Besvart Toluna

DeletedUser

Guest
Hei!

Har prøvd og tjene litt gratis pk med toluna, men det har ikke sett ut til å funke, uansett hvor mye tid jeg bruker på det.

Er det noen som kan gi meg en nøyaktig informasjon om hva som skal til for å få disse pk? Har gjort alt fra å registrere meg til å svare på undersøkelsene.

-Sunny
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg og.

Prøvd utallige ganger, på forskjellige, og får aldri PP'en jeg blir lovet.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
De sidene er gjerne veldig snikete, og vanskelig å få til. Det skal kun minimale ting til for at premiumpoenga ikke blir gitt, men om dere er sikker på at dere har gjort alt riktig så anbefaler jeg dere å kontakte "support" på den siden der.

Vi har ingenting direkte med den siden å gjøre da den blir håndtert av en tredjepart.
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig dårlig forklaring på hva man skal gjøre, hadde det vært mulig å få gjort noe med dette?
 

DeletedUser

Guest
Samme her! prøvd flere ganger, og svart på mange undersøkelser, ikke et halvt premiumpoeng å se i det fjerne engang, for noe svindel :hmm:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Som sagt er det ingenting jeg kan gjøre - det er en tredjepart som er ansvarlig for alt på den siden.
Prøv å klikk på "support" (se bilde under spoiler). Kanskje det er noe hjelp å hente der til hvorfor premiumpoeng ikke ble gitt.

[SPOIL]
support-1.png
[/SPOIL]
 
Topp