Top 20. Spillere

DeletedUser

Guest
Som angriper
349 the ultimate geek 1,11 Mio.

* Host igjen *

Jada, du har en jevla stor OD i angrep en meg, men det er def som teller :rolleyes:

Hvis du har banket folk med god angrepstakktik så hjelper det deg ikke hvis en på 50k poeng tar deg siden du ikke kan def :D
Og nå relaterer jeg til mine fantastiske slag mot AS folk som trodde de skulle få byene mine uten videre. :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke redd for å bruke tropper, men jeg angriper ikke folk bare for OD'ens skyld. Jeg angriper for å få mer poeng eller hjelpe allierte med å få poeng, ikke mer OD.

OD er kjekt å ha, og jeg ser på det som litt status å ha høy OD. Allikevel vil en spiller med masse poeng og lav OD i større grad kunne bidra enn en spiller med lite poeng og høy OD.

- Lord Ollis

Jeg anser OD som den virkelige rankingen.

Men så kommer det an på hvem det er snakk om. Hvis runinter stiger opp 2.5 mill i ODD over natten så er det kanskje ikke bare hans tropper, men hvis en liten spiller helt alene stiger med 25k ODD over natten får han nok mere respekt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg anser OD som den virkelige rankingen.

Men så kommer det an på hvem det er snakk om. Hvis runinter stiger opp 2.5 mill i ODD over natten så er det kanskje ikke bare hans tropper, men hvis en liten spiller helt alene stiger med 25k ODD over natten får han nok mere respekt.

OD forteller ikke at du har skills, det forteller bare hvor mye tropper du har drept.

En spiller med mye ODA i forhold til poeng er som oftest en ganske god spiller, men ODD kan en hver idiot skaffe seg.
 

DeletedUser

Guest
Kjære OD.

LA OD'en være mer enn poengene dine så har du gjort en god jobb.
 

DeletedUser

Guest
Du skal ha bra mye mer OD enn poeng for at det skal være en "god jobb". ;)

Ha 10 ganger så mye OD som poeng sier jeg :)

Du har jo rett i at alle kan få ODD, men du må gjøre noe for ODA så skal gi deg poeng der, MEN jeg angriper heller en med lite ODD istedet for en med mye ;)
 

DeletedUser

Guest
Ha 10 ganger så mye OD som poeng sier jeg :)

Du har jo rett i at alle kan få ODD, men du må gjøre noe for ODA så skal gi deg poeng der, MEN jeg angriper heller en med lite ODD istedet for en med mye ;)

Også lar du han med mye ODD bare vokse og blir større og kunne ta deg senere.. Ikke dum du:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En bra spelare behöver inte ha så mycket ODA, Bara idiotiskt att slösa upp en massa off byar för att få nån enstaka by. Mycket bättre om man tar de byar som är tomma då istället så slipper man använda så många off. Så det är inte alltid som ODA är bäst.
 

DeletedUser

Guest
En bra spelare behöver inte ha så mycket ODA, Bara idiotiskt att slösa upp en massa off byar för att få nån enstaka by. Mycket bättre om man tar de byar som är tomma då istället så slipper man använda så många off. Så det är inte alltid som ODA är bäst.

QFT, helt enig der.
 

DeletedUser

Guest
En bra spelare behöver inte ha så mycket ODA, Bara idiotiskt att slösa upp en massa off byar för att få nån enstaka by. Mycket bättre om man tar de byar som är tomma då istället så slipper man använda så många off. Så det är inte alltid som ODA är bäst.

Tja, spørs vel litt det også.. OD-A = Angrepserfaring.. Spiller ingen rolle hvor mange tropper du har hvis du har over ett minutt mellom første og siste adels i ett adelstog.
 

DeletedUser

Guest
Tja, spørs vel litt det også.. OD-A = Angrepserfaring.. Spiller ingen rolle hvor mange tropper du har hvis du har over ett minutt mellom første og siste adels i ett adelstog.

Enhver tulling kan da få til et 1-sekunds adelstog uten å ha haugevis på haugevis med OD-A. Det er bare å vite hvordan...
 

DeletedUser

Guest
Så denne tråden handler om od nå?

Ingen som gidder å skrive lister lenger?
 

DeletedUser

Guest
Enhver tulling kan da få til et 1-sekunds adelstog uten å ha haugevis på haugevis med OD-A. Det er bare å vite hvordan...

Tja.. Kan jo hende du ikke vet hvordan heller da, hvis du har en dårlig ODa. Siden du driter i å lære deg å angripe.. Har jo en i BoS på V3 som sendte tog med 1:10 mellom første og siste adelsmann i ett tog på meg :p Og han angriper hele tiden.
 

DeletedUser

Guest
Tja.. Kan jo hende du ikke vet hvordan heller da, hvis du har en dårlig ODa. Siden du driter i å lære deg å angripe.. Har jo en i BoS på V3 som sendte tog med 1:10 mellom første og siste adelsmann i ett tog på meg :p Og han angriper hele tiden.

En som kan det kan fortelle deg hvordan du gjøre det, eller du kan grave litt rundt her på forumet så funner du det lett ut.
Man trenger ingen god OD'A for å få til et bra adelstog. ;)
 

DeletedUser

Guest
ODA sier mye om hvor effektivt du kan slå ut din fiendes tropper. For, det er jo det kriger dreier seg om, ikke sant? Når det gjelder ODD, så ser jeg på hvor mange byer man har mistet i forhold til din ODD.

OD sier generelt lite om hvor mye tropper man har atm, men sier en god del om hvor mye man bruker å slå ut...:)
 

DeletedUser

Guest
ODA sier mye om hvor effektivt du kan slå ut din fiendes tropper. For, det er jo det kriger dreier seg om, ikke sant? Når det gjelder ODD, så ser jeg på hvor mange byer man har mistet i forhold til din ODD.

OD sier generelt lite om hvor mye tropper man har atm, men sier en god del om hvor mye man bruker å slå ut...:)

Sier iallefall en del om aktiviteten til spilleren... Men til syvende og sist er det mange andre aspekter som spiller inn for at en spiller skal være god.. OD er en ting.. De tekniske ferdighetene en annen (timing av adelstog, vite når man skal snipe/dodge etc), men virker som om dere glemmer de taktiske og strategiske ferdighetene en spiller kan ha... Heller er det ingen som trekker frem elementer som mailsystemet, det offentlige forumet etc. Dette er faktisk områder en virkelig god spiller benytter seg av.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ODA avgör väl inte hur bra man är på att skicka adelståg?

Sen så finns det ju en viss gräns också, har man 1 mil poäng och 500k ODA så är ju det grymt dåligt. Jag brukar säga att tredubblar man sin ODA så är det bra. Det vill säga 3 mil ODA på 1 mil poäng, 6mil ODA på 2 mil osv =) Sen så ju mer poäng man får desto mindre måste man gångra...
 

DeletedUser

Guest
ODA avgör väl inte hur bra man är på att skicka adelståg?

Sen så finns det ju en viss gräns också, har man 1 mil poäng och 500k ODA så är ju det grymt dåligt. Jag brukar säga att tredubblar man sin ODA så är det bra. Det vill säga 3 mil ODA på 1 mil poäng, 6mil ODA på 2 mil osv =) Sen så ju mer poäng man får desto mindre måste man gångra...

Jeg brukte adelstog som ett eksempel da. Kan jo ta andre ting også som eksemepl, men det var det som først falt meg inn.
 
Topp