topp 20 stammer

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
1 AREA
Har rekrutert seg ett godt stykke opp mot toppen. Men alikevell så er de såpass få medlemmer at det er godt gjort. Er vel ikke hvem som helst som sitter i ledelsen heller! De blir nok værende lenge tror jeg, selvom de kommer til å møte mye motstand med dette soloraidet sitt.

2 NWe
Tror ikke denne stammen når langt. Den eneste spilleren jeg har hørt om nogenlunde er Skelethor Hadesguard som spiller på verden 7. Tar selvkritikk om jeg dømmer dem feil. Men tror ikke de er her lenge når de store gutta kommer.

3 J.F.F
Alltid like morsomt å følge med på RUAB og gjengen. De når somregel ett stykke. Men når aldri toppen. Tror det kommer til å bli sånn denne gangen også, selvom du fortjener en seier RUAB! :)

4 NBK
De har noen spillere som kommer til å bli igjen på verden 10 lenge, men selve stammen tror jeg ikke holder ut. Her kan dere også skyte meg om jeg tar feil!

5 RAM
Beklager. Men poenghoring er ikke veien å gå. Hvertfall ikke å spørre om folk skal komme inn som dual, internadle dem. Og når det er gjort. Så skjer det ikke mer. Det blir rett og slett for dumt. Har aldri vært uten 25 medlemmer i mer enn 3 dager. Statestikken i krigen mot P0k3 taler heller ikke i dems favør, med 0-3 i sekken.

6 VIRUS
Virus kommer til å holde seg bra. Er noen her som har det mer i munnen enn IG. Alikvell kommer de til å holde seg bra i fremtiden. Kanskje en av toppstammene i slutten?

7 TNV
Donnes kommer til å holde seg. Stammen kommer nok til å synke.

8 - BA -
Fail.. De kan jo overraske meg og alle andre. Men det ser veldig noobish ut å ha "Black Angel" på alle medlemmene utenom ledelsen.

9 BTY
Nei altså... Er endel spillere her som kanskje klarer seg. Men stammen ryker på hodet å ut av verden 10 nokså kjapt. Lord imp har fått en bra start. Men tror ikke det varer lenge når han får motstand.

10 FA
Hmm. Intressan stamme. Jeg vet ikke så altfor mye om den, men kan nå langt. Noen navn jeg gjenkjenner. Men Larre? Mener å huske noe negativt om han på vernden 2. ~Rome~ elns?

11 -TS-
Soulhunter Jr som leder? Tror nok ikke dette går veien.

12 Elite
Så greit ut helt til jeg så poengkravet på profilen. Desverre også en stamme som vil forsvinne fort.

13 TSV
Igjen poengkrav på stammeprofilen. Poengprotrituert. Blir ikke værende lenge her.

14 A:R
En gjeng med allierte. Virker litt noobish for meg. Lav OD også. Vil nok ikke nå så veldig langt.

15 Hell
Noen kjente spillere her i gården også ja. Tror nok at de kommer ett stykke, men helt til toppen? Neppe.

16 NWp
Understamme? Når somregel aldri langt.

17 P0k3
Morsom stamme. De fleste her er undercover. Men hvis man ser hva som skjuler seg under Igglybuff så finner man jo Myh og Simon. Det setter vel standaren, og den er høy! Er noen som ikke har pokemon nicks, som nok også har sitt å vise! Jeg tror P0k3 kommer til å nå langt. Noen mener kanskje at de sliter nå i starten? DEt kan jeg ikke skjønne når du ser på "Rangering" -> "Stammekriger". Helt klart en stamme å regne med!

18 IB
Her går det nok bare nedover også desverre. Har ingen tro på dem.

19 Heaven
Noen kjente nicks her også. Tror ikke denne stammen når særlig langt. De som kanskje kommer til å nå et stykke går sikkert over til Hell!

20 BOL
BOL har helt klart nok med verden 1. Hold dere der! :) Takk og farvell til verden 10!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
NWe, en stamme med "veteraner" fra verden 4, under samme navn, hvor de kom seg etterhvert som verden ble eldre. Trur faktisk dette er en stamme som kommer langt, og med NWp slepende etter seg, så dette blir nok veldig bra skal du se :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
17 P0k3
Morsom stamme. De fleste her er undercover. Men hvis man ser hva som skjuler seg under Igglybuff så finner man jo Myh og Simon. Det setter vel standaren, og den er høy! Er noen som ikke har pokemon nicks, som nok også har sitt å vise! Jeg tror P0k3 kommer til å nå langt. Noen mener kanskje at de sliter nå i starten? DEt kan jeg ikke skjønne når du ser på "Rangering" -> "Stammekriger". Helt klart en stamme å regne med!

må legge til at selveste Sindick spiller her!!! :eek:

OMG, ditta er ein badass stamme!:jblunk:
 

DeletedUser

Guest
må legge til at selveste Sindick spiller her!!! :eek:

OMG, ditta er ein badass stamme!:jblunk:

Er jo det som trekker oss ned :(

Edit: Må jo legge til at selveste latif spiller i RAM.. Så yeh, guud løkk!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 AREA
Har rekrutert seg ett godt stykke opp mot toppen. Men alikevell så er de såpass få medlemmer at det er godt gjort. Er vel ikke hvem som helst som sitter i ledelsen heller! De blir nok værende lenge tror jeg, selvom de kommer til å møte mye motstand med dette soloraidet sitt.


Vi har rimelig høyt poengkrav i rekrutteringa btw, bare for å nevne det. Du må være bedre enn vår nummer 3 i stammen! ^^
 

DeletedUser

Guest
1. AREA
En samling av mange av de store spillerne på V10. En stamme med masse kvaliteter, som kan nå langt, veldig langt. Mye avhengig av om aktiviteten opprettholdes, da de ligger ganske spredt utover hele serveren. I tillegg er det mange "personligheter" i denne stammen. Det er ikke alltid det funker, men noen ganger gjør det.

2. NWe
Egentlig den rake motsetningen til AREA. Mer samlet på kartet, også personlig, dog er det ikke like mye skills her som i AREA. De fikk en litt enkel vei i starten av V4, og falt rimelig fort når de fikk litt trøkk. Får se hvordan det går her, men jeg har troa på at de kan bli å regne med.

3. J.F.F
Har som vanlig stort sprang mellom kvaliteten på spillerne. RUAB er flink til å få stammen til å henge med en stund, og det tror jeg også de kan klare her, selv om at det kan få det tøft. Ligger både i K44 og K45, og det er ingen heldig situasjon for dem tror jeg.

4. NBK
Tror denne stammen har potensialet til å gjøre det veldig godt, men da må de først og fremst slutte å miste spillere til AREA. K45 vil det bli en tøff kamp å vinne, tror jeg.

5. RAM
På femteplass kommer det en stamme som skiller seg ut i negativ forstand til de fire andre på toppen. Virker som en dårlig styrt stamme der det er et fullstendig kaos innad og en leder som tenker mer på seg selv enn stammen. Denne stammen vil falle.

6. VIRUS
VIRUS består av en del dyktige spillere, men de har også et virus som heter "The Punisher". Dette må de bli kvitt, før det fører til deres undergang.

7. TNV
Navnet høres ut som en random noobstamme, men her er det faktisk litt kvalitet også, i bla. Donnes og Pilgrim. Resten av stammen vet jeg ikke, men ser ut til at de må kjempe med NWe om herredømme i K44.

8. - BA -
Første stamme jeg med sikkerhet vil si at kommer til å falle rimelig kvikt.

9. FA
Arcon er her, men virker ikke aktiv. Resten av stammen aner jeg ikke, men tror ikke de vil bli å regne med.

10. -TS-
En litt spennende stamme i grunn. Vet ikke all verden om dem, men virker som at de kjemper i K45 med NBK der oppe. Spent på å se hvor langt de når.

11. Elite
Lever ikke opp til Elite-navnet vi kjenner fra V2. Er vel neppe de samme spillerne heller. Vil falle.

12. A:R
Har et par kjente spillere, men usikker på hvor langt de vil nå.

13. Hell
Denne er spennende. Mange veteraner i denne stammen, som ser ut til å ha samlet seg nord i K45.

14. NWp
Del av NW-familien. Lederen av understammen er ikke noe særlig, og resten av stammen er vel heller ikke topp kvalitet. Likevel, de overlever vel om hovedstammen gjør det.

15. P0k3
Nei, har du sett, endelig er vi også på topp 20. Tok sin tid, men vil tro det går fremover. Masse flinke og hyggelige folk.

16. PRO
Orker ikke sjekke opp helt nøye, men ser ut som en utbryterstamme fra BTY. Høyt gjennomsnitt. Spennende.

17. IB
Dette går ikke.

18. Heaven
Stammefamilie med Hell? Spennende.

19. BOL
Stakkars BOL og IB på V1, hver eneste server er det noen som prøver å kopiere dem. V10 intet unntak, og heller ikke her blir det noen suksess.

20. TNW
Watch out! Bare ti medlemmer. Virker spennende.


Prøvde en liten liste her. Har ikke fulgt all verdens med på V10 så langt utenom mitt eget område, så sikkert masse faktafeil her. Likevel, et lite forsøk skader vel ikke.
 

DeletedUser

Guest
Folk har vist helt forsellig syn på hva å rekrutere seg til topp. Dere har riktig, AREA ble stor pga en gjeng gode og store spillere valgte og gå over. Men vi er bare 16 spillere. Altså, vi er ikke en stamme som har behov for å kicke elns for å komme oss høyere på rank. Vil ikke si å lede såppas klart med så få medlemmer er å rekrutere seg til topp. Blir jo som en premade, at folk blir enige om å spille sammen litt mer ut i spillet, og AREA har gjort en irriterende god jobb for å lykkes med dette :)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Må jo faktisk sies at det er å rekruttere seg til toppen, for bare i fredsperioden (så og si) har dere fått 3 av top 10 spillere på v10 som til sammen har rett under 60k poeng. Just saying.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det har da vært planlagt at disse spillerne skulle bli med i AREA en stund såvidt jeg veit :p
 

DeletedUser

Guest
Om vi skal sammenligne oss med noe, så må det vel være en terroristorganisasjon som har sleepers rundt omkring, når tiden er riktig, så "våkner" dem til vår stamme. NÅ kan dere andre lure på hvem jeg prater om :p

and a HO-HO-HO to you too!
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker alle stammene utenom AREA..
AREA er en gjeng med noobs, ikke noe å skryte av!
Sikker på at hvem som helst tar dem.:confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker alle stammene utenom AREA..
AREA er en gjeng med noobs, ikke noe å skryte av!
Sikker på at hvem som helst tar dem.:confused:

Oh my Gawd seyda :confused:

Men du e jo der også så må vel si meg enig med deg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ikke noobs, men ledern ville jeg tørka meg bak med om jeg fikk muligheten.
Love folk å få joine om de merger, og etter merginga begynne å snakke om missforståelser? Null respekt.
 
Topp