Top 20 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
1. L-13
Total points: 311.860, Avg points: 5.377, ODA: 632.249, Rank: 1, ODD: 84.417, Rank: 5

Økning siste 7 dager:
Points: 116.308
ODA: 224.716
ODD: 30.176


2 PMS
Total points: 166.214, Avg points: 2.725, ODA: 361.985, Rank: 2, ODD: 57.004, Rank: 12

Økning siste 7 dager:
Points: 70.079
ODA: 170.797
ODD: 24.295


3 *N*
Total points: 137.131, Avg points: 2.981, ODA: 83.375, Rank: 13, ODD: 28.556, Rank: 27

Økning Siste 7 dager:
Points: 48.701
ODA: 41.077
ODD: 14.965


4 SUN
Total points: 127.283, Avg points: 6.699, ODA: 246.274, Rank: 4, ODD: 31.708, Rank: 25

Økning siste 7 dager:
Points: 58.614
ODA: 112.666
ODD: 20.625


5 Rawr!
Total points: 122.326, Avg points: 3.058, ODA: 185.246, Rank: 5, ODD: 43.517, Rank: 17
Økning siste 7 dager:
Points: 48.725
ODA: 78.183
ODD: 13.139
 

DeletedUser

Guest
Da er altså *N* på fjerdeplass. Er det noen som gidder å oppdatere listene?
 

DeletedUser

Guest
1. L-13
2. PMS
3. SUN
4. *N*
5. Rawr!
6. E=mc²
7. B-g
8. VV
9. NWe
10. P-X
11. ANR
12. BBB
13. Ice
14. PREY
15. K102SE
16. CN
17. TiC-E
18. ~IBE~
19. -HvM-
20. SSB
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1. L-13
Ligger på topp, må være noe med dem. Selvom jeg ikke liker måten reisverket gjør sakene sine på.
2. PMS
Tøffinger som helt klart holder et veldig høyt nivå.
3. SUN
Få spillere, men de har helt klart teft. Får se hvor mye de klarer å utrette.
4. *N*
Ingen kommentar faktisk.
5. Rawr!
Sweeper (<3) spiller her, han er fra .net og er "on fire" som de sier på engelsk;)
6. E=mc²
Vet ikke, får se litt fram over..
7. B-g
Mista all respekt for dem, takk Espen for at du viste deres virkelige side.
8. VV
HÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅ, en farm der og en farm der.
9. NWe
hvem?
10. P-X
Sure...?
11. ANR
idk.
12. BBB
Faller og faller? hva skjer? ser ut som at disse ikke helt liker at nybegyner beskytelsen er over..
13. Ice
Monster spammer som founder:p? wow^^
14. PREY
Predators.. liker navnet :D tror nok at l-13 og VV skal få kose seg greit med disse.. eller omvendt;)
15. K102SE
huh?
16. CN
sorry ass, orker ikke engang å se på dere.
17. TiC-E
no comment
18. ~IBE~
Hvis disse er det minste like v1 IB så er de helt ute å kjører.
19. -HvM-
?!
20. SSB
?!
 

DeletedUser

Guest
hehehe likte Listen JONNA

14. PREY
Predators.. liker navnet tror nok at l-13 og VV skal få kose seg greit med disse.. eller omvendt ( LOL) :D

jeg tror nok L-13 og vi takler den stammen sammen lol

ok dem kan umulig nå 1 plassen da :p hahaha

jeg har tro på L-13 mer enn Prey :p
 

DeletedUser

Guest
7. B-g
Mista all respekt for dem, takk Espen for at du viste deres virkelige side.

Jaha, så du mister all respekt for oss bare pga uttalelsene til Espen?

Som jeg ser det er det bare en helt vannelig sak som uheldivis ikke er så hyggelig for han som bli dolka av PA'ene sine :p
Er bare det at det er forumet som ble brukt i forkant og etterkant som gjør saken så uvanelig fra alle andre :p men du skal få ha din mening :D

Skjedde med meg på v4 også :p hadde 2 PA'er som jeg hjalp men med en gang de fikk adler gjett hvem de adla?

skjer jo sånt hele tiden, forskjellen er at dette hadde en kreativ side også :p

Når Espen lager en egen tråd for å si "Her kommer sjefen" så må han jo tåle litt tilbake også, er et spill "Learn to live with it" :D
 

DeletedUser

Guest
De fleste har nok muste respekten av dere.. Vil bare si at dere vil få en hard tid framover:)
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1. L-13 - Har et bra forsprang, leder mye over 2. plassen, mange erfarne og aktive spillere her. Men er de fortsatt på toppen når det har gått noen måneder?

2. PMS - God avstand til 3. plassen, men også ganske stor avstand fra 1. plassen.. tror de klarer å holde seg på 2. plassen en stund til.. men hvem vet.

3. SUN - Ser at de har minst spillere av de som er på topp 10, det er bra. Ellers vet jeg ikke så mye om dem. --- Booker er skummel!! :eek::eek:
De har mye å ta igjen for å komme på 2. plass. Jeg tror de havner på 3. plass innen en ukes tid.

4. *N* - Nja, her vet jeg ikke helt.. mulig de klarer å komme seg oppover..

5. Rawr! - Har ikke så mye å si her. Noen av spillerne er noobs.

6. E=mc² - Hvem?

7. B-g - Hvem?

8. VV - Vel, jeg har hørt de hadde litt problemer med ledelsen.. har mye å ta igjen for å havne på 7. plass disse her du, men det er mye de må miste for å havne på 9. plass også. Vi får se hvordan det går med dem.

9. NWe - Hvem? Tror jeg har hørt om dem før, altså fra en annen verden.. men, men. Tror ikke disse klarer seg.

----

17. TiC-E - Tror disse kommer til å havne på 15. plass om ikke så lenge.:);) Stå på! :) Har vært en av de stammene som har holdt seg på toppen fra starten.:)

Edit: Noen av stammene er ikke med i listen, dette fordi jeg enten ikke har noe å si om dem, eller fordi jeg ikke har hørt noe om dem. Sorry til dere som ikke står her.
 

DeletedUser

Guest
De fleste har nok muste respekten av dere.. Vil bare si at dere vil få en hard tid framover:)

He he je right :D har ikke sett så mange spillere annet enn dere som klager på oss? ;)

Vi har fått vist oss litt frem og vi fikk fjernet en god spiller i nabolaget :p

Og i - får vi en gjeng med "ikke så gode" spillere mot oss :D kom igjen :p
 

DeletedUser

Guest
1. L-13-Kommer til å holde seg i toppen lenge. V5s supermakt.
2. PMS-En god konkurrent til L-13 om tronen på V5.
3. SUN-Dette vil jeg betegne som V5s beste stamme. Å ha så mye poeng på 19 medlemmer står det respekt av!
4. *N*-Synker på rankingen. De kom seg opp på rankingen ved hjelp av en merg, og kommer til å gå ned fra topp 5 ganske raskt hvis de ikke merger en gang til. :rolleyes:
5. Rawr!-En god stamme. Kommer til å overta plassen til *N* snart. De gir ikke så mye lyd ifra seg på forumet lengre. Kanskje ikke den braksuksessen de hadde forventet seg?
6. E=mc²-Kommer til å holde seg i toppen en god stund.
7. B-g-Mye storm rundt stammen etter det såkalte 'sviket mot brann2006'. Selv mente jeg at de trolig gjorde det beste for stammen. Kommer til å holde seg i toppen en stund til.
8. VV-Har en leder som er aktiv på forumet. Kommer til å holde seg på topp 10.
9. NWe-Fail, kommer til å ryke ut av topp 10 snart.
10. P-X-Har tatt grep som svekker litt av preget som masserekruttører, men de har ennå for mange medlemmer. Kommer til å holde seg på topp 10.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, er da ingen vits å være kjepphøye :) Hovmod står for fall er det noe som heter ;) Men skal komme tilbake med en liste iløpet av dagen/morgendagen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror faktisk VV holder seg på topp 10 jeg. Tror neppe de klarer topp 5 med det første, men de synker ihvertfall ikke.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp