Topp 20 stamme - noen dager/uker etter

DeletedUser

Guest
Men det betyr fortsatt ikke at stammene Action og HZ er oppskrytte. Dersom de andre stammene suger får det så være, men både HZ og Action har noen av de beste spillerene på v3.

Agreed, i tillegg har vi spillere som har vært i toppen på .net-servere, så om det er den eneste kvalifikasjonen visse folk kan godta så er det bare å gjøre arbeidet med å lete......det blir for lett å dra en hel server ned i dass fordi noen syntes nivået er for labert, hva med å gjøre noe med det da i steden for å oppføre seg som en idiot!
 

DeletedUser

Guest
Hehe

18 H-Ks - har snakket litt med noen herfra pga en flyktning og da virket de helt tilbakestående, men hvem vet? kanskje førsteinntrykket ble helt feil


Vi er ganske tilbakestående ja xD:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke i grunn slik på alle nye verdener i alle land?

Bare en teori da jeg bare har spilt på .no, men kan jo i grunn tenke meg at for hver nye verden så kommer det en bråte spillere. Mange dårlige blir adlet ut og etter en stund så blir de rensket bort og verdenen får en høyere kvalitet i form av spillerstokken.


Vanskelig å se for meg at det skulle være så ekstremt forskjellen på ration av gode vrs dårlige spillere på .net

De er flere gode ja, men da burde det i all logikkens navn være en skokk med dårlige spillere også.

Eller noe slikt, mulig jeg bare vrøvler.

Ration for gode og dårlige spillere er nok mye av det samme ja. Kanskje verre, utlendinger har en tendens til å være dummere enn oss nordmenn. (Nei, ikke seriøst). Antar det er på high performance rundene det blir litt mindre noobs :)
 

DeletedUser

Guest
hva med at noen rekner ut gjennomsnittlig od-a per spiller på topp 20 stammene da, tror vi i HZ kommer greit ut der ;)
 

DeletedUser

Guest
K44 har skiftet navn til BoS-2.
Ny liste.

1 BoS
2 -=SR=-
3 BoS-2
4 Action
5 BBN
6 HZ
7 Ghetto
8 LnD
9 Yakuza
10 TDH
11 Rebels
12 CMK
13 VE-E
14 TD-E
15 CHAOS
16 USENS
17 UNI
18 H-Ks
19 R.ART
20 XACRIA
 

DeletedUser

Guest
1 BoS- Liker dem bare mer og mer. De holder seg stadig i teten selv om de rekrutterer litt i fra k44(BoS-2). Ligger høyt på alle ranker. Hadde dårlige meninger om dem i starten, men de har jo forbedret seg bra.

2 -=SR=- - Stille som F***. Er vell litt poenghoring mtp. at de er en 2# stamme. De har jo veeeeldi lav OD-a i forhold til poeng. Likevell bør de regnes som en solid stamme.

3 BoS-2 - Lik BoS, bare at dem mister spillere til BoS i blandt:p

4 Action - Disse er bare råe. Kunne hatt litt høyere OD-rank, men den kommer vell når de får en ordentlig krig(XACRIA er vell ikke mye til motstand?)

5 BBN - Going down! Har vell aldri imponert!? Har ikke likt BBN siden jeg diskuterte litt med dem over fellesforumet til Mapur og BBN. |2avencraft er der men han har jeg aldrig likt!

6 HZ - Kule folkz;) Gjør vell for det meste hva de vil i k55 sammens med rebels. Er vell eneste TDH de har noe respekt for av stammene i k55.

7 Ghetto - LOL. Masserekrutterer over hele v3. Skal vell ikke være tungt å ta dem ned.

8 LnD - Hører veldig lite til dem. Ligger jo i det roligste av kjerne-kontinentene. Kan nokk gamet, men hører som sakt lite til dem.

9 Yakuza - Selvgode bitcher.... De har vell skills, men liker dem bare ikke. Tror nesten de lever litt på lånt tid uten at jeg vet for mye.

10 TDH - Kemp og hansemann??:) Sier vell sitt da...

11 Rebels - Lever jo litt i skyggen av HZ, men HZ hadde vell ikke vært det samme uten dem? Husker dem var ganske så plagsomme i den tiden jeg var i Mapur.

12 CMK - Joda. Mange kjente v1 spillere, men de aller beste fokuserer vell ikke så mye på v3 ser det ut til. De har kommet ganske skjevt ut etter at de merget AKDM. Har liten tro på dem siden de ligger i k55(HZ og Rebels, haloooo!!).

13 VE-E - Massrecruit, men de eier et eget kontinent.

14 TD-E - Vet ingenting om dem.

15 CHAOS - Stammen min. Fine folk her:) Har nokk noe å overbevise.

16 USENS - Noob-stamme deluxe. Sende angrep over 1 kontinent som inneholder 100 rams og 100 kataz?:confused:
Syke folk som har en vanvittig filosofi innen TW.

17 UNI - Massrecruit again... Vet lite om dem, men de har vell kontroll på kontinentet sitt....til noen andre finner ut at det er fine jaktmarker:p

18 H-Ks - Ingen aning. Er vell lik de andre masserekrutterte stammene.

19 R.ART - Nåkka RART med dem. Bruker å adle dem...

20 XACRIA - Going down. Lider det samme som BBN( Et gjennomtrekk av spioner spioner, og folk som hopper over til fienden). Er vell ganske like de to stammene, XACRIA og BBN?:D
 

DeletedUser

Guest
Noen korte kommentarer til de største endringene;

1. BoS atter en gang på 1. plass, ved hjelp av rekruttering fra akademistammen. Hvor mange stammer har det ikke vært i "alliansen" som har gått til grunne nettopp fordi BoS skal ha spillerne deres?

2. SR tja, 2. plass er da respektabelt :)

3. BoS2 nå offisiell varelagerfyll-leverandør av spillere til BoS

4. Action- Jeg husker godt da vi utrolig nok klarte å komme på Topp20 listen. Postet med en gang, da jeg ikke trodde vi ville holde på den plassen særlig lenge siden vi bare var 10 spillere, slik at det ikke ble "glemt" :)

Nå er vi 11 spillere (dronningen har gitt seg), og har nådd en 4. plass!!!
Jeg skjønner egentlig ikke hvordan det er mulig, men bør kanskje takke nettopp BoS for dette som har "ødelagt" de stammene som tross alt har vært store, ikke gjennom krig, men ved "samarbeid" :)

5. BBN sliter om dagen, og ser ut til å bare falle videre nedover?

6. HZ rykker oppover, med litt poenghoring av en ny rekrutt :)

7. Ghetto sliter bl.a. med HZ og faller nedover listen

8. LnD står på stedet hvil

9. Yakuza holder fortsatt stand.

10. TDH rykker voldsomt oppover i HØYGIR :)

11. Rebels har falt litt siden sist, kanskje mest fordi TDH har satt inn høygiret.

12. CMK faller også.

13. VE-E klatrer på rankingen, men kun fordi USENS har falt fra på listen

14. TD-E rykker oppover faktisk

15. CHAOS står på stedet hvil

16. USENS sliter om dagen, og faller nedover på rankingen. Spørs om de vil falle særlig mer ned, da de snart ikke har flere byer verdt å adle :)

17. UNI er på stedet hvil

18. H-Ks er på stedet hvil

19. R.art står fortsatt frem som noe rart

20. Xacria er nå helt nede på en 20. plass...og er vel snart ute av listen.
 

DeletedUser

Guest
Haha, da er nok en toppstamme ødelagt-
BoS2 har allerede mistet medlemmer, og falt BAK Action!!! Dvs. at Action nå faktisk er en Topp 3 stamme!!! Hehe, litt sinnsykt egentlig, men morsomt uansett :)
 

DeletedUser

Guest
Tore, det høres ikke like fint ut når det er en fra action som sier det selv, det passer bedre om man er stille og lar andre få si det:)

En av grunnene til at BoS ble så upopulær på starten, det er en norme med makt:cool:
 

DeletedUser

Guest
6 HZ - Kule folkz Gjør vell for det meste hva de vil i k55 sammens med rebels. Er vell eneste TDH de har noe respekt for av stammene i k55.

Går rykter om at gængsta folket e livredd donald å gjengen.....;)


Ps! Me sluntre unna i 3 gire ennå.... ska gi beskjed når me sette på høygiret..:cool:
 

DeletedUser

Guest
Da kan vi vel egentlig gratulere Action, som nå har 11 medlemmer med 3 plassen!
Hadde ikke ventet noe midre av en så dyktig stamme som denne! Igjen, GRATULERER så mye!! :)
 
Reaksjonspoeng
3
Må si jeg er imponert over dette. Way to go!
Hvis dere tar førsteplassen blir det nesten litt flaut for oss andre, så jeg må innrømme at jeg håper dere forblir der dere er;)

PS: Post nr. 1000:)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Må si jeg er imponert over dette. Way to go!
Hvis dere tar førsteplassen blir det nesten litt flaut for oss andre, så jeg må innrømme at jeg håper dere forblir der dere er;)

PS: Post nr. 1000:)
Vi kommer nok til å prøve å stige, selv om det bare blir vanskeligere jo høyere opp vi kommer.

PS: Post nr. 1000 :rolleyes:
 
Topp