Top 20. Spillere

DeletedUser

Guest
Enig med bond her. Var jo et interessant innlegg det når man sammenligner stammenes spillere på topp 20 lista nå og for cirka 6 måneder siden.

Var jo også i den tiden glitter kom med sin krigserklæring :p
 

DeletedUser

Guest
Så lag deres egen tråd og sammenlign da for guds skyld!
Det er jo klart at dere skal si deres mening, såpass skjønte du vell?
 

DeletedUser

Guest
hvorfor skal jeg lage en ny tråd når denne passet?:p spør han som startet denne tråden han lag bare ut en liste over top 20 spillere så da får du tolke det selv:D
 

DeletedUser

Guest
Så lag deres egen tråd og sammenlign da for guds skyld!
Det er jo klart at dere skal si deres mening, såpass skjønte du vell?

Det var ikke noe sidesprang som du forsøker å få det til å virke som... Du tåler som vanlig ikke at det postes noe negativt om Elite... Sammenligningen med dagens liste og den lista som var for seks måneder siden er fullstendig i tråd med emnet som diskuteres her...

Jeg har forresten lyst til å si min mening om topp 20-spillerne, men siden jeg allerede har postet utallige "bedømninger", og selv om listen er noe forandret, så vil det bli spam av meg å atter en gang "vurdere" spillere som Ganondorf & Co...
 

DeletedUser

Guest
1 Black Andi - Grå/Blå by hore!
2 Ruffiro - Respekt til h*n! Bra jobba må jeg si!
3 eazh - Hvordan kom du deg så fort opp hit? :O
4 Pointwhore - Dyktig spiller etter hva jeg hører/ser
5 Shanks82 - Propaganda fiende nr. 1 !!
6 Torquemada - Off. spiller nr. 1! Respekt til deg, du fortjener plassen (om ikke en høyere)
7 magic14 - Ingen kjennskap til
8 granpa - Nukene hans smeller som **** !! Grei i deff. også!
9 Liliana Venin - Ingen kjennskap til
10 Vv0Lv3r1n3 - Grei all-round spiller.
11 Tomahawken - Liten kjennskap til annet enn av vi er naboer. Fredelig fyr mot meg :(
12 runinter - Grunnsten i -Rome- (gjelder Granpa også) Nukene hans støver ikke ned de heller.
13 Solmåne - Ingen kjennskap til
14 Miniton - Ingen kjennskap til
15 chrk1 - Er det mulig å ha så høy OD og alikevel være på topp 20?! :O
16 NTU Spawn - Ingen kjennskap til
17 Fardin - Liten kjennskap til men virker som en god og hyggelig spiller
18 Ganondorf - Sorry å si det men dette er en skam! Likte V2 veldig godt når han var på topp og hadde en aktiv og god eier
19 Screto - Ingen kjennskap til
20 Luxury - Dyktig!
 

DeletedUser

Guest
tror poenget var at vi skulle gi meningene våre ala top 20 stamme tråden o_O

dette svarte han NTU spawn korrekt på:D

jeg har allerede gitt mine meninger om hver spiller så vill prøve noe mere orginalt :D synd at det ikke falt i din smak lux men er jo bare deg som har klaget;)
 

DeletedUser

Guest
bond, relax. Det du har postet er i tråd med emnet. Er bare Luxury som er hårsår mot alt som ikke går i Elites favør.

Å sammenligne topp 20 lista fra den tiden Elite erklærte AriCa krig med dagens liste er veeeldig i tråd med dette emnet.
 

DeletedUser

Guest
har 600 INK nå så skal laxen:p dette er spam kan ikke noen legge ut flere lister som kracked :D
 

DeletedUser

Guest
1 Black Andi V-m-S
2 Ruffiro AriCa
3 eazh Elite
4 Pointwhore AriCa
5 Shanks82 AriCa
6 Liliana Venin Elite
7 Tomahawken -Rome-
8 Torquemada Elite
9 magic14 AriCa
10 runinter -Rome-
11 granpa -Rome-
12 Vv0Lv3r1n3 AriCa
13 Solmåne Elite
14 Miniton AriCa
15 Icekebab -Rome-
16 NTU Spawn AriCa
17 Fardin Elite
18 Screto AriCa
19 Wihi Elite
20 ougen1 AriCa
 

DeletedUser

Guest
1 Black Andi V-m-S - Leder enda, men ser ut til å bli tatt igjen av Ruffiro etter hvert. Kjenner ikke han spesielt godt egentlig.
2 Ruffiro AriCa - Strålende leder av AriCa, og virker også god som spiller. Respekt.
3 eazh Elite - Spilleren som fortalte BIRKI at det var å slenge inn litt katapulter i nuka sine, så var de kvitt meg. :D
4 Pointwhore AriCa - Veldig hyggelig og god spiller.
5 Shanks82 AriCa - Den beste på propaganda. Kan sine saker ingame og.
6 Liliana Venin Elite - Mye gråbyer?
7 Tomahawken -Rome- - Veldig fin vekst, en av de store i Rome.
8 Torquemada Elite - God offensiv, men inaktiv?
9 magic14 AriCa - Megabra OD. Vet lite uteom det.
10 runinter -Rome- - Fantastisk god offensiv spiller, i tillegg til det å kunne forsvare seg. En herlig leder av Rome og et usendvanlig hyggelig fyr å snakke med.
11 granpa -Rome- - Mye det samme som over. Er så glad for at jeg er på lag med dere to. :)
12 Vv0Lv3r1n3 AriCa - Virker veldig god.
13 Solmåne Elite - Veit ikke.
14 Miniton AriCa - Veit ikke.
15 Icekebab -Rome- - V2's beste spiller?! Det tror jeg.
16 NTU Spawn AriCa Veit ikke.
17 Fardin Elite Veit ikke.
18 Screto AriCa -Bra vekst.
19 Wihi Elite - Veit ikke.
20 ougen1 AriCa - Samme som Screto.
 

DeletedUser

Guest
blir nok en del likt dit handsome men men:rolleyes:

1 Black Andi V-m-S bra jobba opp til 1.plassen men kan du ikke begynne å adla Elite litt?
2 Ruffiro AriCa strålende leder av AriCa, fortjener 1.plassen vis han tar den snart.
3 eazh Elite stille de siste ukene men han lever.
4 Pointwhore AriCa god spiller som virker seriøs og adler Elite byer.
5 Shanks82 AriCa best på propagande å klarere seg bra ingame.
6 Liliana Venin Elite gråbyhore skuffende.
7 Tomahawken -Rome- en god og hyggelig spiller som vi vil se mye av i fremtiden.
8 Torquemada Elite inaktiv.
9 magic14 AriCa stille men god OD og spiser Elite byer som ahn vil av og til.
10 runinter -Rome- vet ikke hva jeg skal si på dere to men er ihvertfall glad for å være på samme side som dere som handsome sa:D he he
11 granpa -Rome- vet ikke hva jeg skal si på dere to men er ihvertfall glad for å være på samme side som dere som handsome sa:D he he
12 Vv0Lv3r1n3 AriCa vis noen skal måle seg med Icekebab så er det han her veldig god spiller:D
13 Solmåne Elite vet ikke:D
14 Miniton AriCa god spiller som støtter allierte og spiser og spiser elite.
15 Icekebab -Rome- klart v2 beste spiller hadde slettet kontoen vis jeg ble angrepet av deg ass skjuk, 20 elite byer på en dag:D
16 NTU Spawn AriCa god spiller som holder stand.
17 Fardin Elite stille.
18 Screto AriCa god og viksende spiller.
19 Wihi Elite stille.
20 ougen1 AriCa stille men Elite av og til.
 

DeletedUser

Guest
hva om jeg ikke vill bli sett da? er fint og bare være über pro uten at de andre vet at du er det :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg fornekter meg ikke... Her kommer min 100. vurdering av de samme spillerne...


1 Black Andi - V-m-S - Man kan klage på at v2s nr. 1 har lite OD-poeng. Men førsteplass er førsteplass, og han fortjener å være der.

2 Ruffiro - AriCa - Ruffiro min venn :) At du skulle bli en så stor profil i denne verdenen hadde jeg ingen forventninger til. Men det er du virkelig! AriCas andre O'Malley (hertug) skuffer ikke. Og nå begynner din OD-d også å ta form. Du har nettopp gått opp opp mot 25-30 poeng i OD-d uten å miste en eneste by :D

3 eazh - Elite - Storeslemmen til Elite lever et forholdsvis anonymt liv. Iallefall på AriCas front. Hva mer kan man si?

4 Pointwhore - AriCa - Spilleren man umulig kan mislike (om man ikke er på fiendens pay check). Pointy er en morsom spiller, og tar TW-verdenen på lek. Men samtidig overlater han ingenting til tilfeldighetene, og hans perfeksjonistiske planlegging øker min motivasjon iallefall, og ikke minst AriCas antall byer og poeng ;)

5 Shanks82 - AriCa - Verden 2s høyeste rangerte n00b.

6 Liliana Venin - Elite - Du fikk avslag på søknaden din til AriCa. På tross av din poengsum, og jeg mener vi gjorde en riktig avgjørelse.

7 Tomahawken - -Rome- - Her får jeg høre vi har mer i vente. Hva mer kan man egentlig vente? Statistisk sett er dette en spiller som fortjener mer oppmerksomhet. Positiv oppmerksomhet that is.

8 magic14 - AriCa - Du har allerede skrevet deg inn i historiebøkene til verden 2 og AriCa. Keep it up!

9 Torquemada - Elite - OD'a-en skal man iallefall ikke skimte av. God jobb på det offensive. Men venter enda på at du skal ympte mot AriCa. Regner med den tiden vil komme.

10 granpa - -Rome- - Mr. -Rome-

11 runinter - -Rome- - Mr. -Rome-

Begge har dere skrevet dere inn i verden 2s historie med gullskrift. Dere er evigvarende til Alliansens store hell. Den dagen dere forsvinner (må Gud forby, bank i bordet) så vil verden 2 endres dramatisk, ødelegges...

12 Vv0Lv3r1n3 - AriCa - Nummer 12 i verden 2 er nok nummer 1 på .no. Den Wolvie vil, får han til ;)

13 Solmåne - Elite - Ny eier som jeg vet lite om... Men kontoen har iallefall for en tid tilbake forsøkt å etablere seg i Katteriket. Riktig nok tjente kontoen en hel shitload av OD-d.... Men hva var prisen? Null AriCa-byer erobret på det tidspunktet, den operasjonen iallefall. Dette er det beste eksemplet på at TWstats kan lyve.

14 Miniton - AriCa - Jeg tror Miniton er .nos beste svenske! One Love.

15 Icekebab - -Rome- - Lite direkte kjennskap, men jeg leser jo TWstats. Ingen tvil om at dette er en spiller med egenskaper.

16 NTU Spawn - AriCa - Suksess med ny eier her. God statistikk, og nå begynner NTU Spawn å bli stor i points. Be aware!

17 Fardin - Elite - Aktiv bruker av både forumet og spillbrettet. Selv om han mister byer til grådom, så har han nok kvaliteter til å gjenerobre dem. Dette på tross av at de befinner seg midt i Elites cluster.

18 Screto - AriCa - Ivrig og aktiv til de tusen. Og med tanke på hans voldsomme vekst, tror jeg at vi har en ny "superstjerne" her i verden 2!

19 Wihi - Elite - Ny eier visstnok? Aktiv både ingame og i forumet, så gjenstår det å se om han kan omvende denne aktiviteten til prestasjoner. Jeg tror nok at Wihi vil holde seg på topp 20 enda en lengre periode.

20 ougen1 - AriCa - En aktiv sjel, med gode ingame resultater deretter. En sann Aristokatt dette! Mjau. Meeeow :p
 
Topp