Topp 20 stamme - noen dager/uker etter

DeletedUser

Guest
1- -=SR=-:
Ligger på topp tross alt, har hørt at de bare har hat flaks osv etca, men jeg er usikker. De er ikke på topp når det gjelder krigelista, men vi får vnte og se hva som skjer i fremtiden, dette kan gå begge veier:)

Har ikke hørt mye av dem selv, men det kan komme av navnet?:p

2-K44:
Tatt igjen BoS? Hva skjer?

Ikke hørt så mye fra disse, men jeg setter dem under BoS.

3-BoS:
Her hører man fryktelig mye rart, det jeg husker mest var ledernes dårlige propaganda på starten (den har forbedret seg, det er ikke det). De har sikkert alt mulig av medlemmer...Mange folk siert at stammen er misslykket, men jeg er litt i tvil. Det må jo være en grunn til at de holder seg der oppe, untatt den at de har mange medlemmer:/

En god stamme jeg har respekt for, selv om de er litt vell kjepphøye pga det at de har holdt pallen fra start. God stamme, må bare holde kjeft iblant etter min mening:)

4-BBN:
Kriger i øst, vest, nord, sør, over himmelen, under jorda (ja, overallt)..

De skulle vært banka nå egentlig hvis man regner med antall fiender, men de holder seg overaskende godt.

Hvem vet? Jeg vet ærlig talt ikke:/

5-Action:
12 medlemmer og 5plass, trenger jeg si mer egentlig?

Det er disse og HZ jeg har mest respekt for, hadde vært morsomt å se de to merge (Nei, jeg gir meg ikke med den tanken uansett hva begge parte ne sier!-.-)..

Psycho...

6-Ghetto:
De lever på bb for tiden...kanke si mer som viser mne meninger..

7-HZ:
12 medlemmer, 7 plass.

Samma som med action...

8-LnD:
Underdog, ser grei ut i mine øyne--

9-Yakuza:
En form for respekt her også:)

10-Rebels:
Underdog og på pallen: Respekt..

11-CMK:
Mange kjente navn her, men kjente navn hjelper ikke.

Her kan det gå begge veier, får håpe på det beste da:D

12-TDH:
Sykinger disse ogsåo_O...

13-VE-E :
Vet jeg ikke nok om til å utale meg om..

14-CHAOS:
Kaotiskt...

15-[UNI]:
Aldri hørt om...

16-USENS:

17-TD-E:
?

18-H-Ks:
?

19-XACRIA:
De daler ned, litt synd egentlig:/

20-R.ART:
Nye?
 

DeletedUser

Guest
5-Action:
12 medlemmer og 5plass, trenger jeg si mer egentlig?

Det er disse og HZ jeg har mest respekt for, hadde vært morsomt å se de to merge (Nei, jeg gir meg ikke med den tanken uansett hva begge parte ne sier!-.-)..

Psycho...

Gode stammer merger ikke. Kun dårlige.
 

DeletedUser

Guest
Gode stammer merger ikke. Kun dårlige.

Greit, da får de bli en noobestamme på 24 medlemmer på ca 3.700.000p (som er over dagens største stamme på ca3.300.000p):p

Det værste er, de ville fremdeles blitt en underdog pga medlemmsantalletxD
 

DeletedUser

Guest
Greit, da får de bli en noobestamme på 24 medlemmer på ca 3.700.000p (som er over dagens største stamme på ca3.300.000p):p

Det værste er, de ville fremdeles blitt en underdog pga medlemmsantalletxD

Men det er en grunn til at de ikke har merga. Action og HZ ligger i to omvendte kontinenter. Du er en sånn som ikke bryr deg om plassering, kun rank? Sånn som han der -=Zanmato=-?
 

DeletedUser

Guest
Men det er en grunn til at de ikke har merga. Action og HZ ligger i to omvendte kontinenter. Du er en sånn som ikke bryr deg om plassering, kun rank? Sånn som han der -=Zanmato=-?

Nja, de har jo BBN mellom seg da...var det HZ eller action som var i krig med dem?

Møtes på midten?:p
 

DeletedUser

Guest
Men det er en grunn til at de ikke har merga. Action og HZ ligger i to omvendte kontinenter. Du er en sånn som ikke bryr deg om plassering, kun rank? Sånn som han der -=Zanmato=-?

Håper du ikke mente meg nå. For vi hadde en faker der ute for en stund siden;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har vel latt BBN få boltre seg sør for xxx|464, da det er plenty annet å ta tak i for vår del.
 

DeletedUser

Guest
Mest praktisk enn noe annet. Vi har et stort område å fylle igjen vet du, for å samle stammen :)
 

DeletedUser

Guest
noen ganger er det digg å være liten eller hva?? :D Spesielt når en topp 5 stamme snakker om å gå til full krig mot oss og vi bare ler som svar :p

Snakkes når vi er litt nærmere hverandre vettu action <3
 

DeletedUser

Guest
HZ og Action er oppskrytt. Men skulle jeg velge en av dem, hadde jeg satt en mynt på Action. Dette er ikke proft, det er gjennomsnittlig, men de fleste andre stammene er langt under gjennomsnittet.
 

DeletedUser

Guest
HZ og Action er oppskrytt. Men skulle jeg velge en av dem, hadde jeg satt en mynt på Action. Dette er ikke proft, det er gjennomsnittlig, men de fleste andre stammene er langt under gjennomsnittet.


Ok, det vil si at alle andre stammer er noobs i hele .no da?
 

DeletedUser

Guest
Som katsper sier, "Riktig", gå på andre servere, f.eks. .de og .net, og se en helt annen klasse. Der tar de beste folka HZ og Action med lillefingern
 

DeletedUser

Guest
Som katsper sier, "Riktig", gå på andre servere, f.eks. .de og .net, og se en helt annen klasse. Der er det folk som eier HZ og Action med lillefingern

Jajaja...men det forandrer ikke saken om at vi setter deg ned sammen med de under gjennomsnittet pga den komentaren der...

Dette er .no, husk det..
 

DeletedUser

Guest
Jeg er bare på forumet, og spiller ikke ingame, bare via haukeøyer. For min del blir dette litt for lett, og kjedelig og ta over totalt ødelagte byer. Men noen er selvsagt gode, men i førsten er det tragisk med 1x her. Så holder meg på .net atm ingame, blir det en fin innstilling på verden4 får jeg spille der.
 
Topp