topp 20 stammer/spillere.

DeletedUser

Guest
????

De har jo spioner i sine alliertes stammer

Hvordan kan du påstå noe så latterlig ?? Vi har siden vi startet med T.W alltid vært i mot spioner, vi er sikkert naive men den linjen vil vi forsette med.

Du bør dokumenter påstandene dine vist du først skal legge dem ut.

Nå veit ikke eg hvilken stamme du er i , men tipper K10SE. Dere bør heller ikke snakke høgt om spioner når dere har en leder som skryter ved første anledning av at han har 1 spion i alle TOPP 20 stammene. ( Det kan dokumenteres ) ( Håper du er i k10 også :) )
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan du påstå noe så latterlig ?? Vi har siden vi startet med T.W alltid vært i mot spioner, vi er sikkert naive men den linjen vil vi forsette med.

Du bør dokumenter påstandene dine vist du først skal legge dem ut.

Nå veit ikke eg hvilken stamme du er i , men tipper K10SE. Dere bør heller ikke snakke høgt om spioner når dere har en leder som skryter ved første anledning av at han har 1 spion i alle TOPP 20 stammene. ( Det kan dokumenteres ) ( Håper du er i k10 også :) )

Tror han sier det om alle stammer... En uten noe god fakta, finner på ting.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.. Er nok siden dere er " rekruterings stammen til IB, som ingen liker;) "
 

DeletedUser

Guest
He he. Vil nå ikke si meg helt enig der da :p
Vi er rimelig klare på at vi ikke er et mellomledd, men en uavhengig stamme.
Det er selvsagt mange som ikke liker at vi har tatt side med IB i krigen, men noen rek.-stamme er vi ikke av den grunn :)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Ser ikke helt hvorfor det skulle være så ille å være på IB sin side i krigen. Da vi er en ærlig stamme med de beste hensikter. Vi har sikkert gjort noen feil eller rare ting opp gjennom tidene over to år, men da jeg vet at våre to store fiender har gjort så mange flere, så har jeg ikke dårlig samvittighet.

Jeg ser heller ikke hvordan Viking kan sees på som vår rekrutteringsstamme, da det knapt har vært overganger mellom stammene.
 

DeletedUser

Guest
Sant det , ingen er uten feil. Bol har to

1) At vi brukte så mye energi, tropper og ressurser på å redde IB den gangen TMR nesten knuste dere. og 2) Hele den "merg med Core"-fadesen den gangen ..


Tenk hvordan verden1 hadde sett ut i dag om Ib ikke hadde ødelagt alliansen.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke helt hvorfor det skulle være så ille å være på IB sin side i krigen. Da vi er en ærlig stamme med de beste hensikter. Vi har sikkert gjort noen feil eller rare ting opp gjennom tidene over to år, men da jeg vet at våre to store fiender har gjort så mange flere, så har jeg ikke dårlig samvittighet.

Går det an å få vite hva som skjedde når Ib m/fam avsluttet alliansen med k10 familien ?
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Går det an å få vite hva som skjedde når Ib m/fam avsluttet alliansen med k10 familien ?

Mener det gikk omtrent slik, selv om jeg sikkert har glemt en del:

9/8-09 første diplomatiske kontakt. K102 tar kontakt og ønsker i utgangspunktet en helt uforpliktende IAP. Vi diskuterer litt frem og tilbake med de og blir enig om en avtale litt mer forpliktende enn de først foreslo.

27/8-09 K102 har allianse med S-E fam (som også var alliert med BOL), og det kommer fram at de forståelig nok har støttet spillere fra S-E som har vært under angrep fra IB-fam. Greit rent diplomatisk sett, men ikke populært hos alle.

8/9-09 K102 Tar inn to spillere som IB-fam mener er flyktninger (mulig det var flere over tid). De argumenterer for at den ene ikke er flyktning, og at den andre er for viktig for dem. Vi fortsetter samarbeidet, men flere er nå misfornøyd.

2/10-09 K102 i diplomatiske samtaler med TNR/JCs. Avtalen diskuteres internt hos oss, og flere mener at IAPen ikke har fungert. K102s rekruttering av røde spillere ved IB-fam inkl flyktninger, deres forhold til S-E, samt deres forhold til BOL og TNR/JCs. Til slutt blir man enig om at IAPen avsluttes fra vår side.

31/10-09 Nye diplomatiske samtaler som ikke fører fram.

23/11-09 K102 tar igjen kontakt og vil nå inn på vår side fullt og helt. Mange hos oss er positive, men etter et par dagers diskusjon lander vi på nei.
 

DeletedUser

Guest
23/11-09 K102 tar igjen kontakt og vil nå inn på vår side fullt og helt. Mange hos oss er positive, men etter et par dagers diskusjon lander vi på nei.

Det var en splitelse i stammen angående dette så det var nok ikke bare dere som lå på nei siden her ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mener det gikk omtrent slik, selv om jeg sikkert har glemt en del:

9/8-09 første diplomatiske kontakt. K102 tar kontakt og ønsker i utgangspunktet en helt uforpliktende IAP. Vi diskuterer litt frem og tilbake med de og blir enig om en avtale litt mer forpliktende enn de først foreslo.

27/8-09 K102 har allianse med S-E fam (som også var alliert med BOL), og det kommer fram at de forståelig nok har støttet spillere fra S-E som har vært under angrep fra IB-fam. Greit rent diplomatisk sett, men ikke populært hos alle.

8/9-09 K102 Tar inn to spillere som IB-fam mener er flyktninger (mulig det var flere over tid). De argumenterer for at den ene ikke er flyktning, og at den andre er for viktig for dem. Vi fortsetter samarbeidet, men flere er nå misfornøyd.

2/10-09 K102 i diplomatiske samtaler med TNR/JCs. Avtalen diskuteres internt hos oss, og flere mener at IAPen ikke har fungert. K102s rekruttering av røde spillere ved IB-fam inkl flyktninger, deres forhold til S-E, samt deres forhold til BOL og TNR/JCs. Til slutt blir man enig om at IAPen avsluttes fra vår side.

31/10-09 Nye diplomatiske samtaler som ikke fører fram.

23/11-09 K102 tar igjen kontakt og vil nå inn på vår side fullt og helt. Mange hos oss er positive, men etter et par dagers diskusjon lander vi på nei.


Haha, dette er så typisk IB som det kan få blitt. Fremtsiller seg selv som engler grunnet dere tror vi andre hater dere ;)

Belkager men slik er det ikke, vi ser vennligstilt på dere som fiender, og er glad for å ha en såppas sterk motstander.


Når har jeg i hele min TW karriære vært leder for K10 stammene og bygd dem opp fra bunn av alle sammen, med motgang og medgang, så ang historien med diplomatiske samtaler og avtaler med IB, er nok jeg den som kan fortelle det slik det er, da IB hadde flere spillere på samme sak, altså jeg var i kontakt med flere av dere fra IB.

Man kan holde på å argumentere og diskutere, men sannheten er som den står parodiert på min V1 profil, altså vi var veldig ivirge etter et sammarbeid med IB, og stå på dems side av krigen, helt til dems latterlige behandling av "flyktiningkonflikten", hvor dem vurderte innad i ledelsen deres om spillerene vi tok inn var flyktninger eller ikke, uten å snakke med oss, og høre hva vi hadde og si og hvorfor vi tok de inn og ikke så på dem som flyktinger. Så det var vel der IB, for å si det rett ut dreit på draget, da de beggynte å angripe oss ;) Vi prøvde å løse opp i det ved tilbud om å gå på IB siden fullt og helt, men angrepene fra dere stoppet ikke. Da var det naturlig at vi valgte BOL/RNG siden, og for å være ærlig er det den beste diplomatiske avgjørelsen jeg har noensinne gjordt på TW, det er utrolig gøy å stå ved dems side, og vi vokser på det hver dag.

Jeg tørr å påstå at ved en videre allianse med IB ville ting blitt totalt forandret, og jeg vet vi ikke ville stått like sterkt som vi står i dag.
Så jeg er takknemlig for at IB startet å angripe mens IAP avtalen fortsatt galdt;) Når det er sakt innebar avtalen vår at vi skulle støtte dem, og det var vi ikke så altfor flinke til, så jeg er av den oppfatning av at vi påvirket dems avgjørelse ved å ikke oprettholde et godt nok forhold, men når alt kommer til alt var det IB som angrep, og dem som har gravd sin egen grav.


Nå tenker folk kanskje at jeg er litt høy på pæra eller litt høy i hatten som sier noe slikt, men det er faktisk fakta. For det dere gjorde IB, var å skaffe dere enda en fiende, en fiende med ambisjoner, og mål, en fiende som står på til siste by faller, en fiende som ikke gir opp. Og nå har dere 4 av de.
4 av stormaktene i V1 har dere klart å snu mot dere. Har dere tenkt på hvor dårlig dere ligger ann? Den eneste stormakten som står ved deres side er Viking, og de består kun av en håndfull erfarne spillere. Og vi ser jo hvordan det går med disse når RNG retter fokuset mot dem, bare ta en titt på hårfagre, han er jo en dreven spiller (etter hva jeg har hørt).

Vi 4 (BOL, RNG, K102SE og H.F.O) er mange fler enn dere. Vi har mange nye spillere som ikke er lei TW, noe dere har nok av. Tilsammen er vi allerede større enn dere, og vi vokser hurtigere i henhold til størrelse. Vi er rett og slett overlegne dere, og det vil tiden vise, om noen måneder har BOL og RNG tatt dere igjen, og vi begynner å nærme oss HVIB. Det er fakta og det vet dere om dere tenker dere om. Det er ikke bare oddsen som er mot dere, men også logikken, beskrevet over.

Jeg ønsker å sitere vår profil: "Vi består av ivrige og aktive Tribalwarsspillere", tenk litt på det IB;)


Nå sporet jeg kanskje av litt på slutten her, men jeg følte for å smøre på litt ekstra;)

Vil avslutte dette inlegget med at vi i K102SE Familien på ingen måte er sure på dere, eller hater dere (slik Charlemagne Rebirth hater alle fiender), vi er faktisk taknemmelige for den ODA'n vi får og for at vi får muligheten til å vokse på dere i (nord) vest :)


Med Vennelige Hilsener
Kvalm
Leder
K102SE Familien
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kvalm det ligger egentlig cr likt viss du regner. Viking har 30 mill, ib ar 230 mill, hvib har 110 mill og OMG! Har 22 mill dette blir da alltså cr 400 mill poeng

vi har bol 210, rng 210, k10•se fam cr 60 mill og H.F.O fam cr 30 mill ja, dette blir 510 mill poeng.


Ja når vi regner ut 400-510 så går det i 110 minus, men man kan ikke telle slikt.

Du må huske at bol var en gang imot rng, tfk, og ib bol hadde cr 150 mill poeng mens resten hadde rundt 600 mill poeng. Da går det til 150-600 = 450 mill poeng.


Håper du forstår poenget mitt her, man vet ALDRIG når en krig slutter, selv om eg er med i H.F.O (allierte sin side) Så vet eg aldrig hva som skjer videre, og tar heller ikke seieren på forskudd. Selv om vi leder krigen nå, så vet vi ikke om hvordan den ender.



Sindick.
 

DeletedUser

Guest
Eg fikk høre at k10 ikke ville blande seg opp i krigen mot bol når den var alliert/iap med IB, dem ville bli sterkere først ? Det tålte ikke Ib og gikk til angrep på k10, dette fikk eg høre av en i k10 og en i IB bekreftet det.

Hadde dette også noe å si i tillegg til det kvalm og lowenan har forklart ??
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det er snakk om en IAP som varte i to måneder. Prøver ikke å fremstille noen som engler, men hendelsene gikk som beskrevet over. Vet ikke helt hva du er ute etter. Jeg kan ikke huske at det har vært lagt noen vekt på at K102 skulle angripe BOL, og det var ikke en del av IAPen vi hadde. Men det er mulig at noen senere har snakket om å velge side i krigen, f.eks. i forbindelse med K102s siste henvendelse til oss, der de foreslo nettopp det. Nå er de lykkelig på RNG og BOL sin side, og det er helt greit.
 

DeletedUser

Guest
Kvalm det ligger egentlig cr likt viss du regner. Viking har 30 mill, ib ar 230 mill, hvib har 110 mill og OMG! Har 22 mill dette blir da alltså cr 400 mill poeng

vi har bol 210, rng 210, k10•se fam cr 60 mill og H.F.O fam cr 30 mill ja, dette blir 510 mill poeng.


Ja når vi regner ut 400-510 så går det i 110 minus, men man kan ikke telle slikt.

Du må huske at bol var en gang imot rng, tfk, og ib bol hadde cr 150 mill poeng mens resten hadde rundt 600 mill poeng. Da går det til 150-600 = 450 mill poeng.


Håper du forstår poenget mitt her, man vet ALDRIG når en krig slutter, selv om eg er med i H.F.O (allierte sin side) Så vet eg aldrig hva som skjer videre, og tar heller ikke seieren på forskudd. Selv om vi leder krigen nå, så vet vi ikke om hvordan den ender.



Sindick.


Selvfølgelig skal man ikke ta en seier på forskudd, men med den rette instillingen er mye gjordt;) Og om man ser på antall medlemmer og aktivitet, blir man enda mer positiv, så det handler egentlig kun om det, å være positive, og ha trua på seg selv:)
 
Topp