Top ledere - stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi kan vel prøve å dra frem de som er å dra frem av ledere, de som har markert seg og som har gjort en innsats.

Jeg vil gjerne ta fram Glitter, som igjenn har fått en stor stamme, og samlet de beste spillerne i ett.
Vil også ta fram Jazcan han er jo ikke leder, men han er en fyr som virkelig jobber for Elite, og som gjør en stor jobb som Propaganda minister.

Til sist vil jeg ta frem Ex-Con før det er for sent.
Han har skapt LAW utifra ingenting, han startet uten noen, og har samlet et stort emperie av egen makt, og egen vilje. Sterkt!

-Wemonster
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Runinter har klart å holde -rome- samlet, lenge og vel...Det er meg en gåte hvordan han klarer å holde -rome- oppe på en 7. plass fortsatt enda de har hatt halve Tribalwars etter seg i flere måneder. Cred til deg også :)
 

DeletedUser

Guest
...

Tribalhugger, fra Tribalhugs. Bedre leder må du lete lenge etter.
 

DeletedUser

Guest
Zanmato er vel den mest egoistiske lederen i mine øyne da...

3000 inc og han oppløser stammen :S

Kom an peeps^^ prove me wrong!
 

DeletedUser

Guest
Zanmato er vel den mest egoistiske lederen i mine øyne da...

3000 inc og han oppløser stammen :S

Kom an peeps^^ prove me wrong!

Ex-Con... Satte natt pilsen min i strupen når jeg så denne meldingen her. Snakk om å tenke med rumpestumpen sin før man poster. Du vet utmerket godt hvorfor jeg sluttet. Tokk hele den prossesen på forumet og akter ikke å ta den på nytt. Bullshitt at 3000 innkommende skremmer meg. å sende 2000 fakes er like lett som å stjele sukkertøy fra en unge...

Jeg grunnla en stamme og bygget den opp, bit for bit. Jeg har alltid behandlet mine stammefrender like verdig som min egen konto. At en av mine frender mistet 1 by følte jeg som var like ille som å miste en by selv. Jeg brukte utallige timer på å styre stammen. Sitte kontoer mens folk sov og var på jobb under den store krigen. Jeg bokstavelig talt f**** opp mitt eget privatliv ved å ta dette så seriøst. Det var hovedgrunnen til at jeg sluttet. Ikke påstå noe annet...

Kommentaren din gjorde ikke noe annet enn å provosere meg, og med det så mistet jeg en haug av respekt ovenfor deg:mad:

Og til dere andre. Takk for posetive feedbacks^^
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vel, den beste lederen, da har ikke jeg noe annet enn å si Zanmato!
 

DeletedUser

Guest
Oisann :D

*notère bak øret at man ikke skal erte på seg folk i fylla*

Poseidon i TW er vel en leder som burde være med på lista her?

Vabfs da?

Fardin var jo hertug i NoVi... :D

One hit KO var jo hertug i Error om jeg ikke tar feil...

Er mange dyktige folk rundt omkring, men når man tar en titt på Granpa og Runinter så ser du hva seige j***er er!

Kriswin har jo hatt litt å si for V2 sin utvikling...

Og hvem var nå igjen hertugen for THB?
 

DeletedUser

Guest
Zanmato var en god leder, joda. Men jeg mistet nesten all respekt for han når jeg leste avskjedsbrevet han skrev til resten av Yamato. Elite jukser, bedriver skittent spill, ødelegger v2 osvosv. Alt slik ren, pur bullshit han prøvde å få inn i hjernen til resten av Yamatoene.
 

DeletedUser

Guest
Zanmato var en god leder, joda. Men jeg mistet nesten all respekt for han når jeg leste avskjedsbrevet han skrev til resten av Yamato. Elite jukser, bedriver skittent spill, ødelegger v2 osvosv. Alt slik ren, pur bullshit han prøvde å få inn i hjernen til resten av Yamatoene.

Kanskje han overdrev litt?

Men so what?
Han var Piss forbanna på Luke, og hadde nesten ødelagt sitt IRL liv.

Og det avskjedbrevet har ikke jeg lest, fordi han ikke har skrevet noe.

Anyway, Zanmato er den beste lederen på V2, og kanskje på hele TW.no!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nafauna/Madskilz

Første lederne i RoEm

Good Guys

RIP :l
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Takk takk :cool:
Jeg kunne ikke ha klart det uten alle de tøffe medlemmene som står på en gang i uka og kjemper mot krig og uretferdighet.
Må jo også takke fanklubben for all sympatien.

HVA?! Blir ikke jeg nevnt?!
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp