topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
topp 10 stamme

1.Outlaw - kjempe bra stamme, forkuserer på det viktige og kommer til og leve lenge på v4.

2.PALS - Ser ikke ut til og utgjøre en stor trussel mot SKYGGE men vi får vente og se .

3.Aces - Få medlemmer , ser ut til og funke bra .

4.~VK~ - Blir nok snart adlet ned av SKYGGE og deres allys.

5.Celest - Mange bra spillere, har ikke hørt så mye om dem.

6.DRA - Usikker på disse.

7.~SA~ - Vokser stadig, skjenner ikke så mange av spillerne ?

8.BBQ - Få medlemmer (Ganske bra) , ikke så mange skjente spillere .

9.TEOD - Har ikke trua , men kan få det til.

10.EASY - Tydeligvis mange gode spillere dær, disse har jeg troa på .

Dette var mine tanker om Topp 10 stammer.
 

Dr. Tired

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Outlaw

Stammen jeg er med i, så velger derfor ikke uttale meg om noe som helst.

PALS

Er i en uoffisiell krig med Outlaw. Klarer seg da ganske bra, og det ser ut som de klarer å støtte hverandre godt. Dessverre er de presset ut av områder de hadde trengt. Herfra går det bare nedover.

Aces

Fin og klar ledelse. Arbeider godt og effektivt. En stamme og regne med i fremtiden

~VK~

Denne stammen faller sammen etter harde angrep fra Outlaw, Celest og Aces. De prøver så godt de kan, men forgjeves. Tror til og med at et av medlemmene kalte denne stammen en ustoppelig bekk med rennende vann. Forklarer jo rekruteringen godt til tider. Denne stammen har blitt presset nedover pga krig. Man bør ikke by opp 3 storstammer til krig, eller hva? Guts har de i alle fall. Eller er det slik at de ikke har noe å tape, hvem vet.

Celest

God og organisert stamme. Har god tro på medlemmene og ledelsen. Denne stammen vil klare seg en god stund.

DRA

Vet ganske lite om stammen. På tide og hevde seg?

~SA~

Lå helt elendig ann en stund. Klart å ta seg ganske godt sammen, men tror ikke dette er en stamme og regne med i de lange løp.

BBQ

Fin underdogstamme, om du vil kalle dem det, vet ikke altfor mye om dem. Enten på tide og hevde seg, eller er deg jeg som må gjøre bedre reasearch.

TEOD

Virker som en stamme som leker "butikk". Et par gode spillere som har rotet seg til i feil stamme?

EASY

Kom da opp som en kanon på rankinglistene den første tiden. Virker som de holder seg stabilt der de er. Ikke en overmakt, men har tror på stammen. Diplomatiske forhold vil vel bestemme skjebnen til denne stammen.

NWe

Hvor kom de fra? Har ikke sett dem før. Dårlig masserekruteringstamme med lav gjennomsnitt. Disse faller ved første motstand.

-HvM-

Valgt sin side og får tåle konsekvensene av dette (se VK for mer info)

Jante

Vet ikke hva jeg skal tro. Lite rekrutering og lav aktivitet gjør at jeg ikke har tro på denne stammen. Dog har stammen en kompetent ledelse, tiden vil vise.

~VK-B~

Disse faller som moderstammen.

SATYR

Aldri sett disse før. Jeg må nok følge bedre med =)

*T*

En prestasjon, kan ikke si mer, en prestasjon.



Vet lite om disse folkene. Under denne ledelsen kan de nå langt.

=WRK=

Ingen tro på disse.

TWE

Inegn tro på disse.

~TWOJ~

The Warriors of fail. På tide og pakke sammen sakene?


NB! Se opp for mulige skrivefeil, har ikke lest over.


- Lillebror
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Outlaw

Serverens top dogs, og de er nok helt klart verden 4s favoritter. Men serveren er enda ung, og jeg er imidlertid litt usikker på hvor mange av deres profiler som faktisk satser her.

Det er klart at mergen med SKYGGE gjorde at de står enda sterkere, men med tanke på ryktene at Outlaw samarbeider med 2 andre stammer mot ~VK~, så kan jeg ikke si meg imponert. Vet lite om hvilken aktivitet de har i denne "krigen", enten gjør de en dårlig jobb eller så satser de ikke ordentlig. Uansett hva som er årsaken til denne labre krigføringen, så er dem begge kritikkverdig. Ikke gode nok til å nedsable ~VK~? Ikke imponert. Ikke satsning i denne krigen? Heller ikke imponert. Hva skjer når de møter god motstand da?

PALS

PALS virker å stå utenfor den største alliansen her i verden 4. Og slik tilstanden er nå, så vil de klare seg godt, selv mot tre stammer;-)

Aces
Stamme med erfaring, og som helt klart går for et lite medlemsantall. Det kan gå begge veier. Men regner med at noe vil skje, som gjør at de vil rekruttere mer etterhvert som verdenen blir eldre.


~VK~
Disse blir dømt nord og ned i forumet. Allikevel befinner de som på en 4. plass... Det blir sikkert hardt å stå mot når stormaktene har dem som førsteprioritet, men til dags dato virker det som om de faktisk står godt mot.

Lykke til, dere skaper balanse på serveren, og jo lengre dere holder dere aktiv og i live, jo lengre utsettes interne konflikter i treenigheten på toppen.


Celest
Lite kjennskap til Celest utenom å vite at de har vært i toppen av verden 4 en periode nå. Blir spennende å følge utviklinga her.


DRA
Stammen DRA virker å bli undervurdert. Det tror jeg passer dem ypperlig. Dette er en stamme jeg har stor tro på. Ledelsen fungerer meget godt, og samholdet er sterkt. De clustrer for øyeblikket strategisk godt, noe som gjør at DRA blir en stamme for fremtiden.

Noen variasjoner i skills blant medlemmene, men de fleste virker å være interesserte i å lære, noe som igjen skaper en lojalitet til stammen.


~SA~
Ingen kjennskap til ~SA~.


BBQ
Kjenner igjen et par medlemmer, men utover det vet jeg lite om BBQ. Er denne stammen den gamle H1N1 (gidder ikke sjekke det opp nå)?


TEOD
Vennligheten selv. Hyggelige spillere, med en viss mengde erfaring. Ting blir litt random her, og jeg mistenker ledelsen for å være i snilleste laget. Aktivitetsmessig har denne stamme et utviklingspotensiale, men da er politikken nødt til å snu. Dette er et krigsspill.


EASY
Lite kjennskap til EASY.


NWe og -HvM-
Vet svært lite om.. Det er sjeldent en god ting å være usynlig...


Jante
Har ikke til vane å dømme noen stammer nord og ned, og skal heller ikke gjøre det her. Men mine kontakter kan fortelle meg at prosjektet 1337 og nå Jante var mislykket. Vet ikke årsaken til dette, men jeg vet jo at v4 ikke strutter av kvalitet, så da lurer jeg litt på hva som er unnskyldninga.


~VK-B~
Samme som hovedstammen.


SATYR
Spillere som har en viss mengde erfaring mikset med vilje til utvikling. Det er en fin combo, og jeg tror nok SATYR vil holde seg som stamme i en lang tid.


*T*
*T* får skryt for å stå alene. Men hva står han alene mot? Med fare for å bæsje på leggen, så velger jeg allikevel å tro at denne "stammen" har gode kontakter i de største stammene. Og står man alene da? Virker som et spill for galleriet for min del, og du får ikke mine godord før du faktisk viser at du er alene i denne verdenen;-)



Hvis en viss Jazcan velger å satse i denne verdenen, er jeg sikker på at L³ kan etablere seg i toppsjikten av v4. Inntil da blir mine bedøminger av L³ som stamme intet annet enn den "skolestammen" de på profilen sin gir uttrykk for å være.


=WRK=
=WRK='erne er mine øyne selve symbolet på spillere som etablerer stammer på en ny server uten å egentlig ha egenskapene som skal til for å skape den stammen som jeg tror de selv ønsker å skape. Klart de kan få til ett og annet i løpet av sine første måneder her inne. Men slik jeg ser det er det bare et spørsmål om tid før de blir spist opp av større fisk.

Og vips så har jeg plutselig dømt en stamme nord og ned. Håper jeg tar feil i min bedømning, og at dette gir dere motivasjonen som skal til for å virkelig klare å matche en ellers server preget av alt annet enn de som mener den er fullspekket av kvalitet faktisk sier.


TWE
Vet lite om denne stammen så min "bedømning" stopper med det påfølgende punktum .


~TWOJ~
Denne stammen "døde" nok den dagen deres største spillere dro over til Outlaw...
 

DeletedUser

Guest
Godt å se at noen har gjort leksa si ^^,

Gode poeng i det du skrev hær:)

Bra liste Leon Trotsky


Redigert
Bedre nå synes dere?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synd vi ikke har moderatorer i dette forumet som fungerer. Det er skrekkens eksempel å se siteringer av hele topp 20 liste vurderinger. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, den var ganske drøy.. Kan man ikke bare si "Bra jobbet, Herr/Fru ... " :confused:
 

DeletedUser

Guest
1 Outlaw
- Big and ugly. Er ikke veldig begeistret for konseptet om å støvsuge alle erfarne spillere inn i en stamme, men er visst det som er vanlig så man må visst bli vant til det. Hvem er på blodlisten deres? Hvem er det som skal bli terminated? ~VK~ holder overaksende bra stand nå. Litt skuffende med tanke på antall erfarne spillere som befinner seg i deres stamme. Får se om Pals kan stå imot da.

2 PALS
- Honestly, I am so disappointed . Jeg lette etter action, jeg ville gå til krig. Så det ble Pals, biggest dog in K55. 8 millioner mer poeng enn meg. På 5 dager har det bare vært 2 speiderforsøk, et par halvhjertete nukes og 2 adelsangrep og 1 gjennadling da jeg var borte:) Forventer mye mer av en nummer 2 stamme og håper på å se det i fremtiden.

3 Aces
- Beste av de 3 øverste. Lavt medlemstall og høyt gjennomsnitt. Eneste er at de er litt for spredt. Må prøve å samle seg i et kontinent, så kan dette bli goodie.

4 ~VK~
-Alle andre slakter dem. Men jeg synes dem er modige som angriper den største stammen og mange av dem forsvarer seg bra. Vet egentlig ikke så mye mer om selve stammen, så kan ikke si mer her.

5 Celest
-Vet ingenting om dem. Kjedelig og anonyme, tror det går nedover men kan selvfølgelig ta feil.

6 DRA
-aaah... The Commies boys. Alle servere trenger en real Antagonist stamme og her er den. Sitter gjemt nede i eget kontinent og produserer weapons of mass destruction som de kommer til å ta over verden med.

7 ~SA~
- Vet ingenting om dem. Mnage små medlemmer, tror de største megrer videre etterhvert og de små seiler videre i egen sjø.

8 BBQ
-Få medlemer, just how we like it. Lyst til å invitere dem med på grillparty i California, må bare ordne opp i økonomien her først.

9 TEOD
-Handler om død, handler om fortapelse. Potensiell Antagonist nummer 2?

10 EASY
- Jeg sendte en søknad, men de ville ikke ha meg:(

11 NWe
- Tror dem flopper

12 -HvM-
- Var på V1 om jeg ikke husker het feil. Ble ikke noe særlig suksess der, får se om V4 er den endelige serveren.

13 Jante
- Innaktivitet dreper dem

14 ~VK-B~
- Oh no, here we go again! Understammer er fysj.

15 SATYR
- Vet så lite om dem, men potensiell underdogstamme. Kanskje nye spillere her.

16 *T*
- Terminate All Humans!

17 =WRK=
- Usikker

18 L³
- Usikker

19 ~TWOJ~
- Var en stor stamme i starten av serveren, ligger nå i ruiner.

20 Viking
-Flopper
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Arnold:p vi i ~HvM~ lå faktisk på 3 plass i en god tid;) så ikke si ikke sucksess:p gikk vel ned etter eg slutter tenker eg:p ( de merget seg med coN ) og da jeg såg der, var det kun 5 spillere derfra... veldig skuffende..:(
 

DeletedUser

Guest
Må gi credz til ~SA~ som virkelig har kommet seg opp av gjørma. En periode så det lenge ut som om pilen kun pekte en vei - nedover. Da tenker jeg spesielt så tidlig som når du, The Ghost, var ett av medlemmene :)
 

DeletedUser

Guest
Må gi credz til ~SA~ som virkelig har kommet seg opp av gjørma. En periode så det lenge ut som om pilen kun pekte en vei - nedover. Da tenker jeg spesielt så tidlig som når du, The Ghost, var ett av medlemmene :)

Jepp. En effektiv opprydding i stammen.
Kan kanskje ha noe med at Outlaw har innstilt krigen mot de, og at den n00b ledelsen som var der ble byttet ut med noe bedre?
Det hjalp nok å bli kvitt meg også ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
SA har netopp funnet ut at å være flere som angriper samtidig hjelper :) Og at angrepene treffer på samme tidspunkt :O
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Sorry for å avbryte praten deres, nå som dere var så godt igang, men tenkte på en liten update her :D

Rang Stamme
1. Outlaw
2. PALS
3. Aces
4. ~VK~
5. Celest
6. DRA
7. ~SA~
8. BBQ
9. EASY
10. TEOD
11. NWe
12. -HvM-
13. ~VK-B~
14. SATYR
15. L³
16. *T*
17. =WRK=
18. ~TWOJ~
19. Pusene
20. Capes
 

DeletedUser

Guest
Jante er borte, EASY fortsette å klarte, Geirur & co er inne på listen, mye nytt her. :)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Er endel nytt ja :)
Syns det er spennende å følge litt ekstra med di såkallte "Bunnlaga" :cool:

Vil gratulere "Pusene" med 19, endel småspillere, men med god ODD, iforhold til byer som er tapt, tror disse små kattungene kan ha en sjans vidre når di blir eldre(Større) ;)
 

DeletedUser

Guest
1. Outlaw
Skal innrømme at dette er ein stamme som ikkje mangler kvalitet. Det finnes nok av gode spillere her. Eg synest likevel at stammen ikkje fungerer heilt som den bør. Eg veit selvfølgelig ikkje noko om dette, men eg kan gjette at stammen ikkje samarbeider så godt saman, som den kanskje burde. Kjører hardt på, ikkje berre sjølv, men bruker veldig ofte allierte til å gjere mykje av jobben for seg.

2. PALS
Ein stamme som stort sett blir snakka stygt om på forumet. Virker ikkje som om så mange har lagt merke til at det er den stammen i v4 som har drept mest tropper.

3. Aces
Har høyrt veldig lite til disse eigentleg. Kanskje fordi eg ikkje har høyrt så godt etter i andre verdenskantar, men likevel litt lite i forhold til kor gode disse spillerane verker. Eg vil tru at dette er ein stamme som er solid bygd opp, med gode spillere. Kvalitet framfor kvantitet! :)

4. ~VK~
Har tydeligvis nokon veldig gode spelerar, men og mange som ikje har så mykje erfaring. For meg ser det ut som om dei nye spelerane blir lært godt opp, og VK gjer det eigentleg godt, i forhold til det som var forventa. Mange fiendar, få venner, og nest best på ODD. Stå på!

5. Celest
De ser ut til å klare seg bra. Men har merket meg at 9 av dei 10 beste i stammen har meir poeng enn OD, og dei fleste har mykje meir poeng, det er litt skuffande =(

6. DRA
(Kart)
Spennende plassering, kartet viser at de har god kontroll, men utanfor PALS sitt område. Før eller sidan vil det bli ein større konflikt der. Vil tippe at de allereie er eit av outlaws nye kjæledyr.

7. ~SA~
SA er vel eit typisk eksempel på ein hund. Ein hund som alltid ”har best dialog med” den sterkaste stammen, og som tilfeldigvis angriper den sterkaste stammen sine fiendar. Ikkje så heilt verst samarbeid og koordinasjon. Men når det er fire mot ein, SA leiger inn fire til for å ta den eine spillaren, og likevel ender med ein by mindre enn dei begynte med. Da er det noko som ikkje er heilt bra.

8. BBQ
Svenske her virker seige. Men fremdeles er det ein utanlandsk stamme, så eg gjetter at dei går under, før eller siden.

9. EASY
(kart)
Virker som om stammen har kontroll på sitt eige lille hjørne av verden. Kan bli noko stort, om dei husker på å lære nye medlemmar godt opp.

10. TEOD
Eg gidder ikkje skrive om alle mindre stammar. Eg har ikkje noko fornuftig å skrive om dei likevel. Dessverre…

11. NWe


12. -HvM-


13. ~VK-B~


14. SATYR


15. L³
Interressant stamme. Jazcan har tydeligvis klart det han prøvde på. Samle spillere med potensiale, for å trene dem opp. Nokre av spelerane har tydeligvis spilt før, men eg trur at stammen har ei framtid i verden 4.

16. *T*
Spennende stamme? Neppe. Spennende spiller? Absolutt!

17. =WRK=


18. ~TWOJ~


19. Pusene
(kart)
Lykke til, eller skal eg seie Mjau?

20. Capes
(kart)
Minner faktisk litt om pusene, men ligger motsatt i verden :confused: Lykke til, dere også!
 
Topp