Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Litt usikker på om dette passer her, men på twstats så er listene fortsatt på 20 spillere pr side. Siden det etter forige oppdatering ble endret til 25 pr side på TW, burde det kanskje også være 25 der?

Edit: Dette er muligens ikke noe dere i Inno får gjort noe med likevell? :hmm: ...Usikker på hvem som står bak twstats...
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Som det er sagt tidligere er TWStats uavhengig av selve Tribal Wars, aka det blir utviklet av en tredjepart. Det er ikke nødvendigvis at listene skal utvides til 25 spillere per side, men det er det de som styrer TWStats som bestemmer. :)
 

DeletedUser

Guest
Når du går inn på en spiller ingame, så ser du en ryddig, fin oversikt over prestasjoner/medaljer osv.
Men når du går inn på din egen, så synes jeg det hele er mye mer rotete, dog mer informativ.
Er det en mulighet for å se den "gamle" profilen itillegg til den nye? I en fane f.eks.. ?
 

DeletedUser

Guest
Er det en mulighet for å se den "gamle" profilen itillegg til den nye? I en fane f.eks.. ?

Eller bare vise samme oversikt som andre spillere får på din egen, og heller ha en "rediger" knapp der det kommer opp en meny der man kan hake av hva man vil vise?

(psst Redswan, Jeg er tilbake på TW, har begynt på v17 :D )
 

DeletedUser

Guest
Når du går inn på en spiller ingame, så ser du en ryddig, fin oversikt over prestasjoner/medaljer osv.
Men når du går inn på din egen, så synes jeg det hele er mye mer rotete, dog mer informativ.
Er det en mulighet for å se den "gamle" profilen itillegg til den nye? I en fane f.eks.. ?

Jeg forsøker igjen, siden jeg ble henvist hit for spørsmål ang oppdateringer.
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg og mange andre, vil se hvor mye vi faktisk har farma osv, så da foretrekker jeg den gamle.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Vel, jeg og mange andre, vil se hvor mye vi faktisk har farma osv, så da foretrekker jeg den gamle.

du kan jo enkelt sjekke hvor mye du har farmet vær dag på velkomst siden eller på statestik på profilen så kan egentlig ikke se problemet.
 

DeletedUser

Guest
Du ser vel kun dag for dag der, Roger.
Jeg vil se totalen. Alt som er farmet på kontoen totalt. Det er ikke, etter hva jeg er kjent, mulig nå for tida?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Du ser vel kun dag for dag der, Roger.
Jeg vil se totalen. Alt som er farmet på kontoen totalt. Det er ikke, etter hva jeg er kjent, mulig nå for tida?

Mulig jeg missforstår nå, men står ikke dette når du åpner "Prestasjoner" delen av Profilen din?
 

DeletedUser

Guest
Ja, beklager at jeg ikke presiserte at det var etter Gull-prestasjonen jeg mente.

Skulle helst likt å hatt dette fiksa sånn ca i forrige uke.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Om den linjen kunne hadde blitt igjen etter at en når nivå 4, ville det vært kjekt. Noe som dette:
019b01978a95c1910d92a57040452e30.png


Alternativt kan jo linjen også skifte farge, f.eks. til grønn.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ja, Noe slikt hadde vært supert :)


PS: (Ikke for å være pirkete, selv om det egentlig er det)Det står 77.605/1.000 på bildet, mens du har medaljen i gull :)
 

DeletedUser

Guest
Støtter det den Godeste Ole foreslår der. Hadde vært knall! Jeg savner virkelig denne totaloversikten på medaljer man har max.

Hva skjedde forresten med utvidelse av gull til diverse andre hardere/edlere metaller?
 
Topp