DeletedUser
Guest
Nå ble jeg interessert her I og med at du er så flink til å spekulere, så kan du vel komme med en til?
Nei, han er så kul at han holder ting han "vet" hemmelig blacki, kan vi være bestevenner?
Nå ble jeg interessert her I og med at du er så flink til å spekulere, så kan du vel komme med en til?
Forst. fra forrige post pga. 6 image reglen...
G~H~B
Sorry, men vet ikke puck om denne gjengen. Kunne sikkert diktet opp noe da... ;p Virker som en fin gjeng som har vært stabile en stund nå. Men nyter vel godt av at de større stamemen rundt dem er mest opptatt av hverandre.
Kanskje dere burde fått et sterkere diplomati til noen av dem? (om det ikke fins allerde da..)
SDDN
Flott gjeng som er engasjerte og flinke i spillet. Men ser ut til at det blir litt som jeg nevnte i sommer; litt for mye jobb på enkelte spillere. Så dette er en stamme som klarer seg helt fint, men kan dette sammen som et korthus om 1 eller 2 sentrale personer skulle finne på og gi seg. Noe jeg dog ikke tror vil skje på en stund.
Kriger mot Capes med jevn og fin vekst i dne krigen. Selv om dem fikk seg en på tryne når en spiller ble angrepet noe sykt. Og denne spilleren var vistnok ikke tilgjenglig noen dager pga. RL stuff (tilfeldig dette eller?..)
Holder koken der dem er!
Critt (1 man show, McRogn)
En manns showet til McRogn. Lurer på hvor han får motivasjon til og spiller slik som han gjøre(?) Er det de magiske 10 mil merket som driver han(?) Uannsett så hadde ihvertfall jeg kjedet meg til døde i et slikt enmannsforetak uten noe kriger eller annet og skrive hjem om..
Snart 10 mil som nenvt, hva da?? Noen stammer på gang, i tilfelle så kunne det vært med på og forandre litt på ting i V4 og kartet.
--
Jupp, det var det hele som var verdt og nevne Ikke så spenndene greier, men litt fra mitt hode om V4 og det som skjer.
eg og vil være beste venn med blacki men eg synest du kan si hemmeligheten!
oss? ikke noe tess? Vi er jo en understamme!