Top 20. Spillere

DeletedUser

Guest
1 Ganondorf - Har vært i krig med han mange ganger, men egentlig en hyggelig fyr:)
2 Poderoso - Etter hans od vil jeg si at det ikke er en fortjent plass.
3 Nattsvermeren - Trengte overraskene mange nuke på å ta 2-3 byer fra meg. Lett å se forskjell på fakes og ekte nuke.
4 Aremoric - Poenghore:mad:
5 Mithrandir - Overtatt flere ganger, av luke(one hit ko), så en norsk spiller. Jeg velger å kommentere den opprinnelige eieren, en veldig god spiller med masse erfaring. God å samarbeide med.
6 Gussi - Fortsatt Bravo her?
7 chrk1 - Slutta?
8 Fardin - Ikke den beste od'en, ellers litt for ung for å skjønne spillets gang:p
9 gurimalla Også overtatt.
10 mapui - Enda en elite spiller med dårlig od.
11 Shanks82 - Dårlig odd,men god oda.
12 Liliana Venin - Dårlig od, men kansje en god spiller?
13 orcofpain - Mer fortjent plass en mange av de andre elite spillerne.
14 Grötarn - ...............
15 magic14 - Sugen od:eek:
16 terandas - Ikke så mye omtalt, men er helt klart en god spiller.
17 Miniton - Svenske:)
18 Arcon the Beast - ....................
19 Black Andi - Helt ufortjent, hvordan går det ann å ha 3 mill i od og 2,5 mill poeng?:mad:
20 ougen1 - Også dårlig od, gråbyhore, ufortjent.

tja, vil ikke si at dette er rett. Kan jo selvfølgelig gå litt på gråbyer, uten at jeg har sjekket det, men den beste måten å vinne en krig er vel å bruke minst mulig tropper da du kan fortsette så lenge du vil?? Altså, f.eks. bruke fakes som er nevnt.

...du trenger heller ikke være mer enn 14 år for å skjønne et spill som TW -.- JEg spillte AOE (age of empires) da jeg var 8, og greide det utmerket på hard.
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har ikke all verden av OD fordi jeg var spion i NoVi LENGE så jeg kunne ikke angripe folk rundt meg (Elite spillere) men Oden er på vei oppover :cool:
 

DeletedUser

Guest
1 Ganondorf (plagsom...)
2 Poderoso
3 Nattsvermeren
4 Aremoric
5 Mithrandir
6 Gussi
7 chrk1
8 gurimalla
9 Fardin
10 mapui
11 Shanks82
12 Liliana Venin
13 orcofpain
14 magic14
15 Grötarn
16 terandas
17 Miniton
18 NTU Spawn (kul han og..)
19 Black Andi
20 ougen1 (stor, kul og snill )

sånn...
Nå passer det godt nok...
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke all verden av OD fordi jeg var spion i NoVi LENGE så jeg kunne ikke angripe folk rundt meg (Elite spillere) men Oden er på vei oppover :cool:

Jag var på väg att attackera dig tusen gånger men Ganondorf stoppade mig alltid :p Till sist blev jag förbannad och frågade varför jag inte kunde attackera och då sa han att du var spion ;) Så då började du och jag att samarbeta lite smått även vi var i varandras fiende stam :D
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Arcoooon

1 Ganondorf - Har vært i krig med han mange ganger, men egentlig en hyggelig fyr:)
2 Poderoso - Etter hans od vil jeg si at det ikke er en fortjent plass.
3 Nattsvermeren - Trengte overraskene mange nuke på å ta 2-3 byer fra meg. Lett å se forskjell på fakes og ekte nuke.
4 Aremoric - Poenghore:mad:
5 Mithrandir - Overtatt flere ganger, av luke(one hit ko), så en norsk spiller. Jeg velger å kommentere den opprinnelige eieren, en veldig god spiller med masse erfaring. God å samarbeide med.
6 Gussi - Fortsatt Bravo her?
7 chrk1 - Slutta?
8 Fardin - Ikke den beste od'en, ellers litt for ung for å skjønne spillets gang:p
9 gurimalla Også overtatt.
10 mapui - Enda en elite spiller med dårlig od.
11 Shanks82 - Dårlig odd,men god oda.
12 Liliana Venin - Dårlig od, men kansje en god spiller?
13 orcofpain - Mer fortjent plass en mange av de andre elite spillerne.
14 Grötarn - ...............
15 magic14 - Sugen od:eek:
16 terandas - Ikke så mye omtalt, men er helt klart en god spiller.
17 Miniton - Svenske:)
18 Arcon the Beast - ....................
19 Black Andi - Helt ufortjent, hvordan går det ann å ha 3 mill i od og 2,5 mill poeng?:mad:
20 ougen1 - Også dårlig od, gråbyhore, ufortjent.

Om ikke jeg har hørt feil er du på samme alder?
 

DeletedUser

Guest
Da er du teit småen

*host* 413 the ultimate geek 276.026 *host*

Hehe, jeg har sluttet å spille aktivt ;)

Jeg behøver ikke å være feit på poeng for å vite at du er ganske arrogant når du kaller en spiller du knapt kjenner for småen.
Hvis du skal dømme meg på størrelse så døm meg etter OD! :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg har sluttet å spille aktivt ;)

Jeg behøver ikke å være feit på poeng for å vite at du er ganske arrogant når du kaller en spiller du knapt kjenner for småen.
Hvis du skal dømme meg på størrelse så døm meg etter OD! :)

Bedre enn min jo... :(
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, jeg har sluttet å spille aktivt ;)

Jeg behøver ikke å være feit på poeng for å vite at du er ganske arrogant når du kaller en spiller du knapt kjenner for småen.
Hvis du skal dømme meg på størrelse så døm meg etter OD! :)

Som angriper
349 the ultimate geek 1,11 Mio.

* Host igjen *
 

DeletedUser

Guest
For meg betyr poengene lite... Det er nesten en bakdel når man blir så "stor" som meg... Men OD'en derimot sier noe om hvor "god" man er (ikke nødvendigvis god, men at man iallefall bidrar hvorhen man er).

Hvor høy OD burde en spiller på min poengstørrelse ha? Alt er relativt seff (jeg har f.eks aldri vært i en langvarende krig).. Men sånn cirka.. OD-A sier jo noe om dine offensive kvaliteter, men fastsetter ikke hvor mange tropper man har drept i fht de man har mistet... Og OD-D'en sier noe om at man har drept mange tropper, men sier jo ikke hvor mange man har drept i fht de man har mistet.

Takker for svar og/eller tilbakemelding på mine tanker!

-Shanks82
 

DeletedUser

Guest
For meg betyr poengene lite... Det er nesten en bakdel når man blir så "stor" som meg... Men OD'en derimot sier noe om hvor "god" man er (ikke nødvendigvis god, men at man iallefall bidrar hvorhen man er).

Hvor høy OD burde en spiller på min poengstørrelse ha? Alt er relativt seff (jeg har f.eks aldri vært i en langvarende krig).. Men sånn cirka.. OD-A sier jo noe om dine offensive kvaliteter, men fastsetter ikke hvor mange tropper man har drept i fht de man har mistet... Og OD-D'en sier noe om at man har drept mange tropper, men sier jo ikke hvor mange man har drept i fht de man har mistet.

Takker for svar og/eller tilbakemelding på mine tanker!

-Shanks82

Jeg er ikke redd for å bruke tropper, men jeg angriper ikke folk bare for OD'ens skyld. Jeg angriper for å få mer poeng eller hjelpe allierte med å få poeng, ikke mer OD.

OD er kjekt å ha, og jeg ser på det som litt status å ha høy OD. Allikevel vil en spiller med masse poeng og lav OD i større grad kunne bidra enn en spiller med lite poeng og høy OD.

- Lord Ollis
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke redd for å bruke tropper, men jeg angriper ikke folk bare for OD'ens skyld. Jeg angriper for å få mer poeng eller hjelpe allierte med å få poeng, ikke mer OD.

OD er kjekt å ha, og jeg ser på det som litt status å ha høy OD. Allikevel vil en spiller med masse poeng og lav OD i større grad kunne bidra enn en spiller med lite poeng og høy OD.

- Lord Ollis

Ja, du har et poeng der.. Så OD'en er på en måte veien til Roma, mens poengene er selve Roma;-)

Er jo lett å luke ut spillere som har bygget Roma gratis:-D

"When in Rome, do as the Romans"
"Konstantinopel er mitt Rome.. Instanbul: Liverpool - Milan 3-3"
 

DeletedUser

Guest
Om poengene ikke betyr noe, hvorfor da blir ranket etter de :confused:
 
Topp