Topp 20 stammer - V8!

DeletedUser

Guest
Øøø, nja, jo. Egentligt er det sant, men eg meiner iallefall litt meir som en Masserec familie da... Du veit, 3-4 stammer som er i familie på toppen... Men dykk tar poenget...
 

DeletedUser

Guest
Tja, det er jo masserekrutterere her og, men jeg ser ikke på stammer med 25 medlemmer som masserekrutteringsstammer, men de stammene som tar inn høvel og flis for å ligge på topp 20 i begynnelsen er stammer jeg vil kalle masserekrutteringsstammer!
 

DeletedUser

Guest
En stammefamilie bestående av 4 stammer så tidlig!? hahahahaha:D
 

mikael skårvik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Snus

jeg ser en stor framtid i SNUS
de har gode ledere, og alt som trengs for å klatre til topps.
vet blandt annet at 2 av lederne har mye erfaring fra v2 :D
 

DeletedUser

Guest
Erfaring, Erfaring..
ska da vell klare å lage nokk tropper for å gjøre det surt for andre å ta oss
 

DeletedUser

Guest
Uhm... Hvorfor bytter du acc for å svare ? Da vet alle med en gang hvem du er...? o.o
 

DeletedUser

Guest
Du gjennomskuer meg med en gang, shit du er god ;o
Heh, er nok bare en stolt nybegynner jeg ;)
 
Sist redigert av en moderator:

mikael skårvik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hei

jeg spiller dette spillet for å ha det artig.
ikke for å bli en "verdensmester" i TW. har ledet noen stammer før, ikke av de mest kjente stammene, menmen. og om dere ikke skjønte det tidligere, så var det en liten "ironi". spiller dere TW for å prøve å gjøre narr av andre spillere? værsågo, bare gjør narr, men det gjør ikke meg noe dårligere.

og til dere i stammen som leser dette; om dere ikke synes det jeg har å komme med er godt nokk, så er det bare å forlate stammen. er ikke noe annet å gjøre med det :) men til dere som tar dette som et spill go ikke en virkelighet så setter jeg pris på det.
 

DeletedUser

Guest
Må da kunne gå ann å spille uten å ha det gøy, Hr. Skråvik?

Ellers syntes jeg du har bra tak på personalpolitikken i stammen din... Det skal du jammen ha.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Endringer skjer kjapt i V8 starten.
Kommenterer kun de 5 første, deretter sporadisk. Her er siste nytt. ;)

1 -PLAY-
24 spillere. Solid i tet. Ryddet nylig opp, og sparket spioner i egen org. God ledelse, og flinke spillere. Grattis med stabil førsteplass.

2 T-BH
The Brotherhood. 23spillere. Greit oppe på en nyerobret andre plass. Grattis med det. Blir spennende å se om det holder?

3 3.14
Har rekruttert seg opp fra 16 til 23 spillere og dermed inntatt 3
plassen. Spørsmålet er om de vet hva de har tatt inn, eller om de faktisk har sendt ut spioner. Glitter er her som dual og spion under nicket Mulvarpen. Hun besøkte nettopp Play, for så å legge ut masse drit på Bloggen sin. Ser vi en diplomatisk krise i kjømda etter dette?

4 TSFS
Falt fra andre til fjerde plass. 19 spillere. Mange gode her visstnok. Suverent i tet på ODA

5 WN 24 spillere. Søstera til WN-A og BN
(Hugsene) Har ikke helt trua på dette dessverre.

6 -FT-
7 ~spar
8 J.F.F
9 (-A-)

10 S-A-T
Fallende stjerne. Lady Ibex og Co bommer fullstendig på strategien. Har visst gått på et par gigasmeller, og flere kommer nok.

11 SNUS
12 Sniper

13 $$$
Kul stamme :)

14 BaT
15 THA
16 ~spar~
17 -F-
18 RA
19 B.o.B
20 DF
 
Topp