Top 20 spiller

DeletedUser

Guest
Da jeg ikke ser noen tidligere tråd med dette emnet kjører jeg igang

1 Reisverket L-13 22.746 6 3791 - Utvilsomt en profilert spiller som vet hva han driver med. Mistenker at han karen her er virkelig dreven på manipulasjon!
2 narutouso L-13 20.165 4 5041 - Flott ODA, ellers er spilleren ukjent for meg.
3 Chiltarc L-13 19.748 5 3950 - Prøvde å finne han på ODA'en men det var så mange før han at jeg gav opp. Kjører samme stil som RV, mange byer ved hjelp av få tropper. Litt heftig manipulasjon her også?
4 McRogn SUN 18.024 5 3605 - Vet ikke, funky navn :D
5 Fakenick PREY 17.279 5 3456 - Var det sånn at dette var Zanmato?
6 176-176 B-g 17.267 4 4317 - Er 176-176 den smarte, den dumme, den sultne eller den trøtte. Orker ikke lete frem gamle blader
7 spekterman L-13 16.506 4 4127 - Fine bynavn ;)
8 Birgitte *N* 15.080 5 3016 - Girlpower! ?
9 -Aurora- SUN 14.721 4 3680 - Hmm, er dette også girlpower?
10 Yoshi. L-13 14.707 4 3677 - Om nom nom, kan ikke unngå å like gamle spillkarakterer (det gjelder dere alle)
11 Jezebel SUN 14.693 4 3673 - Scary profilbilde
12 Tha N0ob SUN 14.404 4 3601 - Medaljesanker nr.1 :)
13 reliaboe *N* 14.387 4 3597 -
14 sama L-13 14.321 5 2864 -
15 Simplicity SUN 13.383 3 4461 - Jeg vet ikke, men støttet forslaget mitt ihvertfall (i motsetning til så alt for mange andre)
16 retrokai PREY 12.853 5 2571 -
17 Booker SUN 12.731 4 3183 -
18 CastorTroy L-13 12.320 4 3080 -
19 Bella Donna L-13 12.215 4 3054 - Vi oppnår jo nesten 50% kjønnskvotering på top 20 hvis det fortsetter som dette
20 pilletrille IKU 12.100 4 3025 - Rett og slett helt rå, ingen under - 19 over :(


Må stikke ut en tur nå så ble ikke helt ferdig.. Men det stopper ikke dere fra å fortsette!
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Da jeg ikke ser noen tidligere tråd med dette emnet kjører jeg igang


3 Chiltarc L-13 19.748 5 3950 - Prøvde å finne han på ODA'en men det var så mange før han at jeg gav opp. Kjører samme stil som RV, mange byer ved hjelp av få tropper. Litt heftig manipulasjon her også?

bare fordi od min er lav betyr ikke det att jeg har lite tropper av den grunn?
 

DeletedUser

Guest
3 Chiltarc L-13 19.748 5 3950 - Prøvde å finne han på ODA'en men det var så mange før han at jeg gav opp. Kjører samme stil som RV, mange byer ved hjelp av få tropper. Litt heftig manipulasjon her også?

Sorry, leste feil i farta :p
 

DeletedUser

Guest
Da jeg ikke ser noen tidligere tråd med dette emnet kjører jeg igang

5 Fakenick PREY 17.279 5 3456 - Var det sånn at dette var Zanmato?

Velger å avkrefte en gang for alle at jeg ikke har noe med V5 å gjøre. Instillingene på serveren har sørget for mitt fravær. Denne spilleren er ikke meg, skjønner ikke hvor det rykte kommer fra. Kjøre solo med fakenick gjorde jeg forrige gang. Uannsett, om jeg skulle ha tatt turen innom. Så ville jeg nok ha funnet på et litt mer orginalt nick.
 

DeletedUser

Guest
Velger å avkrefte en gang for alle at jeg ikke har noe med V5 å gjøre. Instillingene på serveren har sørget for mitt fravær. Denne spilleren er ikke meg, skjønner ikke hvor det rykte kommer fra. Kjøre solo med fakenick gjorde jeg forrige gang. Uannsett, om jeg skulle ha tatt turen innom. Så ville jeg nok ha funnet på et litt mer orginalt nick.

Det var vel her jeg så det

http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=8333

Men da er jo det avklart ihvertfall :)
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAHAHA.... Herregud, Jeg så ikke det der før nå. Snakker om å feile totalt ved å lage en slik scene og jeg har aldri spilt på V5 engang :D Det der må være den største blemmen jeg noen gang har sett her, snakk om å drite seg lodrett ut! Og så stolt av å ta 15 byer fra meg på V2 også, hvor han startet dagen etter at jeg klikket på delete på min profil. Seriøst... Lage en slik scene hvor jeg ikke ser eller leser møkka er en ting. men at han er så overbevisst inne i sin lille boble at det der er meg... Helt utrolig, Han må ha et farlig stort behov for oppmerksomhet og annerkjennelse! Tusen takk for at du viste meg det der. Har ikke moret meg så godt på evigheter.

La meg gjette, Han spiller ikke på V5 lenger. Det hadde vært å holde ut usannsynlig lenge.

For en nabb :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
(Jeg vet poengene ikke er helt korrekte lenger, men det skjedde endringer etter jeg hadde startet på listen. Når listen ble postet skal imidlertid rangeringer være korrekt)

Rang Spiller Poeng Landsbyer

1 Reisverket 22,828 6 Leder av V5's "supermakt" og omstridt som vanlig... Har internadlet de 2 siste byene sine så har dermed hatt 10 dager på og bygge tropper siden siste erobring. Tror derfor det er tropper hos denne karen da han får lov til og fråtse fritt på kadaver i stammen sin... 1 gråbyadling


2 narutouso 20,337 4 Trivelig tysk spiller med bakgrunn fra .de og .net. Er nå i litt "stridigheter" sies det med hunting after vikings om en by men det ser ut til og løse seg... 0 gråbyadlinger og virker rett og slett (også utifra samtaler på PM) som en tvers igjennom solid spiller. Bra ODA.


3 Chiltarc 19,872 5 Spiller med bra rykte og renommè fra V3, mangel på ODA regner jeg med er basert på forsiktighet, sjansen for PH'eri her er liten gitt... 0 gråbyer.


4 McRogn 18,062 5 Spiller som gjør det bra på V4, Solid på OD-siden, aktiv som få og en kjernekar... 3 gråbyadlinger; (ikke din skyld de restarter når toget kommer :cool: )


5 Fakenick 17,439 5 "ukjent" spiller*, leder for stammen Prey (liten fremadstormende stamme). Topp 20 ODA/T. 1 gråbyadling (nå nylig - lav på tropper? - nei, det var visst en verkstedbonus) Får sikkert se mer til denne spilleren på sikt
*(alle som sitter på info må gjerne sende meg mer på PM så lister kan bli bedre;) )


6 176-176 17,333 4 En av ledelsen til B-gjengen, tar ansvar og stiller opp for stammen sin. Initiativtaker til omstridt tråd på forumet under Wash-Me adlingen. Solid på OD - 1 gråby.


7 spekterman 16,671 4 Grei OD, men har jo fått gjøre akkurat som han vil da det ser ut til at spillerne i området rundt han er "chickens"... Han har jo bare 1 poeng i ODD, altså har ikke folk faket han engang... Skamme seg skulle dere som ligger rundt der nede :p (Før jeg er ferdig med listen tør jeg tippe dette er spilleren på topp 20 med desidert laves ODD). 0 gråbyadlinger. (Er navnene på byene dine i grenseland for lovlighet tro?...)


8 Birgitte 15,361 5 "uskrevet blad" (aner INGENTING faktisk.) Ikke mye ODA og skilte av, og jamen viser det seg at det faktisk var noen som kunne slå spekterman - for her er det faktisk 0 i ODD... (slåss ikke fiendene dine, men bare legger seg på siden og spiller "død"?). 1 gråbyadling


9 Simplicity 14,940 4 1 bonusbyadling


10 Jezebel 14,996 4 Solid spiller med fantastisk bilde på profilen... Solid i OD og en stammespiller med stor bokstav på alle bokstavene :cool: Rimelig sikker også på at spilleren var første med FULL gård lvl 30 her. 1 gråby


11 Yoshi. 14,736 4 Blitt en dualspilt konto (hørt rykter om 3..? ). Spilleren som var der før gjorde det bra ALENE men fikk en selvutnevnt elitespiller (Mr G&W) med seg på laget etter en stund. Denne kontoen skal vi derfor sikkert se på toppen rimelig snart; samt at den blir der så lenge de selv vil (ihvertfall iflg den ene delen av kontoen) da det ikke er motstand mot slike eminente spillere her på .no :rolleyes: Bra OD og 0 gråbyadlinger.


12 -Aurora- 14,721 4 Trivelig spiller fra .net, spilt også på V2.no - mye rutine og vet hva han driver med.. Bra OD og 0 gråbyer.


13 Tha N0ob 14,505 4 Medaljesanker nr 1 i stammen (og verden for den sagts skyld), aktiv spiller - vet hva som skal gjøres og har mye rutine fra utlandet - blir nok aboslutt og regne med fremover. Ok OD - 1 gråby


14 reliaboe 14,552 4 (0 peiling på spiller desverre), lav OD men 0 gråbyadlinger...


15 sama 14,352 5 Ukjent for meg ihvertfall, LAV OD sett totalt - 2 gråbyer


16 Booker 12,846 4 "ny" spiller til TW - Ikke voldsomt høy OD (men som nevnt på andre tidligere - kan like gjerne bety mye tropper klare...) 2 gråbyer.


17 retrokai 12,947 5 Kan desverre ikke mye her heller - Grei OD og 2 gråbyer her også.


18 Zumba 12,776 5 Ukjent spiller (for meg ihvertfall) - Lav OD, 2 gråbyer


19 CastorTroy 12,435 4 2 gråbyer, grei/bra OD - ellers en ukjent spiller for meg...


20 Mr.JFK 12,430 4 1 gråby, grei/lav OD - ukjent spiller ellers for min del...


Totalt er det:
L-13 7 stk
Sun 6 stk
Prey 2 stk
*N* 2 stk
B-g 1 stk
PC 1 stk
Ice 1 stk
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Flott liste!

Ser ut som du tok deg litt bedre tid enn meg :)

Gleder meg til å se din chiltarc ;)
 

DeletedUser

Guest
5 Fakenick 17,439 5 "ukjent" spiller*, leder for stammen Prey (liten fremadstormende stamme). Topp 20 ODA/T. 1 gråbyadling (nå nylig - lav på tropper?) Får sikkert se mer til denne spilleren på sikt
*(alle som sitter på info må gjerne sende meg mer på PM så lister kan bli bedre;)

Jeg ruller i latter, det er det eneste jeg har å si. Burde vel egentlig gi nok info.:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg ruller i latter, det er det eneste jeg har å si. Burde vel egentlig gi nok info.:D

Ser nå at det var en verkstedbonusby han tok... :eek:

MEN skal jo innrømme at om jeg skulle gått inn og sjekket hva slags SAMTLIGE byer var på kartet av gråbyene på hver spiller, ville det tatt uendelig lang tid og jeg hadde vært dritt lei...

Tar på på meg feilen i kommentaren min, men ta og lag en liste du da vel og se hvordan din blir om du skal gidde og være nøyaktig (you hater... :mad: )
 

DeletedUser

Guest
Ser nå at det var en verkstedbonusby han tok... :eek:

MEN skal jo innrømme at om jeg skulle gått inn og sjekket hva slags SAMTLIGE byer var på kartet av gråbyene på hver spiller, ville det tatt uendelig lang tid og jeg hadde vært dritt lei...

Tar på på meg feilen i kommentaren min, men ta og lag en liste du da vel og se hvordan din blir om du skal gidde og være nøyaktig (you hater... :mad: )

Unskyld kompiss, men jeg måtte jo kommentere det at du beskylte fakenick for å være poeng hore (jeg hinter til "få tropper?").
Ellers må jeg innrømme at listen din simpli var ganske fin, siden jeg ikke vet noen ting om de andre spillerne og ærligtalt ikke bryr meg noe om det.

Velger å avkrefte en gang for alle at jeg ikke har noe med V5 å gjøre. Instillingene på serveren har sørget for mitt fravær. Denne spilleren er ikke meg, skjønner ikke hvor det rykte kommer fra. Kjøre solo med fakenick gjorde jeg forrige gang. Uannsett, om jeg skulle ha tatt turen innom. Så ville jeg nok ha funnet på et litt mer orginalt nick.

Det er et fint nick tenk, og jeg synes det er orginalt for ingen andre har det på denne serveren (oh snap:eek:). Det var leit å høre at du ikke er her for å lage like mye dritt for reisverket som på v3. Elsket Nofjott sin enveis kjørte propaganda :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Unskyld kompiss, men jeg måtte jo kommentere det at du beskylte fakenick for å være poeng hore (jeg hinter til "få tropper?").
Ellers må jeg innrømme at listen din simpli var ganske fin, siden jeg ikke vet noen ting om de andre spillerne og ærligtalt ikke bryr meg noe om det.


Skrev at han var evt lav på tropper nå, ikke at han var poengfiksert. Har jo også kommentert at han ligger på Topp 20 ODA/ODT så jeg vet at han har hatt tropper... ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Reisverket "Poeng dreper" er jo artig sagt da det i praksis faktisk medfører høy ODA og liten ODD. RV har neppe møtt på "Ole Brum" da som hadde sin 100 meterskog venneklubb med mange adlede gråbyer og NULL tropper...de byene forsvant relativt raskt uten at noe som helst ble drept i det hele tatt :)
2 Chiltarc Litt lav OD, men en aktiv spiller.
3 narutouso En super spiller som vippet mellom PREY og L-13, og som valgte L-13 da Yoshi valgte rett før han...jeg er bare glad jeg ikke er naboen hans :)
4 McRogn Nok en erfaren killer som det bare er å restarte/ emigrere vekk fra.
5 176-176 Adlet moderbyen til stammeløse Brann2006 som ville teste solo...Har hørt noen løse rykter om at Brann ikke lenger kjører solo, og har overtatt en konto for å nedkjempe slemmingen 176-176, og stammen hans i samme slengen :)
6 Fakenick Hehe, tenk at det skulle bli så mye fuzz med dette nicket- for det har det faktisk vært :)
7 spekterman Det må jeg si- Det er kun EN person som har turt å sende ETT spyd i angrep EN gang på denne mannen som må være den fødte diplomat som koseprater deg varm, mens adelstoget er underveis...
8 Birgitte Virker ganske stusselig i det store og hele egentlig
9 Jezebel Fremstår som en maniac, med ODA som en maniac...da er han sikkert også en maniac!!!
10 Simplicity Kunsten å komplisere det helt enkle til vannvittig vanskelig...eller noe sånt. Kan vel neppe være noe helsepersonell som tenker i slike baner (leder jo en stamme av sykepleiere), men noen "Moder Theresa" er han da heller ikke med en god ODA :)
11 Yoshi. Dual konto...skjønner ikke at noen gidder det egentlig, men på den annen side har jeg heller ikke prøvd å spille slik.
12 Tha N0ob En farmelars med lav ODA, men har 2 ganger farmet mest av alle her på V5-
13 reliaboe Har fine byer, men litt lav OD
14 -Aurora- Tja...
15 sama Stusselig
16 retrokai Kul kar, og meget oppegående spiller :)
17 Booker Stusselig
18 Zumba Stusselig
19 Pangea Stusselig
20 Pallin Godkjente stats
 

DeletedUser

Guest
Det er et fint nick tenk, og jeg synes det er orginalt for ingen andre har det på denne serveren (oh snap:eek:). Det var leit å høre at du ikke er her for å lage like mye dritt for reisverket som på v3. Elsket Nofjott sin enveis kjørte propaganda :D

Jupp, ser jo hvor *stor* han har blitt. Han trenger en til å holde han litt i nakkeskinnet.

pss Fakenick: Slutt å lek meg ;)
 

DeletedUser

Guest
Jupp, ser jo hvor *stor* han har blitt. Han trenger en til å holde han litt i nakkeskinnet.

pss Fakenick: Slutt å lek meg ;)

Nå bør det jo strent tatt sies at det var kontoene Kokopelli og Josef Stalin (siste spilt av goran) som tok for seg "nakkeskinnsholding" av RV - ingen andre :cool:

On topic: Bra liste fakenick, og greit og se at det ikke bare ble meg det ble litt tynt på når man kom mot bunnen av lista... Til de som er der; kom gjerne "ut" og "opp og frem".

Samt at Jezebels profil fronter en hun og ikke en han....
 
Topp