Topp 20stammer.

DeletedUser

Guest
Bli med over til hva ? Han kunne vel bare blitt der han var vel ! LAME !
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Kristin fikk med seg alle medlemmene over untatt en som ikke ville(?). Ser ikke akkurat noen stor bombe i det jeg. Og, jeg ser ikke at Snipe har adlet ned noen fra WaW enda? Mtp at Noble adler ned 300 S. Men fakta, ihvertfall, er at 2Fargone ikke klarte og holde ut. Gøy og vite at han ikke er en så dreven leder som klarer og holde ut, og håndtere press:). Da har jeg ihvertfall fått bekrefta at endel av det jeg har snakket om stemmer, hehehe, ikke at det var noen stor bombe akkurat.
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Hakkespetten skrev:
10 300 S 639.870 639.870 4 159.968 78 8.203
Keeps falling. Merkelig at 2Fargone lar sine tidligere medlemmer bli igjen i stikken. Nåvel, hva mer kan en forvente ? Taper, taper og taper.



Kunne bare ikke la denne stå uskrevet, de spillerne som var igjen i 300 S, satte seg selv i stikken med å være innaktive, og jeg er bare ett menneske jeg også, med 24 timer`s dag, om det er så vanskelig å forstå, så bør du oppsøke legen.

Og det siste du skriver faller for sin egen urimlighet forholdet HG vs 300 S.....der er vel skåren 150 - 5 eller noe sånt til 300 S.....så slutt å tro at HG noen gang var i nærheten av å ha kontroll på 300 S.....der kan vel jeg skrive HG tapte og tapte og tapte....ikke sant???:D
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

300 s er borte, så jeg vil si hg vant den kampen:cool:

Sist jeg så etter så var fremdeles 300 S der, hvordan kan de vinne en kamp når de fremdeles sitter med den staten?
Jeg er her, darkus er rundforbi der en plass, han var hverfall det sist jeg så på kartet. Tro jaggu jeg så han på topp 20 listen også :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Når stammen som sin helhet stopper å eksistere så har 300 s tapt.
Kan ikke si at dere har vunnet når lederene stikker siden stammen er innaktiv, mens fienden fortsatt består.
 

DeletedUser

Guest
hmmmm

Når stammen som sin helhet stopper å eksistere så har 300 s tapt.
Kan ikke si at dere har vunnet når lederene stikker siden stammen er innaktiv, mens fienden fortsatt består.

Merkelig argument, så om Snipe skifter navn og ikke "eksisterer" mere, så har de tapt?
Har du hørt om Merg før?
 

DeletedUser

Guest
Om dere merger er likegyldig. Fakta er at dere at dere stakk fra stammen og det bare er innaktiv spillere igjen der. Som du sa lengre oppe; om du ikke skjønner at de som er igjen i 300 S enten leaver eller blir adlet bort, bør du også oppsøke legen :)
 

DeletedUser

Guest
Om dere merger er likegyldig. Fakta er at dere at dere stakk fra stammen og det bare er innaktiv spillere igjen der. Som du sa lengre oppe; om du ikke skjønner at de som er igjen i 300 S enten leaver eller blir adlet bort, bør du også oppsøke legen :)

De står selvfølgelig fritt til å gjøre hva de vil, jeg kan ikke styre livet deres :eek:
De styrer også livet sitt i forhold til aktivitet - vekst - ambisjoner, jeg kan vel ikke legge meg opp i det?
Blir som jeg skulle styrt når DU skulle legge deg, eller hvor aktiv jeg ønsker at du skal være med å spille.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor så usaklig?
Poenget mitt her var at du sa noe om at du og darkus fortsatt lever. Dere er i en annen stamme nå, derfor er det totalt uinteressant. Fakta er at omtrently hele 300 S dro til Noble. De merget. Derfor tapte den stammen som heter 300 S krigen mot Noble. Det er vel egentlig ikke noe å diskutere?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor så usaklig?
Poenget mitt her var at du sa noe om at du og darkus fortsatt lever. Dere er i en annen stamme nå, derfor er det totalt uinteressant. Fakta er at omtrently hele 300 S dro til Noble. De merget. Derfor tapte den stammen som heter 300 S krigen mot Noble. Det er vel egentlig ikke noe å diskutere?

Du er jo totalt på "jore" som du alltid har vært, stammen sitter på stat, og spillerne sitter også på en stat må du huske.
Tilogmed DIN tid i 300 S ODèn du fikk der sitter igjen i der.
300 S er jo bare ett stammenavn, om en visker vekk navnet, så visker en ikke vekk de spillerne som forsatt eksisterer i spillet....ikkesant? De vil jo fremdeles sitte med sin stat.
Hipp Hurra HG vant over "stammenavnet"......tosk, det er jo ikke det samme som de leder over, eller har slått ut spillerne de har dårlig stat imot.......men ja "de slo stammenavnet"...Hipp hurra for til stolte HG spillerne.:eek:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
300 S tapte, enkelt og greitt. For ustabil leder :).

Nå har vi ihvertfall fått samla alle noobsa i en stamme (LES; nooble). Like greitt egentlig :).
 

DeletedUser

Guest
heiia Nooble

Fixed
ok_dremel.gif
 
Topp