topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Det er vel strengt tatt ikke han som er skyld i det, mer meg det-.-
Så tørk deg heller bak med meg :( Better yet, ta Lindsey, han liker det nok..

Send meg gjerne en pm ING, så kan vi sikkert ta oss en trivelig samtale rundt temaet. Evt. se om det er noe vi kan gjøre som kan få deg bedre stilt mot denne karen som hevder han har noen som helst makt over oss.
 

DeletedUser

Guest
Klar for en trivelig samtale :)
Liker at han "Hevder" han har makt over dere :D
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Artig aa se disse listene, bra med aktivitet ;) men jeg tror Larre og Co som blir nevnt her, vil vare en stund fremover :)
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke noen (av de som har bra med peiling og klarer å være objektiv som) kan lage en liste med litt info og meninger?
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
1 AREA
Har fått et godt overtak, men er også ganske spredt. Kommer til å ligge på topp i lang tid, problemet kan være å vinne til slutt. Holder de koken klarer de det nok. Mange gode spillere.

2 PRO
Et fint initiativ og jeg liker stammen. Kommer til å holde ut lenge de også, kan kanskje bli den største utfordreren til første plassen.

3 J.F.F
Kommer nok til å holde ut, men spørsmålet er om de klarer å holde top 3. Det tror ikke jeg.

4 NWe
Mange spillere i NW familien som har jevnt mye poeng. Ingen store enere, og jeg tror denne stammen er godt samkjørte, ellers ville de nok ikke vært her de er heller.

5 NBK
Har fått inn mange nye spillere de siste dagene, hvis de klarer å samarbeide slik de har gjort vil de komme langt. Mange gode spillere på toppen her. Får håpe de nye klarer å tilpasse seg.

6 VIRUS
n/a

7 RAM
Mister en del byer som kunne vært unngått med bedre samarbeid. Spørs om stammen vil holde, men noen spillere vil nok overleve.

8 P0k3
Har samlet seg i et ganske tett område, et par store spillere, er ikke sikkert alle spillerne klarer å vokse optimalt, og da kan det bli vanskelig å styre.

9 Hell
Virker ganske samkjørte. Noen gode og kjente spillere. Kommer til å klare seg, men når nok ikke helt opp.

10 TNW
Noen spillere som virker flinke, holder ikke det helt store overtaket, men de fem største spillerne kan samarbeide godt hvis de ønsker.

11 NWp
Samme som 4.

12 BTY
Noen ivrige dansker her. Mange flinke spillere virker det som, men må nok begynne å samarbeide med noen for å nå helt fram.

13 FA
"Maybe we're loners, every single one of us. But together we will stand united. Yes together we will rule this continent!" Virker som moralen er på topp i alle fall.

14 JFFA
Ha det gøy mens du spiller, det er viktig :)

15 Elite
En helt grei stamme. Kunne funnet de lenger oppe, men de ligger greit her.

16 IB

17 Heaven
Samme som Hell

18 ~H~

19 FFN

20 BOL
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Rangere etter trynefaktor blir for teit Munch:)
Og at du i det hele tatt har med RAM på lista er absurd.
 

DeletedUser

Guest
Det der var mer surmulende enn hva t.o.m jeg gidder, Elvis. Skjerpings-.-

Enkel, grei og bra liste, ryktepoeng på tur din vei=)
 

DeletedUser

Guest
Wow, forventa en: P0k3, tidenes dårligste stamme, alle har pala med fakkel og masse kattas, derfor lever dem i dag, adler masse grått og internadler hele tia. Faller av lista i mårra!

Men EY! det var det ikke :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wow, forventa en: P0k3, tidenes dårligste stamme, alle har pala med fakkel og masse kattas, derfor lever dem i dag, adler masse grått og internadler hele tia. Faller av lista i mårra!

Men EY! det var det ikke :eek:

Viktig å ha et begrep om hva som er rykte (grunnen til at det er blitt diskutert på ryktebørsen), uansett er ikke koselig å bruke en hver anledning til å slenge litt dritt ;)

Likte lista og, fint å få en liten objektiv oppdatering. Lenge siden sist.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Babump. Orker ikke ta den selv i kveld. Men bumper den så den er på første sida. Så jeg slipper å bla senere.

Bare å skrive dere også...
 

DeletedUser

Guest
1 AREA
Har vært den største stammen over lang tid. Holder seg stabilt på topp, selv om de blir presset hardt av P0k3 og ACB i sør. Har lenge vært størst i K45 men er nå også blitt størst i K44. dette skjedde riktig nok etter det jeg vil kalle en "mini merge" med TE. Invicta fjernet Mixxx raskt og "plutselig" var store deler av TE blitt medlem av AREA. Det er utvilsomt gode spillere i denne stammen, hvis ikke hadde de ikke vært nr. 1 så lenge som de har vært. Hvem som går seirende ut av krigen mot ACB og P0k3 blir spennende. P0k3 og ACB har lenge ledet på statistikken , men nå har AREA blitt størst i enda et kontinent og etter "mergen" med TE har AREA fått spillere som stort sett har ryggen fri og kan hjelpe til i fronten.

2 P0k3
Lå beskjedent ann i starten, men plutselig "føyk" de oppover listen. Er nå den nest største stammen og har i følge statistikken et godt tak på AREA. Sammen med ACB presser de AREA fra sør og AREA virker å være på vikende front. her må det også etter min oppfatning være mange gode spillere.

3 ACB
Etter min mening den tøffeste stammen her på V10. Sammen med P0k3 kjemper de mot AREA. Til tross for den store poengforskjellen har de klart seg veldig bra. Nylig har de så og si fjernet Almighty. Jeg synes det er tøft gjort å stå opp imot en stamme som er X antall ganger større enn dem selv. Her må det også være mange gode spillere.

4 ~H~
Etter snart 2 år uten tribalwars, traff jeg noen gamle kjente fra V1/V2 og da muligheten åpnet seg ble det laget en stamme. Noen har sluttet underveis men nok folk fortsatte til at jeg synes det var spennende nok til å fortsette selv. Etter min mening virker denne stammen som en "light-versjon" av TW fra V2. Mange gode spillere. ~H~ har etterhvert etablert seg i K44 med AREA på alle kanter.

5 J.F.F
JFF har etterhvert "vandret" ut mot rimmen. Ser det også er noen byer i K54. De har etablert seg godt på rimmen i nord. Hvordan de vokser videre og eventuelt hvilken stamme de velger å gå etter skal ikke jeg spekulere i. Men etter min mening er de er mange og store nok til å skape problemer for alle stammene på V10.

6 SS
SS holder til vest i K44. Virker som det er spillere av litt ulikt kaliber. De beste spillerene i stammen er utvilsomt gode, men bak dem tror jeg det blir tynt og tror de skal få det tøft på V10 etterhvert.

7 ~TR~
TR har etabldert seg i K54. Virker som de har skaffet seg et fint cluster. Etter hva jeg har hørt så kriger de litt mot ACB og de virker som det går litt begge veier med byene. Viser at de kjemper for sin plass her på V10.

8 NBH
Ligger på rimmen i K45. Har P0k3 i sør, AREA i vest og en blanding av JFF og MoC i nord. En plass må de kjempe seg gjennom hvis de ønsker å fortsette å vokse.

9 Ever
Etter at AREA tok inn mange av spilleren til TE, gikk TE til slutt i oppløsning og Chevy Tahoe valgte å gå for en enmannsløsning. Har fått det tøft mot AREA, selv om han også tar noen byer tilbake. Virker som det sakte men sikkert går nedover, men man vet aldri i TW, ting kan snu fort.

10 combo
En liten stamme som har etablert seg mellom SS og AREA i K44. Fremtiden ser tøff ut, men plukker jevnt og trutt byer fra SS.

11 JFFA
Familestamme til JFF.

12 TEK
TEK ligger på rimmen i K55. vet ingenting om dem, men de er jo langt unna meg, så er nok derfor. Bør nok fortsette og vokse på rimmen til de føler deg sterke nok til å gå mot P0k3 hvis den tid skulle komme.

13 110%
2 spillere som har gått sammen. Får nok ikke gjort så mye med mindre de har noen gode allianser.

14 5W3D
Enda en liten stamme som ligger sørvest i K44. mer vet jeg ikke.

15 JFFW
Familiestamme til JFF.

16 MoC
Ligger mellom P0k3 og AREA i K45. Ser ut til at de ligger stille der de ligger.

17 ~RH~
Enda en stamme på rimmen. 3 medlemmer. Vil ikke få noe betydning for V10 slik det ligger ann nå.

18 -EC-
De også ligger på rimmen.

19 ~TRA~
akademistammen til ~TR~.

20 BSF
Vet ingenting om det.
 

DeletedUser

Guest
1 AREA
Mangen gode spillere her, og min favoritt til å vinne denne verden.

2 P0k3
Er den eineste stammen som ser ut til å kunne utfordre AREA i krigen om V10. Men tror dem taper til slutt.

3 ~H~
Har etablert seg eit bra cluster og ser ut til å holde unna det meste som kommer mot dem. Sitter ein del gode spillere her.

4 J.F.F
Har blitt pushet utover mot rimmen, og ser ut til at dem blir værende der ute. Begynner stammen å gå ut på dato? Føler på meg at det er på rimmen dei har ligget på alle verdene dei har vart på ;)

5 ACB
Spillerflukt til P0k3? :) Hadde stammen plutselig ikkje meir å tilby?

6 combo
Liten kjennskap til denne stammen, men ser ut til at dei har klart å etablere seg. Men har etablert seg på ein plass som kan bli tøff å holde viss naboene innser at dei er ein trussel.

7 NBH
Ein stamme som vokser jamt, men for meg ser det ut som at dei kommer til å slite. Har P0k3 i sør og AREA i nord. I tillegg til at dem har latt PK etablere seg godt i bakgården deres (noe eg ikkje kan forstå hvorfor dei har latt skje)?
Kommer nok til å måtte gi tapt til slutt!

8 JFFA
1 av 3 understammer av J.F.F.

9 TEK
Vokser jamt, men har ein skummel nabo. Har ikkje noen skatter å tilby dei større stammne, så derfor lever dem fortsatt ;)

10 JFFW
1 av 3 understammer av J.F.F.

11 5W3D
Lite kjennskap til stammen, men ser ut til å slite med inaktivitet på ein del av medlemmene i stammen.

12 ~TR~
Stammen forsvinner nok om ikkje lenge. Ser ut til at 60% av stammen er inaktive ;)

13 PK
Ser ut til at dem har etablert seg godt i NBH's bakgård. Sitter ein del gode spillere fra andre verdner her (flere toppspillere fra v4).
Har ikkje noen skatter å kjempe for, så derfor har dem vel klart å etablere seg så godt som dem har. Men kreds for gode statistikker.

14 JFFR
1 av 3 understammer av J.F.F.

15 E.A
Ingen kjennskap til denne stammen.

16 BSF
2 manns stamme, har kjennskap til begge spillerene, og vet dei ikkje kommer til å utgjøre noe for resten av verden ;)

17 -EC-
Ingen kjennskap til denne stammen.

18 TEK-A
Understamme av TEK

19 Omg
1 manns stamme, kommer ikkje til å utgjøre noe for resten av verden.

20 ~TRA~
Understamme av ~TR~
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hmm, så du sier at AREA er favoritter til å vinne verdenen?
Spør du folk i AREA så tror jeg til og med dem sier seg uenige.
 
Topp