topp 20 stammer/spillere.

DeletedUser

Guest
Iron ikke snakk så høyt, du har sikkert ikke så mye erfaring sjøl.. men er enig i det fleste bjarto sier på tingene :p borsett fra Kenn93x, han er min lille puzz<3:p
 

DeletedUser

Guest
ok? da har nok eg sikkert over 10 ganger bedre enn deg da:D og kenn sikkert 10 ganger bedre enn meg:eek:
 

DeletedUser

Guest
i dont know er litt lat på v1 for tiden :p men du har neppe 10 ganger mer erfaring en meg

derfor jeg ikke vokser så mye adler ikke :p
 

DeletedUser

Guest
tror hva du vil;) har spilt før og var blant topp 50... før eg gidde opp etter Herbalife adlet meg:S.. men nå er eg på topp 280 igjen^^ og snart 800k poeng:eek:
 

DeletedUser

Guest
poeng er ikke plagsomt men har bestemt meg og spille på alle 4 serverene xD mens jeg har skole lekser og masse shit


har ca : 95k på v1 nå xD men det har ikke mye og si;)
 

DeletedUser

Guest
nei nei, poeng dreper ikke, tropper gjør... har vært i krig mot 2 stykker rett etter en personelig krig da eg hadde 130k poeng.. eide begge:D men ett halvt år siden nå:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nei er fornøyd med og ta imot angrep og vinne dem :rolleyes:

uansett v1 er blitt så kjedlig
 

DeletedUser

Guest
Totaly fail! i verden 1 er det mange gode og noen dorlige som deg.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ok? du hakke en gang sett meg i action:) hadde eid deg på death match uten stammen;) uansett om eg hadde hatt like mye byer:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
:eek: store brev du skriver der;) har hatt MYE MERE angrep på meg enn deg, bare som du vet det!:D desseuten er OD-A bedre enn OD-D;)
 

DeletedUser

Guest
Berre tullingar bryr seg om OD. Om du speler riktig kjem ODen etterkvart uansett.
 
Topp