Topp 10 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Redswan hold deg saklig!! Det er helt på jordet å dra inn de foregående verdenene her... Tribalwars er et spill som er delt inn i forskjellige verden. Hold det som skjer innenfor en verden der det hører hjemme: nemlig innenfor den verdenen det skjer på. Dette er et forum for v14 og vi er overhodet ikke interessert i å høre om da han "dolket deg i ryggen". Skjerp deg. Det er altfor mange som er genuint dårlige på akkurat dette.

Ellers så synes jeg dere skal slutte å henge ut sondre. Det er så flaut å lese alt dritten dere skriver om han. Han er en 16 år gammel gutt med følelser som alle andre. Jeg lover dere at alle her, under atten, som hadde blitt hengt ut slik hadde tatt det ille opp og blitt såret. Det er så flaut at slikt kan foregå på tw. Det er et spill folkens ikke verdenspolitikk. Dette kan nesten kategoriseres som nettmobbing...

Om dette er slik det skal være på tw så er det iallefall en ting som er sikkert. Jeg gidder ikke å spille

MVH

missSWAG
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså no er ikke eg den som hater sondre mest her. Men liker han ei eller.

Men ja altså han har gjort mye han ikke burde gjøre. Og det vet ahn godt selv. Kansje og gi et bedre inntrykk på det neste verdner vil redde han litt. Men enkelte ting kan man ikke unngå og se :/. Man får ikke et slikt rykte på 1 dag ^^
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
MS, jeg synes ikke du burde bli sur på Redswan her, der at han henger ut Sondre er bare det at han tar tilbake. Sondre f.eks fikk til å stjele PW på en konto for midlertidig tid (30 timer) på v13, og det første han gjorde var å gå rett ut på forumet og henge MEG ut.

Jeg synes han neste fortjener det å bli tatt ut selv og se hvordan det er. Jeg mener han ikke burde forvente at folk er snill med han før han selv viser en viss god oppførsel.

(sier ingenting her om at jeg er noe bedre oppførselmessig, så ikke plukk på det når dere svarer)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Sondre har tråkket på så mange tær opp gjennom, at det er bare naturlig at sånne ting kommer opp. Jeg gav han også sjansen på en konto på V5, mot alle råd jeg fikk.. det endte jo selvfølgelig med at han prøvde å søke kontoen til fiendestammen ganske kjapt.

Det er sånne ting som gjør at man reagerer. Man starter ikke alltid med blanke ark på en ny verden på Tribalwars.

Vil ikke personlig henge ut noen, men det er helt naturlig at folk ikke har tiltro til spillere som benytter de fleste anledninger til å skape kvalme i stammer. Det som er fint nå er at han leder en egen stamme, og folk som går inn for å spille i denne stammen vet hva de kan forvente, i alle fall frykte. Han har alt å bevise på lojalitetsfronten i alle fall. Alt annet, bryr meg ganske lite.

OT: Skal prøve å lage en liste i løpet av kvelden :) Må bare la ligagullfeiringen synke inn først..
 

DeletedUser

Guest
Det er greit dere ikke liker sondre... det er mange mennesker jeg ikke liker her i verden også, men dere trenger ikke si så mye dritt, samt ta opp det samme temaet såpass mange ganger. Hvert femte innlegg her på forumet handler om hvor dritt sondre er. Hat meg om dere absolutt skal hate noen
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Redswan hold deg saklig!! Det er helt på jordet å dra inn de foregående verdenene her... Tribalwars er et spill som er delt inn i forskjellige verden. Hold det som skjer innenfor en verden der det hører hjemme: nemlig innenfor den verdenen det skjer på. Dette er et forum for v14 og vi er overhodet ikke interessert i å høre om da han "dolket deg i ryggen". Skjerp deg. Det er altfor mange som er genuint dårlige på akkurat dette.

Ellers så synes jeg dere skal slutte å henge ut sondre. Det er så flaut å lese alt dritten dere skriver om han. Han er en 16 år gammel gutt med følelser som alle andre. Jeg lover dere at alle her, under atten, som hadde blitt hengt ut slik hadde tatt det ille opp og blitt såret. Det er så flaut at slikt kan foregå på tw. Det er et spill folkens ikke verdenspolitikk. Dette kan nesten kategoriseres som nettmobbing...

Om dette er slik det skal være på tw så er det iallefall en ting som er sikkert. Jeg gidder ikke å spille

MVH

missSWAG

Ok, la oss holde oss saklig.
Hvorfor er det helt på jordet å dra inn tidligere verdener? Det meste som foregår i dette spillet, baserer seg på ting som har skjedd på tidligere verdener. Så igjen, hva er galt med å ta frem hendelser ifra så kort som 6mnd siden?

Om du ikke er interessert, så kanskje andre mennesker liker å vite hvordan folk dem omgås er kapable til å oppføre seg igjen. Du er nok ikke den som skal få bestemme for alle dem som vil være opplyste. Vi lever tross alt i en informasjons teknologisk tidsalder.

Sondre baker en kake(har faktisk bakt mange slike metaforiske kaker), nå får han smake den. La det være en lekse til senere i livet. Ikke gjør ting som du kan få svi for senere. 16 eller 42år, irrelevant. Gjør du teite ting, fortjener du å høre det.
Å fremstille ham som et offer, er mildt sagt skivebom, du burde gjøre bedre research, om du ikke er redd for litt informasjon da, vel og merke.

Din fritid, gjør hva du vil med den. Det er et fritt land :)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Dette er en prinsippsak. Om en spiller setter lys på noen som ikke er til å stole på på forumet er det noe som er brukbart for andre slik at de kan se hvem som er til å stole på eller ikke.

Jeg stoler på Redswan.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det er greit dere ikke liker sondre... det er mange mennesker jeg ikke liker her i verden også, men dere trenger ikke si så mye dritt, samt ta opp det samme temaet såpass mange ganger. Hvert femte innlegg her på forumet handler om hvor dritt sondre er. Hat meg og dere absolutt hate noen

Gjerne informer meg hvor jeg skrevet noe om hat, eller skrevet dritt generelt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker alle her på Tw jeg, selv de som liksom skal være fiender :)

Peace :)
 

DeletedUser

Guest
brukte litt for lang tid på lista mi til at den skal bli overskygget:

1 -T-H- 41,951 53,227 23 2,314 26 2,047
-Stammen vi elsker å hate. Eller egentlig så er det vel ikke stammen, men den oppsatte lederskikkelsen, som er bredt mislikt over hele fjøla. Med god grunn. Nei, Sondre. Orker ikke ta noe med deg privat. Du evner jo ikek engang å svare på det eneste spørsmålet jeg stilte deg i forrige innlegg:
Et siste spørsmål:
Synes du at jeg fortjente at du dolket oss i ryggen? Mener du at jeg behandla deg dårlig? Og vær ærlig nå, og gjerne begrunn.
Ellers har stammen flere oppegående personer, som nok har æren for at stammen ligger der den ligger, sammen med en god porsjon premiumpoeng, såklart :)
Blir spennende å se hva som skjer videre, verden er jo enda ung, så vil hverken hylle eller fordømme denne stammen enda.
Hele 69 stammeskifter på dette tidspunkt, det er mye og det bør vel roes ned om dem ønsker stabilitet. Sondre derimot, kan dem lett kvitte seg med.

2 MyTH 29,616 30,648 17 1,803 17 1,803
-Se og Hør-stammen som alle vet hvem er, ser det ut til.
Vi har blitt kalt oppskrytt og har blitt skrytt opp.
Fakta er vel at vi er en del venner, som tilfeldigvis har spilt, og vunnet, en del i dette tw-spillet. Noen av oss kan t.o.m å sende raske adelstog. Vi tar også dette spillet med knusende ro og nyter å spille sammen.
Stabile medlemmer sålangt. 17stk og ingen avganger. Hvor langt det vil gå? Stay tuned!

3 Baron 26,788 27,970 17 1,645 17 1,645
-Pdd er nok dette, om man ser bort ifra alt diplomati, den stammen jeg personlig synes ser sterkest ut på papiret. Mye erfaring og suksess i denne gjengen. Har vært litt tull i starten her da 3stk forlot skuta, men what doesn't kill you, makes you stronger! Lykke til videre :)

4 =WOR= 24,004 26,193 18 1,455 18 1,455
-Med Nicehunter i spissen. En interessant gjeng som også har en del erfaring på baken. En av mine favorittfiender ifra v7 er jo her også. Kommer til å følge med dere fremover!

5 AoL 22,262 28,797 25 1,152 25 1,152
-Kjærlighetsarmeen. Siste tilskudd er Grim Reaper. Lurer på hva som har lokket ham til å starte på v14?
En del har forlatt eller blitt sparket ut allerede, noe som ikke tyder godt. Har desverre ikke tro på denne gjengen, men har ikke noe spesielt grunnlag for dette.

6 SUP 20,142 20,875 17 1,228 17 1,228
-Er vel ikke lenge før suppegjøkene hr er på topp5-lista. Erfarne, hyggelige og modne spillere her, kan nå langt om dem går inn for det.
Spørsmålet er egentlig; spiller dere av vane, eller for å vinne?

7 J.F.F 18,512 24,238 24 1,010 24 1,010
-Har alltid likt RUAB personlig. Har pratet sammen og sloss imot hverandre på flere verdener. Men må ærlig innrømme at dette JFF-prosjektet ditt er ikke noe jeg har mye til overs for, rekruttstamme til rekruttstammen osv er bare dumt i mine øyne. Men vi blir nok ikek kvitt dem med det første, om noen forsvinner, kommer det alltid nye medlemmer til JFF.

8 ST4B 17,776 17,776 12 1,481 12 1,481
-Bare 12stk, men allerede 40 stammebytter. Snodig høyt tall så tidlig.
Veldig høy ODa, rank 2 faktisk. Er det så smart så tidlig da? Kjører en high risk, high reward-stil, som jeg tror vil feile på en verden av v14's størrelse.

9 BBQ 17,219 21,881 22 995 22 995
-Realtivt annonym gjeng. Kjenner igjen noen nick dog. Vært litt prat om dere på forum, men kan ikke huske å ha sett spesielt til respons ifra deres side. Lav OD. Litt sånn "bob-bob-bob, ikke sant"-stamme pdd.

10 SA 17,143 18,983 20 949 20 949
-Her er det jo 2stk som drar hele stammen. Hvor lenge vil disse to holde seg her da? Er allerede byttet ut litt i rekkene her, men har en følelse om at det kommer til å skje ofte fremover. Shark Attack? Tror dere må fokusere en del på defense fremover.
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette er en prinsippsak. Om en spiller setter lys på noen som ikke er til å stole på på forumet er det noe som er brukbart for andre slik at de kan se hvem som er til å stole på eller ikke.

Jeg stoler på Redswan.

Ditto.

Det sies at en må ta konsekvensene av sine handlinger.

Denne Sondre dere snakker om (som jeg forøvrig aldri har spilt med eller mot) gjorde tydeligvis noe dumt som fikk andre til å se svart, og nå ser vi konsekvensene av det.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Er litt enig med missSWAG om at dere trekker inn Sondre litt ofte.
Lag en egen tråd på det, eller kanskje ikke siden den vill blitt stengt ned ganske så kjapt pga hets av spiller og menneske...
Håper dere kan la det ligge litt nå da dette temaet har vært oppe ofte nok til at alle på dette forumet i hvertfall har fått med seg deres erfaring og mening om han. Så kan vi andre ha det i bakhodet og heller la han vise oss hva han står for her.
Og så lang så ser jeg en bra og hyggelig spiller med klare mål, mye pågangsmot og som kan være ganske underholdene.
Men mulig det ikke kommer til å bli mange allianser :p

Når det er sagt så syns jeg lista var veldig bra ut den Redswan , mye nyttig info og stort sett enig :)
 
Sist redigert:

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Gode argumenter på listen din Robert! (nod)

--------------------

Skal vi opprette en egen tråd for diskusjonen om Sondre eller kan jeg fortsette her?

En ting er at Sondre har gjort noen/ mange feil og dumme valg. At han får høre dette det må han tåle (samme alder, ja).
Som dere "alle" påpeker her over så får dette konsekvenser, selvfølgelig.

... men folkens, det jeg reagerer sterkt på her er at flere gjentar seg!
Dere skriver ikke bare "negativt" om/ til ham bare en gang, men opptil flere ganger!
Tell til 10, tenk så gjennom hva du egentlig holder på med her, takk.
Er dette bare i rettesetting eller er det på veg til utvikle seg til noe mer?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Synes det er litt rart at de samme spillerne som mener at folk er litt for krasse her, ønsker å opprette en egen tråd for temaet. Er ikke det litt rart?

Kanskje greit å komme tilbake til topic. Kjempeflott liste, som alltid, Robert :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1 -T-H- 42.464 54.039 23 2.350 26 2.078
Leder, og har ledet en stund. Jeg tror ærlig talt ikke det vil holde. Er noen flinke spillere her, men jeg er usikker på om sammensetninga er sterk nok når alt kommer til alt. Det at Tony Stark har et dårlig rykte, taler ikke for dem, og det er nok mange stammer som vil ha problemer med å stole på dem på grunn av nettopp det.

2 MyTH 30.018 31.078 17 1.828 17 1.828
Egen stamme.

3 Baron 27.517 28.775 17 1.693 17 1.693
En veldig interessant stamme. Her er det mange spillere som har gjort det veldig godt før, og denne stammen har også oppegående ledere, som er veldig viktig. Med mye aktivitet og rette diplomatiske valg vil denne stammen nå langt.

4 =WOR= 24.703 26.892 18 1.494 18 1.494
Har ikke sånn kjempetroa på denne stammen, men de har en del spennende spillere. Allierte med SUP? Spørs om den alliansen vil holde i all evighet, da jeg regner med begge disse stammene har ambisjoner om å regjere K45. Kan jo bli en merg. Vi får se.

5 AoL 22.582 29.269 25 1.171 25 1.171
En svensk stammeledelse virker det som. Den stammen på V14 jeg vet absolutt minst om. Har noen interessante spillere på medlemslisten sin i alle fall. Dette blir nok enten en suksess, eller en tidlig død.

6 SUP 20.716 21.473 17 1.263 17 1.263
En stamme med mange spillere som er veldig lojale til hverandre. I så måte en veldig stabil stamme, som sannsynligvis vil holde sammen en god stund. Her er det et par folk jeg liker, og et par jeg misliker. Hvor langt de vil nå er enda ikke godt å si.

7 TSM 19.131 19.131 11 1.739 11 1.739
Kan vel kalles en underdog? Spennende stamme dette her, med få spillere, men også en del stammeskifter. Så er spørsmålet, vil de satse sammen alene, eller vil de slå seg sammen med andre?

8 J.F.F 18.777 24.648 24 1.027 24 1.027
Mye forskjellig er sagt om J.F.F, også fra meg. Har endret litt syn på dem, da jeg ofte føler det blir mer og mer bare gevinst for bare lederen selv. Mange spillere ender opp med å lage deff, og får ikke skikkelig opplæring, og ender opp med å bli adlet og mister lysten. Det sagt. Denne stammen vil bli på V14 en god stund, og overleve mye, i alle fall noen av spillerne.

9 ST4B 18.731 18.731 12 1.561 12 1.561
Få og store spillere. Er et par skikkelig gode folk her. Spørs om de klarer å holde det gående sammen som stamme.

10 SA 17.619 18.997 19 1.000 19 1.000
To virkelig store spillere. Resten er ikke mye å skryte av.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp