Topp 25 - Spillere

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
2 Lexington- Må si at jeg virkelig fikk sansen for deg når jeg var i Power. En artig kar som virkelig er aktiv hele tiden. Jeg setter pris på de hyggelige ordene jeg fikk mens jeg var i Power, men skjønner selvfølgelig at du ble sur og skuffet når jeg dro. For tiden virker det som det blir litt mye internadling i jakten på rank. 1, men noen må jo ta de inaktive også :p Lykke til videre, får håpe dere gir oss god motstand videre!


Hvem er det vi internadler? Vi eide vassendguttane, nå eier vi lemmy. Sist jeg interadlet var du kontovakt for personen jeg innadlet. Sjekk opp faktaene dine?

Ellers hyggelig liste så takk får det, men det er rett å slett pinlig å se at du ikke vet hva som skjer på Lexington kontoen.:crybaby:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvem er det vi internadler? Vi eide vassendguttane, nå eier vi lemmy. Sist jeg interadlet var du kontovakt for personen jeg innadlet. Sjekk opp faktaene dine?

Ellers hyggelig liste så takk får det, men det er rett å slett pinlig å se at du ikke vet hva som skjer på Lexington kontoen.:crybaby:

Eide = Ta 5 byer? Hva gjirde Nice med Belzebyb da?
 

DeletedUser

Guest
Greit Lex, jeg ser at siste var king cudi, så der tok jeg rett og slett feil, beklager. Takk for tilbakemelding, skal prøve å holde meg så objektiv jeg kan :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Olve skrev:
20 FylleSamen- Jeg får kanskje ikke skrive min vanlige hilsen til deg her Olve, ettersom jeg da sikkert får anmerkning Men du er absolutt en god spiller som plutselig tok tak og dro deg godt inn på topp 25 lista! Forventer mye av deg fremover, selvom du er litt innesperret. Alltid like morsomt å provosere og erte deg på skype, men husk at det bare er vennskapelig ment

Er mye jeg kan si, men jeg vet alt er vennskapelig siden du er med og spiller med stammen i "affro" clusteret ditt :D (hug)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
1. Lexington

Her sitter altså jeg og Mathias, vi forventet vel egentlig aldri å ta 1. plassen så tidlig(om noensinne) fordi f.eks Mao Zedong har bedre muligheter til å farme seg opp adels, men jaja. Litt om Mathias kan jeg iallefall skrive; karen er et geni, en balanse mellom perfeksjonist og at han gidder å gjøre det lille ekstra hele tiden for å forbedre kontoen. Helt klart en person som kan booste alle kontoer, og jeg er overlykkelig over å ha han på min konto, håper vi får til mye på v18, og at vi avslutter som vi er nå; på toppen. Om ikke, håper jeg vi fortsetter samarbeidet vidre på senere verdner.

2. Mao Zedong

Magnus og Jørn som jeg husker, mener det er et parr til på denne kontoen? V18 stor farmers med 60x dagens raner(!) Jeg har ikke sett for mye på den offansive fronten, men synnes dere virker som gode folk, iallefall når det kommer til farming, som igjen er et tegn på en stabilt god og aktiv konto. Vet ikke helt hva dere skal gjøre når dere går tom for små plukk, om dere gjør som resten av Nice å adler en barbar midt i ODA eller om dere adler dere til front, håper på det siste. Uansett, kommer dere til å bli i toppen i en god stund fremover, er fortsatt mye å adle for dere .

3. Mary Kay

Byttet eier(e)? Ser ut som agentsicer er der aka Sindre(?), En kar som tørr å si hva han mener på forum, det setter jeg stor pris på og det har du nok merket, ellers en fin konto, fighter bra mot Kong Leopold og har tatt noen byer av han, når det skal sies, så spilte du vel på elina på v16, og den kontoen gikk rett ned og ble adla av J.F.F, så vet ikke helt med dine deffansive skills, eller om du bare ikke gadd mer?
Blir nok en konto å regne med innen de største på v18

4. TW-guiden

OD-kongen på v18 og leder i Nice, synnes dere gjør det greit, dere var i slaget for litt siden, men er zippy gått lei og Roger som spiller her alene så er det kanskje ikke så merkelig at det har stoppa litt opp? Ikke noe vondt mot deg Roger. Ble tatt noen byer fra av Creo men jobber bra mot psychobeast og kong leopold med mary kay, en god konto, gode spillere, de har preget kampen mellom ODA og Nice, og vil gjøre det fremover også.

5. Bexx

Benja kicka ut Stian og har fått seg en ny dual(?) Går treigt med kontoen, men dere herjet i nord tidligere, stort og fint cluster, gode spillere, men kanskje ikke så mye å adle i nord? Usikker mtp. deres vekst hvor dere vil ligge om noen månder, benja pleier å gå lei etter en stund, lurer på om det er samme tendenser nå også.

6. RaM77

Captain22 og Christian som sitter her, 2 personer jeg liker å snakke med, reflektere personer som tørr å si hva de mener, og forsvarer dems idealer og tankeganger, starta å vokse MYE for tia, håper det fortsetter og at dere kommer opp å kjemper om pallplassene. En av kontoene jeg viste det var storenavn bak da de ble med i ODA; de har bevist det for meg. Stor respekt for disse folka her, tror mange har det.

7. magic dude

Takk gud for at du er i ODA og ikke nice, da hadde krigen vært over for lengst. Fyren som kjemper alene på forum mot nice, og utklasser nice sine nord-øst spillere IG, leder også ODA (endelig) og gjør en storjobb. Fortsett kjøret ditt, vil ha deg enda noen ranks opp, der du hører hjemme.

8. Vassendguttane

Sander og en til, hadde store forventinger til denne kontoen men da nuksene rullet inn over deg tok jeg ut mere off enn jeg tok ut deff hos deg, snappa også 5 fine byer, du skylder på skole, som er greit å skylde på, så det får du bare gjøre, ellers en fin konto, hørt endel fint om deg, koselig kar å prate med selv om dy synnes jeg er en cocky-vestkantunge(takk for det).

9. Zara

Samarbeidspartneren til Ram77, bidrar i fronten med det som kan avsees, flott konto, håper du kommer deg i front, du spilte bra i front på din forgje verden. Håper å se deg tilbake i front.

10. Pål Gunnar Mikkelsplass

En konto jeg vet veldig lite om, men har hørt veldig mye fint om, har ikke fått snakka med deg, men du er sikkert en hyggelig fyr, håper du leser dette og sender meg en fin melding på PM lurer fælt på hvem jeg har å gjøre med på denne kontoen.

11. fiskars

Søren, husker aldri hva du heter, men du er en hyggelig kar, hevder deg på den øvre halvdel av top 25, som er bra, du ligger fint til i nord, men kommer nok til å få med MD å gjøre vidre i spillet, så lykke til der.

12. KvAmm3

Dæven, du har kommet deg opp, skyldes nok mergen med happyshit, men er en fin konto dette, savner deg i front, men du gjør det jo bra der du ligger, hyggelig på skype og ellers også en trivelig kar, kom deg i front så blir dette bra.

13. Terminator

Scott og Aleks, mye fint å si om dem, Aleks er en laid back fyr med mere fravær enn meg, scott er en av de beste spillerne på v18. Plager bexx med nord clusteret sitt. Fine folk, skulle gjerne sett dere litt lengre opp, men dere er en fin combo og dere kommer vel opp der snart.

14. Robb Stark.'

2 stykker på konto, vet ikke hvem det er, hørt du er en hyggelig og hjelpsom kar som hjelpertil der det trengs i Nice har jeg fått inntrykk av. Ellers vet jeg fint lite om hvem du er beklager, håper å få snakket med deg fremover.

15. Kolberg

Kolberg, du er en spiller jeg dessverre ikke vet alt for mye om, håper å få vite mere om deg vidre ut i spillet.

16. Fakenickern

Robin, er av de store i ODA, meget stabilt god, selv om han ikke er så aktiv som top spillerne, er han en topp spiller, og det han gjør, gjør han med perfeksjon, en spiller som både behersker off og deff til svært stor grad, håper du trapper opp aktivteten din igjen, og kommer deg oppover på den øvrehalvdel av top 25

17. Timtom

Beklager, men aner ikke noe om deg, untatt at du er den eneste spillern på top 25 som ikke er med i Nice eller ODA, det er litt kult

18. The Vigilante

Joakim og white walker + en til, surrer med navn(sorry), er folk jeg kjenner igjen fra v16, der de ikke klarte å slå hull på HAHA; på v18 derimot virker det som dere har flere innadlinger enn meg, men dere tok nå litt av belzebub som ikke kan ha vært alt for vanskelig, uansett tror jeg de fleste vet at dere har mere inne enn som så.

19. Yasir

Yasir og Laila, mest yasir, men fine folk på en konto som har blitt litt slakk i det siste, gleder meg å høre at dere nå er tilbake for fult og gleder meg til å se dere opp over ranksene igjen.

20. FylleSammen

Jeg vet ikke så mye om deg, men har hørt endel fint om deg og det tyder jo på at du er en fin fyr, og hvem liker vel ikke fine fyrer, du har for det meste adla småspillere og barbarer som ikke er veldig imponerende.

21. Lilleulven

Mange mener du har sletet mot OIM; og i starten gjorde du vel det, nå slår du tilbake og håper du sitter med en haug av adels og kan fort stikke opp der du var tidligere, håper det blir fact og at vi sammen kan gi OIM litt mere enn de kan håndtere

22. Bjørnungen

Har faktisk ikke hørt noe som helst om deg, beklager, ser du har adla granpa, men det er det eneste, good job there.

23. Creo

Endelig gjort som jeg har mast om siden dag 1, karret seg inn på top 25, M&M som spiller her (Martin og Markus) 2 hyggelige karer, som begge liker å plage meg like mye som jeg plager dem på chat, de snapper byer her og der av TW-guiden og det er jo bra, de krevde også noen byer fra lemmy som jeg hadde nuka ned og var påvei til å adle (slemminger) men de fikk dem, jaja. Håper dere klarer å holde dere på top 25 nå da....

24. R3L4X

Karl Petter og Grimo, hyggelige folk som jeg ble ganske sur for at backstabbet ODA og stakk til Nice, da de stakk mista de dessverre Erik, håper å se alle de 3 senere en gang, ellers er inntrykket jeg har av folka godt, de tror kanskje jeg missliker dem, men nei jeg missliker bare valget de gjore med å forlate oss i ODA. Dere er nå noen hyggelig typer.

25. Herre Smurfe Hørt du er en trivelig kar, men stort mer vet jeg ikke om deg, håper vi får en liten samtale en eller annen gang.


Jaja, mange i Nice jeg ikke kjenner for godt, det beklager jeg, men håper jeg blir kjent med noen av dere iløpet av v18, ellers håper jeg alle trives med lista, om det er noe jeg tar feil på bare ta kontakt :D
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Lexinlove skrev:
20. FylleSammen

Jeg vet ikke så mye om deg, men har hørt endel fint om deg og det tyder jo på at du er en fin fyr, og hvem liker vel ikke fine fyrer, du har for det meste adla småspillere og barbarer som ikke er veldig imponerende.

*Host* Mye med detta av småspillere var en liten inaktivitetsperiode pga demotivasjon, og det at spilleren Vassendgutane gjorde alt han kunne for å ødelegge og få byene i safen som jeg adlet vilt av, klarte drepe full deffby og ta ut et fult nuka ifra meg i starten for så å adle amsse grått langs sidene av meg, så da satt jeg her.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
1 Mao Zedong Nice

Rank 1. ikke dårlig det, om jeg ikke tar helt feil spiller vel Magnus og Jørn her? Kan huske at Sindre også spilte her en stund, men ryktene sier han har gått over til Mary Kay. Iallefall så er dette en konto som kommer til å holde ut lenge hvis spillerne har motivasjon til dette, tror spørsmålet om hvor lenge de er i toppen er avheng av motivasjonen. Bør vel bemerke seg at de har 60x dagens raner, så de skal ha creedz for farminga!


2 Lexington ODA


Axelz og Mathias som spiller her, hadde ikke spilt med noen av de før v18. Har blitt veldig godt kjent med Axelz gjennom v18. Mathias derimot er jeg ikke så kjent med enda, men begge er gode og aktive spillere. Etter å ha sett troppeantallet som er på denne ac'en er jeg sikker på at denne kontoen kommer til å være med å prege krigen mot Nice myye, og gleder meg til å se de i front! Ellers to spillere som utfyller hverandre veldig bra, og hjelper til med kv'er stadig vekk.


3 TW-guiden Nice


Roger har vel kommet inn her, vet ikke hvor aktiv Pål er for tiden, men Roger gjør iallefall sin del. Mange som sier dette er den farligste og mest beryktete kontoen på v18. Jeg vil overhode ikke si meg enig i dette! Ja de har fine stats, men hvis dere sjekker opp hvem de har adla fra blir dere nok deppa(inaktive spillere). Ja det er ikke dems feil at fienden er inaktiv, og det er jo smart å ta ut de inaktive til fienden, men dette betyr ikke at dere ikke skal la de aktive være i fred. Hadde forventa inc 24/7 og myyye mer action, men neida(kjedelig).


4 Mary kay Nice


Skal ærlig si at jeg ikke vet hvem som spiller her, om Sindre spiller solo eller om Daniel fortsatt spiller, noen som kunne svart meg på dette?:) Har iallefall gjort det bra i front og i mine øyne er dette en av de kontoene jeg har mest respekt for på v18.


5 Bexx Nice


Benja og Trond? Kan huske at det var en annen her også før Trond kom inn, hva som skjedde med han vet jeg ikke. Har stått litt i ro i det siste, men etter at Trond kom inn så har de begynt å vokst igjen. Kan dette ha noe med at Benja spiller på w75? Iallefall en konto med toppkvaliteter, synd du valgte feil siden Trond:( hadde vært gøy å sette dere i full front mot MD lengre ut i spillet.


6 RaM77 ODA


Gleder meg virkelig å se at RaM77 kontoen er så høyt oppe igjen, har vokst veldig mye i det siste og det liker vi! En konto jeg tror kommer til å komme inn på topp 3 lengre ut i spillet. Ann og Christian er to spillere som er veldig rutinerte og veldig flinke, hadde noe bekjentskap til dere fra v14, og det har blitt sterkere gjennom v18.


7 magic dude ODA


MD is back! Helt fantastisk at md har kommet seg på topp 10, har klatret seg høyere å høyere opp på rankingen i det siste og forundrer meg ikke om han ligger på rank 1. en dag. Har en fin front mot Fiskars og andre Nice spillere i nord, tror nok dere skal få problemer med å fjerne md fra kartet Nice!


8 Zara


Kanskje den spilleren i ODA som ligger mest safe, og det har hun skjønt selv også og har hjulet fronten med utallige stacks. Som sagt en konto med mye deff, og det meste er i front så en god teamwork konto! Ganske stille konto på skype, men svarer på rundskriv og pm. Ikke noe særlig bekjentskap til ac'en fra tidligere verdener, men har nok skillza inne.


9 fiskars Nice


Null peiling på hvem som spiller, men henger med bra. Har en front mot md som jeg tror du kommer til å merke ganske godt etterhvert. Blir spennende å se hvordan det går mellom deg og MD!


10 Pål Gunnar Mikkelsplass Nice


Har bemerka seg som en god front konto, og presser på bra i sør mot ODA og ODD. Lite bekjentskap til de som sitter bak her, men de har prestert og imponert meg flere ganger.


11 KvAmm3 ODA


Nylig merga med Happyshit, hyggelige spiller begge to, kanskje den ene mer erfaring enn den andre, men sammen greier de nok det meste. Ligger ganske langt borte fra Nice, men har noen OIM spillere å bryne seg på, blir nok en viktig konto for ODA gjennom organisering og stacking av front.


12 Kolberg Nice


En konto som har vært helt usynlig spør du meg, kunne jo ha blitt en fin fight mellom deg og Frimag, men siden frimag joina nice ble det ikke noe av dette.


13 Vassendgutane Nice


jaja Sander, funnet seg dame estede for TW. Kommer nok til å falle lengre å lengre ned på ranking ettersom dagene går.


14 Terminator ODA


Aleks og Scott. Scott er nok mest sannsynlig den beste spillere på v18, aktiviteten er nok litt i rykk å napp, men Aleks holder fortet!


15 Robb Stark. Nice


Vært mye innadling i det siste, men har bemerka seg som en bra konto. Gleder meg til å få en front mot deg! :D


16 timtom ALN


Eneste spiller på topp 25 som ikke er med i Nice eller ODA, litt kult det da. Ligger vel i nord? kommer nok til å gå over til ODA eller Nice etterhvert, hvilken side kan man lure på.


17 Fakenickern ODA


Robin holder ut, vært mye opptatt med overtid i det siste, men begynner å komme seg nå. Håper virkelig du kommer tilbake for fullt igjen, du har det som skal til!


18 Summer Breeze ODA


Hvis dere lurer på hvem dette er så er det Yasir(har skifta navn). Nabo'n min IG og har samarbeidet en god del med denne konto. Vant også v14 sammen med han. God spiller som jeg håper øker aktiviteten et hakk til!


19 FylleSamen Nice


Noe sier meg at Olvedn spiller her, kan huske at jeg var med å knuste dere på v14. Ellers vet jeg såsi ingenting om denne kontoen.


20 The Vigilante Nice


Jokke, nikko og WhiteWalker? Ser ut som de sliter litt med veksten, gleder meg til fronten min mot dere blir litt større så jeg kan knuse dere.


21 Lilleulven ODA


Fikk omsider kicka ut Sondre, tok for lang tid spør du meg. Har hatt veldig mye press fra OIM, men etter Sondre fikk sparken har det begynt å gått bedre igjen. Er nok ganske sikker på at denne kontoen kommer seg opp på topp 15 igjen etterhvert.


22 R3L4X Nice


Gode folk, er fortsatt irritert på valget dere gjorde! Men skal jeg legge det til siden er dere begge gode og aktive spillere.


23 Bjørnungen Nice


Vet absolutt ingenting om denne kontoen!


24 Creo ODA


Jeg og Martin som spiller her, utrulig nok har vi greid å kommet oss opp på topp 25. Er nok helt sikkert de som har farma minst på topp 25. Skal ikke snakke noe særlig om meg, men Martin er en erfaren og veldig ivrig spiller. Har vært med å vunnet blant annet v1. Som sagt veldig ivrig, får nesten ikke lov til å logge inn lengre :p


25 Herre Smurfe Nice


Nok en Nice konto jeg ikke vet noe om dessverre.


Håper flere gidder å lage lister, har vært litt slapt i det siste:/
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Creo skrev:
Noe sier meg at Olved spiller her, kan huske at jeg var med å knuste dere på v14. Ellers vet jeg såsi ingenting om denne kontoen.

Kan ennu ikke folk skrive navnet mitt?

Og FylleSamen ble inaktiv og horet opp til casual (Simen da) helt siden emrgen, jeg spilte ikke ordentlig på v14 etter mergen som lagde ORH. Stolt over å "knuse" gråbyene ser jeg.
 

DeletedUser

Guest
Kan ennu ikke folk skrive navnet mitt?

Og FylleSamen ble inaktiv og horet opp til casual (Simen da) helt siden emrgen, jeg spilte ikke ordentlig på v14 etter mergen som lagde ORH. Stolt over å "knuse" gråbyene ser jeg.


Morsomt når folk fornærmer deg xD, Så kommer du med alle de unskyldingene :D


24 Creo ODA


Jeg og Martin som spiller her, utrulig nok har vi greid å kommet oss opp på topp 25. Er nok helt sikkert de som har farma minst på topp 25. Skal ikke snakke noe særlig om meg, men Martin er en erfaren og veldig ivrig spiller. Har vært med å vunnet blant annet v1. Som sagt veldig ivrig, får nesten ikke lov til å logge inn lengre :p

Sant nok :D, du får ikke logge inn :3
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Morsomt når folk fornærmer deg xD, Så kommer du med alle de unskyldingene :D


24 Creo ODA


Jeg og Martin som spiller her, utrulig nok har vi greid å kommet oss opp på topp 25. Er nok helt sikkert de som har farma minst på topp 25. Skal ikke snakke noe særlig om meg, men Martin er en erfaren og veldig ivrig spiller. Har vært med å vunnet blant annet v1. Som sagt veldig ivrig, får nesten ikke lov til å logge inn lengre :p

Sant nok :D, du får ikke logge inn :3

Martin er en backstabber.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
19 FylleSamen Nice
Noe sier meg at Olvedn spiller her, kan huske at jeg var med å knuste dere på v14. Ellers vet jeg såsi ingenting om denne kontoen.

Trur det var en eller anna Stian kar som du knuste. Olve og jeg slutta lenge før kontoen begynte å miste no byer.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
1 Mao Zedong Nice
Her sitter Magnus stort sett alene, gjør en veldig god jobb på farmefronten og mot ODD når han gidder. Stor konto og har massive muligheter for å bli veldig stor.

2 Lexington ODA
Her har vi to spillere som har gjort det meget bra her på v18, kjempet bra mot Vassend og snappet god del byer, samtidig som de "innadlet" Lemmy imens.

3 Mary kay Nice
Kontoen som har gjort minst i krigen som er på top 5, men Sindre vet hva han gjør og trenger bare rette øyeblikket. Litt for mye innadling.
4 TW-guiden Nice
v18 beste (og kjekkeste) leder og kriger, Pål og Roger gjør en fantastisk bra jobb og adler ODA som om de var grått med tropper.

5 Bexx Nice
Her sitter Benja og Trond, begge to er flotte spillere på alle måter, talmodige og smarte samtidig som de har masse futt og skills innenfor TW.

6 RaM77 ODA
cp22 og ram77 elr hva han het, vet bare etter hva jeg har hørt at dere er veldig god deffansivt og godt over gjennomsnittet offansivt, har adlingsmål for top 5 så forventer å se deg der oppe.

7 magic dude ODA
MD, uansett hvor mye vi kan diskutere og hate hverandre er du en god spiller. Veldig flink til å manipulere og sakte bryte ned mindre spillere. Respekt skal du ha for å angripe når man er våken, ikke mange som tør det lengre!

8 The Vigilante Nice
Harald og Zimpley her, begge gode spillere og kom seg inn på top 10 med innadling, men vet at de kan sine ting. Begge to er veldig smarte spillere og gode IG.

9 Kolberg Nice
August og Trym her, usikker på hvor god August er men han har vist seg å gjøre det bra, adler i full sving av Fuuzect og Herr Granpa og forventer at dere gir OIM noe å tygge på.

10 Pål Gunnar Mikkelsplass Nice
Han gjør en fantastisk bra jobb mot Fake og med Vassend her, takler dette kjempebra. En av de bedre spillerne på v18 og forventer store ting herfra!

11 fiskars Nice
Spillerne fra King Hårek The Wise her, sitter fint med ganske stor front mot MD & co, etter hva jeg har hørt sitter de med massevis av fakes ifra ODA?

12 Robb Stark. Nice
Innadlet seg opp hit, stoppet litt opp men adler godt av Herr Granpa nu.

13 Zara ODA
Vet ikke hvem du er, eller hvor du er fra. Alt jeg har hørt er at du har mest deff og deffer opp fronten?

14 timtom ODA
Greit nok at du leaver ALN og går til fienden, men hvorfor disbande? Det får da være grenser. Irriterende dårlig spiller som engang ikke vet hva nukes er.

15 KvAmm3 ODA
Usikker på hvem du er, lo lenge å kjempet om 20 plass med deg tilbake i tiden, men kommet seg opp. Safe konto men vet dessverre ikke for mye om deg.

16 Lilleulven ODA
Lenge under angrep av OIM med Sondre på kontoen som vel ødela endel. Adlet seg opp på gråbyer og gitt Termi 2 nye frontbyer han kan stacke med noen titalls deffbyer.

17 FylleSamen Nice
Yay, her er jeg og Simen/Kvæna. Terrorduoen :D

18 Terminator ODA
Vært mye inaktivitet her, men Mangoo & co vet hva de gjør når de gidder.

19 R3L4X Nice
Her har vi Grimo og dual. Snille og ertende spillere som vet hva de gjør.

20 Summer Breeze ODA
Vet skjennerelt lite om kontoen anna en at den het Yasir før og har en dårlig spiller, i front mot TW-guiden så usikker på hvor lenge dere varer.

21 Fakenickern ODA
Her har vi en god spiller, men plages vel av mye inaktivitet for tiden.

22 Bjørnungen Nice
Ny spiller, aldri sett han før men gjør jobben sin i vest.

23 Herre Smurfe Nice
v18's gråbyhore

24 Vassendgutane Nice
Kontoen som har vært et mageplask siden start.

25 Creo ODA
Her har vi to spillere, begge to virker veldig cocky og slemme, mener de er de beste i verdenen. De dodger som guder og ser ut til å vite hva de gjør.


Da skrapte jeg sammen en top 25 liste, ikke vær for har mot meg :(
 
Topp