topp 20 stammer

Seba-den-nye

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
vi har no adla flere byer av varg i da sista en da dei har adla av oss.....
vi er nok fiender med varg men vi blir nok ikke adla ned av dem :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at noen blir sur dersom en merge eller at noen på annen måte forskyver rankeringen til stammen min. Det eneste som kan blidgjøre meg da er at dere sender meg en ny stammelogo når dette evt. skjer.
 

DeletedUser

Guest
VARG er ikke så farlige som det ser ut til, NWe er derimot mye farligere enn de er ut til. Når jeg ble med for 2-3 måneder siden var vi på 10. Og i det siste har vi vokst ganske fort.
 

DeletedUser

Guest
VARG er ikke så farlige som det ser ut til, NWe er derimot mye farligere enn de er ut til. Når jeg ble med for 2-3 måneder siden var vi på 10. Og i det siste har vi vokst ganske fort.

Du mener at VARG ikke er farlige ettersom de ikke avanserer fra 1. plassen? :p
 

DeletedUser

Guest
VARG er ikke så farlige som det ser ut til, NWe er derimot mye farligere enn de er ut til. Når jeg ble med for 2-3 måneder siden var vi på 10. Og i det siste har vi vokst ganske fort.

Javisst. Tipper resten av gråbyene der oppe sjelver i buksene. Jeg sjekket nemlig stats, og det har nok ikke du? :) En og annen by med rødfarge, men jammen er det langt mellom de. Hyperfarlige vil jeg si ;)
 

DeletedUser

Guest
Å? Skal du bruke dolke-mennene i spillet til å dolke noen i ryggen? :)

*Funny Funny*
 

DeletedUser

Guest
Marium, smiley x6 etter hvert inlegg blir bare barnslig og teit i lengden
 

DeletedUser

Guest
Hvem er med i 20 topp listen?

Finner ikke noe innlegg som har med trådens emne og gjøre...:eek::eek::rolleyes::rolleyes::eek::eek:

Hvorvidt NWe/NWp er farlige eller ikke er temaet, og da disse to stammene er på topp 20 så er det jo logisk at det kommer her?
At NWe/NWp har vokst fort kom også opp, og dette har en klar relevans til trådens navn.
Syns og at du kunne spare deg for å skrive 6 smileyer på rad, men det får være ditt valg.


Her er altså listen:
1 VARG
2 ~SA~
3 PALS
4 NWe
5 Capes
6 EASY
7 KAKE
8 TEOD
9 AR
10 UnderD
11 NWp
12 TIUR
13 COH
14 mhm
15 ShadE
16 TKRC
17 F.F
18 CoN
19 -HvM-
20 *LA*
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
1 VARG - sterkere enn noen gang. God stemning og mye spilleglede.
2 ~SA~ - Mange flinke folk, og en sterk ledelse. Har etablert seg på toppen at rankingen.
3 PALS - Har fått nye store utfordringer - herfra går det raskt nedover.
4 NWe - Har fått herje i fred litt for lenge, nå vil de få mer oppmerksomhet. Tåler de det? Antar at deres lekekamerater nå heter AR.
5 Capes - Har fått nye store utfordringer - herfra går det raskt nedover.
6 EASY - Stabile stødige spillere, i en velsmurt stamme. VARGs gode allierte.
7 KAKE - Amstaff forsvant helt plutselig, motgang har aldri vært hans styrke. KAKEs tid i V4 er forbi.
8 TEOD - Sterkt amputert, men fortsatt noen gode spillere som biter seg fast.
9 AR - Den gamle ledelsen i VK som dolket sine medlemmer i ryggen. Alt ser ikke ut etter å gå i henhold til deres plan.
10 UnderD - Inaktive, ser ut til å ha gitt opp.
11 NWp - NWe´s slaver, følger sin moderstamme.

Resten her kjenner jeg ikke til, håper imidlertid det dukker opp noen hyggelige overraskelser her.

12 TIUR
13 COH
14 mhm
15 ShadE
16 TKRC
17 F.F
18 CoN
19 -HvM-
20 *LA*
 

DeletedUser

Guest
Vil anta at NWe har fått litt å tenke på ja. Avstanden til deres gamle allierte har økt, så dette kan bli tøft?

Det samme med Pals. De har ikke lykkes med sine siste offensiver mot Varg. Når kommer svaret? Kommer det?
De har fortsatt Capes og Tiur på sin side, og må regne med fokus heretter.

Restene av VK har rast ned på plass 9. Tvilsomt om de greier å reise seg.

Kaka har vel RV godt beskrevet.

Nå skal det bli spennende å se hva disse gjør. Når presset økes nå, så vil jeg anta en vi ser en merge om en stund. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nw vil ikke klare seg i lengden, de har flytet på å være allierte med VK. Nå er det over.

Btw. Ses på v5 allesammen:)
 
Topp