topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Absolutt ingen merging mellom MID og SA! Er fem spillere fra MID som har gått over til SA, thats it. Så den der siste top 20 listen må nokk redigeres litt ja.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, i mine øyner ser det ut som merg da 5 av toppspillerne i stammen går over til VARG sin rekrutteringsstamme, noe som tilsier 1/3 av MID og de resterende er temmelig inaktive… Så antageligvis derfor ikke flere har gått over? Tutix4 igjen går over til VARG, fordi han har vært slaven dems lenge og vist seg verdig? Eller ganske den gamle ledelsen ikke tålte han? :eek:

Jeg som hadde tenkt at VARG og rekrutteringsstammen skulle merge. Men antar det ville bli sådd litt flere poeng i stammen før det blir merg der også ;)

- Tobben
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ganondorf: ~SA~ har ikke lengre noe diplomatisk forbindelse til VARG etter hva jeg hører ;)
 

DeletedUser

Guest
Viking: Listen skal vel ikke forandres. Selve listen er korrekt, men meningene er mine og det kan ingen endre på. Mohahaha. Jeg mener det minner om en Merge, noe flere av SA sine medlemmer mener også.


Amstaff: Varg står fortsatt på IAP listen til ~SA~ som de alltid har gjort, så der er ikke forandring :)
 

DeletedUser

Guest
Aaahhh...
På tide for Monster Maskefjes å komme ut av stillhetens skap tenker jeg. Morsomt har det vært å lese all synsingen her inne, og har mang en gang fått meg en god latter over enkelte som har uttalt seg vel skråsikkert og bombastisk om ting de overhodet ikke ser ut til å ha peiling på. ( I beste fall kan det jo ha vært et rykte som har fått godgjøre seg i vedkommende sitt hode, og utvikle seg i litt feil retning der inne.) ;)

Kan jo kommentere noe av det siste her jeg også: Vi i ~SA~ kaller det ikke merg når en liten håndfull spillere søker seg til stammen vår fordi samarbeidet med våre medlemmer funka så bra som det gjorde. Om spillerne er store eller små, har 2 byer eller 100 byer spiller liten rolle. VI kaller det IKKE merg. Så får dere andre kalle det hva dere vil. :)

Finner det også fantastisk morsomt at andre kaller stammen vår for rekrutteringsstammen til Varg, og at vi ikke har egne meninger - men blir styrt av Varg. :D
Men for all del; klart dere må få lov til å synse litt om det også da.

Jeg kommer nok neppe til å la det bli noen vane å henge her inne, men kryper nok ut av den deilige stillheten i ny og ne om noe dukker opp.


Monster Maskefjes
Silencer
 

DeletedUser

Guest
Monster:

Det har vel aldri vært en hemlighet at deres forrige leder, tutix4, var ekstremt tilhenger av Varg (Outlaw) og The Ghost?

Kanskje den nye ledelsen tenker anderledes, noe som er selvsagt positiv. :) Var vel også en av grunnene til at tutix4 endelig gikk over til Varg, da hun ikke fikk med seg resten av ~SA~ sin ledelse på å diskutere merge med Varg?

Uansett, jeg syns at det er flott at ~SA~ ser ut til å endelig stå på egne bein. Men det hindrer ikke det faktum at dere fortsatt har IAP med Varg. :)

Når det gjelder MID var det snakk om at enda flere enn de 5 skulle bli invitert. Behøver ikke kalle det for merge jeg, om det sårer dere. Men faktum er hvertfall at ~SA~ har gjort et scoop med å hente inn de aktive og beste, og står på mitt syn om at MID kommer til å falle sammen som et korthus :) Restene i slummen kan gjerne få motbevise meg :)
 

DeletedUser

Guest
Monster:

Først og fremst er jeg ganske lei av at folk kommer med kommentarer der de indirekte sier at andre er dumme og seinere sier at de fikk jeg en god latter… Den kommentaren der og “Gratulerer du er tidenes taper/spammer/unge elns”, før man videre går over til å skrive noen linjer om hvor feil folk tar, at de ikke har peiling og ellers føler seg som en stormann, fordi vedkommende føler at hans tanker er eneste som tilsvarer sund fornuftig. Alltid like gøy å se de samme, billige “overtaks” kommentarene år etter år… men selv om den er billig, kjøper jeg den ikke =D

At du fikk deg en god latter er vel og bra det? V4 er jo trossalt en stor vits, men dessverre samme gruppe mennesker som ikke ser det. Men det er fordi de har blitt lært opp til å være blinde :)

At dere ikke kaller det merg, er jo selvfølgelig fordi merg som regel ser stygt ut offentlig, derfor har dere alt laget dere enn egen fasit som dere sprer ut, at det ikke er merg… Men som jeg ønsket å påpeke, poengmessig forsvant 1/3 av stammen, stort sett resten av MID er inaktive. Med andre ord, MID vil antageligvis falle hvis ikke noe drastisk skjer… Når såpass med folk går over til en annen stamme, slik at den blir så grovt skadet, kaller jeg det merg, der man forlater de som ikke var sterke nok… Men får all del, la den stå åpen. Kommer vel an på øynene som ser, hvorvidt de er åpne.

Poengvitsen kjøper jeg heller ikke, når fakta tilsier at de med poeng og lå på toppen i MID ble valgt ut, ved 2untak og de er temmelig innaktive.

Dere får gjenta de samme tingene til dere selv gang på gang og kanskje dere tror på det engang… Men jeg personlig vil forbli med de samme tankene. Spesielt etter en elendig forklaring, der fokuset var “vi ler av andre”, “vi så ikke på poeng i denne saken”. Når begge kommentarene ble blåst bort av fakta… hvis ikke TWstats lyver da, med tanke på poeng delen? :/

Min kommentar ang. at dere er rekrutteringsstammen til VARG, er selvfølgelig basert på fakta. I stedet for å synke til ditt nivå å snakke nedlatende om andre, velger jeg kort og greit… At du skulle likt å jobbet og hørt alt TG sa om SA tidligere… Vi skulle ikke røre SA, fordi de jobbet for han. De hadde han kontrollert siden start… I så fall har VARG skjulte tanker om dere, selv om de samme tankene har folk hatt mnd etter mnd… Men stå på, kanskje med tiden jeg får andre tanker om dere, når ting begynner å rulle igjen. Ønsker dere masse lykke til!^^

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Uvitenhet er en fæl ting.
Tutix4 er ikke lenger originalen, så allerede der faller en del argumenter her. Originalen spiller på V4, men ikke på den kontoen.

Amstaff tar nok også feil når han sier det han sier over. ;)

En annen ting jeg må få si om Aces når jeg først er i gang.:
Dere kan jo ikke angrep? Mc Rogn driver å sloss med de små forsvarsløse barbar byene og postkontorene mine. Jeee. Noen må nå lære han dette? Nå har han slitt i hele dag med å adle mine små byer uten beskyttelse selvom jeg ike har vært her?
Vel, de blir satt grå uansett. men dette var elendige saker.

Tobben har btw rett i at jeg og SA samarbeidet tett i starten, men det var før Skygge og Outlaw merget, og vi var relativt alene i det området. Etter det, nei. ;)

Så en melding:
Kan alle aktuelle til V5 ta kontakt med meg snarest? Viktig info, men jeg tar den med en og en.
Kontakt the ghost ingame i V4 eller nofjon1 her outgame
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
TG:

Jepp, jeg fikk med meg at tutix4, den opprinnelige eieren forsvant, så det var jeg klar over. Hvorvidt han er tilbake vet jeg ikke. Ryktene tilsier at han kom tilbake igjen, samme dag han kom til VARG. Spillerstils svarer også deretter, etter det jeg kan huske. Men det alene, spiller i grunn ikke så stor rolle ;P

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Høres ganske riktig ut det der vel, :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 VARG - Mye som skjer i stammen der, erfarne folk hører jeg.
2 PALS - Pals gode og utrolig greie folk der, tror Pals er kommet for å bli. :)
3 ~SA~ - Hmm, hører de er gode men poengsummen gikk opp etter at de tok inn de 2 største MID spillerne.
4 ~VK~ - Mye positivt og negativt om stammen, men tror de er på rett sti nå!
5 UnderD - Underdogs, tror de greier seg ganske bra :)
6 TEOD - Hmm, de prøver å rekruttere spillere hos oss :rolleyes:
7 -FD- - Brøt ut fra Celest, mer vet jeg ikke :)
8 Aces - Tiden får vise om de klarer seg.
9 NWe - Noobs?
10 EASY - :confused:
11 Capes - :cool:
12 CoN - X- MID spillere som ble lei av å bli eid?
13 NWp - Noobs?
14 COH - Ingen kjennskap til.
15 pusene - Ingen kjennskap til.
16 -HvM- - De har vært på V4 en stund, men de er nok ikke kommet for å bli.
17 SATYR - Lederne i MID har lagd ny stamme igjen, overlever de lenge?
18 mhm - ingen kjennskap til.
19 ~TWOJ~ - De er vel den stammen som har vært lengst her? Men TWOJ har vel hatt bedre dager.
20 ~KoM~ - Er ikke så erfarne, men de er villige til å lære.
 

DeletedUser

Guest
1 VARG - stor stamme,flinke spillere, intern uro??
2 PALS - par flinke spillere...men alt for mye rusk!!!
3 ~SA~ - e fremdeles her etter å ha blitt dømt nord og ned av de fleste.... stå på :)
4 ~VK~ - klamrer seg fast...og mesteren av internadling holder statsene på plass....
5 UnderD - Underdogs, hehe tipper de går under snart.... elendig poengøkning... inaktiv hele gjengen eller?
6 TEOD - jaha?
7 -FD- - Brøt ut fra Celest, tja...ka skal en si....
8 Aces - Tiden får vise om de klarer seg? ser no ekstremt bra ut på stasene de siste dagene... ser mer ut som en virkelig underdog..
9 NWe - angriper varg og koser seg :)
10 EASY - :)
 

mcrogn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
var da fælt hvor du gnåler om de byene dine da. som jeg sa tidligere. Ingen vits å sende bedre angrep da jeg tar byene uansett. om jeg tar byen på 5 eller 10 timer er meg riv ruskendes likegyldig.
 

DeletedUser

Guest
HvM ikke kommet for å bli? mnjaaa, skal bli kos å prøve å utrydde dem i alle fall. De er jo spredt ganske godt utover kartet, og de hvis man ser på VK-klusteret, består kjernen av an del av deres medlememer^^

(og ja, en av de første stammene på spillet)
 
Topp