfinnsomhet og resirkulerer samme argumentene mot meg?
Hvis dette er alternativet du velger som grunn, så er det jo klart at mine motargumneter ikke trenger noen annen oppfinnsomhet enn deres. Sannheten forandrer seg ikke fordi om dere pakker samme motargumentene inn på nytt - poster dem i enda en ny tråd.

2. Du leser ikke det som står, fordi du kun liker innlegg med maks tre setninger, og derfor blir dette for mye informasjon på en gang?
hvis dette er tilfellet, noe man kan påstå iom at alle dine innlegg på dette forumet ser ut til å være i tre-setnings-kategorien, så vil jeg foreslå at du gjør som folk har foreslått tidligere: Lær deg noe om saken før du spammer.

3. Du forstår ikke "talen"?
Hvis du ikke forstår det som skrives, kan det lønne seg å ta lærdom av andre ting som er blitt skrevet av mange før, bl.a. er det f.eks. bedre å være dum og holde kjeft, enn å åpne kjeften å fjerne all tvil.

Og sist men ikke minst:

4. Uavhengig hva jeg skriver så er du kronisk uenig i det, så hva som står oppfattes som samme leksa uansett?

EDIT:
Ønsker å understreke at disse punktene kan gjelde for samtlige som poster liknende svar til mine innlegg i fremtiden også.


Jeg er vel ikke kronologisk uenig i alt du skriver Glitter, jeg er bare veldig uenig i fremgangsmåten din her og har forståelse for at Balle reagerer slik han gjør, han anså deg som en venn etc. Men alle burde vel vite at du gjør som du vil og spør ingen om lov til å publisere hva du finner som du kan bruke til å sverte eller trykke ned andre.


Du kan kanskje ta lærdom av dette og muligens behandle spiller/venner med litt mer respekt før du publiserer på din "personlige blogg"
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Eg bare lurer. Ekke dette noe som det som er på v8 forumet der Royal Flush sitt fake nick blir avslørt. Kan ikkje lese at han driver å syter. Det vil alltids skje, men man skal ikkje begynne å sippe av det. Si i fra viss eg tar feil:)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Men alle burde vel vite at du gjør som du vil og spør ingen om lov til å publisere hva du finner som du kan bruke til å sverte eller trykke ned andre.

Herregud, Paalodin, nå må du virkelig gå litt inn i deg selv her. Sverte andre? Altså; Glitter postet nicket til TheCleaner på V8, fortell meg hvor i bildet Balle Klorin kommer inn, er du snill?!

Og når ble det å avsløre andres nick å sverte/trykke ned andre? Litt sterke ord, kanskje? Drøyt..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Herregud, Paalodin, nå må du virkelig gå litt inn i deg selv her. Sverte andre? Altså; Glitter postet nicket til TheCleaner på V8, fortell meg hvor i bildet Balle Klorin kommer inn, er du snill?!

Og når ble det å avsløre andres nick å sverte/trykke ned andre? Litt sterke ord, kanskje? Drøyt..


Du bryr deg kanskje ikke og oppfatter det anderledes, men det er helt tydelig at ikke alle er like. Reaksjonen sier vel sitt. Når en stoler på noen og føler denne vennen svikter en så... ja.


Les bloggen til Glitter så finner du ut sammenhengen mellom TC,Balle Klorin og v8
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg er vel ikke kronologisk uenig i alt du skriver Glitter, jeg er bare veldig uenig i fremgangsmåten din her og har forståelse for at Balle reagerer slik han gjør, han anså deg som en venn etc. Men alle burde vel vite at du gjør som du vil og spør ingen om lov til å publisere hva du finner som du kan bruke til å sverte eller trykke ned andre.


Du kan kanskje ta lærdom av dette og muligens behandle spiller/venner med litt mer respekt før du publiserer på din "personlige blogg"

Kanskje litt tilbake til mine gamle argumenter, men hvorfor har det seg slik at man aksepterer ting så lenge det går i sitt eget favør?
Så lenge ting går til "fordel" for IB familien så er det greit (henvisning: <paranoid luve>... <diverse>(kenny) <IB>(paalodin) besvarelser) med litt spionasje og forumhenting for å da copy/paste reposte det videre?

derimot så er det så forferdelig da glitter gjør lignende som jeg også tidligere har sagt, teknisk sett ikke gikk utover Balle som spiller? Greit nok jeg har ikke no spess peiling på hvem TC er og hvilke fiender han har her og der, men tja... at fakenicks blir åpenbart av noen før eller siden skjer på alle verdener og dermed blir dette egentlig litt overdramatisk og derav blande verdener for å bruke det for krangel.

for å ta eksempel: glitter har xx bol spillere mot seg i v5 som gjentatte ganger har sabotert for henne, men hun kicker dem ikke ut av stammen i v1 for det..
 

DeletedUser

Guest
Handler vel like mye om å kunne stole på folk. Og dette er Balle sin beslutning, og om han valgte å gå ut av BOL pga. det, så er det tydeligvis viktig for han. Det samme gjelder for alle andre. Man fortsetter ikke å være med en som gjør slikt ting mot deg. Og hvis noen i BOL har sagt noe imot glitter, så har jeg sett fint lite til det... Selv om det har haglet inn fra andre hold. Men uansett.. Dere får fortsette å leve i boblen deres, mens vi andre har det fint på utsiden :)
 

DeletedUser

Guest
Så må jeg også si at Glitter har dømt folk før pga konflikter på andre verdener. Lillemus og Olymp vil være stikkord nok for Glitter.
 
Topp