topp 20 stammer/spillere.

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Selvfølgelig skal man ikke ta en seier på forskudd, men med den rette instillingen er mye gjordt;) Og om man ser på antall medlemmer og aktivitet, blir man enda mer positiv, så det handler egentlig kun om det, å være positive, og ha trua på seg selv:)



hehehe... si du er kjekkas, du må vel være den spilleren på V1 som ligger tryggest. har du hatt mere enn 10 inc. samtidig noengang?? Se å bevis noe i praksis, så skal jeg respektere deg som leder og TW spiller. Men at du uttaler deg slik du gjør, latterliggjør hele stammen din, resten av stammen din er jo flere hakk bedre enn deg.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, 10 inc's!? Så mye!? :eek: Haha, ja du har et godt poeng;) Faktum er at jeg spiller på andre kontoer, og holder på med interne saker og ting innad i stammen, og når man i tilleg da har skole, blir det lite tid til egen konto ja, men skal ta hintet ditt, hehe ;)
 

DeletedUser

Guest
1 terhals - veldig farlig når han først angriper deg ;) Kjempehyggelig kar!
2 Balle Klorin - Hmmm... Går nesten bare grått eller spillere som har sluttet.. Angriper alt og alle!
3 magic dude - Yey :)
4 Eurosis - Bråker du med han, bråker han med deg! God spiller!
5 michaelh3877 - Vet ikke så mye, men han er ikke en dårlig spiller! Selv om han adler mye grått!
6 Kathoga - Vokser raskere enn mange andre! Må ha visse ferdigheter da! ;P
7 Theodoric - <3 Kan bare elske theo :) Svikter aldri og er en av de beste spillerne!
8 Oddybear - Hyggelig å prate med.
9 dannemann - Who? Liker å ha mye poeng i byene sine? o_O
10 Divedude - Angriper han, er det bare å dukke unna.. Ikke vits å prøve engang. Super spiller! ;)
11 hellspawn - Rører sjelden på seg :/
12 Fredrik4 - Spilleren som kan alt, kjempehyggelig og en av de beste spillerne! <3 <3
13 htjostheim - Kan sine saker ja.. Farlig på offensiven.. Hvordan er han på defensiven mon tro?
14 lowenan - Super spiller, megahyggelig, aggressiv på slagmarken og en god taktiker! <3
15 sippsupp - Morsomt navn..
16 paalodin - Imponerende spiller! Overrasker alltid!
17 birken - hvem?
18 belling - Klarer du noe uten hjelp fra andre?
19 Drawde - Holder ut lenge.. Vet ikke hvordan du er som spiller.. Men kan visst forsvare seg!
20 Njal - Har bygget deg opp lenge nå og har gode taktiske planer! God spiller! Undervurdert!
 

DeletedUser

Guest
1 terhals - Imponerende poengsum, men ikke like imponert over erobringene...
2 Balle Klorin - Er vel ingen på v1 som adler like fort som Balle når han setter i gang. Me like!
3 magic dude - ODa sier vel sitt, mer vet jeg ikke.
4 Eurosis - Aner ikke... men ser ikke bort i fra at han fortjener plassen sin.
5 michaelh3877 - Æsj.
6 Kathoga - En spiller som jeg tror har ligget ganske safe store deler av sin tid på v1. Har nok vært ganske chill for han hele veien.
7 Theodoric - Ikke vært borti han. Men har hørt mye positivt om han som spiller og leder, så det stemmer nok.
8 Oddybear - Som leder har jeg inntrykk av han kan sine saker bra. Spillemessig har jeg ikke sett så mye fra han da jeg var sånn halveis nabo. Deffansiv spiller som sender mye støtte til sine stammemedler er mitt inntrykk.
9 dannemann - Kan sine saker meget bra.
10 Divedude - Dunno.
11 hellspawn - Meget bra spiller som gjerne sitter oppe flere netter og adler fiende byer i et tempo som ingen andre i BOL kan holde følge med på interne konkurranser.
12 Fredrik4 - Tidligere dakapo? Hørt du er bra iallfall :)
13 htjostheim - Kanskje BOLs beste offansive spiller?
14 lowenan - En komplett TW leder og spiller. Meget hyggelig fyr også.
15 sippsupp - dunno
16 paalodin - Spilleren jeg fryktet mest fra IB da jeg var omringet av røde/oransje prikker i K57. Det var ikke uten grunn.
17 birken - dunno
18 belling - dunno
19 Drawde - Jeg slutta jo samtidig som godeste Spookie. Men tror det er en aktiv og god spiller der nå.
20 Njal - dunno.
 

DeletedUser

Guest
Må være kjedelig å få en "dunno" på seg :D

Flott at jeg har tall som kan snakke for meg. hehe..
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
1 terhals - Imponerende poengsum. Ikke så ofte han kjører i gang offensiver, men når han først gjør det så er dem vellykka.
2 Balle Klorin - Glad jeg ble kvitt deg i K56 i allefall - ikke store motstanden akkurat ;) Men du har imponert meg pga at du har klart å bygge deg opp igjen etter det.
3 magic dude - MD er MD.. ODA'en hans taler for seg vel..
4 Eurosis - Farlig når han setter i gang.
5 michaelh3877 - Vet ikke så mye om han dessverre.
6 Kathoga - Ligger ganske trygt til og lever det gode liv.
7 Theodoric - Theo er en flott fyr og en glimrende leder.
8 Oddybear - Vet veldig lite om Oddybear dessverre da vi jobber på hver vår front, men jeg vil tro at han er en rimelig ok spiller.
9 dannemann - Du imponerer meg ikke.
10 Divedude - Jeg liker stilen til Dive. Eurosis, Amra og Dive er et fantastisk team som jobber veldig bra sammen.. Dive kan sakene sine.
11 hellspawn - Aldri hørt om.
12 Fredrik4 - Meg meg meg... :D
13 htjostheim - Hmm.. Dessverre vet jeg ingenting om deg..
14 lowenan - Han er en veldig god spiller. Han vet hva han gjør! Jobber veldig bra sammen med resten av folket.
15 sippsupp - P-O-E-N-G-H-O-R-E!! Ingen spillere som har irritert meg mer på rankingen enn han her.. Selv om jeg nesten har 100 byer mer enn han, så ligger han aldri langt unna meg i poeng.. Bah
16 paalodin - PaalOdin er en veldig offensiv spiller. De nuksa hans er ikke lenge hjemme før det er rett ut på vei mot nye mål. Han er også utrolig sta.. Han skal ha de byene han bestemmer seg for - koste hva det koste vil. Ypperlig spiller!
17 birken - Aldri hørt om..
18 belling - Aldri hørt om..
19 Drawde - Gamle først: fikk inntrykk av at dette var en veldig god spiller.. Nye: ikke spesielt imponerende foreløpig.
20 Njal - Ganske stille og rolig spiller. Ligger ganske trygt til og er ikke like mye med på moroa som det andre kanskjer er.
 

DeletedUser

Guest
Ja stakkars gråbyene.. de må nok frykte han!

De gjør det! Har du ikke sett hvor mange han har tatt til nå? Heh? :cool:

Men siden du alltid er så negativ til kjære terhals, så får du prøve å angripe han, eller be han angripe deg. Så kan du selv se..
 

DeletedUser

Guest
1 IB - Stormakt? Kanskje, men i det minste den største stormakten som går dukken etter hvert...

2 BOL - Utvilsomt v1's beste stamme. Forbildet mitt <3

3 RNG - God stamme, komemr bak BOL, har absolutt noe å gjøre på verden 1.

4 HVIB - IB/HVIB is going down ^^

5 K102SE - Lovely <3 :D Verden 1's 2. største familie.
6 H.F.O - Bgm kan ta de opp =)
7 viking - Ib-siden, de går neeed...
8 OMG! - OMG! "We're going dooown...?!?!"
9 K103SA - Loveley :D
10 K105SW - Loveley :D
11 BoB - IB-siden, går dukken snart..
12 VK-A - Mer IB -.-
13 VoN! - Mer IB -.-
14 S.F.O - H.F.O's understamme..
15 Olymp - Hihi XD Olymp går dukken tralala xD
16 CL - Ukjente..
17 FANTOM - Just for fun =)
18 ~TNW~ - Ukjent..
19 Rim - Ukjent..
20 Lumbag - Ukjent..
 

DeletedUser

Guest
Eg hadde en kommentar her på forumet i dag tidlig som lett kunne missforståes.

MD skreiv noe om at bol måte ha hjelp til å ta cybershot, der svarte eg at ingen hadde fått mer hjelp en OMG i det siste. Eg la til noe at dem brukte en konto uten eier til å nuke en spiller.

Der kunne folk lett få inntrykk av at det skjedde regelbrudd, det kan eg med 100 prosent sikkerhet si at det ikke har vært. Så den burde eg spart meg, eg beklager også uttalelsen.

MVH.bgm
 

DeletedUser

Guest
Fryktelig artig å lese denne:) Må si jeg har blitt underholdt til de grader:)

Cyber: glad jeg har deg til fiende, uten deg hadde det blir kjedelig:)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
1 terhals - This guy is really good, no doubt about it !!
2 Balle Klorin - Tar av meg hatten for Balle gutten, kan ikke si annet enn at du imponerer meg, makan til stahet skal du leite lenge etter
3 magic dude - Herlig fyr, ODA en sier alt... ;-)
4 Eurosis - gode samarbeidsegenskaper, sta og har alle de taktiske ferdighetene som skal til
5 michaelh3877 - Herlig Tysker
6 Kathoga - Sies mye rart om han her, har samarbeidet med deg og du er rågod ingen tvil om det.
7 Theodoric - <3 Kan bare elske theo Svikter aldri og er en av de beste spillerne!
8 Oddybear - Herlig fyr, lærte utrolig mye av Oddy i HVE. du kommer aldri til å gi deg.
9 dannemann - Dont know
10 Divedude - I love you man! SKILLS
11 hellspawn - Dont know
12 Fredrik4 - Spilleren som kan alt, kjempehyggelig og en av de beste spillerne! <3 <3. SKILLS, RÅ
13 htjostheim - Dont know
14 lowenan - Super spiller, megahyggelig, aggressiv på slagmarken og en god taktiker! <3
15 sippsupp - Dont know
16 paalodin - n00b
17 birken - Dont know
18 belling - Dont know
19 Drawde - Den gamle - Rå god spiller, hyggelig fyr
20 Njal - Har bygget deg opp lenge nå og har gode taktiske planer! God spiller! Undervurdert!
 

DeletedUser

Guest
Nokken som har lyst å skrive om topp 20 spillere og stammer kanskje. No når eg ser på lista ser eg det ikkje er nokke vits at eg kommentere da eg ikkje veit kem halvparten av stammene og spillerene er :p

Topp 20 spillere

1 terhals
2 Balle Klorin
3 magic dude
4 Eurosis
5 michaelh3877
6 Kathoga
7 Oddybear
8 Theodoric
9 dannemann
10 Divedude
11 hellspawn
12 Fredrik4
13 htjostheim
14 lowenan
15 sippsupp
16 birken
17 paalodin
18 Njal
19 belling
20 Lady Ibex


Topp 20 stammer

1 IB
2 BOL
3 RNG
4 HVIB
5 K102SE
6 viking
7 H.F.O
8 K105SW
9 K103SA
10 OMG!
11 VK-A
12 BoB
13 VoN!
14 S.F.O
15 CL
16 af
17 FANTOM
18 ~VARG~
19 -RoM-
20 Lumbag
 

DeletedUser

Guest
ny uppdate:

Topp 20 stammer:

1: IB
2: BOL
3: RNG
4: HVIB
5: K102se
6: H.F.O
7: K103SA
8: WR
9: VIKING
10: K105W
11: VK-A
12: GG
13: S.F.O
14: FAKE
15: STR
16: T-R
17: LOVE
18: L M S
19: LUMBAG
20: HV



topp 20 SPILLERE:



1: terhals
2: Balle Klorin
3: Eurosis
4: michaelh3877
5: Oddybear
6: dannemann
7: magic dude
8: Divedude
9: htjostheim
10: Theodoric
11: paalodin
12: birken
13: Fredrik4
14: Lady Ibex
15: Kathoga
16: Herbalife
17: oyvfinn
18: Njal
19: brotherhood of steel
20: lowenan



håper det blir noen svar her nå:)
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Tar topp 10 jeg....


1: IB - meget bra stamme, som virker som samarbeider bra!
2: BOL - har veldig sosialt miljø og er ekstremt dyktige i forsvar, kongestammen
3: RNG - etter min mening er dette kanskje den beste stammen til å angripe, men de kunne lært noen ting om å forsvare seg etter det jeg har hørt.
4: HVIB - mange dyktige spillere som jobber godt, synes også at det virker som om noen av de ikke har så mye peiling.
5: K102se. har endel gode spillere og har gjort en god jobb mot ib i perioder :) men synes de holder seg mye i ro... samme med resten av familien
6: H.F.O - h.f.o har utentvil skills, som de har vist i nyere tid mot ib. har vært anonyme i mange små kriger, men ser ut til å ha våknet nå :) keep it up!
7: K103SA har endel gode spillere og har gjort en god jobb mot ib i perioder :) men synes de holder seg mye i ro... samme med resten av familien
8: WR - har endel dytkige spillere , men jeg vet ikke så mye om denne stammen.
9: VIKING - stammen for flykninger og noobs i mine øyne, men de har ledere med god erfaring, men de har ikke tatt med seg erfaringene sine og delt de videre til resten av stammen
10: K105W har endel gode spillere og har gjort en god jobb mot ib i perioder :) men synes de holder seg mye i ro... samme med resten av familien






1: terhals - virker som den evige ener på v1, men kjemper hardt nå mot balle på ranken. meget dyktig spiller både i angrep og forsvar, dette er en spiller du ikke burde yppe med hvis du ikke har god tid til å tagge inc.
2: Balle Klorin - stor creds til han for måten han klarte å flytte hele kontoen sin fra ib land til bol. og måten han kjemper der oppe i teten med terhals, blir spennende å se om han klarer å få et overtak mot terhals etterhvert :) har trua på deg !
3: Eurosis - har ikke vært borti denne spilleren før personlig. men fin odt så er nok en god spiller:)


tok bare topp 3 jeg... orker ikke mer xD
 
Topp