topp 20 stammer

NonstopElgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
HvM vil nokk også gå til *fjernet* nå som deres beskytter VK er borte...
 
Sist redigert av en moderator:

The mathS

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
S-E

S-E stiger bygger oss sterke i Sør Øst med ferdmann12 sin nye plan. Kicke noen dårlige nå og få inn noen gode så er vi på topp 20
 

Seba-den-nye

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
ja vi i nwe har vert åleine en goooood stund og no kommer det som heter problem. Varg i sør og easy i øst. og når Geir og Jks spammer speider angrep så ikke rart noen får pannikk. lengden i NWe varer nok en stund til , men om vi kommer til å miste litt, det er sant. :eek:
 

DeletedUser

Guest
ja vi i nwe har vert åleine en goooood stund og no kommer det som heter problem. Varg i sør og easy i øst. og når Geir og Jks spammer speider angrep så ikke rart noen får pannikk. lengden i NWe varer nok en stund til , men om vi kommer til å miste litt, det er sant. :eek:

Stå på Geir og JKS! :D
 

DeletedUser

Guest
ja vi i nwe har vert åleine en goooood stund og no kommer det som heter problem. Varg i sør og easy i øst. og når Geir og Jks spammer speider angrep så ikke rart noen får pannikk. lengden i NWe varer nok en stund til , men om vi kommer til å miste litt, det er sant. :eek:

NWe har hatt en alt for lett reise, det tror jeg er grunnen til at de nå sliter litt. Nå kan de nok vente seg tøffere tider fremover.

Sier som ZaniX. Go Geir og Jks! :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sant som han over her sier, at NWe og NWp har hatt det litt for enkelt... Men når man ypper seg, får man svar på tiltale ;)
 

DeletedUser

Guest
Når det kommer til spamming av speiderangrep må jeg nesten berømme nikko3 og Chris Swordfinger for at de gang på gang orker å sende speidere på hver eneste by jeg har! Dere har hvertfall speidere, det skal dere ha! ^^

Død over NW-fam! :D
 

DeletedUser

Guest
1 VARG 59.486.095
Øker kraftig og holder teten suverent. Nice. Vi venter nye erobringer med det første fra Varg.

2 ~SA~ 28.203.662
Øker greit i forhold til Pals på 3. plass. Bra jobbet av SA

3 PALS 21.228.414
Fortsetter å slite. Tipper de synker ytterligere nå i mars.

4 NWe
Ikke håp her. Disse vil gå en tøff fremtid i møte.

5 AR
Gamle VK.
Har kommet seg litt opp, da gml. Aces spillere (Kake) nå går til stammen. Vi får vel kalle det krampetrekninger, da beliggenheten ikke akkurat støtter det valget. Det er bra for fks. Varg. Lettere å fjerne resten da.

6 Capes
Er i ferd med å bli tatt igjen av Easy. Det var ikke uventet. Stammen vil miste plasseringer herfra.

7 EASY
Stå på. 6. plassen er snart deres. ;)

8 TEOD
Neppe.

9 UnderD
De er nå her, men det er også alt. Død stamme. Kanskje dette blir det siste tilskuddet til AR?

10 NWp
Nope.

11 COH
Tja. Vet ikke. Positivt at dere tar noen gråbyer da :)

12 TIUR
Akademistammen til Capes. Ingen fremtid.

13 KAKE
Kun 4 medlemer igjen her nå. Gamle Aces er da ærklært døde, som vi tidl. antydet, til tross for alle hyl i mot dette. Gamlesjefen er så amper for dette at han ikke vil intervjues. Selv har han forlatt stammen og fått seg en ny konto. Det var ventet og varslet også i denne verdnen.

De øvrige er for små til at kommentarer blir relevante.
14 mhm
15 ShadE
16 F.F
17 TKRC
18 -HvM
19 CoN
20 *LA*
 

DeletedUser

Guest
Nofjon1, slutt å vær så *fjernet* bitter over at du ble adlet ut, skriver ikke annet enn negative ting om Capes i denne tråden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg er da ikke adlet ut? Lever godt med en fet konto jeg?

Har heller ikke snakket negativt om Capes her? Hvor?
Jeg har hevdet at Easy snart tar plassen fra dere, og at dere vil rase ned? Det er vel bare dere som syntes det er negativt? lol :rolleyes:

6 Capes
Er i ferd med å bli tatt igjen av Easy. Det var ikke uventet. Stammen vil miste plasseringer herfra.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
du spilte på general1 i PALS, og når du/general1 ble avslørt som general1 og adlet vekk tok du over en konto i ~VK~.

Litt bitter for at du ikke lurte pals, capes og tiur? Ser jo alt det positive du skriver om de 3 stammene ;) og ser man på tw stats så ser man at stammene stiger, så ikke kom med at de synker.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jo, jeg påstår da at dere synker i forhold til andre? Det har da sjefen din erkjent oxo, frøken? Han har sett det. Har ikke du? ;)
I tillegg vil jeg legge til at dere ikke skjønner så mye av propaganda og er litt lurt ;)
Avslørt som General1? Hvordan? Konto i VK? Hva? de eksisterer da ike lenger?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Her er det bare en misforståelse mellom Warrior og Nofjon, så jeg skal ta meg tid til å forklare.

Begge har rett.. Sånn er det bare.

Warrior har rett når hun sier vi ikke synker, og

nofjon har rett når han sier vi "synker" i forhold til andre, mer definert som:

Vi stiger i PALS, men de andre stiger mer enn oss. Derfor kan det virke som vi synker.

All honnør til spesielt til Varg og ~SA~ som har økt endel mer enn oss de siste ukene. PALS er allikevel ikke slagen, og vi holder 3. plassen godt.. ;)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg vil ikke si at pals synker av en enkel grunn: pals stiger. at ~sa~ og varg stiger mer enn det pals gjør er sant. ja, creedz til ~sa~ og varg for at dere stiger mye :)


cete3 avslørte deg som general1.
og så gikk du på forumet og sa at du hadde gått over til ~vk~. hvor denne brukeren din nå befinner seg (etter at ~vk~ ble oppløst) bryr jeg meg dessverre lite om.

sånn, nå gidder jeg ikke snakke mer om det, for alle kan se at pals stiger de også + de kan lese seg til at du sa du hadde en konto i vk når de eksisterte (bare å bla litt i trådene her inne) :) takk for meg:)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Når jeg sier synker, så er seff. det i forhold til topp 20, som er hva denne tråden handler om. Dere hadde annenplassen, men har sunket fra den. Jeg ser at dere har steget, (litt) i poeng. Johvij beskrev vel dette ganske greit her, noe også Kaospilot har beskrevet tidligere.

Jeg håper dere vokser faktisk. V4 generelt vil tjene på det. Velg dere litt lettere mål en stund, så.... ;)

Dere har enda ikke skjønt at Cete3 ble lurt? lol... tøft.
VK? (AR) Tja. Propagandasidene bringer så mye rart. Skyt på de da vel? :D
 
Sist redigert av en moderator:

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ja, fortell pals hvilken bruker du har så får de seg noen lette byer :cool: hehe :p neida (bare tullet med deg, du er en god spiller).

men pals har mange gode spillere, så de klarer å adle gode spillere. vi får se hva fremtiden fører til, om v4 blir mer tett eller at varg fortsetter å øke i så stor fart. blir spennende å se :) lykke til v4 :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hehe....
Ja, det blir spennende å følge dette. De endringene vi varslet har jo kommet langt av sted nå, men det kommer mer. :)
Heldigvis. Det gjør V4 mer spennende syntes jeg.

Hvem jeg er? Ghost68. Bare skyt :D ;) :rolleyes:
Takk btw. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dere har enda ikke skjønt at Cete3 ble lurt? lol... tøft.
VK? (AR) Tja. Propagandasidene bringer så mye rart. Skyt på de da vel? :D

Ble jeg lurt? Oioioii, har bevis ifra sikkre skilder av at du spilte på g1, ble jeg lurt? Ja jøss. Veldig tilfeldig at du rundt alt, dette styret gikk over til den gang sterke ~VK~, som nå er oppløst? Var alt her tilfeldig, eller påstår du her på off forum at du har dobbel konto? Ettersom du fremdeles befinner deg i PALS?
 
Topp