Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

DeletedUser

Guest
Vil bare takke for at medaljene ble oppdatert! Endelig kan vi se hvor mye vi vant med! Thank you!!! <3 <3 <3
 

DeletedUser

Guest
De medaljene. At det ble flere nivåer. Platinum osv.. Olve kom nettopp med enda et forslag på emnet, som sikkert var 3. eller 4. tråd om dette.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392




Hva synes du? Har du spørsmål eller kommentarer til den kommende oppdateringen?




(Du kan klikke på bildet for å gå rett til annonseringen)
 

DeletedUser

Guest
Inventaret kan foreløpig inneholde premiumfunksjoner du kan gi bort i gave til andre spillere, samt bonuser du skaffer deg fra forskjellige eventer. Vi planlegger også å flytte over gjenstandene til paladinen hit etter hvert som et større prosjekt basert på paladinen.

Kjente jeg fikk vondt av å lese den der. Hvorfor skal de på liv og død forsøke etter beste evne å tre nedover hodene på folk noe som majoriteten ikke vil ha? De "innså" at vintereventen var en gedigen fiasko, men vil likevel fortsette med å ødelegge spillegleden til mange av spillerne sine.

Ellers var det ikke skremmende store forandringer, men venter i "spenning" på hva disse endringene gjør med opplevelsen.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Kjente jeg fikk vondt av å lese den der. Hvorfor skal de på liv og død forsøke etter beste evne å tre nedover hodene på folk noe som majoriteten ikke vil ha? De "innså" at vintereventen var en gedigen fiasko, men vil likevel fortsette med å ødelegge spillegleden til mange av spillerne sine.

Ellers var det ikke skremmende store forandringer, men venter i "spenning" på hva disse endringene gjør med opplevelsen.

Du kan nå, istedet for å sende 200pp til en i stammen fordi han trenger pk, kan du først gjøre om 200pp til 1 mnd med pk, også gi den i gave. Med det hindrer du at han kan bruke det på noe annet. Btw, man kan gifte 20% mer ress men det jeg ser denne funksjonen gjør, er å forsikre avsender at han ikke gir mottaker pp som mottaker bruker på NPC-mannen eller 20% mer ress.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
En annen fordel med dette er jo at man sannsynligvis vil kunne kjøpe PK, og gi det bort i gave, med PP som egentlig har angrefrist på seg.

Ellers hadde man ikke kunnet gjøre det.
 

DeletedUser

Guest
PK, er en sak... men det står faktisk forskjellige premiumfunksjoner. Det vitner om at man egentlig kan kjøpe hvilke funksjoner man vil og gi i gave. Akkurat det får vel være opp til hver enkelt hva de vil gjøre, men i hovedsak var det eventene jeg ville til livs.... Jeg håper virkelig de lar denne type ting ligge fordi det gjør lite annet enn å skape total ubalanse blant spillemassene og i hovedsak fører det kun til uhygge blant majoriteten.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
PK, er en sak... men det står faktisk forskjellige premiumfunksjoner. Det vitner om at man egentlig kan kjøpe hvilke funksjoner man vil og gi i gave. Akkurat det får vel være opp til hver enkelt hva de vil gjøre, men i hovedsak var det eventene jeg ville til livs.... Jeg håper virkelig de lar denne type ting ligge fordi det gjør lite annet enn å skape total ubalanse blant spillemassene og i hovedsak fører det kun til uhygge blant majoriteten.

Siden man allerede kan overføre pp til hvem man vil, så vil jo dette bare fungere som en forsikring fra avsenders side.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
En annen fordel med dette er jo at man sannsynligvis vil kunne kjøpe PK, og gi det bort i gave, med PP som egentlig har angrefrist på seg.

Ellers hadde man ikke kunnet gjøre det.

Nei, PPene må være utenfor angrefrist.


EDIT: Glem det, tror de har endret på det.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Virker i alle fall ulogisk for meg at man ikke skal kunne kjøpe PK i gave til andre med PP som har angrefrist på seg, dersom man kan kjøpe PK til seg selv med PP som har angrefrist på seg. Blir liksom litt feil.
 

DeletedUser

Guest
Det som i og for seg blir spennende er hvilke tiltak de gjør for å hindre at gavesystemet misbrukes. Hvis angrefrist/sikkerhetstiltak ikke skal være til stede er det en overhengende fare for at misbruk kan oppstå for å tømme spillere for PP.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hva er da meningen med angrefristen?

Hva tror du? Det forhindres at man kan overføre PP til andre kontoer under angrefristen, fordi du ikke kan angre på kjøp som ikke blir gjort på din egen konto. Men å kjøpe en gave til en annen konto, er fortsatt et kjøp du gjør selv. Det er du som bruker premiumen, og det blir gitt som en gave til en annen konto. Skal du ikke kunne kjøpe gaver for PP som du har angrefrist på, må de nesten sperre at man kan bruke PP man har angrefrist på. For det kan man, pdd.

Det som i og for seg blir spennende er hvilke tiltak de gjør for å hindre at gavesystemet misbrukes. Hvis angrefrist/sikkerhetstiltak ikke skal være til stede er det en overhengende fare for at misbruk kan oppstå for å tømme spillere for PP.

Hvordan mener du dette skal forekomme?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hva tror du? Det forhindres at man kan overføre PP til andre kontoer under angrefristen, fordi du ikke kan angre på kjøp som ikke blir gjort på din egen konto. Men å kjøpe en gave til en annen konto, er fortsatt et kjøp du gjør selv. Det er du som bruker premiumen, og det blir gitt som en gave til en annen konto. Skal du ikke kunne kjøpe gaver for PP som du har angrefrist på, må de nesten sperre at man kan bruke PP man har angrefrist på. For det kan man, pdd.



Hvordan mener du dette skal forekomme?

Så jeg kan angre på at jeg brukte 40k pk på Vintereventen og få de tilbake?
 
Topp