topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
denne Coop stammen er spillere fra blant annet Pax S

De har rekrutert MYE i det siste
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Vi var jo lenge bare ett medlem, duskefisk. :)
Fikk med oss noen venner, også ballet det på seg.:p
Medlemsgrensa er forøvrig på 20 medlemmer, så nå er det mer eller mindre stopp.:D
 
Sist redigert:

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Duskefisk er kjip, han er overlegen og frekk.

Tar seg ikke bryet med å svare på meldinger engang.

qO_Op har tatt inn mange medlemmer som ikke er helt til å stole på. Når de har en leder stilling i en stamme og forlater den og stikker til apestammen så viser jo det at de ikke er veldig lojale, så lykke til:) Hvis dere noen gang kommer i krig med en stor stamme kommer nok alle til å stikke over til fienden:)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Da har jo de medlemmene som prøvde å komme over til fienden driti seg litt ut;) Men Poenget mitt var at mange av medlemmene i den stammen ikek var til å stole på, og at de Bare blir med oppover, med engang det går nedover melder de seg ut av hele greia.... Sammenlign det med fotball, Der har vi noe vi kaller medgangssupportere - det er folk som bare heier på et lag som er godt, med engang det blir litt dårlig gidder de ikke heie på det lenger;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
1 VARG Ja, er litt usikker på hva som skjer her, noen som kan ta denne for meg ? :p
2 BNP Digger dere :D Tror dem som følger med på v4 trengte å se at Varg ikke er uovervinnlige. God leder og virker som en sammkjørt gjeng, noe som trengs til å gjennomføre gode og store opperasjoner. Det har dere bevist.
3 ER Merkelige i sine diplomatiske valg, men demokratiet bestemmer, vet egentlig ikke så mye om dere.
4 Capes <3 :cool:
5 EASY Enten er dere sick gode eller så er NWE sick dårlige..
6 BULLS ja, mye som kan skje og har etter min mening mye å si hva som skjer videre i sør regionen på v4
7 NWe Going down I guess, uduglige i denne """krigen""" de er i (enveiskjøringen til Easy og Varg)
8 ~SA~ Har mistet all tro på dem etter det utsagnet av lederen
9 7KEYS Har en jevn og god vekst, mer vet jeg ikke ;)
10 NWp Går vel som det går med overstammen
11 Casper Ett tegn på at Varg ikke er så gode som de skal ha det til, 2 spillere midt i Varg land som har overlevd lenge
12 BATS <3
13 F.F Jau, vet ikke mye..
14 ShadE Ble stille på forum gitt, i "krig" med Capes I guess, vil forsvinne etter hvert når capes blir mer fri til å fokusere på dere.
15 MetH Dunno
16 -HvM- Hvor mange ganger er dere dømt til døden nå igjen? Still here, keep it going :)
17 ~WON~ Vet for lite, men tvilsomt at de holder ut lenge..
18 qO_Op Dere har det sikkert gøy:rolleyes:
19 TOAO, 2 ex NWE spillere, begynnelsen på slutten (igjen) for NWE?
20 S-E, Kommer ikke til å være lenge på top 20, de vil forsvinne etter hvert.
 

DeletedUser

Guest
1 VARG

Hva kan man si? Tror dere har blitt jekket ned noen par jakk av BNP, men tror dere vil mobilisere dere og komme sterke tilbake. VARG er nok ikke over ;)

2 BULLS
BULLS har tydeligvis tatt over 2.plassen etter bl.a johan j1234 og fubar4 har kommet over fra SA.

3 BNP
Haha! Stå på, you guys are awesome :)

4 ER
Nja, mistet litt fokusen på VARG?

5 Capes
Hadde lite tro på denne gjengen, men etter de har knust bl.a MID som var dobbelt så store som dem selv er jeg 100 % sikker på at dette er en stamme som har kommet for å bli!

6 EASY
Dette er en flink gjeng, jeg misliker faktisk personlig et av medlemmene i stammen, men resten virker som en flink gjeng! Og de vinner terreng hver eneste dag!

7 NWe
Mange har mistet troen på NWe, og hvorfor folk har gjort det og hvorfor det har gått litt skeis med NWe i de siste ukene er begrunn av intern uro.. Et av de nåværende EASY medlemmene spiller litt skittent.. :rolleyes: Men som sagt resten av EASY gjengen har jeg ikke noe annet enn respekt for (og litt frykt :eek: )
Men tror NWe vil komme seg tilbake! :)

8 7KEYS
..

9 ~SA~
At denne stammen forsatt finnes er et under for meg, med en giddalaus leder, som utrolig nok IKKE vil krige.. *ppsstt, du vet at det er et krigsspill?*

10 NWp
Stå på :)

11 Casper
Ghost er den personen jeg har mest respekt for i hele V4. Han ledet en tøff kamp mot VARG mens han var leder i VK, men synes skuffende nok Caspar gjengen bidrar lite mot VARG.. Iallefall for øyeblikket. Har vel blitt litt lite VARG adlinger og litt mye intern adling i det siste Ghost?

12 BATS
No idea
13 F.F
En stamme jeg hadde mange venner i før, men disse har forsvunnet med tiden, det har også mine forventinger til dere gjort.

14 ShadE
No idea

15 MetH
Håper dere forsetter kampen mot EASY under nytt navn!

16 -HvM-
Var med disse for en liten stund, virker som en utrolig fin og imøtekommende gjeng, dessverre er forumet dere et total mess!

17 ~WON~
No idea

19 TOAO
Meg og Reenoy <3

20 S-E
byebye
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du skjønner hva jeg mener når jeg sier internadling ;) Forresten så har innlegget mitt blitt sensurert! Tydeligvis er jeg litt voldsom i mine uttalelser! :)
 

DeletedUser

Guest
14 ShadE Ble stille på forum gitt, i "krig" med Capes I guess, vil forsvinne etter hvert når capes blir mer fri til å fokusere på dere.


ingen stammer er stamme fri, sånn som deres :) kan også være at din lile spion blir hold utenfor på skype ? Vi chater heller der enn på forum, og vist det er noe vikrig, så sender vi mail eller skriver det på foum..
 

DeletedUser

Guest
1 VARG
Fremdeles klar ledelse, men ser endelig en nedgang i Poeng. En grei gjeng som jaggu meg kan det å krige å stå på.

2 BULLS
Under halvparten av poengene til Varg... sier litt om forskjellen mellom 1 og 2 plassen og nedover. har egentlig lite kunnskap til denne gjengen.

3 BNP
Den Gjengen som fikk Varg til å gå på en smell, å fikk fjernet et par medlemmer fra Varg på den måten (de blei kicket når de begynte å miste byer). GO GO GO, dere har fått flere andre stammer til å få tilbake motivasjonen å begynt å krige for fult igjen.
Dere har også gitt en del Varg spillere tilbake motivasjonen til å bli aktive igjen (de gikk vist lei av for lite motstand)

4 Capes
En stamme som har jobbet seg sakte men sikkert oppover, vært på top 20 så lenge jeg kan huske. Men ligger i motsat ende av verden en meg så vet ikke så masse, utenom at de kriger det de kan. (liker å Overstacke)

5 EASY
En Grei gjeng som egentlig er veldig hygelige, de er 1 av Varg sinne allierte (om ikke den eneste) stå på :)

6 ER
Gamle Palls? (med de aktive å beste fra Palls) Stå på den gode jobben dere har gjort over en LANG tid som (Palls)

7 BBB
Tiden vill vise :)

8 7KEYS
Ingen formeining.

9 NWe
Skjedde masse rett etter at det braut ut krig med Easy, veldig mange som gikk innaktive, å folk som sluttet. Blei alt for masse internadling den siste måneden, ingen som hadde kapasitet til å angripe Easy noe spesielt, med alle nuksa som blei fyrt Mot Varg, og Internadling.
Synker nokk vekk fra top 20 ganske kjapt :(

10 ~SA~
Hade.

11 Casper
Ligger no midt inni Varg land, bare 2 spillere :) Stå på :)

12 F.F

13 NWp
Bye bye :(

14 BATS

15 ShadE

16 MetH 4

17 -HvM-
Dømt til døden så lenge jeg kan huske, men er fremdeles på top 20 (er vell mest fordi de gjømte seg Bak Nw-Fam, er litt spent på hva som skjer nå som NW-Fam er vekke)

18 ~WON~
19 qO_Op
20 -HM-
 

DeletedUser

Guest
1 VARG
- Oppegående stormakt. Noffe og RV har endelig klart å lage et projekt som har holdt seg stabilt hele veien. Veien til toppen har vært kontroversiel, preget av merging. Men har i senere tid fått sett at de kan krige. Oppegående...

2 BULLS
- Må være en ganske så fersk stamme, siden det virker som de plutselig er her. Capes er i krig mot dem og det jeg personlig har fått erfart har ikke rystet meg på noen som helst måte. Når det er slik at jeg kan adle en spiller som er 6 ganger så stor som meg selv. Uten å sammkjøre angrepene nnoe særlig og heller bare smelle på nukene uten å koordinere tiden. Da er det labert...

3 BNP
- Kjenner ikke noe til dem.

4 Capes
- Mange gode spillere skjuler seg i denne stammen. Oppegående....

5 EASY
- Fulgt med på senne stammen siden starten. Alltid hatt sansen for den. Tommel opp.

6 ER
- Vet egentlig ikke helt hva jeg synes om denne gjengen. Blir kanskje feil å si at de er gamle Pals, men er liksom det jeg sitter igjen med. Og Pals... De var en flopp.

7 BBB
- Ingen formening

8 7KEYS
- Sendte en runde med skikkelig A4 angrep. Sende et "adelstog" på 70 timer funker ikke. Det er så forutsigbart som det går. Førsteinntrykk: elendig.

9 NWe
- Har ikke imponert i sine glansdager, blitt trukket ned i søla og vil langsomt dø ut. Ja, de vil også bli glemt med tiden...

10 ~SA~
Samme som nummer 9

11 Casper
Dette er hva vi liker! :D

12 F.F
- Ingen formening

13 NWp
- jeez

14 BATS
- Fersk, hittil ingen formening

15 ShadE
- Ingen formening
16 MetH
- Jeg liker ikke Metal. Balck Metal, da foretrekker jeg å høre motorsagen på jobb...

17 -HvM-
- Er de her også!? Hvor mange servere skal de floppe på?

18 ~WON~
- Ingen fremtid...

19 qO_Op
- En ting skal de ha... Morsomste stammenavnet kompinert med profilbilde jeg har sett på V4. Bare for det er en tommel opp :)

20 -HM-
- Ingen formening
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 VARG
- Oppegående stormakt. Noffe og RV har endelig klart å lage et projekt som har holdt seg stabilt hele veien. Veien til toppen har vært kontroversiel, preget av merging. Men har i senere tid fått sett at de kan krige. Oppegående...

Takk takk, men det er faktisk ingen forskjell på konseptet til Varg og fks. BOS i V3? Det er helt likt faktisk.
Det er noe forskjell på kvaliteten på spillerne. Det er nok en jevnere kvalitet på Varg og flere bra enn hva som var tilfellet i V3.

Varg største fiende er derimot inaktivitet, noe som også felte BOS tidligere. Min erfaring er at sommerferiene er den største truslen. Vi får se om Varg greier å unngå dette, men det vet vi først til høsten. ;)
 

DeletedUser

Guest
1 VARG
- De er da flinke, mesteparten iallefall

2 BULLS
- Oppegående

3 BNP
- Beste i v4 for tiden

4 Capes
- Joda, de har da noen

5 EASY
- Likte dem, vet ikke om jeg kjenner noen å like lengere.

6 ER
- Pals v2.
Digger stammen :)

7 BBB
- HaraldHaarfagre er rå

8 7KEYS
- Nubs?

9 NWe
- Falling

10 ~SA~
De overlever ei stund til

11 Casper
Love it, spsielt den største delen :)

12 F.F
- FireFlies?

13 NWp
- Meh

14 BATS
- ''Super lol'' er eneste jeg har hørt om.

15 ShadE
- Meh

16 MetH
- Who

17 -HvM-
- Er dere her ennå?

18 ~WON~
- Who

19 qO_Op
- Jeg smilte av profilen

20 -HM-
- Ingen formening
 

DeletedUser

Guest
5 EASY
- Likte dem, vet ikke om jeg kjenner noen å like lengere.


Sårende Dark. :(
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
ingen stammer er stamme fri, sånn som deres :) kan også være at din lile spion blir hold utenfor på skype ? Vi chater heller der enn på forum, og vist det er noe vikrig, så sender vi mail eller skriver det på foum..

Hmm, har jeg en spion? Kanskje derfor du har angrepet meg uten grunn?:eek:
 
Sist redigert:
Topp