Topp 20stammer.

DeletedUser

Guest
1 Snipe 12.017.595
Numero uno, litt vekslinger har det vært som følge av rekrutteringer i andre stammer. Jeg har vært i stammen i snart to måneder. Med erfaring fra flere stammer i V7 kan jeg si at dette er den gjengen som tar spillet mest useriøst. Her dreier det seg om samhold internt og ha det mest mulig moro. Vi storkoser oss etter å ha blitt ett felles mål i V7. Det viser at mange lar seg påvirke av propaganda og ikke ser det totale bildet. Vi står han av og kommer til å fortsette med det.

2 Noble 11.964.787
Erkefiende til Snipe. Har nå fått med seg ett kobbel av stammer for å ta ut snipe. Prøvde seg med en aksjon og det gikk jo som alltid, dårlig. Hentet inn en haug med T - E spillere, ja de blir fortsatt å tape byer som de har gjort lenge.

3 300 S 7.340.417
Har lenge lurt på hvor mange aktive de egentlig har i denne stammen, føles mest som 3-5 stk. En ledelse som mener å se helhetsbildet, men feiler gang på gang. Forventer at de kommer til å fortsette sin vaklende gange. Nå sliter de med dårlig plasserte spillere som plutselig ble i veien for enkeltspillere. Kommer til å miste 1 mill poeng ganske så raskt. Hva skjer da videre med de spartanske? Fortsette å flytte seg?

4 HG 5.288.572
Sliter i krigen mot 300S, men de kommer nok sterkere tilbake. En god partner til Snipe. Kommer nok sterkere tilbake, og vil som alltid bite godt fra seg. Har slitt med litt for stor spredning av spillere, men det er nå i bedring.

5 SAS 4.418.503
Dette er outsiderne i V7. Har nå begynt å adle skikkelig etter å ha sovet siden de forståelig nok forlot 300S. En fin gruppe spillere med masse erfaring. Dette er spillere som står igjen til slutt når seieren skal feires for verdensherredømme!

6 7H 4.030.608
Isbjørner, vampyrer, vinglepettere, svimer eller hva de nå er. Utskudd som har dratt som flyfiller etter at lederen deres tok seg en midlertidig pause. Holdes enkelt i sjakk av Snipe.

7 WAW 2.411.088
Taper terreng med internadlinger og snipeadlinger. Dette går bare en vei, nedover, ikke nødvendigvis på denne listen, men i forhold til resten av V7.

8 VR 1.478.368
Mange medlemmer og med mindre poeng enn lederen i V7 så kommer dette til å gå som det må: Bort og vekk, de har ingen sjanse til å sette preg på V7.

9 -T-E- 1.072.385
Stamme på tur bort? Medlemmene har gått til andre stammer, bare 2 stk igjen. Hvor går de?

10 WAL 773.809
Levner dem ingen sjanse, de kommer til å bli spist av alle rundt dem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
4 HG 5.288.572
Sliter i krigen mot 300S, men de kommer nok sterkere tilbake. En god partner til Snipe. Kommer nok sterkere tilbake, og vil som alltid bite godt fra seg. Har slitt med litt for stor spredning av spillere, men det er nå i bedring.

Siden du skriver "kommer sterkt tilbake" 2 ganger vil det si at de blir "dobbelsterk" :p
"Spredning av spillere", HG er da samlet bra i clusteret sitt, klarer ikke å se den helt.
 

DeletedUser

Guest
1 Snipe 12.017.595
Numero uno, litt vekslinger har det vært som følge av rekrutteringer i andre stammer. Jeg har vært i stammen i snart to måneder. Med erfaring fra flere stammer i V7 kan jeg si at dette er den gjengen som tar spillet mest useriøst. Her dreier det seg om samhold internt og ha det mest mulig moro. Vi storkoser oss etter å ha blitt ett felles mål i V7. Det viser at mange lar seg påvirke av propaganda og ikke ser det totale bildet. Vi står han av og kommer til å fortsette med det.

2 Noble 11.964.787
Erkefiende til Snipe. Har nå fått med seg ett kobbel av stammer for å ta ut snipe. Prøvde seg med en aksjon og det gikk jo som alltid, dårlig. Hentet inn en haug med T - E spillere, ja de blir fortsatt å tape byer som de har gjort lenge.

3 300 S 7.340.417
Har lenge lurt på hvor mange aktive de egentlig har i denne stammen, føles mest som 3-5 stk. En ledelse som mener å se helhetsbildet, men feiler gang på gang. Forventer at de kommer til å fortsette sin vaklende gange. Nå sliter de med dårlig plasserte spillere som plutselig ble i veien for enkeltspillere. Kommer til å miste 1 mill poeng ganske så raskt. Hva skjer da videre med de spartanske? Fortsette å flytte seg?

4 HG 5.288.572
Sliter i krigen mot 300S, men de kommer nok sterkere tilbake. En god partner til Snipe. Kommer nok sterkere tilbake, og vil som alltid bite godt fra seg. Har slitt med litt for stor spredning av spillere, men det er nå i bedring.

5 SAS 4.418.503
Dette er outsiderne i V7. Har nå begynt å adle skikkelig etter å ha sovet siden de forståelig nok forlot 300S. En fin gruppe spillere med masse erfaring. Dette er spillere som står igjen til slutt når seieren skal feires for verdensherredømme!

6 7H 4.030.608
Isbjørner, vampyrer, vinglepettere, svimer eller hva de nå er. Utskudd som har dratt som flyfiller etter at lederen deres tok seg en midlertidig pause. Holdes enkelt i sjakk av Snipe.

7 WAW 2.411.088
Taper terreng med internadlinger og snipeadlinger. Dette går bare en vei, nedover, ikke nødvendigvis på denne listen, men i forhold til resten av V7.

8 VR 1.478.368
Mange medlemmer og med mindre poeng enn lederen i V7 så kommer dette til å gå som det må: Bort og vekk, de har ingen sjanse til å sette preg på V7.

9 -T-E- 1.072.385
Stamme på tur bort? Medlemmene har gått til andre stammer, bare 2 stk igjen. Hvor går de?

10 WAL 773.809
Levner dem ingen sjanse, de kommer til å bli spist av alle rundt dem.

Uffamei, makan til makkete liste. Ingen tvil om hvilken side du er på iallefall :p
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
1 Snipe 13.844.130 13.844.130 22 629.279 1506 9.193
Snipe er vell den stammen som ligger på 1.plass og er ein riktig flink og erfaren stamme, men ser ut som folk er inaktiv og er på ferie eller interadles. Nå fortida er d vell 300 s og toshi krangel :p? Snart blir den dynka ut av Noble men fin stamme. God ledelse og ja det er ein stamme som folk burde ligg unna viss du ikke er sterk nok.


2 Noble 13.523.302 13.523.302 30 450.777 1523 8.879
Noble ja d er vell en stammen med best humor og snille folk i. Etter jeg kom ditt har jeg og -t-e- kosa oss med chat og kødding. Flink ledelse og digg med nye medlemmer som BoBkaare. Jeg må skryte mye av Arbeide Rock og Malf gjør der. Elsker dere <3

3 300 S 7.469.421 7.469.421 16 466.839 808 9.244
Ser endelige ut som dem kommer på rett kjøl igjen. Mye tull der av og til, men etter at Toshi tok mange byer var d nok for 300 S og tok tilbake og jeg ser at Toshi har minka en del byer. Stor kjefta stamme men fin.

4 HG 5.384.982 5.384.982 25 215.399 657 8.196
Er vell den stammen som står nærmest Snipe, men inaktiv ledelse uten Hakkespetten og noen andre. Kommer nok til og tape kampen mot 300 desverre eller gjør dem d? Må skryte av Hakkespetten som er den aktiveste i HG :)

5 7H 4.193.054 4.193.054 17 246.650 491 8.540
En realtiv ny stamme som får mye bank av snipe, men spiser hg til frokost,middag og kveldsmat. Bra ledelse og aktiv gjeng

6 SAS 3.528.089 3.528.089 6 588.015 381 9.260
Ah her er ein stamme som ser ut som ikke har greid og velg side enda. Tazen og Davidar har hvertfall valgt Snipe men BoBokaare valge den rette sida :) Flink og aktiv gjengt

7 VR 1.586.836 1.586.836 32 49.589 254 6.247
Haha at dem har 1,5mill er utrolig dem får nå mye bank av meg og Lord. Kansje einaste som har erfaring Er Kunta

8 -T-E- 1.089.393 1.089.393 2 544.697 135 8.070
Tror jeg har peil va stamme han drar til og dr.who interadles av meg <3 Mange dro til Noble men Lord ble at desverre :)

9 -X- 784.507 832.249 61 13.643 188 4.427
Mange medlemmer

10 N.V.S 657.772 657.772 40 16.444 143 4.600
Flink leder
 

DeletedUser

Guest
1. Snipe

[ODA: 1. 83,29 Mio.]
[ODD: 3. 42,28 Mio.]

Vært med fra starten. Tidligere vist muskler mot VA. Er nå i krig med Noble, 300 S & 7H.

Adlet mye 7H, VR og WAL i det sist. Spesielt Bunnpris har vært aktiv her.
Derimot så har de tapt mange byer til Noble den siste måneden.



2. Noble

[ODA: 3. 46,79 Mio.]
[ODD: 2. 43,68 Mio.]

Er et resultat av en mergen mellom Honkie og Legend. Også tatt inn de fleste spillerne fra -T-E-.
Er i krig med Snipe & HG.
Gjør det bra mot Snipe for tiden. Har ikke front mot HG.

Av medlemmene i Noble finner vi tidligere medlemmer i AKDM(som ifølge de fleste her på v7 var så syyykt elendig)slik som Boms, Camorra, Ballert, Iwey og erlend86.


3. 300 S

[ODA: 2. 49,70 Mio.]
[ODD: 1. 48,39 Mio.]

Er en stamme som har vært med fra starten. Tidligere kriget mot UGD og Autro. Ble en merg med UGD etterhvert.

Er nå i krig med Snipe & HG. De har alltid gjort det bra mot HG, og holder trykket oppe. Mot Snipe så går statsen i minus.
De adler også litt av SAS og motsatt.



4. HG

[ODA: 4. 23,15 Mio.]
[ODD: 4. 26,40 Mio.]

HG har også vært med fra starten. Tidligere ledet av Royal Flush som skaffet de et dårlig rykte, men etter Hakkespetten tok over har de ''gjenvunnet sin ære''

HG har kriget litt her og der. For tiden i krig med 300 S som går dårlig for dem. Ikke noe front mot Noble.



5. SAS

[ODA: 7. 8,35 Mio.]
[ODD: 15. 2,04 Mio.]

SAS er tidligere UGD'ere som dro fra 300 S pga leder problemer?
De har ikke offisielt tatt side i krigen ennå, men er Snipe tilhengere.



6. 7H

[ODA: 8. 6,85 Mio.]
[ODD: 6. 17,67 Mio.]

Her er det gamle VA & WAL spillere. De er i krig med Snipe & HG.
De hadde veldig god stats til å starte med, så gikk Bunnpris mad og nå har de ikke så godt stats lenger.
Så forsvant også Isbjoren til HG, noe som var svært uheldig for stammen.


7. VR

[ODA: 10. 3,47 Mio.]
[ODD: 9. 7,85 Mio.]

Stammen har en fin kurve og vokser opp i nord øst. Adler litt av Snipe, og Snipe adler tilbake igjen.
Har ikke tatt side i krigen, men er Snipe fiendtlige.



8. Stoned

[ODA: 6. 13,21 Mio.]
[ODD: 5. 19,12 Mio.]

Omg! Le litezab0r iz blu3 :eek:


18. AKDM

[ODA: 14. 1,37 Mio.]
[ODD: 16. 1,60 Mio.]


Den tidligere toppstammen som i sine glansdager ruvet oppe på en 8. plass.
Nå blir den gamle stormakten styrt av Tigerpus<3
Spår at stammen kommer inn på topp 15 om ikke så alt for lenge.


21.LOONEY

[ODA: 17. 393.523]
[ODD: 38. 140.871]

Tidligere AKDM spillere som brøt ut av stammen. Det gikk ikke så bra:rolleyes:

Dere får merge dere inn i AKDM igjen Tomf!
Mvh: Sjefen :)

 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
HG har kriget litt her og der. For tiden i krig med 300 S som går dårlig for dem. Ikke noe front mot Noble.

Glem ikke hvem som tok ut veggen (TGB) til 7H i nord... Han låg på 13 mio ODD før han sletta kontoen sin.

Ingen nye lister? ;(
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Sluttet ikke han før dere fikk "tatt ham ut"? Uansett var hele TGB-storyen ganske imponerende fra begge parter; HG sto på og sendte nuke etter nuke, og 7H støttet stammemedlemmet sitt godt opp over enormt lang tid.
^
Diplomatisk.
 

DeletedUser

Guest
Hadde vœrt interessant å se hvordan ting hadde vœrt i nord der, om TGB ikke hadde dratt på ferie, men fortsatt sitt imponerende forsvar.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Sluttet ikke han før dere fikk "tatt ham ut"? Uansett var hele TGB-storyen ganske imponerende fra begge parter; HG sto på og sendte nuke etter nuke, og 7H støttet stammemedlemmet sitt godt opp over enormt lang tid.
^
Diplomatisk.

Muligens, men det som teller er at han tapte og falt :). Men det beviser jo bare at det er fart i HG også, og ikke bare Noble/300s/snipe ;).
 

DeletedUser

Guest
18. AKDM

[ODA: 14. 1,37 Mio.]
[ODD: 16. 1,60 Mio.]


Den tidligere toppstammen som i sine glansdager ruvet oppe på en 8. plass.
Nå blir den gamle stormakten styrt av Tigerpus<3
Spår at stammen kommer inn på topp 15 om ikke så alt for lenge.

Er de seriøst der enda?
 

DeletedUser

Guest
1 Noble
-Solid gjeng med spillere. Vokser sakte, men sikkert. Har begynt å spise Guttaboys. -T-E-/STONED-sjefen gikk inn hit. Spennende å se videre hva som skjer her.

2 Snipe
-Har snart lukket rommet mellom segselv og HG i k44, vil da få mer fokus imot Noble. Bunnpris cruiser jo lett i tet som Rank1, når nukene hans suser sørover, blir det vel lettere å vœre Guttaboys også.

3 HG
-Min egen stamme, etter en kontroversiell overgang. Vil egentlig ikke si mer enn at jeg er fornøyd med mitt valg nå i ettertid.

4 300 S
-Mistet sjefen sin. Kan det vœre vendepunktet for dem i krigen imot HG? Sliter på flere fronter for tida, men darkus holder fortsatt koken, men hvor lenge vil det vare?

5 SAS
-Tazen holder høyt adlinstempo for tida, som går utover 300 S. Men er usikkert hva som skjer her videre, mister jo medlemmer til Snipe. Virker jo som om det er trenden.

6 VR
-Vokser og vokser. Er heldige med å ligge i rimmen og ha en side å fokusere på. Hva skjer om ting begynner å bli tungt og motgangen kommer?

7 7H
-Skal vœre 100% œrlig her å si at jeg levner ikke denne gjengen mye håp fremover. Etter at jeg dro, så falt andre ifra også og de som stod igjen hadde en ganske umulig oppgave foran seg. Synd, jeg hadde virkelig håpa at stammen jeg grunnla skulle ende opp annerledes.

8 -X-
-Ligger i tynn stripe på rimmen utenfor HG. Liten tro på disse.

9 N-V-S
-Ingen erfaringer med disse. Men ser for meg at de er lik -X- og har like liten tro på dem.

10 Ac
-2FG4U goes solo. Vil ha mer tid til seg selv. Lei av å bœre en stamme. Høres kjent ut. Lykke til! :)

11 Bola
-Tja, litt her og litt der. Utmerker seg ikke veldig igrunn.

12 ZeTo
-Lite kjennskap til disse.

13 -KWH-
-Lite kjennskap til disse.

14 NG
-Morten sin gjeng har stått litt på stedet hvil en stund nå. Gikk veldig kjapt opp til 500k, men hva skjer da, Morten?

15 LS
-Liten utbrytergruppe som oppstod etter at jeg forlot 7H. Hyggelige folk!

16 WAW
-11rum. Ingen fiender, alt står rimelig stille der, mens byer rundt ham skifter eiere.

17 K~G
-Aner ikke hvem de her er.

18 AKDM
-Holder fortsatt 18. plassen de hadde på en annen liste her. Har angivelig fostret et par brukbare spillere :p

19 LOONEY
-Aner ikke hvem de er, men liker navnet!

20 -XL-
-Dette er vel akademistammen til -X-? Blir vel så disse merger inn i -X- om trenden med akademistammer holder seg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er egentlig ikke så mye interessant som foregår utenfor topp5-10. Strengt tatt er v7 rimelig inaktivt for tida?
 

DeletedUser

Guest
Og synd er det, siste Verden man kan bygge seg opp, istede for å kjøpe seg opp :|
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Er egentlig ikke så mye interessant som foregår utenfor topp5-10. Strengt tatt er v7 rimelig inaktivt for tida?

Tja, vi har klart å holde v7 mye mer interessant enn en gjennomsnittlig ny verden, spør du meg. På v6 har EPICKI vunnet, v8 ligger 3.14 an til seier og v9 begynner Forte å hale fra - her på v7 er derimot enda ikke slaget avgjort. Hva tror dere det kan komme av?
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Tja, vi har klart å holde v7 mye mer interessant enn en gjennomsnittlig ny verden, spør du meg. På v6 har EPICKI vunnet, v8 ligger 3.14 an til seier og v9 begynner Forte å hale fra - her på v7 er derimot enda ikke slaget avgjort. Hva tror dere det kan komme av?

At folk vil digge min kulhet til the bitter end. Derfor har Snipe og HG valgt og sette i cruise mode :cool:.
 
Topp