Topp 25 - Spillere

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Foreslår att disse "grinebiterne" som ikke tåler å lese andres lister, kan komme med en selv?:eek:
Det er ingen fasitt på hvordan en slik liste skal skrives, og det er opp til hver enkelt i mine øyner. (alt utenom personlig uthenging ofc)
Kudos for feedback fra mange her inne og håper vi ser mer av "tilbakemeldinger" isteden for disse "rage" inleggene.

Skaper ett bedre miljø slik, som også gjøre det verdt å titte innom av og til.

(støttes)
 

DeletedUser

Guest
Listen er subjektiv, ikke tvil om det og slik valgte han å skrive den, flott!
Personlig ville jeg ikke ha gjort på den måten, personlig ville jeg skrevet en mer nøytral liste, men att Xandor ikke gjorde det er for meg helt greit, også greit om noen fra OIM siden skrev en partisk liste, fyr løs!(party)

Stiller meg bak Jato Link i det han skriver, hørest mer fornuftig ut det, for å opretteholde ett godt miljø her inne.(støttes)
 

DeletedUser

Guest
Veldig enkel oversikt. Synd så mange fra ODA var her. Hadde lyst til å skrive om flere i OIM. Adle mer grått og klatre litt slik at flere kan være med!


1. magic dude, ODA
Hva kan man si? Er vel ikke tilfeldig at jeg er her. Alt kommer ned til ren skjære flaks :D

2. Xandor., ODA
Kom inn i en ekstremt kritisk periode. Hindret OIM i å adle seg inn dypt i clusteret vårt og stabiliserte hele fronten i sør. Har siden vært en torn i siden til OIM og en lykkespreder i ODA. Hjelper ALLTID med kontovakter og behandler de som det var hans egen konto. En mer verdiful spiller og person må du se ekstremt lenge etter.

3. Mr.and Mrs.Smith, ODA
Kommer med gode råd her og der. Spillestilen er veldig safe. Angrepes i bølger med gode kalkulasjoner på forhånd. Rolig spillestil med andre ord og en ekstremt viktig støttespiller i form av def til frontene.

4. Skandyzz, OIM
Hmm.. Her har det vært litt forskjellige spillere. Benja på bexx? Så Andreas og skattum. Veldig gode offensive. Kan virkelig hvis de vil! Timing av nukes og delvis adels. Forsvarsmessig liker de å safe fronten med stacks overalt :) Blir spennende å se hvor mobil den er etterhvert ;) Uten tvil en av de største pådriverne i OIM og vært motivasjonsfaktoren for flere der, tror jeg.

5. Decrepitus, ODA
ODA sin lille joker. Liker å argumentere litt her og der :D Veldig offensiv og strategisk spiller som har vært en av vestfronten sin viktigste bidragsyter. Starter aksjoner og hjelper med def.

6. RaM77, ODA
Mye jeg kunne skrevet her, men godt oppsummert kan man si at Ann har vært ODA sin høyre hånd siden tiden i Power. En som alltid er der, med gode råd, råsterk på offensiven og en usedvanlig god spiller! :) En av de mest sentrale nøkkelspillerne i ODA.

7. Bacardi Razz, ODA
Vel, Roger vil alltid forbli Roger. Er han aktiv, så er han et mareritt å ha imot seg. Ingen andre som sender 10000 fakes på så kort tid som han og samtidig adler, nuker og plager vettet av deg. Xandor+Roger komboen i vest er ustoppelig. Enkelt og greit. OIM sitt største tap og vår største gevinst. Ikke bare spillermessig, men strategisk viktige byer i sentrum også. Win-Win for oss :D

8. Mount And Blade 1, ODA
Vel, kanskje den mest offensive spilleren i ODA. Hva er def tropper? :D Et godstog som aldri stopper. Sakte, men sikkert pulveriseres alt som prøver å stå imot. Det verste av alt, er at det blir lengre og tyngre for hver by som tas. Så en ekstremt skummel spiller å ha imot seg!!!

9. skyrroz, ODA
Vært aktiv og viktig i sør. Litt av og på i det siste, grunnet IRL stuff. Men absolutt en god spiller som man kan regne med.

10. Jon Snow., ODA
Litt det samme som skyrroz. Vært litt bytte i hvem som har vært her, men det har alltid vært stabile spillere her.

11. Belzebub, ODA
Gikk fra å være et irritasjonsmoment i Power, til å bli en viktig konto i ODA. Takk og pris for at du kom deg på beina til slutt :D

12. Dora the Explorer, ODA
ODA sin spillopper. Liker drama! Litt berg og dalbane i motivasjon gjennom tidene. Men på et eller annet vis har han klart å holde en ekstremt skjør front mot et voldsomt OIM oppbud ved fronten. Absolutt en god spiller når motivasjonen sitter og tid blir lagt ned. Timing av nukes og adels er bare å beundre til tider.

13. Dilligas, OIM
Ja, så har vi deg da. En spiller på kanten av kartet. Vokst på små spillere og gråbyer. Har vel ikke møtt spesielt god motstand før vi fikk Kenneth inn på Felmyst. Da ble verden snudd helt på hodet og fra vekst på 1 mill i måneden, er det 1 mill tap i uka :D Så kortvarig glede for OIM det der.

14. Felmyst, ODA
Kenneth har gjort en glimrende jobb her. De fleste vet hva han er god for. Kom inn i en kritisk periode og holdt fronten i nord nesten alene med all odds imot seg. Fantastisk godt arbeid til nå!

15. Solan, OIM
Adelnukekongen av V18. Uten tvil. Synd du ikke gjorde det bedre enn du kunne gjort. Altfor enkelt å stoppe angrepene. Men uansett, så er det slitsomt å ha adels imot seg. Så creds for at du prøvde så mange ganger!

16. Why So Serious?, ODA
En solid mur i nord. Fra å være helt i sør, med 10 byer til nå å ha 900 er et under. I tillegg å ha front mot Skandyzz, TANL, Graffyz, Solan, Kill4fun, Mary Gay og andre småspillere, så er det et mirakel at du fortsatt er der! Nordområdene hadde vært totalt annerledes om du ikke hadde vært der. En meget begavet spiller som har klart å stå imot med bare 8 timer til rådighet hver dag, med unntak av helgen.

17. Pilgrim, ODA
Vært heldig med plassering og hatt det relativt rolig.

18. Zara, ODA
Spiller i eget tempo og når det først økes, så merkes det i OIM leiren! Alltid behjelpelig med def og moralsk støtte :)

19. Bodyguard, ODA
Feilet stort i nord. Sørområdene hadde ikke vært det samme uten han. En veldig viktig spiller der og er det fortsatt!

20. Kill4fun, OIM
Hvem er du egentlig? Hørte noen skrekkhistorier fra tidligere TLE medlemmer som baksnakket litt om lederstilen og backstabbing ovenfor stammen. Spillerstilen virker å være veldig rolig. Sliter med å ikke ha en spesiell front mot noen og har ikke fått utmerket seg noe.

21. Apollo, ODA
En av de so har bidratt til at ODA er der vi er i dag. Bidratt med en av de viktigste motivasjonsbidragene vi har. Stiller alltid opp med støtte og nukes! Ligget rolig i safe og bidratt der han kan, med alt han har.

22. Three Are Not Legends, OIM
Flere som har vært innom her. Vet ikke om du har vært redd for meg eller noe. Alltid lurt på hvorfor du virket livredd for å adle nærme meg. Holdt deg på god avstand før du fikk sånn 5-1 forhold av byer i fronten min og tok noen byer da jeg var på ferie. Og så stoppet det. Grei nok spiller, men merkelig spillestil :)

23. hvalen, ODA
Hva kan kan si? Med hjelp av Mr. Smith har de holdt en front ALENE i laaaang tid med MINIMALE tap. Bare å bøye seg i støvet av en slik prestasjon.
24. Louis Litt, OIM
Sendt støtte overalt på kartet. Hadde noe av støtten din i laaang tid :D Satte stor pris på det. Du tok ut flere av OIM sine nukes med den også <3

25. Aethros, OIM
Super lol? Er du her nå? Aner ikke. Var kontovakt for mange i OIM på en gang. Ekstremt aktiv i perioder og hjalp hjertet til OIM med å pumpe ut nok blod til at det holdt seg i live. Godt gjort!
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
god liste, men du har glemt en ting, nemlig at jeg også er innom av og til og gjør litt natt-jobbing ;)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå har folk mast om ny liste leeeeeeeeenge ...og når den endelig kommer; så er det svært lite kommentarer. Kan det være fordi resultatet heller mest mot en stamme, tru? (wasntme)

Veldig bra liste MD :)
Skulle gjerne gitt deg ryktepoeng, men fikk ikke lov :(
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Nå har folk mast om ny liste leeeeeeeeenge ...og når den endelig kommer; så er det svært lite kommentarer. Kan det være fordi resultatet heller mest mot en stamme, tru? (wasntme)

Veldig bra liste MD :)
Skulle gjerne gitt deg ryktepoeng, men fikk ikke lov :(

Til alle dere i oda som ikke kan gi rykte til deres kjære MD, gi til meg først, også MD. Så har dere gjort litt samfunsarbeid
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
10. Jon Snow., ODA
Litt det samme som skyrroz. Vært litt bytte i hvem som har vært her, men det har alltid vært stabile spillere her.

Mye bytte? Jeg har da spilt her helt siden slutten av november :trist:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jepp det stemmer MD;) Har vært en liten tur på Aethros fra påska til de første dagene i Juni. Rart hvordan ting ikke går som planlagt når jeg sa tli ledelsen i Februar at jeg så og si sku slutte i April, men endte med å spille til de første dagene av Juni:Neutral: Men noen i OIM er dessverre god til å overtale, siden jeg slutta på Bermuda som planlagt i April, etter også ha opplevd å måttet spille så og si solo på kontoen i perioder:( Ble mere aktiv på Aethros enn det jeg i nærheten hadde planer om, mye merging/innadling som måtte til dessverre. Mye KV'er på meg ja, offffff, sliter på den stakkars sjela mi og en pc som har sett sine glansdager ofr maaange år siden:Redface:

Absolutt creedz for en mere objektiv liste enn vi har sett av folk tidligere(star)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hvorfor slutta du på Bermuda? For mye motstand?

Motstanden var mye for meg som spillte solo en god periode. Men du vet, som så mange andre så vet jeg at irl er viktig og må settes foran et spill, du forstår vel også det? Og som jeg skrev så sa jeg dette til Atlas tidlig i Februar, dvs en god stund øfr motstanden var veldig stor^^
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Bra du ikke rører rundt grøten og sier det rett ut at motstanden ble rett og slett for stor. Flott :)
Absolutt, IRL er viktig.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Bra du ikke rører rundt grøten og sier det rett ut at motstanden ble rett og slett for stor. Flott :)
Absolutt, IRL er viktig.

Stephen var på min konto i v14 og jeg husker han som pliktoppfyllende. Jeg syntes han har vært flink på Bermuda og holdt det gående der lenge. Jeg spilte på belzebub som du husker, og ja vi må kunne si at det presset vi la på han er i den grad umenneskelig å håndtere når man spiller solo.. Vi gjorde akkurat det vi skulle; Kaste oss over kontoen å få eierne til å forsvinne. (love)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Vel, jeg holdt kontoen helt fram til det jeg lovet, jeg hadde ikke tid nok etter påske, sånn er det, et spill bør ikke gå foran IRL, uansett, er min mening(nod)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Stephen var på min konto i v14 og jeg husker han som pliktoppfyllende. Jeg syntes han har vært flink på Bermuda og holdt det gående der lenge. Jeg spilte på belzebub som du husker, og ja vi må kunne si at det presset vi la på han er i den grad umenneskelig å håndtere når man spiller solo.. Vi gjorde akkurat det vi skulle; Kaste oss over kontoen å få eierne til å forsvinne. (love)

Jepp v14 var kjekt så lenge det varte:)
 
Topp