Topp 25 - Spillere

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Noen som vil kline til og lage en heidundranes liste? Jeg lover jeg skal skrive en, etter jeg er ferdig med diverse prøver på skolen.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
1 Mao Zedong
Her finnes det gode ferdigheter innen de fleste områder av tw. De har nok ikke enda fått mulighet til å vise dette frem enda, men det skyldes plasseingen til denne kontoen og ikke noe annet. De har ledet denne verdenen det meste av tiden etter at jeg joinet og vil nok fortsette å holde seg i toppen så lenge de måtte orke å holde trykket opp. Håper det blir verden ut.


2 Mary kay
Nytt bekjentskap for meg på denne verdenen, men virker som en hyggelig spiller, som kan hisse seg opp til tider. Liker en god krangel så har ikke noe imot det. Spilleren sank godt på rankinga da han var borte i påska, mye grunnet min egen tabbe som kv som undervurderte ene naboen hans. Etter påska har han jobba målrettet og fått kommet seg godt opp på rankinga igjen. Er nok den største utfordreren til Mao kontoen. Ser også frem til å se hva denne spilleren kan få til imot ODA.


3 Lexington
Gamle stats viser mye gode ranker på verdener eieren har spilt på, imidlertid så ser jeg en tendens til at samtlige verdener der han har satset så har de fleste store adlingene gått i internadlinger. Denne verdenene blir intent unntak. Og vi ser jo nå hva han gjør med lemmy etter at King Cudi var innadlet. Slikt spill vil nok gi han en god rank men ingen tro å at spilleren vil vinne denne verdenen. Har helelr ikke sett noe så langt som har imponert i noen stor grad, selv om han var med på å gjøre adlingen av diddy kontoen litt værre enn om den skulle vært ubevoktet.

4 TW-guiden
Her sitter fyren jeg ville fryktet mest om jeg ikke var i stamme med han, dette er en stjerne spiller som alltid gjør det hardt for motstanderen sin. I tillegg ble jeg overrasket over hvor hyggelig Pål faktisk er, fikk ikke det inntrykket av han da jeg spilte på samme verden med han på v13, men der har han virkelig lært meg at førsteinntrykk ikke betyr stort.

5 Bexx
Skal ikke si stort om meg selv, men sier i stede litt om Stian som har kommet inn sammen med meg på kontoen. Stian er en dyktig og sosial spiller, han har temperament som kanskje kan være like stort som mitt. Og han har stort pågangsmot og gode ferdigheter til å gjøre det vanskelgi for den som måtet terge han på den feile måten. Bexx-kontoen har nå stått litt stille men vil snart vokse igjen.

6 Fakenickern
Kan se ut som de har en litt rolig periode akuratt nå, og møtte nok ikke store motstanden med innadlingen av Deathmachine men har brukt troppene på noe i hvertfall i følge historikken på ODA. De har gjordt det greit så langt og ut ifra ryktene og omdømmet deres så kommer dere nok sterkere tilbake om de finner tilbake motivasjonen.

7 Ragnar Lodbroch
Her hører jeg mye bra fra andre, men har ikke vært i samtale med han selv enda. Hvordan han har stått imot angrep og aksjoner ifra Nice er vell noe av det beste gamle power kan vise tilbake til på forsvars siden. Med bruddet ifra power til nice til ODA så har han valgt å gå over til nice og jeg ser frem til å se hvilke konsekvenser dette kan få for verden sin videre utvikling.

8 Vassendgutane
En konto med en jevn og fin vekst, virker som gode folk med bra erfaring. Liker også nicket deres.
Litt usikker på fremtiden med tanke på plasseringen deres men ser dere har fått en liten front imot ODA så da har jeg troa på at dette blir veldig bra.

9 Lilleulven
En av to spillere som ikke er med i ODA eller Nice i topp 25. Om dette er i protest til hva som er gjort den siste tiden vet jeg ikke men kan kanskje se slik ut. Om jeg ikke tar feil så er det Sondre som sitter på kontoen her, synes du har gjort en god jobb på kontoen så langt, men er fremdeles spent på om det vil fortsette, da spessielt med tanke på at du kanskje står litt blottet nå. Ferdigheter vet jeg du har, så det det kommer ann på er om du gidder å fortsette eller ikke?

10 Terminator
Nok en spiller som har så langt fremtredd som en frontfigur for Power og nå ODA. Han har kjempet litt med vår alliert og ser ut til å ha en jevn og fin vekst. Er nok den personen jeg ser for meg at vil gjøre den største trusselen ifra ODA sin side nå om ikke Herr gandpa finner ut han skal joine krigen igjen.

11 fiskars
Har du fått opp motivasjonene eller ser det bare ut som denne har økt i det siste? Er noe kjent med profilen men greier ikke sette helt ord på hvor jeg har sett den før. Kanskje ikke og kanskje i en byggevare foretning :p Uannsett så tror jeg denne kontoen skal være med på å presse MD nok til at han ikke får vokse i fred og kanskje kappe han ned før han blir stor nok til at MD kan gjøre det MD gjør best. Også fine muligheter til å vokse på rimen og innlede godt sammarbeide med dyktige naboer.

12 Belzebub
Digger profilen din, og har bestemt meg for at jeg skal bruke den strofa en gang i løp av sommeren etter en fuktig tur på byen :D Utenom det er det lite jeg vet, men med tanke på fronten din så vil jeg anta du vil falle ut av ranken, men du har et tett cluster så vil nok kreve en del å ta byene dine om du er aktiv.


13 Pål Gunnar Mikkelsplass
Dette har vært en av de store krigerne i fronten, håper du igjen får tilbake gløden. For å se deg ta fiendebyer er bare vakkert å se. Desverre har aktiviteten vært laber i det siste, men håper at dette snur seg igjen.

14 yasir
Nok en dyktig spiller som holder til over hos fienden, har vist tidligere at han har det som kreves og gjør det bra på denne verdenen også. Om jeg ikke husker feil så har du vell snappet til deg noen DP i siste liten noen ganger på denne verdenen. Noe som har kunne irritere litt men er helt greit :p Blir spennende å se hva du får til her.

15 The Vigilante
Dette er en veldig flott spiller og morsom person. Han kjente meg tydeligvis ifra før denne verdenen, men vet enda ikke helt ifra hvor. Uannsett så er jeg glad for at jeg ble kjent med denne karen og gleder meg til å spille sammen med han på .net. Han er også morsom IG der han hadde sitt lille stunt som kostet gamle power 10 nukes for en 2k by i bakgården deres :D

16 Herr Granpa
Håper ikke dere har mistet hele motivasjonen her på verdenen? For all del så vet jeg at dere har brukt troppene dere, og møtt på en del stacks så det vil jo i seg selv gi rom for at dere må lade opp på ny. Men ser ut som dere ikke helt vet selv hva dere skal gjøre nå etter revolusjonen hvor spillere brøt ut av power for å danne ODA. Uannsett spillerne på kontoen er det ingenting å si på, begge er knalldyktige selv om jeg forsto det slik at det var kun Gard som spilte den siste tiden?

17 Zara
Tatt to byer ifra juca chaves noe som hun trolig har måtte kjempe for, ellers mye lite og grått. En jevn og fin vekst, så blir morro å se om dette er en konto som vi kan regne med videre, eller om den blir sperret inne og dør, for siden å bli nok et nytt innadlingsprosjekt for Lex.

18 Brigade
Et av de beste profilbildene i følge min mening på verdenen, har også mye god erfaring og vil nok være med på å prege denne verdenen hele veien til den er avsluttet. Akuratt nå noe innesperret, men trenger ikke sende toget for langt for å komme seg ut til rimmen.

19 Legen..Wait for It..Dary
En konto som forsynte seg med noe nvirkelig fine adlinger i oppstarten, er nok ingen overraskelse at kontoen slet med motivasjonen en periode, mene håper dette er løst. Håper også roger forsetter å være med på kontoen etter mergen mer razz kontoen. Uannsett her finnes store ferdigheter, det er kun motivasjonen som må returnere før kontoen igjen vil spre frykt hos fienden.

20 Kong Leopold
Igjen noe veldig kjent med kontoen, uten at jeg greier å sette navn på folka, ser de har tatt noen fine adlinger tidligere, men stopper nå litt opp ikke ulikt mange andre. Alikevell så virker det ikke som det er tegn på mindre aktivitet her, mer et tegn på kontoen lader opp til noe.

21 Robb Stark.
En flott spiller som er med på å hjelpe der det måtte trengs, med andre ord så virker vedkommende som en god støtte spiller og er alltid med på en askjon. Liker pågangsmotet ditt og ser frem til et fortsatt godt sammarbeid.

22 Kolberg
En konto som har gode muligheter til å vokse ut imot rimmen, de greid seg veldig godt med tanke på front mot Herr Grandpa og Frimag, og kan kanskje nå etter overgangen til frimag få mulighet til å fokusere enda mer på offansiven. Adler smart og vil trolig fortsette å øke på ranken.

23 Creo
Helt ærlig er jeg skuffet over at du faktisk hjalp Lexington i sitt svik imot Lemmy. Har hele tiden tidligere støttet opp om at du ikke har vært så dårlig leder som folk har prøvd å pålegge deg. Men synet har nå blitt svekket. Har gjort det bra tidligere og skal alikevell ikke undervurdere denne spilleren bare fordi han har gjort noen valg som jeg hadde forventet bedre av vedkommede.

24 magic dude
Fyren som ikke skulle satse ser ut til å fyre seg selv opp nå. En stadig mer aktiv MD og stadig mer hissige kommentarer. Om fyren er som meg så gjør han kanskje dette med vilje, da jeg selv vet jeg får virkelig opp motivasjonen med å tillate meg selv å irritere av ting som kan lett overses. Tror alikevell at det blir noe sent å skulle snu på dette nå. I hvertfall med den litt avsidesliggende plassering. Men kan for all del ta feil. Dette er jo fyren som ble kåret til v1 beste spiller.

25 Fuuzect
Energisk fyr som ikke har tid til å ta seg en pause, veldig bra å se folk har så godt pågangsmot, og håper det fortsetter. Flink til å time inn angrep og få fart på naboene sine :)
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
1

4 TW-guiden
Her sitter fyren jeg ville fryktet mest om jeg ikke var i stamme med han, dette er en stjerne spiller som alltid gjør det hardt for motstanderen sin. I tillegg ble jeg overrasket over hvor hyggelig Pål faktisk er, fikk ikke det inntrykket av han da jeg spilte på samme verden med han på v13, men der har han virkelig lært meg at førsteinntrykk ikke betyr stort.

Benja frykter noen?:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
16 Herr Granpa
Håper ikke dere har mistet hele motivasjonen her på verdenen? For all del så vet jeg at dere har brukt troppene dere, og møtt på en del stacks så det vil jo i seg selv gi rom for at dere må lade opp på ny. Men ser ut som dere ikke helt vet selv hva dere skal gjøre nå etter revolusjonen hvor spillere brøt ut av power for å danne ODA. Uannsett spillerne på kontoen er det ingenting å si på, begge er knalldyktige selv om jeg forsto det slik at det var kun Gard som spilte den siste tiden?

Er nok kun Granpa som har spilt, en stund.EN meget travel Granpa på andre omeråder.Så vi har nok ikke fått prioritert spillet her inne i det siste.Nå kommer vel Gard hjem fra ferie i tilegg,kan vel håpe på mere aktivitet på kontoen da.
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
ENGLISH

1 Mao Zedong SS

Most people seem to think Mao is a great player. Judging by twstats I disagree. I argue that he has done very little to prove himself. Of his 30ish conquers, 19 of them were under 3k points when he nobled them and 5 of these were also barbarian villages. Nobling villages that small should really slow his growth down but it hasn't. This makes me think he's spent premium points to keep up a fast pace. Considering the amount he is farming, he must have to use premium to avoid having a full farm and warehouse.
Furthermore, due to these low pointed conquers, his OD is severely lacking for a rank 1 account. No one has dared attack him, and he only has a rank 62 for ODA. Pretty poor.
However it is clear he is a very hard working player with 25 looter awards.
As for future potential, I see him staying at the top for a while. He is in a great location with no danger anywhere near him. As soon as morale disappears it should be plain sailing from then on.

The double morale is strong in this one!

(Dobbeltmoralen er sterk i denne!)
 

DeletedUser

Guest
If you'd actually take some time and have a look at the maps, you can probably tell that the last nine villages are villages nobled at the front against Bexx. Those villages were nobled in order to reach a front, since the rest of the account has been located so far behind the fronts all the time.

This was originally written by Frankie, a coplayer that quit Terminator for probably more than two weeks ago. At that moment, we weren't nobling all these barbarian villages. So if you'd actually search for some background information before showing up out of nowhere with these already failed attempts of making the players on Terminator look bad, it would just make the world a better place ^^


Hvis du vil faktisk ta litt tid og har et kart, kan du sannsynligvis fortelle at de siste ni landsbyer er landsbyer nobled ved fronten mot Bexx. Disse landsbyene ble nobled for å nå en foran, siden resten av kontoen har blitt plassert så langt bak fronter hele tiden.

Dette ble opprinnelig skrevet av Frankie, en coplayer som sluttet Terminator for sannsynligvis mer enn to ukersiden. I det øyeblikket, ble vi ikke nobling alle disse barbarlandsbyer. Så hvis du faktisk vil søke etter litt bakgrunnsinformasjon før dukke opp ut av ingenting med disse allerede mislykkede forsøk på å gjøre spillerne på Terminator ser dårlig, ville det bare gjøre verden til et bedre sted ^ ^
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
If you'd actually take some time and have a look at the maps, you can probably tell that the last nine villages are villages nobled at the front against Bexx. Those villages were nobled in order to reach a front, since the rest of the account has been located so far behind the fronts all the time.

This was originally written by Frankie, a coplayer that quit Terminator for probably more than two weeks ago. At that moment, we weren't nobling all these barbarian villages. So if you'd actually search for some background information before showing up out of nowhere with these already failed attempts of making the players on Terminator look bad, it would just make the world a better place ^^


Hvis du vil faktisk ta litt tid og har et kart, kan du sannsynligvis fortelle at de siste ni landsbyer er landsbyer nobled ved fronten mot Bexx. Disse landsbyene ble nobled for å nå en foran, siden resten av kontoen har blitt plassert så langt bak fronter hele tiden.

Dette ble opprinnelig skrevet av Frankie, en coplayer som sluttet Terminator for sannsynligvis mer enn to ukersiden. I det øyeblikket, ble vi ikke nobling alle disse barbarlandsbyer. Så hvis du faktisk vil søke etter litt bakgrunnsinformasjon før dukke opp ut av ingenting med disse allerede mislykkede forsøk på å gjøre spillerne på Terminator ser dårlig, ville det bare gjøre verden til et bedre sted ^ ^

idont care about what your explanaiton is, i just want to burn you. I feel like a did it. Actually I saw at the map b4 i saw all your barbs on twstats, and the nice thing with every barbs, except 9k barbs, is that u have to build em. Because it's a damn front cluster don't make em grow faster.


jeg ikke bryr seg om hva din forklaringer, jeg bare ønsker å brenne deg. Jeg føler meg som en gjorde det. Egentlig jeg så på kartet b4 jeg så alle dine barbs på twstats, og det fine med alle barbs, bortsett 9k barbs, er at u må bygge dem. Fordi det er en jævla foran klynge ikke gjør dem vokse raskere.
 

dj broiler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
idont care about what your explanaiton is, i just want to burn you. I feel like a did it. Actually I saw at the map b4 i saw all your barbs on twstats, and the nice thing with every barbs, except 9k barbs, is that u have to build em. Because it's a damn front cluster don't make em grow faster.
åherre, går det an :confused:
facepalm_227785.jpg
 

DeletedUser

Guest
Okay, kan vel lage en liste nå da. Føler jo at jeg vet nok om alle her på lista til å skrive en ordentlig liste, så får jeg håpe folk vurderer lista etter hva som faktisk står og ikke etter hvem som skriver den :)

1 Mao Zedong- Magnus er virkelig ikke redd for å si hva han mener, det liker jeg. Storfarmern på denne verdenen sammen med Jørn, det er absolutt credz. Har allerede spart meg selv mange mange timer i bortkastet farmetid når de ga meg litt hjelp på veien som det kan kalles. Nå har Magnus endelig fått tak i den Macen vi har fått høre så mye om på skype og, så nå skal det virkelig bli fart i sakene! Jeg gleder meg til å følge utviklingen her, dere har absolutt muligheten til å ligge på topp når verdenen er over!
2 Lexington- Må si at jeg virkelig fikk sansen for deg når jeg var i Power. En artig kar som virkelig er aktiv hele tiden. Jeg setter pris på de hyggelige ordene jeg fikk mens jeg var i Power, men skjønner selvfølgelig at du ble sur og skuffet når jeg dro. For tiden virker det som det blir litt mye internadling i jakten på rank. 1, men noen må jo ta de inaktive også :p Lykke til videre, får håpe dere gir oss god motstand videre!
3 Mary kay Er nesten bare Sindre jeg har snakket med av disse på skype, men han har absolutt gitt meg et positivt bilde av kontoen! Virker ivrige etter å ligge i front og få vist fram det de kan, absolutt et bra initiativ. Hyggelige å snakke med og, gleder meg til et videre sammarbeid i kampen om nord. Skal ha credz for å ikke følge strømmen og stå litt i mot Pål på off.forum, alltid morsomt med litt debatt :D
4 TW-guiden- Uten tvil den mest omtalte spilleren på denne verdenen. Har virkelig markert deg fra dagen du tok styringa i Nice! Utrolig aktiv og god frontspiller som styrer stammen godt, og nå med god hjelp av dualer kan dette virkelig bli dynamitt! Fortsett sånn, så tar vi ut ODA snart :)
5 Bexx- Sannsynligvis den spilleren jeg respekterer mest her inne. Tar ansvar for alt og alle, og er en utrolig hyggelig og god spiller. Nå har du jo også fått litt front mot Terminator, og da får vi jo virkelig se hva du er laget av. Takk for all hjelp foreløpig, ser frem til et videre sammarbeid :D
6 Vassendgutane- Varierende grad av aktivitet på skype, men når Sander først er der er det morsomt :) Endelig en som er (nesten) like god som meg i VM-manager :D Jeg ga sikkert ikke det beste førsteinntrykket når vi glemte bort å fikse deff til dere, men håper det er glemt nå og du får kommet i gang og vist hva du er god for!
7 RaM77- Kanskje den mest reflekterte og respektfulle spilleren her inne. Uansett hva synker hun aldri så lavt som til å gå direkte til personangrep, og tar ofte den "utstøtte" i forsvar. Fortjener ros for jobben du gjorde i ledelsen i Power, håper den ikke har blitt glemt, det har den hvertfall ikke hos meg! Lykke til videre :)
8 magic dude Hmmm, hva skal jeg si? Vi har et slags gjensidig hat, selvom det kanskje er et litt sterkt ord. Skjønner selvfølgelig at du ble sur når vi bytta side, og jeg godtar dritten vi får slengt mot oss da, men den overlegne stilen du bruker med meldingene du sender og måten du tror du er så utrolig mye bedre enn oss på R3L4X på er ekkel, som jeg har gitt uttrykk for på mld. Når dette er sagt er det overhodet ikke tvil om at du er en utrolig flink tw-spiller, så jeg ser frem til en god fight!
9 Zara- Vet lite om deg utenom de få meldingene vi utvekslet, men du var absolutt et godt stammemedlem som gjorde jobben sin og mer til når det kom til å deffe opp frontspillere. Men kanskje litt mye deff? :p
10 Terminator- Scott er en av de mer seriøse og beste spillerne jeg har hatt æren av å spille med. Skjønte aldri helt hva som skjedde når du ble borte i 2 uker mens du var off.koordinator, men det var sikkert en god grunn. Skal ha credz med stuntet om å adle deg inn i vår safesone og klare å etablere seg såpass, blir spennende å se hvordan det utvikler seg. Aleks var en jeg ikke fikk snakket for mye med, men virker som han absolutt gjør jobben som er forventet av deg, og har trua på at dere skal gi god motstand.
11 Pål Gunnar Mikkelsplass- PGM er veldig av og på i skypechattene, men er morsomt å snakke med deg når du først er tilstede :) Sammarbeider godt med bl.a. vivaldi nede i sør, og skal bli vrien å hanskes med for Fakenickern og co.
12 fiskars- Heldigvis bedre her enn de var i speed... Hehe :) Neida, det er absolutt gode spillere her. Kjører på mot Fjøsnissen og Magic dude, og skal få nok å henge fingrene i i sommerferien, og har virkelig troa på at du er av de spillerne som blir avgjørende når Magic dude skal ned :)
13 KvAmm3- Dæggern, her vokses det fort!! Utrolig vekst siste ukene, bra jobba. Du kom jo ganske sent inn i Power, men kom sterkt når du først kom inn :D Ivrig på skype og på forum, ingenting å klage på der. Har enda ikke fått sett ordentlig hvor mye ferdigheter det er her, men tviler ikke på at det holder høyt nivå.
14 Fakenickern- En av favorittspillerne til mange her inne, da må du jo ha vist mye på andre verdener. Har foreløpig vært veldig anonym på denne verdenen, men jeg forsto det sånn at det var noe med IRL som gjorde det vanskelig å være så aktiv som ønsket, det må selvsagt respekteres. Du blir absolutt en av de hardeste nøttene å knekke hvis vi skal slå dere, så jeg ser frem til en spennende kamp!
15 The Vigilante - Elsk!! <3 Harald og jeg fikk en noe så til de graders dårlig start, men det har virkelig forbedret seg :) Veldig glad for at jeg ble kjent med deg som TWspiller, her er det masse aktivitet og mye morsomt å snakke om på skype :D Så sentralt som du ligger skal du virkelig få en interessant sommer, mest sannsynlig med deg inne topp 10 som et resultat. Skal selvfølgelig ikke glemme Niko eller Jokke heller, de fortjener absolutt credz for en god jobb!
16 yasir- Skal ha for forsøkene på å fjerne stacksene til Pål, selvom å kjøre nuke etter nuke uten rams inn i en fullstacket by kanskje ikke er løsningen ;) Var mange kjente navn inne her en stund, og mye aktivitet, så dere er absolutt en av de sterkeste kontoene her inne, så jeg ønsker dere lykke til i kampen mot Pål.
17 Robb Stark.- Lars, en av de aktive på skype :) Du ofrer alt for stammen og hjelper det du kan, selvom du kanskje er litt vel innesperret :| Kom deg litt ut i front, så skal dette virkelig bli bra!
18 Kolberg- Kanskje min pptjenedualpartner på v19? :D Gjør en god jobb for stammen og er aktiv på skype, stå på gjennom sommeren mot Herr Granpa så skal nok dette bli bra.
19 Lilleulven- Aslak var en av de fra 24/7 jeg virkelig fikk et godt inntrykk av, selvom han skuffet litt ved å ta inn Sondre. Fikk høre at de hadde vært duals tidligere, så jeg regnet med at dette skulle gå bra, men det gjorde det jo tydeligvis ikke ;) Etter et par dager med store tap mot Nice og OIM virker det som det har stabilisert seg mer, men du skal virkelig få kjørt deg når Frida begynner å vise muskler :D
20 FylleSamen- Jeg får kanskje ikke skrive min vanlige hilsen til deg her Olve, ettersom jeg da sikkert får anmerkning :) Men du er absolutt en god spiller som plutselig tok tak og dro deg godt inn på topp 25 lista! Forventer mye av deg fremover, selvom du er litt innesperret. Alltid like morsomt å provosere og erte deg på skype, men husk at det bare er vennskapelig ment ;)
21 timtom- Den eneste spilleren topp 30 som ikke er i ODA eller Nice :) Du ligger jo fint til for å sette press på Magic dude, så forhåpentligvis kan vi få til et fint sammarbeid.
22 Bjørnungen- En som virkelig har overrasket meg positivt med sin innsats mot Herr Granpa :) Stå på videre Vebjørn, dette kan bli ordentlig bra hvis du holder aktiviteten oppe!
23 R3L4X- Ja, skal ikke skrive om meg sjæl men velger å kommentere dualen min KP. Utrolig høy aktivitet, selvom problemer med skypen gjør at du ikke virker like aktiv som tidligere for resten av stammen :p Men sammen har jeg tro på at vi skal være med på å vinne verdenen, så bare stå på videre!
24 Herre Smurfe- En spiller etter mitt eget hjerte! Ydmyk, aktiv og respektfull. Alltid villig til å ta KVer og hjelpe til der det trengs. Et drømmemedlem for en stammeledelse! Gleder meg til et ytterligere sammarbeid oppe i nord :)
25 Creo- Markus fikk mye mer av skylden for det som skjedde med power enn det han fortjente synes jeg, og tok det nesten litt for bra ved å tilgi alle å gå inn for å kjempe på samme side som de som hadde gått bak ryggen hans. Men en aktiv og god spiller, skal bli spennende å se hvordan du gjør det mot TW-guiden. Lykke til!

Fysøren, dette tok tid!! Da får jeg håpe andre tar seg tid til å lage lister, alltid morsomt å lese!

-grimo
 
Topp