Topp-20 spillere ODD

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
1 Eyoh 77,87 Mio.
2 Arcon the Beast 64,94 Mio.
3 Diantus 55,71 Mio.
4 Rustung 54,37 Mio.
5 kaziako 51,61 Mio.
6 andersmann 51,36 Mio.
7 granpa 49,54 Mio.
8 Jhorpestad 38,96 Mio.
9 Wihi 37,38 Mio.
10 TheFox 36,63 Mio.
11 Mithrandir 33,98 Mio.
12 runinter 31,19 Mio.
13 elsuizo 29,65 Mio.
14 ompa343 26,99 Mio.
15 Le Nick 25,56 Mio.
16 Virrum 24,46 Mio.
17 kriswin 24,28 Mio.
18 gurimalla 22,08 Mio.
19 Knutern 21,62 Mio.
20 Lord sayver 20,45 Mio.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
1 Eyoh 77,87 Mio. Fått smekk av AriCa.

2 Arcon the Beast 64,94 Mio. Fått smekk av Elite.

3 Diantus 55,71 Mio. Fått smekk av -Rome-

4 Rustung 54,37 Mio. Fått smekk av Elite og LAW.

5 kaziako 51,61 Mio. Fått smekk av -Rome-

6 andersmann 51,36 Mio. Fått smekk av AriCa.

7 granpa 49,54 Mio. Fått smekk av Elite og LAW.

8 Jhorpestad 38,96 Mio. Fått smekk av Elite.

9 Wihi 37,38 Mio. Fått smekk av Rustung.

10 TheFox 36,63 Mio. Fått smekk av LAW.

11 Mithrandir 33,98 Mio. Fått smekk av AriCa.

12 runinter 31,19 Mio. Fått smekk av Elite og LAW.

13 elsuizo 29,65 Mio. Fått smekk av alle?

14 ompa343 26,99 Mio. Fått smekk av -Rome-?

15 Le Nick 25,56 Mio. Fått smekk av AriCa.

16 Virrum 24,46 Mio. Fått smekk av AriCa?

17 kriswin 24,28 Mio. Fått smekk av LAW.

18 gurimalla 22,08 Mio. Fått smekk av -Rome-?

19 Knutern 21,62 Mio. Fått smekk av Birki og LAW.

20 Lord sayver 20,45 Mio. Fått smekk av -Rome- og Wp.

Korriger meg der jeg tar feil, og ta din del av æren for deres ODD.
 

DeletedUser

Guest
1 Eyoh 77,87 Mio. - Har vært under noe dårlig koordinert angrep fra AriCa. Tapt enormt med tropper, men AriCa har vel tapt flere. Kreditt for pågangsmot og grei evne til å forsvare seg. Men det meste er snakk om stack fra Elite. Eyoh har hatt en lei tendens til å readle, irriterende lei tendens, men før man skryter av Eyoh bør man kritisere AriCa. For det hele dreier som om dårlig og uorganisert koordinering. Men så mange byer tapt på tross av dette mener jeg Eyoh bare kan karakteriseres som en grei forsvarer - intet mer.

2 Arcon the Beast 64,94 Mio. - Samme som Eyoh her, bare motsatt stamme. Vi har, helt ærlig, hatt problemer med å finne nye eiere. Han mister stadig byer, men de fleste er multistacket.. Gode perioder som forsvarer når noen sitter, men enda flere dårlige perioder (uten sitter).

3 Diantus 55,71 Mio. - Null kjennskap til.

4 Rustung 54,37 Mio. - Har gjort en meget god jobb med opptil tre stammer mot seg. Han er som alle vet helt alene. AriCa på sin side klarte noe Elite slet med, nemlig adle flere av hans byer. Han når snart 100.000.000 i OD-tot. Og da blir vel kontoen grå om jeg ikke tar feil?

5 kaziako 51,61 Mio. - Ingen kjennskap til.

6 andersmann 51,36 Mio. - Habil forsvarer, men virker å være ferdig nå. Mister enormt mange byer til AriCa i disse dager. Med så mange tapte byer, kan han heller ikke bli en legende. Men en god jobb har han gjort - det skal han ha.

7 granpa 49,54 Mio. - Kjenner egentlig ikke til ham. Men vet litt av det -Rome- har måttet bryne seg på.. Han skal ha kred for pågangsmot, og ikke-gi-opp-holdning.

8 Jhorpestad 38,96 Mio. - Stått mot det meste. Men Jhors dager virker å være talte.

9 Wihi 37,38 Mio. - Helt OK forsvarer.

10 TheFox 36,63 Mio. - Ingen kjennskap til.

11 Mithrandir 33,98 Mio. - Han har hatt mange eiere. Men den nåværende imponerer ikke.

12 runinter 31,19 Mio. - Samme som Granpa.

13 elsuizo 29,65 Mio. - Ingen kjennskap til...

14 ompa343 26,99 Mio. - Få poeng nå. Lurer på om han har hatt flere?

15 Le Nick 25,56 Mio. - Nick er et resultat av AriCa vil jeg si. Denne spillere spiller fremdeles! Enda Elite sa han sluttet. Jeg tror han ble kicket for at Elite skulle pynte litt på statistikken. At han fremdeles spiller er vel et bevis på dette..?

16 Virrum 24,46 Mio. - Midt i heksegryta. Eller han var midt i heksegryta K55. Nå er han litt overalt, og adler seg frem i trygge områder. Hyggelig spiller, men ingen forsvarer av rang.

17 kriswin 24,28 Mio. - Vet ikke om hun spiller fremdeles. Men hun virker å være en dyktig spiller.

18 gurimalla 22,08 Mio. - En gammel legende. Men vet ikke om kontoen er aktiv den dag i dag.

19 Knutern 21,62 Mio. - Ingen kjennskap til..

20 Lord sayver 20,45 Mio. - Ingen kjennskap til..


Nå skal det sies at min bedømning er litt vag. Det er ikke mange av disse spillerne jeg har møtt selv i direkte krig. Men dette er da like fullt en vurdering.
 

DeletedUser

Guest
Vil ta et bitteliten ære av Lord Sayvers ODD.. :D

Han må i alle fall ta æren av all ODD'en min. :p
 

DeletedUser

Guest
1 Eyoh 77,87 Mio. Under hardt angrep fra AriCa
2 Arcon the Beast 64,94 Mio. Orginalen var en veldig god spiller, han lærte meg mye, aner ikke med denne eieren.
3 Diantus 55,71 Mio. Aner Ikke.
4 Rustung 54,37 Mio Syntest han er en veldig god spiller og har spillt under hardt press fra 3 stammer, og synker nå i poeng..
5 kaziako 51,61 Mio. Kaz, kriget litt med han i den lille tiden jeg var med i Wp, klassekameraten min var også like ved han, og når jeg satt KV var det ikke fine tog.
6 andersmann 51,36 Mio. Under press fra AriCa?
7 granpa 49,54 Mio. -Rome- spillere, er en veldig god spiller.
8 Jhorpestad 38,96 Mio. Kjempet bra mot stammene som har vært imot han, men nå sliter han med Kaihi og Elite.
9 Wihi 37,38 Mio. Aner ikke:D
10 TheFox 36,63 Mio.Kjemper godt mot LAW og gjør en fin jobb! Go OIM!
11 Mithrandir 33,98 Mio.Har hatt mange forskjellige eiere.
12 runinter 31,19 Mio. Samme som Granpa
13 elsuizo 29,65 Mio. Spanjol?
14 ompa343 26,99 Mio.Aner ikke.
15 Le Nick 25,56 Mio. Under hardt press ifra AriCa? Ligger hvertfall til.
16 Virrum 24,46 Mio.Under angrep ifra AriCa?
17 kriswin 24,28 Mio. OIM <3 Shanks, spiller fortsatt:)
18 gurimalla 22,08 Mio. Elite.
19 Knutern 21,62 Mio.Aner ikke.
20 Lord sayver 20,45 Mio Forumetrollet^^
 

DeletedUser

Guest
1 Eyoh 77,87 Mio. - Har vært under noe dårlig koordinert angrep fra AriCa. Tapt enormt med tropper, men AriCa har vel tapt flere. Kreditt for pågangsmot og grei evne til å forsvare seg. Men det meste er snakk om stack fra Elite. Eyoh har hatt en lei tendens til å readle, irriterende lei tendens, men før man skryter av Eyoh bør man kritisere AriCa. For det hele dreier som om dårlig og uorganisert koordinering. Men så mange byer tapt på tross av dette mener jeg Eyoh bare kan karakteriseres som en grei forsvarer - intet mer.

tjaa du syntes jeg kanskje bare er grei, men fikk denne av grim for enstund tilbake:
Vv0Lv3r1n3 den 13.08. klokken 09:33
Bra forsvar av deg i natt, det skal du ha!
så HAH! han sier jeg er "bra", og tbh grim > deg :S

4 Rustung 54,37 Mio. - Har gjort en meget god jobb med opptil tre stammer mot seg. Han er som alle vet helt alene. AriCa på sin side klarte noe Elite slet med, nemlig adle flere av hans byer. Han når snart 100.000.000 i OD-tot. Og da blir vel kontoen grå om jeg ikke tar feil?
har det fra flere ganske påtlige kilder at han har fått in en del støtte, og ren logikk vil vel også tilsi at en spiller som hadde 1.4 mill poeng på sitt største ikke kan ha nådd det målet uten hjelp utenifra? enten det eller så har folk kjørt endeløse rekker med nukes mot veldig få byer (sånn som dere liker å gjøre av og til ;) )

14 ompa343 26,99 Mio. - Få poeng nå. Lurer på om han har hatt flere?

trodde du likte å leke deg i TW-stats jeg? det står ganske svart på hvitt at hans beste poengsum er 451,447 :p

15 Le Nick 25,56 Mio. - Nick er et resultat av AriCa vil jeg si. Denne spillere spiller fremdeles! Enda Elite sa han sluttet. Jeg tror han ble kicket for at Elite skulle pynte litt på statistikken. At han fremdeles spiller er vel et bevis på dette..?
hvordan er det et bevis? Le Nick gikk selv ut fordi hun ikke følte for å fortsette i en annen stamme en gamle TW, og har sluttet å spille aktivt.. hvis hun spilte aktivt er det rimelig klart at dere ikke ville ha klart å ta de fleste av byene dere har tatt :cool:

Nå skal det sies at min bedømning er litt vag. Det er ikke mange av disse spillerne jeg har møtt selv i direkte krig. Men dette er da like fullt en vurdering.

følte for å kommentere litt her :)
 

DeletedUser

Guest
tjaa du syntes jeg kanskje bare er grei, men fikk denne av grim for enstund tilbake

Jeg skal være helt ærlig med deg. Du har nok gjort en god jobb mot oss. Og selv om det er litt irriterende at vi til tider har koordinerte dårlig, så skal jeg ikke ta fra deg prestasjonene. Du har jo readlet konstant, noe som har irritert meg lenge:-D

så HAH! han sier jeg er "bra", og tbh grim > deg :S

Ja, jeg tror du bør ta til deg komplimenter fra Grim:-D

har det fra flere ganske påtlige kilder at han har fått in en del støtte, og ren logikk vil vel også tilsi at en spiller som hadde 1.4 mill poeng på sitt største ikke kan ha nådd det målet uten hjelp utenifra? enten det eller så har folk kjørt endeløse rekker med nukes mot veldig få byer (sånn som dere liker å gjøre av og til ;) )

Han har gjort en sykt bra jobb. Men en periode (bare en periode) så ble han støttet opp av oss. Men dette er fremdeles en av de store profilene i verden 2, spør du meg.

trodde du likte å leke deg i TW-stats jeg? det står ganske svart på hvitt at hans beste poengsum er 451,447 :p

Hehe, jeg orker jo ikke sjekket alt.

hvordan er det et bevis? Le Nick gikk selv ut fordi hun ikke følte for å fortsette i en annen stamme en gamle TW, og har sluttet å spille aktivt.. hvis hun spilte aktivt er det rimelig klart at dere ikke ville ha klart å ta de fleste av byene dere har tatt :cool:

Det var ikke det vi fikk til svar fra Elite den dagen hun forlot dem... Men det har ikke så mye å si altså. Dessuten forsvant litt av interessen når hun ikke var et medlem av Elite. Hun var jo egentlig aldri skikkelig stor (i poeng).

følte for å kommentere litt her :)

:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal være helt ærlig med deg. Du har nok gjort en god jobb mot oss. Og selv om det er litt irriterende at vi til tider har koordinerte dårlig, så skal jeg ikke ta fra deg prestasjonene. Du har jo readlet konstant, noe som har irritert meg lenge:-D

Ja, jeg tror du bør ta til deg komplimenter fra Grim:-D
aww visste du hadde et kompliment til meg i deg :cool:

Han har gjort en sykt bra jobb. Men en periode (bare en periode) så ble han støttet opp av oss. Men dette er fremdeles en av de store profilene i verden 2, spør du meg.

betviler ikke at han har gjort en bra jobb, ville bare påpeke at han ikke kjører/har kjørt helt solo, har fått noen rare mail fra div AriCa folk hvor de roser ham opp i skyene og ser på meg som en slags raring som bare lager støtte lister :'(

Hehe, jeg orker jo ikke sjekket alt.

fint å vite at du viser tegn til latskap av og til :)

Det var ikke det vi fikk til svar fra Elite den dagen hun forlot dem... Men det har ikke så mye å si altså. Dessuten forsvant litt av interessen når hun ikke var et medlem av Elite. Hun var jo egentlig aldri skikkelig stor (i poeng).

nå kan jeg ikke si mye om hva elite sa når hun stakk, men utifra det jeg har fått høre fra henne så virket det iaf sånn, var sikkert flere grunner til at hun dro og flere sider ved saken

:-D
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
lenick har fått od fra Yamato(volverin, stochold og ett par til) å så kom arica og fikk den enda høyere. Og hun er fortsatt ei dame selv om mange sier mann.
Mulig en mann har tatt over kontoen??
 

DeletedUser

Guest
lenick har fått od fra Yamato(volverin, stochold og ett par til) å så kom arica og fikk den enda høyere. Og hun er fortsatt ei dame selv om mange sier mann.
Mulig en mann har tatt over kontoen??

er fremdeles ei dame ja, men tror kontoen har hatt KV en god stund nå.
 

DeletedUser

Guest
Le Nick må være en av de mest inkompetente spillerne jeg noensinne har tatt byer fra. Men hun har ikke gitt opp enda, og det er nå imponerende på sitt vis.
 

DeletedUser

Guest
1 chrk1 104,99 Mio.
2 magic14 95,14 Mio.
3 kaziako 73,45 Mio.
4 glitter 68,59 Mio.
5 Arcon the Beast 67,55 Mio.
6 terandas 60,94 Mio.
7 Rustung 58,37 Mio.
8 Mithrandir 54,61 Mio.
9 TheFox 52,25 Mio.
10 granpa 52,24 Mio.
11 mapui 50,11 Mio.
12 chus warrrior 47,56 Mio.
13 Wihi 43,92 Mio.
14 gurimalla 42,15 Mio.
15 Hansemann 41,96 Mio.
16 orcofpain 38,30 Mio.
17 svengen 37,95 Mio.
18 Radamanthys 37,14 Mio.
19 ertaks 36,46 Mio.
20 runinter 36,35 Mio.
 

DeletedUser

Guest
Litt selv-skryt her eller? :p

Ettersom denne tråden ikke har vært aktiv på 2 måneder ;)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Nope,det står respekt av scoren din,når den er så bra ,er det lov å skryte litt:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg er jo så ivrig med å dele mine tanker om alt som dreier seg om v2, så jeg skal poste mine nye "vurderinger". Jeg har fremdeles ikke hatt den æren å møte alle i direkte strid, så mange av mine vurderinger går direkte på informasjon fra spillere som har kriget med dem, TWstats osv.


1 chrk1 104,99 Mio. - Man kan jo ikke komme utenom å nevne chrk1 i store ord, og berømme hans innsats her i v2. Jeg har selv hatt litt med ham å gjøre den siste tiden. Men her tror jeg bl.a. Vv0Lv3r1n3 skal ha en del kreditt for faktisk ha en god statistikk mot chrk1. chrk1 har mistet 92 byer, og dalt litt i poeng, men han er på langt nær i nærheten av å bli eliminert.

Hans personlige statistikk mot AriCa er i hans favør. Selv om jeg håper den vil snu, så kan jeg ikke unngå å berømme den.

Tommel opp til chrk1 for skills ingame og det faktum at dette er en hyggelig spiller å snakke med.

2 magic14 95,14 Mio. - Tommel opp for en spiller som adler fiendebyer som crazy enda han er under heavy attacks fra den største stammen i verden (2)! Er rett og slett en glede å ha en slik spiller blant oss Aristokatter:)

3 kaziako 73,45 Mio. - 296 byer tapt, og da blir ODD'en ikke mye å skryte av. Creds til BIRKI og -Rome- som har stjelt til seg internadlings fra Elite?

4 glitter 68,59 Mio. - 30 byer i minus blir litt misvisende når dette kvinnemennesket har en lei tendens til å readle. Jeg tror nok at glitter kan sine saker når det gjelder defensive skills. God ODD når man tenker på at hun bare har -30 på TWstatsen sin. Når man i tillegg ser at hun har readlet de fleste av de 30 byene, så må man bare bøye seg i støvet og heller legge mer arbeid i angrepene på henne.

Tommel opp for sine prestasjoner. Det skal hun ha.

5 Arcon the Beast 67,55 Mio. - ODD som et resultat av en kraftig Elitebølge. Elite tok godt for seg av Arcon, men det må også nevnes at Arcon aldri var i nærheten av å bli tatt ut.

"Ny" spiller på kontoen, så det blir spennende å følge med utviklingen her:)

6 terandas 60,94 Mio. - Ligger noe geografisk utsatt til. Mistet et lite antall byer som et resultat av en offensiv fra Elite. Taklet den greit, uten nevneverdige problemer. Jeg har stor tro på at "terandas" kan spille seg opp i historiebøkene. En spiller å se opp for;-)

7 Rustung 58,37 Mio. - A true legend. Litt usikker på aktivitetsnivået. Han har stått alENE mot verden 2 en lengre periode. Og dette er en spiller som har surfet en del på bølgene fra Elite. Hvis Rustung skulle velge å ta opp aktivitetsnivået sitt, så ville han ha spilt seg inn i alles hjerter.

8 Mithrandir 54,61 Mio. - Eierløs? Nei, men spiller som om man skulle tro det. Av og til skulle man ha fått lov til å forandre på nickene ingame, fordi denne spilleren gjør skam på en gammel storspiller..

9 TheFox 52,25 Mio. - Mistet 15 byer til Elite siden mergen mellom OIM og -Rome-... MEN har gainet 37 byer!! :-D Dette er dog kun statistisk.

Han ligger noe utsatt til, så det blir spennende å se om han makter å holde en positiv statistikk. Håper det!

10 granpa 52,24 Mio. - Legende. Jeg tror det er få som kan matche denne spillerens defensive erfaring. Jeg håper verden 2 beholder sine legender i lang, lang tid. Dette er en spiller som virkelig har formet verden 2.

Tommel opp for spiller og person!


Ble bare en topp 10 liste fra meg denne gang. Men det er verdt å merke seg at det har dukket opp flere -Rome- navn på denne lista. Elitespillere har alltid vært en del av toppen i verden 2, så det underbygger nok den posisjonen de har hatt opp gjennom verden 2s historie.

Heder og ære til de på lista som har et akseptabelt tap av byer og en høy ODD. Jeg er langt unna å bli skrevet med store bokstaver i ODD, så jeg må ærlig innrømme at jeg misunner hele gjengen:p
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Chrk1 suger... Jeg fikk et tog som tok ett minutt :S

Hva han gjør på 1.plass er like imponerende som at IB er på 1 plass i v1...
 
Topp