topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Enig at det er merkelig fordeling med BG'ene, fordi noen ligger her, og noen ligger der.. De ligger med andre ord oppå hverandre. Men hvorfor de ikke slår alle stammen sammen er jo en veldig lett løsning, de er for mange :rolleyes:

Men dere burde heller fordele dere annerledes.. At på den siden av kartet blir med i den BG gruppen osv.. Virker mer eller mindre tilfeldig hvem som er i hvilken BG, når man ser på kartet..
 

DeletedUser

Guest
Centrax:
Jeg mener å ha lest nok poster her på forumet til at jeg mener dere i Easy skryter av krigen deres mot NWe.

Når fakta kommer på bordet så har dere vunnet endel byer fra NWp ja, men mot NWe står dere likt.

Jeg mener ikke snakke negativt om dere, men syns dere skryter mer enn hva statistikken tilsier, med å "vinne" over en stamme som halve størrelsen enn dere.
Nå må du heller ikke glemme at NWe som stamme er enda større enn EASY igjen, og at de i tillegg har en understamme som er såpass stor så er det ganske enkel matte at de har en del flere byer enn EASY til sammen. Det er sant EASY ikke har tatt så veldig mange fra hovedstammen, men om du ser på kartet, så er det også NWp som ligger lengst i nord av disse to stammene og som er mest i kontakt med oss. NWp har alt fra helt elendige spillere, til noen ganske så flinke noen, men sånn er det i alle stammer. Likevel er selve NWe mer i krig med VARG da de største spillerne der naturlig nok ligger nær fronten der det har vært krig en stund.

Og det er egentlig heller ikke noe forsøk på skryte så voldsomt, men det er litt morsomt å komme med statistikkene, da NW* var ganske høye på pæra i forkant av krigen.
 

DeletedUser

Guest
Godt og fornuftig innlegg Gard.
Du viser at du har virkelighetsforståelse og argumenterer uten å bare hakke ned på andre. :)

Jeg er og enig med deg at en ikke skal skryte i forkant av en krig, men vise dette ingame :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Capes har ikke understammer, men de er en stamme delt i 4bg, så alt er egentlig en stamme. Den ene stammen består av Capes, Tiur, Gjøk, 7KEYS, altså har de 103 medlemmer i stammen. Håper dere skjønner det nå som vi har forklart det nøye.

hmmm! godt noen her vet mer en meg som hertug i 7Keys da! :D:p
 

DeletedUser

Guest
Ja hvis du ikke vet det så får du bare spørre Black Rose, hun er jo sjefen for dere alle. :D
 

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Godt og fornuftig innlegg Gard.
Du viser at du har virkelighetsforståelse og argumenterer uten å bare hakke ned på andre. :)

Jeg er og enig med deg at en ikke skal skryte i forkant av en krig, men vise dette ingame :)

Nå ble jeg litt forvirra... Du sier at vi er lillesøsterstammen til VARG og at skryter hemningsløst av jobben stammen gjør i krigen, uten at vi egentlig har gjort noe særlig. Handsome påpeker at vi tross alt er mindre enn NWe og at NWp ligger mer eller mindre nærmere EASY.

Og nå komplimenterer du innlegget hans pga at argumenterer istedenfor å hakke på andre. Er du enig med Handsome/Gard ang. argumentene ?

Er du enig med oss at EASY gjør en godkjent jobb eller mener du at vi fortsatt er en gjeng skrytepaver som klarer seg pga at vi får hjelp fra VARG ?

Ja eller nei ?
 

DeletedUser

Guest
Høres ut som du er bitter, Kaos? :rolleyes:

Nå kommer Kaos skal terrorisere forumet :D
Du har vel ikke turt før pga Noffe?

Nei, nei og joda hva er å tørre? Jeg har interesse av ett oppegående propagandaforum og kommer til å legge ut passende propaganda og fakta blandet.
 

DeletedUser

Guest
Må bare si at jeg er stolt av 7KEYS :)
Makan til ståpågjeng!! Glad jeg kom tilbake :D
 

NonstopElgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 VARG
2 ER
3 NWe
4 BULLS
5 EASY
6 ~SA~
7 Capes
8 BNP
9 TEOD
10 NWp
11 7KEYS
12 TIUR
13 F.F
14 ShadE
15 GJØK
16 TKRC
17 mhm
18 ~VK~
19 Romana
20 -HvM-
 

DeletedUser

Guest
update

1 VARG
2 ER
3 NWe
4 BULLS
5 EASY
6 ~SA~
7 Capes
8 BNP
9 TEOD
10 NWp
11 7KEYS
12 TIUR
13 F.F
14 ShadE
15 GJØK
16 TKRC
17 mhm
18 ~VK~
19 -HvM-
20 Romana

vet ikke så mye om stammene, så noen andre får legge inn komentarer på de forskjellige stammene
 

DeletedUser

Guest
Den eneste forandringen på den lista du poster og den NonstopElgen postet i går er at -HvM- og Romana bytter plasser. Så med mindre du skulle gjøre et stort poeng ut av det, så skjønte jeg ikke vitsen med en update så tidlig :p
 

DeletedUser

Guest
Spill mer les mindre. :D

Det er nok duket for en del forandringer i topp20. Så får vi se hvem som holder ut lengst. :D
 
Topp