topp 20 stammer

mcrogn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Forst. fra forrige post pga. 6 image reglen...

G~H~B
image.php


Sorry, men vet ikke puck om denne gjengen. Kunne sikkert diktet opp noe da... ;p Virker som en fin gjeng som har vært stabile en stund nå. Men nyter vel godt av at de større stamemen rundt dem er mest opptatt av hverandre.
Kanskje dere burde fått et sterkere diplomati til noen av dem? (om det ikke fins allerde da..)


SDDN
image.php


Flott gjeng som er engasjerte og flinke i spillet. Men ser ut til at det blir litt som jeg nevnte i sommer; litt for mye jobb på enkelte spillere. Så dette er en stamme som klarer seg helt fint, men kan dette sammen som et korthus om 1 eller 2 sentrale personer skulle finne på og gi seg. Noe jeg dog ikke tror vil skje på en stund.

Kriger mot Capes med jevn og fin vekst i dne krigen. Selv om dem fikk seg en på tryne når en spiller ble angrepet noe sykt. Og denne spilleren var vistnok ikke tilgjenglig noen dager pga. RL stuff (tilfeldig dette eller?..)

Holder koken der dem er!


Critt (1 man show, McRogn)
image.php


En manns showet til McRogn. Lurer på hvor han får motivasjon til og spiller slik som han gjøre(?) Er det de magiske 10 mil merket som driver han(?) Uannsett så hadde ihvertfall jeg kjedet meg til døde i et slikt enmannsforetak uten noe kriger eller annet og skrive hjem om..

Snart 10 mil som nenvt, hva da?? Noen stammer på gang, i tilfelle så kunne det vært med på og forandre litt på ting i V4 og kartet.

--


Jupp, det var det hele som var verdt og nevne :) Ikke så spenndene greier, men litt fra mitt hode om V4 og det som skjer.

joda, jeg har mange jern i ilden. Men har vært uheldig med naboer som gir seg så da blir man opptatt med kjedelige ting. Ikke lenge igjen nå før gamle naboer er vekk så da må man se andre veier. Tror ikke jeg skal si så mye mere foreløpig annet enn at det blir artig :)
 

DeletedUser

Guest
I'm gonna BUMP this shit up!

1. BNP: Hmmm, hvem skal vi random ta byer ifra idag då ? hmm,
4356.gif


2. 7BULLS: Yeeeey, gråbyer
hjerte_gemt_som_gif_i_psp.gif


3. SDDN: Fuc This.. I'm going home!

4. North: Jeg liker at folk tar min eiendel og sier at det er deres.

5. 7BULLS2: Hmm, Hva skal vi gjøre idag? "hEy, med ut i solen?" 7bulls2: ok :D

6. FCB: et bilde sier mer en tusen ord:
Forever_Alone.png
 

DeletedUser

Guest
Vel, da kan jo en liten spiller ta en liste (topp 15). Vet mer om de små, men ikke om de store:

1. BNP: Vinner de, som første stamme en server, eller kommer noe uforutsett i veien? Tiden vil vise
2. 7BULLS: hører de sliter med aktivitet, men de er nok eneste utfordrer til BNP
3. SDDN: Hvor lenge holder de, nå halve stammen sletter konto?
4. 7bull2: Samme som overstamme
5. North: Hmm de kjenner jeg ikke
6. FCB: enmannsforetak som ligger i krig med oss, uten å gjøre noe. For kartets skyld?
7. K|M|H <3: "min" overstamme, en flott stamme i fremgang. Stå på gutter!
8. -L-S-: Vet ikke så mye, men ser ut som et bra foretak
9. TLL: kjenner ghost, men har de ikke falt litt?
10. TIC: Vet ikke så mye
11. RA: ikke der heller gitt
12. N-BULL: se overstamme
13. ~TP~: Dunno
14. B|M|H<3: Min stamme, vi vokser og kommer snart. Pass dere!
15. BLOOD: Var vel bedre før, men har vel også vært dårligere?
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hrmfff..

her er min da >:D

1. BNP: klar leder..
2. 7BULLS: Om de skal vinne. Samhold Samhold og Samhold!
3. SDDN: De hadde da sin tid..
4. 7bull2: Vi får nå se :D
5. North: Noen kjente her å :)
6. FCB: haha
7. K|M|H:Et par kjente navn..
8. -L-S-: Mjaa.. Vi får nå se om det går ann og styre gjengen..
9. TLL: kjenner ghost, men har de ikke falt litt?
10. TIC: vet ikke jeg :D
11. RA: Meget bra. Antagelighvis de som vinner hele serveren. GO RA!
12. N-BULL: We will see..
13. ~TP~: Eg veit ikkje
14. B|M|H: Ikke noe tess..
15. BLOOD: Dårliig..
 
Topp