Tilbakemeldingstråd Tilbakemelding - Android app

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Om du har noen tilbakemeldinger på vår Android app til TribalWars, vennligst ta det her.
Du kan også komme med forslag til forbedringer i denne tråden om du ønsker det.
 
Sist redigert:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Problem med at jeg ikke kunne finne meldingene som jeg har lagt inn i forskjellige grupper.
Hvis det er en måte å få tilgang på dem, så skulle de gjerne vært mer synlig og hvis det ikke er mulig, gjerne fikse en måte å få tilgang på dem. Noe ala slik som det er for rapporter med tanke på Angrep, forsvar etc.
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
For meg fungerer det ikke å sette til klassisk landsbyoversikt. Den hopper bare tilbake til grafisk med en gang.

Edit: Savner også en link til forumet, men det er ikke så tungvindt å finne det selv.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hvordan justerer man varslingene som dukker opp på mobilen?

Burde fikse noe med titlene på rapportene siden man ikke får sett hele teksten, dermed blir det rimelig håpløst å få oversikt.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hvordan justerer man varslingene som dukker opp på mobilen?

Burde fikse noe med titlene på rapportene siden man ikke får sett hele teksten, dermed blir det rimelig håpløst å få oversikt.

Tror du justerer varslingene via innstillinger når du er logget inn på PC. Er ihvertfall det for den andre app'en.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg har ett par ting å komme med.
(Kan hende at det er der fra før, men jeg har ikke funnet det... så det må være veldig godt gjemt isåfall)

1. Når man ser på rapportene, får man bare opp noen få. Sikkert regnet som en side. Jeg klarer ikke å finne ut hvor jeg bytter til neste side med rapporter. Jeg har klart å sett såpass at man kan endre rapportgruppe, men altså ikke se mere enn én side med rapporter. Hadde vært veldig greit, da man gjerne vil se litt gamlere rapporter enn de helt nylige av og til.

2. Når man er inne på farmeassistenten, så er alt helt greit... bortsett fra at man ikke ser hvor mye tropper som er i byen. Hadde virkelig ikke gjort noe om troppeantall i byen hadde stått like ovenfor den listen med byer som man kan klikke A/B/C på.
Kan av og til være greit å vite troppeantall, hvis man feks ikke vil bruke ALLE troppene. For sånn som det er nå, vet jeg ikke at det er tomt før jeg klikker på A/B/C og det står at det ikke er mere tropper tilgjengelig i byen. (Kan selvfølgelig gå tilbake inn på byen, men er noe tungvindt)

Hvis noen andre har merket noe ang dette som jeg har gått glipp av, så vil jeg gjerne vite det! :)
 

DeletedUser

Guest
et lite tips: den funker ikke like bra på alle typer tlf. jeg har en eldre galaxy-modell, og den funker ikke på min tlf.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det var vel en annonsering om at den nye appen ville miste bakoverkompatibilitet, og dette var vel muligens et av følgene.
 

DeletedUser

Guest
da må du ha gjort noe galt, siden jeg vet den virker perfekt på S4
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Svaret på alle problemer med Android, er iOS. Det gjelder også motsatt...
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg sitter å leser på offentlig forum i det jeg tilfeldigvis titter innom kontoen min på HP. Jeg oppdaterer siden og ser 10 incs. Jeg ser kjapt på mobilen som jeg har like ved siden av meg, men kan ikke se noen meldinger eller varsler om at jeg har mottatt noen nye incs. Stresser masse for prøve å få tagget og flyttet litt tropper og ellers prøve å få kontroll over situasjonen, men jeg taper 1 by inne i alt dette rotet.

10 minutter etter at jeg først sjekket om det var noen varsler, hører jeg plutselig "pling,pling,pling,pling". Det var incs på TW! :eek: Jeg åpner fanen med HP-kontoen og oppdaterer siden, men kan ikke se noen incs. Da slår det meg at varslene faktisk måtte vært fra de incsene jeg nettopp hadde, og som måtte blitt sendt 15-20 minutter før.


Så da må jeg spørre... Skal det være slik? ... Må da være noe riv ruskende galt med denne Appen, når jeg ikke får varslene før 15-20 minutter etter at jeg burde fått de ???

Kan bekrefte at jeg hadde både nett og strøm på mobilen...
 
Sist redigert:
Topp