Topp 10 spillere

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kommer fra byn og fylla angsten er en del av morgen dagen. Men synes listen var fin og at det var bra at du tok med topp 15 og ikke bare topp 10 ^_^
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Reisverket og Newsted sendte mail til hverandre IG, og eksporterte deretter mailen, som ble videresendt til oss i sitert form. Men i den videresendte mailen hadde de byttet ut navnet "Reisverket" med "Black Magic", slik at det så ut som om du var den som skrev det Reisverket egentlig skrev. I mailen sto det noe om at du var misfornøyd med ett eller annet svada i O:H og ville gjøre verden spennende og derfor ville dele info med TROLL, så latet Newsted som om han ikke likte spioner, og derfor sa i fra til oss. Men i mailen hadde de glemt å bytte ut linken når man trykket på Black Magic-navnet, så hvis man trykket der ble man sendt til Reisverket sin profil IG.

Abobil prøvde seg på nøyaktig det samme på verden 27 også.
 

Black Magic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Det var litt av en info å få nå! Dette viser vell at Reisverket fortsatt er den samme gamle skitne spilleren som han alltid har vert.

At Bobil prøver på det samme er bare ekkelt.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Samma det vel. Vi vant, de tapte. Heldigvis hadde vi ingen grunn til å mistenke deg annet enn den mailen, så den ble finlest veldig nøye før noe mer drastisk skjedde! Er ikke sikker på hvorfor du ikke ble fortalt om mailen da... Beklager det!
 

Black Magic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Får prøve å få opp aktivitet her på forumet med mi første liste noen gang!:)

1 Nikkox OA 234.313
Nikkox, rang 1 på verden 26 og holder det oppe her på v29 også. Har skaffet seg et fint cluster i core, og blir en viktig brikke for hvordan OA sin fremtid ser ut. Så vidt jeg vet så er det Sander som spiller alene på denne kontoen. Har tatt en del enkle byer på vegen til rang 1 ser det ut til, så får vi se når krigen begynner å hardne seg til. Uten tvil en konto som kan bli med å kjempe om 1. plassen til the final end.
2 the road of forgiveness OA 209.955
TROF har akkurat joinet OA, etter at SWE(elns) gikk i oppløsning. Det er 3 gutter som er på kontoen og de har hatt front mot OA gjennom hele verdenen. De har klatret opp på en finfin 2. plass for øyeblikket etter noen internadlinger. Blir spennende å se hvilken rolle denne kontoen får fremover i krigen. Ligger relativt safe, hvis du ser bort i fra Heskey sine byer som ligger tett på og som fort kan bli farlige.
3 -Coller AO 206.682
Kristian aka Kreiz som spiller her. Usikker på om det er bare han på kontoen eller om der er flere. Definitivt en kvalitetsspiller. Har adlet jevnt å trutt fra fienden og var veldig delaktig i at JJ sin stamme gikk i oppløsning. Tok inn en del av spillerne fra SWE og lagde et nytt verdenskart :) Blir spennende å se hvordan utviklingen blir videre, men kontoen er til de grader med å kjempe om 1. plassen!
4 Grunnmuren AO 188.295
Solid konto som ligger i core. Joinet nettopp -Coller sin stamme, AO. Fikk høre at Håkon aka ChaosIsAlex spiller her, sammen med noen andre. Da er dette helt klart en konto som kommer til å kjempe i toppen. Håkon er vell kjent som en av .no's beste spillere og hans merittliste var så lang jeg ikke gadd å lese den :) Blir spennende å følge kontoen videre!
5 -JimmyAIK stam 183.825
JimmyAIK som svensken har endret sitt nick til, har opprettet en ny stamme, stam, etter at hans gamle stamme ble oppløst. Svensken vil nok få det tøft med å overleve hvis det ikke skjer noe diplomatisk. Har allerede mistet noen byer, starten på slutten? Uten tvil en god spiller, som har gjort det bra på mange verdener.
6 heskey AO 172.978
Kjetil som spiller her. En meget dyktig fyr som kan sine saker utmerket. Har byene sine spredt i to cluster, et safe og et i fiendeland. Kan fort bli tøft å forsvare de byene, men Kjetil kan fort finne på å klare det, og stelle i stand mye. Til tross for sin litt sene start så har poengene skutt til værs, og er nok ikke lenge til vi ser han på topp 3, eller topp 1 som han sier selv :)
7 radisson OA 164.914
To fine fyrer som sitter på Radisson. Mye erfaring, stor aktivitet og gode lederegenskaper. Adler som bare det, og vanskelig for meg å holde følge. Bidrar mye i stammen og gir tips og legger tilrette for medlemmer. De har en frontby som jeg kan se, og resten i safe. Regner med vi kommer til å se mer fra de i front etter at de har knust stakkars Krisseren :)
8 Fett OA 164.593
Fett, enda en spiller som har vekst i fra meg i det siste. Har hatt en jevn og god vekst i likhet med radisson. Har hatt en del fine adlinger. Kan bli viktig for kontoen å skaffe seg en ny front for å få nye adlingsmål. De har også knabbet til seg en fin dagens raner prestasjon for 3 dager siden som viser en god aktivitet :)
9 Black Magic OA 139.158
Kontoen min :D
10 Don Jon OA 131.057
3 karer som holder denne kontoen oppe å går. Begynner farlig å nærme seg meg på ranglisten. Har stått imot ekstremt mye og har ikke mistet en eneste by! Har en soleklar ledelse på flest bekjempet enheter i forsvar på: 77.710. Meget bra! En veldig viktig konto for fremtiden til OA.
 

JimmyAIK

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
kjetil är så ful och vidrig spelare, hjälpte honom till toppen med adlingar och sen backstabbar han :S
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Kjempeliste BM, artig å lese. Spiller solo ja, gjort det en god stund nå.. Blir spennende å se utviklingen videre her på topp 10 :)
 

Escalates

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
#1
8023_thumb
the road of forgiveness272.197
En spiller som har vært med i gamet lenge. Litt usikker på motivasjonen til spilleren men ser bra ut enn så lenge. Adlet endel byer fra finden når han var i Swe, mens nå har han internadlet til seg over 100k poeng. Tror spilleren vil ligge top 5 lenge på denne verden selvom jeg ikke tror han er rank 1 når verden er over. Kjenner mest til magnar på denne kontoen selvom jeg hørte at de var 5 spillere på kontoen etter merge med Kramer. Hvem alle de fem spillerne er aner jeg ikke!

Brukern har mange byer i front men tror det skal gå bra mtp innstillingene på v29

#2
8091_thumb
Nikkox246.824
Jeg vet at Sander spiller her. Kjenner egentlig ikke spilleren så godt, men han har jo gjort det greit på tidligere verdener. Men tror ikke han kommer langt hvis gamlegutta setter igang! Bra vekst igjennom verden og har ligget stabilt i toppen lenge. Tror denne spilleren vil bite godt fra seg mpt plasseringen.

#3
8204_thumb
Grunnmuren229.245
Håkon og Torry som spiller her. De fleste vet hvem Håkon er så jeg gidder ikke skryte noe mer enn nødvendig. Han får bare for god selvtillit. Torry derimot syns jeg klarte seg ganske bra early game. Hadde bra vekst og la alt tilrette for en spennende verden for brukeren.

Brukeren har endel front og vil alltid være med å kjempe i fronten mtp spillerene der!

#4
8307_thumb
-Coller221.159
Kreiz eller Kristian spiller her. Har egentlig ikke så mye å si om han. Kjenner han ikke noe særlig men har hørt noen rykter om at han kan bite fra seg. Noe som også er bevist da han adlet noen byer fra SWE. Selvom den personen som ble adlet var veldig inaktiv.

Plasseringen på brukern er nok ganske bra. Tror det er stor utviklingspotensiale. Blir nok top 3 på denne verden!

#5
8370_thumb
radisson213.750
Vet egentlig ingenting om denne brukern. Ligger helt ute på Rimmen og har fått mye enkle byer. Tror ikke vi ser så mye til denne spilleren utover i verden.

#6
coa_unknown.png
heskey191.575
Føler ikke at jeg burde skrive noe om meg selv. Men kan fortelle at det er Kjetil som spiller på denne kontoen.

#7
8320_thumb
-JimmyAIK187.491
God spiller som leavet SWE på grunn av rykter om oppløsing av stammen. Noe som ikke stemte. Jimmy var tidlig leder av SWE men tok ikke noe som helst tak i stammen så jeg tok over som baron ved hjelp fra grunnmuren ved siden av.

Tror ikke brukerwn har så stor fremtid på denne verden utifra plasseringen sin.

#8
23.jpg
Fett175.775
Kjenner ikke til spilleren men henger godt med i top 10

#9
8025_thumb
Don Jon174.076
Har heller ikke noe kunnskap om denne personen. Men har sett aktiviteten til spilleren er bra. Internadlet mye har han også gjort. Tror ikke han kommer høyt ranket når verden er over.

#10
8318_thumb
Black Magic144.365
Vebjørn! En undervurdert spiller! Han er nok en av de spillerene jeg frykter mest på .no. Jeg ville ihvertfall ikke hatt front mot han. Plasseringen til spilleren er ganske langt nord men tror nok han kommer til å spise ganske mange byer fra finden.

Tror Vebjørn kommer top 3 når verden er over. Kanskje tilogmed rank 1!



Mvh Kjetil / Heskey
 
Topp