Topp 10 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Skal ærlig innrømme at det ikke er spesielt mye research bak lista der, Gert ;)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Off Redswan, gidd og skriv sånne lange avhandlinger på hver enkelt stamme da. Ingen som gidder og lese det! :razz:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Off Redswan, gidd og skriv sånne lange avhandlinger på hver enkelt stamme da. Ingen som gidder og lese det! :razz:

Er det sån å forstå, at du synes det er tull, når noen legger litt arbeide i å skrive litt om hver stamme?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
1 -T-H-- Har gjort det bra så langt. Men hvor lenge? dere trenger og alliere dere med en anen stor stamme :)
Baron er jo et godt alternativ. Men vil det?

2 Baron- sammenslåing med JFFE, Er lønsomt for disse men hvor lenge vil det ligger på første og er dette trolig stammen som vil ta over rank.1 ?

3 MyTH- en sterk stamme som eg tror vil holde seg her på verden en lang tid fremovar. Men som alltdi akn en stamme oppløses grunnet krangler eller uenigheter man vet aldri

4 =WOR=- velger og ikke kommentere denne

5 AoL- Denne stammen vet eg lite om. Men vet at dere har en ally med BBQ den akn vel være lønsom :)

6 HvE- Denne vet eg for lite om :/. Men er viktig med bra diplomati om man skal overleve :)

7 SUP- Her har vi en gjeng som nok skal få det bra til. Ligger knottet med =WOR= og J.F.F . Men med riktig diplomati så skal nok dette gå.
8 BBQ- dem er alt med i en trekant alliance med THB AOL og dere. Denne alliancen står sterk sammlet. Men er lett for å spitte en slik alliance tidlig :/ Men om det skulle gå vil nok dere stå sterkt seinere.


9 J.F.F- Ligger i SUP og =WOR=. Kan bli spennede og se hvordan J.F.F greier seg mot 2 aggresive stammer. Kan vel kanjse gå men noen spillere vil det vel gå tapte om dem ikke sammarbeider godt.


10 GoBlin- Vet lite men ser at dere faller godt no? Dere blir ikke angrepet så mye så er no et godt tegn. Ligger litt vekke fra J.F.F,SUP og =WOR= i k 45 kan være lønsom og kan godt utnyttes.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Supert med ny liste Magnar!
Passer bra det nå som Baron kom seg opp og fant seg en trygg plass der oppe, de blir en spennende stamme og følge.

Ser du kommenterer viktigheten i diplomatiske forhold. Dette er vell og bra.
Ja, vi (-T-H-) bør vell finne oss en samarbeidspartner, men det er ikke så lette og bestemme seg for hvilken.
Det er et viktig valg så tidlig i spillet, dermed har vi hittil kun observert situasjonen på verdenen.. det skjer jo stadig noe.
 

DeletedUser

Guest
Supert med ny liste Magnar!
Passer bra det nå som Baron kom seg opp og fant seg en trygg plass der oppe, de blir en spennende stamme og følge.

Ser du kommenterer viktigheten i diplomatiske forhold. Dette er vell og bra.
Ja, vi (-T-H-) bør vell finne oss en samarbeidspartner, men det er ikke så lette og bestemme seg for hvilken.
Det er et viktig valg så tidlig i spillet, dermed har vi hittil kun observert situasjonen på verdenen.. det skjer jo stadig noe.

At dere kun har observert er like saklig som at jeg ikke spiller.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Da er det vell det, om du sier det.. :hmm:
(Sikkert Sondre som har vært på ferde, han ligger alltid et hakk foran)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
mener er feil at eg må lage 2 lister på rad her men viss ingen andre vil så må jo noen ta inkativet her ^^


1 -T-H- 24.560- leder en så lenge :) ingen av det andre stor stammene har troen på dere no må vel dere bevise det motsatte?

en ally med AOL kan vel være nyttig?
2 MyTH 20.173- en stamme mange har troen på. Men kan dem kjøre det helt inn?


3 Baron 19.920- hemm har denne stammen det som trengs? tiden får vise. Men kansje dem når opp. Kanjse en ally med en av det andre topp stammene kan hjelpe?


4 =WOR= 17.098
- har noen medlemmer som viser seg. ellers ligger den thett i k 45. Men kan den nå opp og overleve lenge nok? tiden får vise stammen ligger no solid i k 45


5 AoL 15.674- denne stammen prøver og henge seg på det 4 topp stammene. Men kan dem greie det? en ally med en av det 4 over kan hjelpe dere godt :)


6 SUP 14.733- henge seg bakpå =WOR= i k 45. En ally med =WOR= eller JFF kan hjelpe dere på vei da dere ligger inni dem.


7 J.F.F 14.213- JFF ja. Kan dere greie det. Ville anbefalt dere og priotere v 13 så tror ikke dem vil vise seg så mye her.


8 SF 13.426- denne stammen har eg ikke mye troen på. Men hay prove me wrong. kjenner ikke stort til stammen lel.


9 BBQ 13.184- dårlig ledelse her. Tror dem vil falle snart. dem ser ut til og tape krigen mot ST4B også.


listen blei litt kort men ikke klag ingen andre lagde ^^
 
Sist redigert:

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Det hadde vært feil om listene ikke hadde vært deg, men vi veit du er aktiv og sitter med mye kunnskap/ info om de forskjellige!
Muligens mest kipt for deg selv å ikke få en liste som noen andre lager.
Nok en god liste (party)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det hadde vært feil om listene ikke hadde vært deg, men vi veit du er aktiv og sitter med mye kunnskap/ info om de forskjellige!
Muligens mest kipt for deg selv å ikke få en liste som noen andre lager.
Nok en god liste (party)

haha kunne sikkert skrevet mer om jeg hadde giddet :p men sitter ikke med mye kunnskaper føler jeg selv så :p

men er glad om andre kan lage også?
 

DeletedUser

Guest
Tenkte jeg kunne prøve da.. blir lange slitsome natter når man sitter og farmer så :)

1. -T-H-
Joa dere disser oss dere. Men fakta er at vi leder av en grunn både poengmessig og stort i ODA. Sondre er ikke en dårlig leder heller og siden han ikke står alene i ledelsen med blant annet The Finix og undertegnede som deltagere i ledelsen også så krysser vi fingrene (yes) Bare ikke undervurder oss..

2. MyTH
Kjendiser hele gjengen her mesta.. Jada med en solid ledelse så er det et faktum at dere vil holde ut i en kamp om seieren.

3. Baron
Virker ustabile og har hørt rykter om interne strider?.. skal ikke legge meg opp i det, men de trenger å overbevise for min del

4. =WOR=
Hmm, liksom på vei til noe stort og har antydninger til det, men når og hvordan vil det da skje aner jeg ikke..

5. AoL
Har liten tro på den såkalte "Social Union" som de er med i... i regi av BBQ så frykter jeg at de blir dratt med ned... Ellers ser de greie nok ut.

6. SUP
Liker folka, har sansen for GertPe :) Hang in there!

7. J.F.F
Kan godt hende de ikke akkurat vinner verden, men de spiller virkelig for moro og mine møter med JFF har bare vært posetive og er et fint sted for å dra med flere folk til å interessere seg for spillet. Stå på! :)

8. SF
Nei, de har vist seg som lette å rydde unna, har ingen tro på de.

9. BBQ
De diktere "Social Union"... nei ikke bra. Går nok dårlig her..

10. FWK
De ligger ved meg de, tørr jeg si noe om de da? Kjenner ikke no til de, de farmer ikke så mye rundt seg ivertfall :)
 

DeletedUser

Guest
1. -T-H-

- De ligger fortsatt på første og ser ut til at de kommer til og ligge der en stund til. Ikke mange som har troa på dem,
men akkurat det kan vel kanskje gi dem ekstra motivasjon til og jobbe enda mer for og beholde første plassen?
ikke vet jeg, tiden vil vise. Med god ledelse og godt diplomati seinere i spillet så tror jeg de kan være med i toppen
langt ut i spillet.

2. MytTH

- Dette er en stamme med mange kjente og sterke navn som jeg tror kommer til og nå langt om ikke helt til topps. Så
lenge de holder sammen og er aktive så er det ikke altfor mange som har noe og stille opp mot dem.

3. Baron

- Dette er en stamme mange har tro på, ikke veit jeg, kjenner ikke til så mange av dem i stammen, men er noen
der jeg har hørt om. Kan nå langt så lenge de holder sammen, men er visst rykter ute og går om en indre strid.
Så man får vel bare følge med og se hva som skjer videre.

4. =Wor=

- En bra stamme med mange aktiv medlemmer, kan nå langt med riktig diplomati. Ligger også tett opp til SUP og J.F.F så
kan bli kamp om områdene rundt der, hvis ikke allianser blir grunnlagt.

5. AoL

- Veit ikke så mye om dem, masse rek kanskje? klarer de og holde sammen? har egentlig ikke troa på at de skal holde
ut lenge når de andre stammene jeg ser på som sterkere begynner og få am.

6. Sup

- Dette er jo min stamme så velger og ikke si noe her, det for heller noen andre gjøre.

7. J.F.F

- J.F.F ja hva skal man si? Av en eller annen grunn så blir de alltid misslikt med en gang, kanskje pågrunn av alle akademi
stammene? Det er heller ingen som har store troa på dem, men fakta er at de alltid overlever og er med og kjempe
til siste slutt. Om de klarer det her vil tiden vise.

8. FWK

- Er vel masse rek stamme? med 2 familie stammer til. kjenner ikke til dem så mye, men har ikke troa på dem, med så
mange medlemmer på kort tid inn så tror jeg ikke det er så mange kjente og lojale spillere de har fått inn i familien sin.

9. SF

- Veit ikke så mye om dem, og kjenner egentlig ikke til noen i den stammen. Er det enda en masse rek stamme?
om de overlever eller ikke kan jeg ikke si noe om da jeg ikke har undersøkt hvilke stammer som ligger rundt.

10. BBQ

- Kan ikke si jeg veit mye om dissa her heller, utenom at de har rota seg bort i en krig allerede og fra det andre sier så
går det visst ikke dems vei. Hvis dette stemmer så kan jeg vel ikke si noe annet enn at denne stammen ikke vil overleve.



Min første liste så vær snill :)
 
Sist redigert av en moderator:

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Til og være din første liste så syntes jeg den var veldig bra :) og flott du tar initiativ også, fortsett med det ezio...

p.s flott og se deg i en annen stamme på denne verdenen
 

DeletedUser

Guest
Til og være din første liste så syntes jeg den var veldig bra :) og flott du tar initiativ også, fortsett med det ezio...

p.s flott og se deg i en annen stamme på denne verdenen

Takker, skal prøve på det :)

hehe, ja måtte finne meg noe annet her følte jeg, blir så mye kaos med for mange medlemmer i en stamme/stammefamilie :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp