Topp 20 stammer - V8!

DeletedUser

Guest
1 -PLAY-
Ser ut til å holde seg fint oppe på topp. Klarer de å fortsette med det tempoet de har nå ?

2 T-BH
Har familie stamme allerede. 47 medlemmer til sammen. Tror ikke de vil klare å holde seg oppe stort lenge.

3 3.14
Kjente fjes der, b.la. Ex-con. Dette er en stamme man kan regne med i senere tid.

4 TSFS
Kjente fjes her også. Lykke til! :)

5 WN
Jo tyngre man er, jo hardere faller man. :rolleyes:

6 -FT-
Huh ?

7 J.F.F
RUAB og co. Gir aldri opp. Tror ikke de blir å regne med, men tror ikke de vil bli oppløst. Lykke til! :)

8 ~spar
Aner ikke.

9 (-A-)
...?

10 SNUS
?

11 S-A-T
Startet med offansiv bølge. Tror de vil få altfor mange unødvendige finder. Disse vil gå neden om og hjem.

12 Sniper
Bobbob... Lykke til iaf.

13 $$$
Oyeah! <3

14 THA
?

15 ~spar~
?

16 -F-
?

17 BaT
?

18 B.o.B
?

19 RA
See ya.

20 DF
...
 

mikael skårvik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må da kunne gå ann å spille uten å ha det gøy, Hr. Skråvik?

Ellers syntes jeg du har bra tak på personalpolitikken i stammen din... Det skal du jammen ha.. ;)

hehe, jeg ser egentlig ingen vits i å spille vist det ikke er gøy ;)
men jeg prøver å være positiv, og lede stammen så godt jeg kan. annet har jeg ikke å si. finnes ingen fasit på hvordan det går til slutt :)
 

DeletedUser

Guest
Gidder ikke lage liste før i morgen, men gratulerer til 3,14 med førsteplass og først til 10k poeng ;) :joverrasket:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ble mye pointwhoring for at vi skulle klare å nå denne milepælen.
Mr Ex. sendte rundskriv og ba oss om å slutte med troppe rekruttering og kun fokusere poeng :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dah... Sannheten er vel at dere har masserekruttert dere helt opp til 24 spillere? :D
 

DeletedUser

Guest
Her er dagsnytt, med dei sensate oppdateringane....
Ikkje alle er tekne med.

1 3.14
11.230p 24 spillere med 468 snittpoeng. Bra snitt
Hatt en eventyrlig vekst, og klatret i går opp til førsteplass.
Veksten skyldes i hovedsak inntak av nye medlemer, men det er også masse krutt i denne stammen. Grattis med foreløpig ledelse.

2 -PLAY-
10.788p 23 spillere med 469 snittpoeng. Bra snitt
Også her masse krutt. En stamme å regne med videre dette

3 T-BH 10.591p 25 spillere med 424 snittpoeng.
Stammen ovverrasker med å klore seg fast i toppen. Vil dette holde, eller er dere ute av topp tre i løpet av dagen? Vi følger spent med

4 TSFS
10.417p 19 spillere med 548 snittpoeng. Det er topp 20`s høyeste spillersnitt.
Suveren leder på ODA, med vel dobbelt så mye som nestemann. en å se opp for

5 WN
9.886p 25 spillere med 395 i snitt
Gift med BN og WN-A. Familiestamme som nok skal slite litt etterhvert for å holde seg på topp 5

6 J.F.F
9.505p. 25 spillere med 380 snittpoeng
Artig konsept, og det finnes erfaring i denne stammen.
Tror dette kan slå to veier, men med litt "is i magen" så går det nok veien.

7 -FT-
9.499p 25 spillere med 380 snittpoeng
Raset har nok allerede startet dessverre. Stammen gjorde en del dumme valg i starten, noe som vil sende de nedover på ranken. Synd.


8 SNUS
8.927p 23 spillere med 388 i snitt
Tja.. Usikker. Snuser selv jeg, men vet ikke med disse?
Med full stamme ville dere vel vært nr. 7. Er spent på fortsettelsen

9 Sniper
8.862p 23 spillere med 385 i snitt.
Tja.. Dugg på kikkertsiktet elns? Vanskelig å si.

10 THA
8.646p 22 spillere med 393 i snitt.
Ser ike så galt ut egentlig. med full rigg tipper jeg dere hadde hatt 5te plassen. Vi får se tha. :)

11 $$$ 8.644p. 20 spillere med 432 snittpoeng.
Bra dette. Vestkantpøblene har et greit snitt og kun 20 spillere. Tydelig at Pappa har betalt, og at vi får høre mer fra disse. V8`s kuleste konsept syntes jeg.

12 (-A-)
8.430p 25 spillere

13 ~spar 8.115p 22/369
Spar meg

14 S-A-T 8.042p 22/366
Ras, ras, ras. Det har dere ene og alene skyld i selv, og det blir kjapt værre dette. Ydmykhet og åpenhet er et stikkord her.

15 ~spar~
7.971p 25/319
Spar meg 2

16 TG
17 B.o.B
Hmmm.... Pass opp

18 -F-
19 BaT
20 DF
 

DeletedUser

Guest
14 S-A-T 8.042p 22/366
Ras, ras, ras. Det har dere ene og alene skyld i selv, og det blir kjapt værre dette. Ydmykhet og åpenhet er et stikkord her.
hehehe
Ikkje at eg kjenner til stammen eller grunnen til at det går dårlig med dei, men eg antar, ut frå din kommentar, at dei har vore tøffe i trynet og så fått juling?
Har dei vore på seminar med deg da eller? :eek:
 

DeletedUser

Guest
hehehe
Ikkje at eg kjenner til stammen eller grunnen til at det går dårlig med dei, men eg antar, ut frå din kommentar, at dei har vore tøffe i trynet og så fått juling?
Har dei vore på seminar med deg da eller? :eek:

Næ... Da hadde de vel rekruttert seg til suksess?
Neida, de har nok skubbet seg på andre tøffinger. Dumt
Juling har de vel ikke fått enda, men ryktet sier at det er like før
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Har da nuket 5 spillere derfra og farmer i hvertfall 10 derfra så... :rolleyes:

Fra S-A-T? Nei nå drømmer du lillegutt! Her er det 1 som har blitt angrepet de siste 24 timene.

14 S-A-T 8.042p 22/366
Ras, ras, ras. Det har dere ene og alene skyld i selv, og det blir kjapt værre dette. Ydmykhet og åpenhet er et stikkord her.

At vi raser, gjør vi litt på rankingen, og at det er vår skyld? Njaaaa...TSFS er gode de, skal de ha, men til slutt tror vi ikke at dere vil bli en trussel ;) Men dere får ha lykke til! :)
 
Topp