Top 20 stammer v1

DeletedUser

Guest
1. IB
2. BOL
3. RNG
4. HVIB
5. K102SE
6. H.F.O
7. K103SA
8. viking
9. WR
10. K105SW
11. VoN!
12. VK-A
13. STK
14. CL
15. Pegaz
16. S.F.O
17. L M S
18. Lumbag
19. Trym!
20. Ulven
 

DeletedUser

Guest
Om du skal laga ein sånn tråd burde du skriva litt om dei.
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Om du skal lagga ein sånn tråd burde du skriva litt om dei.

Lagger du? Kjøp ny PC ;).

Bra at noen prøver og få liv på forumet, men synd vi har noen som vil ha en slutt på det med en gang (peker opp)

1. IB - Har holdt seg bra på toppen i forhold til hvor mye press som har blitt lagt på stammen. 2 fiender fra forskjellige sider. Bra jobbet! :)
2. BOL - Holder ut i tykt og tynt. Åler seg innpå ledelsen, og holder et variert press i sør for IB stammen(e).
3. RNG - Kjører hardt på i nord, men med en innaktiv Jerle så ser ting ut til og gå litt bakover (?).
4. HVIB - mm, IB
9. WR - Enda et prosjekt fra Jcs (liker ikke kalle dem renegader, er ikke det i hele tatt :) ). Forsøk på og trene opp folk til og kjempe for stammen, som det ikke var mange nok fra før? lol Fail attempt :)
 

DeletedUser

Guest
kenn93x??

sjekk diplomatet i stammen deres å sjekk om dere har iap med oss ;)?

okey?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ser jeg ut som en diplomat? ;). Spiller for og spille jeg, diplomati og propaganda innad i stammen har jeg ikke noe med. Sålenge jeg får angripe og forsvare meg så er alt tipp topp!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan vel ikke si noe annet enn det kenneth sa :D

Kanskje vi kan si noe om H.F.O

6 H.F.O - Presser på i sør (K85). De har fått komt seg høyere opp i poeng der, grunnet cybershot (R.I.P Cybershot). De ligger fortsatt bak, men vi har fortsatt taket :p De er nok borte fra K85 om noen måneder 12-16måneder tror jeg :D
 

DeletedUser

Guest
IB - Har ikke hørt noe fra dem på et halvt år snart.. Untatt noen klager fra MD på offentlig forum..
BOL- God sommer :p
RNG - De ruler nord :)
HVIB - Forstatt den håpløse "understammen" til IB..

Ulven- Hva er derer for noe.. har ikke hørt om noe sånt.. xD
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
IB - Har ikke hørt noe fra dem på et halvt år snart.. Untatt noen klager fra MD på offentlig forum..
BOL- God sommer :p
RNG - De ruler nord :)
HVIB - Forstatt den håpløse "understammen" til IB..

Ulven- Hva Fa*n er derer for noe.. har ikke hørt om noe sånt.. xD


Hey, Er vi håpløse??? kult!!
 

DeletedUser

Guest
6 H.F.O - Presser på i sør (K85). De har fått komt seg høyere opp i poeng der, grunnet cybershot (R.I.P Cybershot). De ligger fortsatt bak, men vi har fortsatt taket :p De er nok borte fra K85 om noen måneder 12-16måneder tror jeg

Hahaha, tror det er større kjangser for at dere er borte fra k85 før vi er det :)

Cybershot har vi jobbet med lenge så nå høster vi fra det, litt synd siden han var en ok fyr. Men sånn er nå spillet.

Så hadde det vært gøy om du kunne utdypet dette ??
De ligger fortsatt bak, men vi har fortsatt taket :
Den forstår eg lite av



Side 1:
Tribes: H.F.O
Players:

Side 2:
Tribes: IB
Players:

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 567
Side 2: 936
Forskjell: 369

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 139
Side 2: 15
Forskjell: 124

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,375,817
Side 2: 8,004,670
Forskjell: 3,628,853

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,267,089
Side 2: 135,962
Forskjell: 1,131,127

chart
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Bgm75 skrev:
Så hadde det vært gøy om du kunne utdypet dette ??


Sitat:
De ligger fortsatt bak, men vi har fortsatt taket :


Den forstår eg lite av.

Hehe ;) Dere ligger bak oss, og det skal dere gjøre for vi har fortsatt overtaket :D
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Og du, du tar bare IB, ikke HVIB :O HVIB har adlet like mye som IB da :O
 

DeletedUser

Guest
Før dere begynte å ta inn aktive folk så ledet vi mye mer en dette, det er forskjellen på oss. Dere går kun på folk som har liten eller ingen aktivet ?

Kanskje ikke så veldig imponerende tall (enda), men husk at vi har flyttet langt for å nå dere. Nå tar vi et og et kontinent. k84 er snart tømt for IB :)

Vil legge til at vi har mistet mye av fronten mot dere nå som mods stenger den ene etter den andre, det er ikke gøy. Synd, veldig synd. Håper sab. og gbarstad forsetter, vi lar dem være i fred til dem er oppe og går igjen :)




Side 1:
Tribes: H.F.O
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB viking
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 5,733
Side 2: 64,981
Forskjell: 59,248

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 297
Side 2: 237
Forskjell: 60

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 33,134,677
Side 2: 561,611,193
Forskjell: 528,476,516

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,614,831
Side 2: 2,034,071
Forskjell: 580,760

chart
 

DeletedUser

Guest
Der ser vi at lille HFO ikke kan sees ned på! :D
Og abobil? Har dere overtaket? Når det er Viking/HVIB/IB vs. HFO så ser vi at det er vi i HFO som leder den kraftig!

Og når jeg sier kraftig, tar jeg med at dere er 3 stammer som kriger mot 1 stamme. Vi har kanskje BOL og de med oss, men når den statestiken som Bgm kom med ser vi at det er HFO som leder. ;)
Men dere må bare stå på med å leke Propoganga :p - Neida.

Dere er også gode stammer. Skal ikke si imot det. Men klarer dere ikke ta ut HFO så kan man vel ikke si at dere er så gode i å krige.

Og ikke si at dere fokuserer på Rng og de. Dere i K85 kan lett fokusere på oss i HFO og BOL her. :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dra rumpa dere bort til byene mine så skal jeg nok få dobblet adlingen for IB på under en uke..
 

DeletedUser

Guest
Dra rumpa dere bort til byene mine så skal jeg nok få dobblet adlingen for IB på under en uke..

Ja, fordi du tar tilbake den ene byen så da blir det dobbelt.. de har tatt en fra før av + en til :D = 2 byer til IB.. :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
k46. Ta kontakt om du vil ha grillparty! Jeg og Ibex har alt planlagt en fest, kanskje du kan joine den ;)
 

DeletedUser

Guest
ajajaj.. sorry, men eg ligger på k84 som nermest deg kenn... kansje eg kan komme en annen gang=:)
 
Topp