topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Me har spelt TribalWars. Det gjorde me feil. Er ikkje sånn v4 fungerar vettu. Feige, me.
 

DeletedUser

Guest
Kan dere ikke diskutere litt mer vettige ting ?

Så kjedelig å lese her. BTW NWe sucks !
 

DeletedUser

Guest
Den hackern som spiller på Havard atm, er faktisk værre enn NWe. Mista en by til dem :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ny liste.




1 VARG
2 PALS
3 ~VK~
4 UnderD
5 Celest
6 MID
7 ~SA~
8 TEOD
9 EASY
10 NWe
11 Capes
12 -HvM-
13 pusene
14 NWa
15 *T*
16 CoR.
17 mhm
18 COH
19 CoN
20 ~TWOJ~
 

DeletedUser

Guest
1 VARG - Største gjengen med super-tw-noobs. Skammer meg over å ta vært medlem med flere av dem fra Aces.
2 PALS - Håper dere skifter navn på stammen.
3 ~VK~ - Så fin gjeng som aldri blir borte.
4 UnderD - ;) Liker !
5 Celest - Hmpf, hjertelig stamme som har en stor gjeng gode spillere, men dessverre en litt større gjeng little-tw-noobs.
6 MID - trur de kommer å vinne denne verdenen.
7 ~SA~ - De er fortapt hvis de ikke klarer å ta seg sammen og slå tilbake mot Celest.
8 TEOD - Wow vi er på rank 8 :O
9 EASY - nok en gang så må jeg bare få si "EASY came and EASY go"!
10 NWe - huff, dette er ordentlig noobs. Hvorfor fake med sverd når det allerede er 20 "halv-ferdige-nukes" uten rams på tur inn. Dere burde øke nivået deres. Blir bare mer og mer ynkelig for hvert angerp som kommer inn.
11 Capes - Go and hide you under your capes.
12 -HvM- - Hårette menn som prøver seg på v4. Det er sykt hvor mye hår speiderene deres etterlater seg når de dør.
13 pusene - aww, de har tidenes pusette leder og nokså feig av seg ^^ Kjære puseleder, stopp wanking to ma' girl ! :D k*ting..
14 NWa - det finnes enda håp for dere. Bli en selvstendig stamme og gjør det som er dere til gode, og ikke NWe og deres Keiser !
15 *T* - "De" Vokser fremdeles, trur "dem" kommer til å bli størst, for best er de allerede.
16 CoR. - Oh. Dette ser lyst ut.
17 mhm - mhm...
18 COH - Yes, thats the spirit.
19 CoN - Alel verdener har en CoN, serriøst.
20 ~TWOJ~ - Dere er heldige som er kommet så langt.
 

DeletedUser

Guest
-HvM- er litt hårete ja^^ nokon skumle folk eller hva? >:D


coN er komt tilbake? good to go!:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 VARG - Største gjengen med super-tw-noobs. Skammer meg over å ta vært medlem med flere av dem fra Aces.
2 PALS - Håper dere skifter navn på stammen.
3 ~VK~ - Så fin gjeng som aldri blir borte.
4 UnderD - ;) Liker !
5 Celest - Hmpf, hjertelig stamme som har en stor gjeng gode spillere, men dessverre en litt større gjeng little-tw-noobs.
6 MID - trur de kommer å vinne denne verdenen.
7 ~SA~ - De er fortapt hvis de ikke klarer å ta seg sammen og slå tilbake mot Celest.
8 TEOD - Wow vi er på rank 8 :O
9 EASY - nok en gang så må jeg bare få si "EASY came and EASY go"!
10 NWe - huff, dette er ordentlig noobs. Hvorfor fake med sverd når det allerede er 20 "halv-ferdige-nukes" uten rams på tur inn. Dere burde øke nivået deres. Blir bare mer og mer ynkelig for hvert angerp som kommer inn.
11 Capes - Go and hide you under your capes.
12 -HvM- - Hårette menn som prøver seg på v4. Det er sykt hvor mye hår speiderene deres etterlater seg når de dør.
13 pusene - aww, de har tidenes pusette leder og nokså feig av seg ^^ Kjære puseleder, stopp wanking to ma' girl ! :D k*ting..
14 NWa - det finnes enda håp for dere. Bli en selvstendig stamme og gjør det som er dere til gode, og ikke NWe og deres Keiser !
15 *T* - "De" Vokser fremdeles, trur "dem" kommer til å bli størst, for best er de allerede.
16 CoR. - Oh. Dette ser lyst ut.
17 mhm - mhm...
18 COH - Yes, thats the spirit.
19 CoN - Alel verdener har en CoN, serriøst.
20 ~TWOJ~ - Dere er heldige som er kommet så langt.

For meg ser det bare ut som du ser opp på de som er i mot VARG, og ned på de som er med... :rolleyes:
 
Topp