topp 20 stammer

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Nå skal det sies at jeg statistisk sett regna ut hvor stort tapet ville bli, og utregningene mine var som vanlig korekte. Derfor sparte jeg LK hjemme som gjorde at jeg kjappere kunne farme opp tapene. Etter min erfaring er LK "farligere" å miste enn øks, og for å ikke blotte meg med for store tap uten et ekstra lager for oppbygning sparte jeg i overkant av 2k hjemme. Legger ved et bevis, der du kan se at mine utregninger også stemte da jeg har farmet byen til å nærmest være tilbake med en nærmest fult gård. Kan også legge til at jeg bare har lagd GMs og en AM i den byen siden igår kl 00.07, som vil si at det er ressursmessig var et ok tap :)

ibrTBaIFwbQNlL.PNG
 

DeletedUser

Guest
Kjører en topp 10 liste...

1. S-A-T
Har begynt å rekruttere, men vil likevel ikke holde 1.plassen lenge, tenker jeg. Hvor ekans så tar veien hen blir spennende å se.

2. BB4H
Min stamme. Mange utrolig flinke der som er helt dynamitt. Vi har samla oss så og si bare i k44 og ligger godt nærme hverandre om noen skulle trenge hjelp. De mindre flinke har også et utrolig bra potensiale og kan bli lært opp av kort tid. Dere vil nok se mye av oss fremover i v11.

3. KA
Deffinitivt den stammen som har skapt flest problemer for oss her inne (Villarreal) og det liker vi veldig godt, ellers hadde det ikke vært like spennende? Liker også tankegangen deres med at gamle veteraner lærer opp nye spillere, men selv veteranene kommer til å lære seg at vi ikke er til å kødde med i fremtiden :p

4. MILF
Alt jeg kan si er at dette er en spennende stamme foreløpig, navnet er også helt knall!

5. Bees
De har en krig mot Alpha som har gitt Alpha en veldig fin ODD-rank. De stikker nok litt disse biene her ja.

6. NA
Familiestammen til KA som kommer seg lengre og lengre opp...

7. SSV
Har litt problemer med S-A-T i øst, men de klarer seg vel forholdsvis greit. Litt usikker her...

8. AKDM
Klarer å komme seg opp på topp 5 hvertfall, vil jeg tro.

9. AUDIO
En av de mange familiestammene til SSV

10. GRO
Kan komme seg opp et par ranker om de spiller kortene sine riktig, men har hatt litt nedgang i det siste.
 
Sist redigert av en moderator:

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
intressangt

1. S-A-T
Her har bare topp 6 + noen andre på rangeringslista laget en stamme hvor ekans er hovedpoengkilden. De driver bare med å kødde rundt på v11 akkurat nå virker det ut som, litt usikkert hvor lenge de kommer til å vare.

2. BB4H
Kjempestamme med mange forskjellige personligheter som samarbeider bra sammen, ligger godt samlet i k44 og dominerer stort sett hele kontinentet.

3. KA
Mange erfarne spillere her som spiller for å hjelpe nye spillere med å komme langt. Denne stammen kommer nok til å overleve ganske lenge. Ikke spesielt samlet.

4. SSV Har store deler av k45 og virker som en fornuftig stamme, de biter nok litt disse her.

5. -EC-
Vet ikke så mye om disse her, utenom at de har blitt angrepet mye. De ligger nå på topp 5, men hvor lenge de holder seg der er nok ikke lett å si.

6. GRO Virker som om de har mange erfarne og sterke medlemmer og har klart seg bedre enn de fleste stammene i denne verdenen uten å ha så altfor mange medlemmer.

7. MILF
De har både vært opp og ned, men ligger godt samlet. Et pluss til er navnet ;)

8. Bees
Vet ikke noe om denne stammen

9. AUDIO
Virker som om de er litt vel løse med hvem de rekrutterer og har dårligst score på gjennomsnitt pr spiller av topp 10

10. TR
Virker som om de har en god ledelse som kommer til å få stammen langt om de spiller kortene sine riktig.

11. GZone
Vet at mange fra ~H~ fra v10 bl.a er i denne stammen. Mange andre gode spillere også. Vil komme langt.

12. SH Virker ikke som en så stabil stamme da halvparten av medlemmene har søkt seg til oss (BB4H). Kommer nok til å dette fort ut av topp 20 når de fleste har begynt å få adelsmenn.

13. E.A
Vet ikke noe om denne stammen utenom at de skriver hvem de er allierte med på profilen sin som ikke er noe lurt i det hele tatt.

14. See
Vet ikke noe om denne stammen

15. ALPHA
ALTFOR mange medlemmer til å være så langt nede. Overlever ikke lenge.

16. BSF
Har 2 gode spillere.

17. J.F.F
Forventet skulle komme lengre, men fortsatt en kjempegjeng her som kommer langt om de vil, ser bare ikke sånn ut her.

18. T~R~W
Tar altfor lang tid å skrive navnet.

19. *T*
Vet ikke noe om denne stammen, kommer ikke til å holde seg i topp 20.

20. FT Kan komme seg opp et par ranker om de vil.


Synes det er intressangt at en gjeng med gamle travere som oss bare har 2 gode spillere, det ganske tydlig at ingen vet hvem vi er og ikke husker noen av våre tidligere in game nicks. i og med at jeg vil påstå at vi er den eneste stammen på top 20 bortsett fra S-A-T som ikke masserekruterer alt vi ser som beveger seg. vil også benytte annledningen til å ønske alle gamle kjente lykke til her på v11! (yes)
 

DeletedUser

Guest
Synes det er intressangt at en gjeng med gamle travere som oss bare har 2 gode spillere, det ganske tydlig at ingen vet hvem vi er og ikke husker noen av våre tidligere in game nicks. i og med at jeg vil påstå at vi er den eneste stammen på top 20 bortsett fra S-A-T som ikke masserekruterer alt vi ser som beveger seg. vil også benytte annledningen til å ønske alle gamle kjente lykke til her på v11! (yes)

Hmm, moro at du skriver det når det er 2 andre stammer med like mange medlemmer som dere og en med 2 mindre på topp 20 :p
 

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
litt spessielt i og med at vi tok inn 2 gammle bekjente omtrent samtidig som jeg skrev innlegget, og at den ene stammen komm seg opp på top 20 på rundt den samme oppdateringen :p men helt greit forsovet min feil så skal ta på meg deg (wasntme)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
1. S-A-T
Her har bare topp 6 + noen andre på rangeringslista laget en stamme hvor ekans er hovedpoengkilden. De driver bare med å kødde rundt på v11 akkurat nå virker det ut som, litt usikkert hvor lenge de kommer til å vare.

Nå ligger vi godt samlet og det er ikke basert på ranken til spillere som har avgjort hvem som kom inn, slik at det er sagt. Selv om ekans er noe større enn alle andre, så må stammen og spillerne med der fungere optimalt.
Og nei, vi kødder ikke rundt. Vi tar denne verden seriøst, er aktive og jobber for å ligge der vi gjør nå, men mange som søker seg inn til stammen, og da hender det at man treffer på noen spillere som passer inn med våre idealer og en plassering som vi ser på som passende.
 

DeletedUser

Guest
Nå ligger vi godt samlet og det er ikke basert på ranken til spillere som har avgjort hvem som kom inn, slik at det er sagt. Selv om ekans er noe større enn alle andre, så må stammen og spillerne med der fungere optimalt.
Og nei, vi kødder ikke rundt. Vi tar denne verden seriøst, er aktive og jobber for å ligge der vi gjør nå, men mange som søker seg inn til stammen, og da hender det at man treffer på noen spillere som passer inn med våre idealer og en plassering som vi ser på som passende.

Sjekk datoen på innlegget, det skrev jeg i starten av da verdenen begynte da dere faktisk virkelig kødda rundt. Da tok dere inn spillere for så å kicke dem rett etter osv. På den tiden tok dere også inn kun de spillerne med mest poeng.

Meningen jeg har om dere er selvfølgelig forandret nå
 

DeletedUser

Guest
hvorfor tror du det? :p jeg er usikker på den ja :D dere trodde jo å att GZone skulle komme langt men de ble jo oppløst og lederen ble knust av See spillere :D (clapping)
 

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
skeptisk

jeg er egentlig skeptisk til flere av de ''store'' stammene, jeg tror faktisk at noen andre på top 20 også kan komme litt etterhvert, KA er en stamme jeg mer egentlig forventer bør kjøre på og kommer til å bli sterke, samt at jeg ser på min egen stamme BSF på som noen utfordrere, spessielt til de under top 5, Dice er i oppløsning og flykter fra stammen etter at vi har adlet en del av de. S-A-T er også en stamme jeg mer forventer skal gjøre det bra, de har det meste liggende til rette for det ihvertfall. MILF er en jeg ser på som utfordrere til top 3 hvertfall, de virker som en grei nokk stamme til det der, har en del erfaring og noen spillere som virker gode. skulle jeg satt opp en Top 5 så ville den sett slik ut senere i spillet:

1 - BB4H
2 - S-A-T
3 - MILF
4 - KA
5 - BSF
 

DeletedUser

Guest
1- BB4H
2- KA
3- S-A-T
4- MILF
5- BSF <3

Tror heller det blir sånn ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da har bAMf inntatt topp 20 listen, og dette med bare 8 medlemmer. EZ MODE
Er nok topp 5 innen en uke eller to rekner jeg med.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Med mindre dere sitter på veldig mye def, trur jeg KA kommer til å stoppe fremgangen.
 

DeletedUser

Guest
Hvilke stammer under topp 20 virker som de har best potensiale til å nå dit etterhvert?? Hva tror ekspertene? :)
 

DeletedUser

Guest
tror de allerede har mistet fremgangen :D mistet en sterk spiller petzom. tror de fleste fra ka/na kjører sitt eget løp så får se hvordan det går ;) chaos <3
 
Sist redigert av en moderator:
Topp