Til IB Fam..

Status
Stengt for ytterligere svar.

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hei! IB jeg har en liten beskjed fra RNG om hva vi synes om dere håper alle skjønner den klart og tydelig.
RNGpissatIB.jpg

We want Fair Play! What about you?
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Men jeg har bare en liten konto på V1. Har noen IB blitt bannet for juks eller noe?

Bildet var morsomt da :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hehe! Tror ikke RNG skal snakke så altfor høyt om at dem ønsker "fair play" nei.
 
Sist redigert:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nja Fair Play kansje du Admin kunne fortelle litt om hvorfor du utleverer oss til stammen din da? rart hvordan IB vet før oss at vi blir utestengt for F.eks Fake script? Men så korrupt er dere kansje ikke? :rolleyes:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nja Fair Play kansje du Admin kunne fortelle litt om hvorfor du utleverer oss til stammen din da? rart hvordan IB vet før oss at vi blir utestengt for F.eks Fake script? Men så korrupt er dere kansje ikke? :rolleyes:

Haha! Prøv deg ikke. Om du absolutt vil peke på noen så kanskje på din egen stamme - snakkesalig de folka der! Dessuten trenger en ikke være rakettforsker for å skjønne at det må være f.eks fakescript når 500-1000 angrep fra en spiller plutselig forsvinner, og når du skal sende tilbake så er spilleren sperra.. Doh! Prøv heller å ikke juks på sånne ting i stedet for å rope "korrupt".. Funker ikke se, men jeg ser jo nå at du/dere trenger noen å skylde på for at dere blir tatt for sånne ting som egentlig er så åpenlyst.. så hvorfor ikke en spiller som tilfeldigvis er admin på andre verdener (les: da andre enn V1) og som ikke har tilgang til verden dem selv spiller på. Oh my! =)
 
Sist redigert:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nja Fake script og Fake script.. Jeg sendte 100 angrep på Spiller XXXX I IB første gang i heile sommer jeg sender.
Da blir jeg utestengt for fake script angrepene kanselert og beklagelse for avbrytelsen i spillet når han ikke fant noe.. Så morsom det er..
Dere er besykta av Sir Pio jeg får ikke låv og angripe dere for alt jeg sender blir avbrutt tusen takk.
Det er dette jeg snakker om med Fairplay skulle vi ha sendt inn ticket blir vi vel trua med ban for og spamme admin.. Tusen hjeretlig velkommen til hverdagen vår.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Og du tror det funker å klage på forumet? Hva med å ta det opp med f.eks Sir Pio som faktisk er admin på V1 i stedet for å prøve og beskylde meg for å være korrupt.. Greit vi er fiender, men det er vel ikke nødvendig å synke så lavt.


Edit: Skjønner nå at jeg aldri skulle svart i denne tråden da den visstnok ikke handla om det jeg først trodde.. Oh well.. Om det er noe du absolutt ønsker å diskutere videre så har jeg en vegg her inne.. er ikke nødvendig å spamme ned forumet.
 
Sist redigert:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Eg tør ikkje.. Desvere så e det sånn at eg ikkje gidde og bli utestengt for og spamme mod eller for og lyve for moderatoer eller hva annen tulleting jeg måtte bli utestengt for eller få bystraff for..

Jeg klager ikke til sir pio jeg ber dere slutte og bruke han som deres private liv vakt noe dere ikke har tenkt til.. hvorfor slettere dere ikke bare alle i RNG dere i TW teamet. Bedre det enn og trakasere oss til vi slutter.
 

DeletedUser

Guest
Haha :)
For det første sier ikke det første innlegget noe nytt.. Vi er i krig og det er da naturlig at det er noen smårollinger i stammen(e).
For det andre så blir det feil å klage på forumet om du klager på moderatoren av V1.

Og når flere i din stamme (dessverre) har et rykte på seg av å jukse, så er det lett å anta det når mange sender inn ticket.

Så en morsom, men tåpelig tråd.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nja "tåpelig" Synes det er mest tåpelig at IB komenterer her for snart starter det og brenne for enklte under føtene.
Kan si at om dere vinner denne verdenen var det aldri på Ærligt viss.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Wow, granny! Det må jeg si. Jeg har hatt min tid i RNG, nå er jeg riktignok byttet stamme til BOL, og med tanke på det kan jeg si at det er jeg virkelig glad for, men dette får meg til å føle en avsmak jeg ikke har hatt på lenge. Det er vondt å gå imot sin egen stamme en har brukt så mye tid i og truffet mange fantastiske spillere og mennesker, men jeg føler det er på tide at noen av deres egne gir litt kritikk tilbake!

Jeg var litt i tvil om jeg virkelig skulle lage et innlegg her i denne tråden, da jeg oppriktig talt mener at denne type tråder ikke skal forekomme her på forumet, men med tanke på at du anklager en annen moderator, og det faktum at jeg var en "renegader" gjorde at jeg valgte å poste likevel.

Jeg er bare nødt til å spørre.
Sliter virkelig RNG såpass mye at de ikke ser en annen løsning enn å dra inn TW-teamet, som da er representert av Sir PIO som modererer her? Er det virkelig sånn? Har dere ingen ting annet å komme med enn å synke såpass lavt som du gjør her nå, granny?

Det har kanskje ikke slått deg hvorfor angrepene har blitt kansellert? Kanskje de er ulovlige? Ikke vet jeg, men angrep blir ikke kansellert uten grunn og for morro skyld!

Når jeg først så tråden ble jeg virkelig glad. Endelig litt skikkelig propaganda, noe som er sårt trengt her på V1-forumet, men dessverre. Eneste jeg føler er en avsky mot min "egen" stamme, og jeg håper ikke resten av RNG står bak denne uttalelsen som er kommet.

Jeg vil bare presisere at jeg nå diskuterer og skriver som en helt vanlig spiller, som også kan sees ettersom jeg ikke skriver i rødt, siden jeg selv spiller på v1 i BOL.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sånn bare for å ha det sagt,
Jeg driter fulstendig i hvilken stamme den enkelte tilhører her på V1.
Bryter du regler så blir du straffet uansett hvem du er.
Jeg tror sikkert at du får dette bekreftet fra de fleste stammer da jeg sikkert kjenner, har kjent eller ikke har kjent noen i de fleste stammene her inne.
:D
 

DeletedUser

Guest
Klager på straff eller moderatorer hører ikke til på forumet. Skal dere klage på en administrator så må dere sende en formell klage til administratoren det gjelder eller PABben. Tråd stengt!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp