Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Hva har jeg gjort deg? Uansett er ikke jeg den eneste som spiller her.

Å drive seriøs mobbing er en ting som fort gjør deg mislikt blant andre personer. Mangel på evnen til å reflektere er også en egenskap du har som gjør det lett å mislike deg.
 

DeletedUser

Guest
Nice (yes) Mulig å komme med en topp 25 liste denne gangen? :p
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ganske så hurtigskreven, men likevel lang. Håper flere kommer med lister!
kos dere :)

1. Bexx
En enestående konto som fortjent ligger på rang 1. Grunnlaget ble skapt av Benja, og ble briljant videreført av skaatum, og senere Andreas. Virker som et bra duo med skaatum som den offansive og Andreas som den deffansive. Har holdt rang 1 i en lang periode, og har med sine 223 ODA erobringer gjort seg fullverdig fortjent til den. Topper også ODA listen. Virker til å være en relativt spredt konto som likevel har klart å holde et regelmessig press mot sine fiender. Vokser jevnt og trutt, og ser ikke ut til å la Nordlysets datter ta dem igjen! Dere er flinke ;)

2.Nordlysets Datter
En konto jeg har stor respekt for. Er positiv, utrolig klok og reflektert. Holder et enormt aktivitetsnivå og virker til å ha noen veldig effektive rutiner. Rebell vet hva hun gjør og svikter aldri. Har 125 erobringer mot våre fiender, og har vært sentral i krigen mot det nordlige DOF. Vil med tiden anta at det vil komme enda flere adlinger fra denne kontoen, og etterhvert en større økning ODA.

3. Bermuda
Består av disse karene Stephan-Torjus-Håkon. Stephan har vært min dual, og har godt med erfaring. Torjus vet jeg ikke hvem er, mens Håkon har jeg hørt har gjort fin suksess ved tidligere verder. Dette må kanskje være den mest aktive trioen på v18. Står med 802 prestasjonspoeng. Noe som er 312 mer enn 2. plassen. Har 89 raner medaljer, som igjen bekrefter at det holdes et ekstremt aktivitetsnivå på disse gutta. Har 90 erobringen i krigen, og ligger på rang 3. ODA. En konto vi har sett på som ekstremt offansiv, og med sin størrelse -en stor trussel. Om han rekker det, ser jeg et rang 1 potensiale her. Lykke til videre!

4. Three Are Legend
Henrik og Morten sitter her nå. Tidligere axels og kristian som nå sitter andre steder. Den opprinnelige trioen Kristian-Axels-Henrik var over tid de store navnene alle snakket om. Hadde rang 1 ODA lenge, og flere DA medaljer på en uke var en realitet. Har altså en fantastisk fortid med 104 erobring i krigen så langt. Har måtte lagt seg litt på bakpå etter at fronten stadig vokste, og har til nå taklet OIM's utrolig bra. Nå som Morten nylig kom inn skal det ikke bli lett heller. En utrolig viktig konto, som har motivert opp sine stammefrender med sine mange adlinger!

5. Magic Dude
Ole! Stammens hovedleder gjennom tidene. Er en flink diktator når noen må sette foten ned, og ofrer seg til det maximale når det kommer til kontovakter. De siste to månedene har Ole motivert og engasjert stammen, og setter seg selv til stor respekt. Etter hans fravær tider i høst han han virkelig reist seg som en GUD. Kom seg raskt opp på 5.plass og begynte comebacket sitt i desember da han slaktet Berserkfolla, og etterhvert mot Fyllesamen. Har samtidig mistet en del byer, som jeg tror han vil ta tilbake når tiden er inne :)

6. Bacardi Razz
Her sitter vel Roger, som jeg har hørt at er en veldig dyktig spiller. Står med hele 260 fiendtlige erobringer, som er veldig sjokkerende i forhold til hans ODA som bare er 13 mill (i krigen). Fikk mye gratis byer fra fredrikerkul kontoen, noe jeg tror forklarer det store tallet. Virker til å være en veldig effektiv adler. Har god ODD, og virker til å ha forsvart seg forholdsvis godt. En farlig og viktig bruker for OIM.

7. babaganoosh
En lenge ufarlig og mindre bakgårdskonto. Fikk i høst enorm fremgang, og kom seg etterhvert opp på listen. Har ryddet rimmen effektivt, og alltid hatt en jevn og fin vekst. Har etterhvert også sneket seg frem den vestlige krigsfronten hvor han de siste 2 månedene har snust på Afroki. Er vist Jon som er styrer skuta der, og vet at det har vært 1-2 til der. En konto som i fremtiden kan få et viktig preg på den store krigen som er på gang i vest. Har mange medaljer og en ok+ ODA.

8. Timtom
Kristian og Jogge som kjører showet her. 2 veldig dyktige og aktive personer. Forholdsvis lav ODT, og ikke så mange adlinger. Men da må vi ta med i beregningen at dette var en veldig passiv konto en tid tilbake. Timtom vil ha stor innflytelse i den nordlige krigen i fremtiden, og viste for 1-2 uker siden at den offansive kraften fra denne kontoen med tiden vil vise mer av seg. Tok 13-14 byer på samme sekund fra Fyllesamen, og har derfor fått bevist sitt potensiale. Denne kontoen har enormt med aktivitet, og enormt med adelsmenn. Jeg tror det vil eksplodere her om ikke lenge.

9. RaM77
Her sitter Ann. En reflektert, dyktig og utholdende dame som har vært med på mye her på .no. Var min fiende på v14 hvor jeg husker hun gjorde stor suksess til slutt. Har 55 fiendtlige adlinger, og tapt 1 by. Har hatt jevn og fin vekst, og en brukbar ODA. Fremstiller seg som en flink lederskikkelse, og har mye fornuftig å komme med. Jeg tror RaM77 med tiden vil vise seg å bli en viktige late game konto for oss.. Vil etterhvert komme seg høyere opp på listen om dem ønsker det. Stå på videre, Ann!

10. Why So Serious?
Har 71 adlinger i krigen, og har en relativt høy ODT. Skal, til tross av det store presset, si seg fornøyd med hvordan han har forsvart seg. Dette er også en av våre sentrale kontoer som bidrar med deff og nukes der det trengs. Står opp som forbilde blant våre litt mindre brukere der borte, og vil nok med tiden vise mer av sin effektive side.

11. Decrepitus
Her sitter jeg sammen med Mikkel (burn). Vi koser oss veldig, og liker å krige mot vår nabo Mickey n Mallory.

12. Skyrroz
En stor og hurtigvoksende konto som ikke må undervurderes. Jeg liker eieren der, som virker veldig dyktig. Er foreløbig til å skjønne en mellomleddskonto som hjelper til med deff og litt nukes. Eieren er hyggelig, og svarer meg alltid. Aktiv som søren, og kan med dette tempoet komme seg enda høyere på listen.

13. Jon Snow
En konto som virkelig har reist seg. Hadde en enorm fremgang i desember da Aleks kom inn her. Aleks har vært sentral i våre aksjoner mot DOF, og har på eget initiativ og innsats vunnet til vanvittig mange byer på en kort tidsperiode. Kontoen står med 206 adlinger i krigen, og har en fin ODA rangering. Det er vell opprinnelig 3 stk på kontoen her nå, alle flinke og strukturerte, men aleks skal ha sin del av kaka for det han har gjort i krigen de siste 2 månedene. Stå på videre, har virkelig troen på denne kontoen kan vokse enda mer i den grad han har gjort! ;)

14. Bodyguard
Chris og Trygve. En konto som i motgang og medgang har holdt seg til en fin plassering på lista. Er en del av leder kjernen vår og har mye fornuftig å komme med. Er en viktig brikke i den nedrivelsen som foregår mot Fyllesamen og har til sammen erobret 131 fiendtlige byer i krigen. Fikk seg en nedtur mot Bermuda, men har reist seg igjen, og går stadig opp i poeng. Har en fin fremgang, spesielt den siste måneden. Ser frem til presser på videre Chris. Dere gjør det glimrende!

15. Mickey n Mallory
Er vell Vivaldi som styrer showet her nå, med de to andre som slaver. I den store helhet har jeg et godt inntrykk av disse menneskene. Har utvekslet litt prat med dem, og jeg ser på måten dem trer frem at dette er mektige lederskikkelser. Står med 216 erobringen, og ligger med det på 3.plass over flest erobringer. Har adlet veldig effektivt, og klart å dratt med seg slave spillerne bak seg til å nuke for ham når deathstroke gikk under. Av de 216 erobringen vil jeg si mye har vært gratis byer. She wolf og deathstroke. Alt i alt kan jeg bekrefte at dette er en solid konto. Du forsvarte deg bra mot meg her forleden, og snipet som bare juling.
Lykke til videre! :)

PS:Men du må lære deg å ikke forsvare deg med nukes..
42c96a9824deaadd132356c22dc4aaa7.png


16. Dilligas
Her sitter Patrick(Bohic) som jeg alltid har hatt et herlig forhold til. Dette er en ultra hyggelig og ekstremt dyktig svenske. Vil han, så kan han. Jeg har stor respekt for han, og det virker som han har funnet seg til rette i ODA. Jeg tror denne kontoen raskt vil komme opp på listen. Adler utrolig effektivt.

17. Three Are Not Legends
Akkurat nå husker jeg ikke helt hvem som sitter her, men mener å huske at Henrik fra Bangosteen (v14) fremdeles er her. Jeg ser på denne som en farlig konto. Når han først adler er det ofte fiender. Har 113 erobringer fra fienden, og en relativt høy ODA score i forhold til poengsummen. Blir spennende å se hvordan det går her..

18. Mount And Blade 1
Her sitter en av mine favoritter, Geir, sammen med Marcus. Geir har jeg spilte med tidligere, og er en ekstremt dyktig og aktiv spiller, men ikke veldig pratsom alltid. Han farmer som en slave, og er garantert en av de mest effektive enkeltpersonene vi har i v18. Marcus tror jeg også kommer til å trives på MAB1. Har vært flink med rensking av rim, og hatt god vekst. Har bidratt med nukes mot Majestee og MnM, og har nå etterhvert begynt å skape seg en front nede i sør hvor han kommer til å rævkjøre det som kommer i hans vei. Har ambisjoner, er voksen og stiller alltid opp for naboene sine. Har et bra samarbeid med Pilgrim som er IRL venn av han. Blir spennende å se hvordan disse sørlige kontoene våres gjør det. Jeg er veldig takknemlig som får være nabo med dere! (clapping)

19. Afroki
Selveste ODD-kongen. Fabi og Ole-andre. Disse fortjener hyll. Har holdt seg kompakte gjennom de siste månedene med press. Valgte istedenfor å forsvare seg å adle byer fra majestee heller. Dette er altså en offansivt og deffansivt farlig konto. Gikk nettopp ned fra tronen på ODD rangeringen, men vil garantert ta den igjen. Holder et flott aktivitetsnivå og har motiverte og hyggelige karer som styrer showet. Har til tider mistet mye byer, men alt i alt har dem gjort en enorm innsats, og har tross alt 116 adlinger fra fienden. Jeg ser frem til å samarbeide videre med dere og setter pris på at dere holder vår vestlige front i den stand som den er!

20. Zara
Her sitter Jorun. Er ikke så veldig pratsom, men gjør en veldig sentral jobb i både øst og vest. Nuker som bare juling, sender rapportene videre og sender deff til der det er behov. Holder en jevn og fin vekst, og svarer alltid hyggelig og disiplinert vær gang jeg spør om noe. Dette er en sentral konto for oss, som jeg tror kan komme inn i bildet i større grad enn den er nå. Blir bra dette!

21. Dora the Explorer
Her sitter mine kjære naboer, Fosi og Whoop. En farlig kombinasjon bestående av aktivitet, sinne, gode timinger og mye trolls! Har i det lange løp holdt fronten mot OIM. En viktig konto for oss i sør-vest, og står med 59 erobringer i krigen. Har en relativt høy ODA, og har forsvart seg bra i fronten mot MnM. Jeg tror disse gutta har enda mer å gå på, noe tiden vil vise..Var til de grader uheldige (lojalitet) mot MnM for 2 uker siden. Jeg digger dere, til tross for våre intense diskusjoner inniblant. Ser frem til å regjere dette området vårt de neste månedene <3

22. Mangito
Deg vet jeg ikke så mye om. Du har en haug med blodstacket byer midt i clusteret mitt som jeg snart kommer til å ta, men du har en fin vekst og henge godt med blant de større gutta. Ser ut til at du prøver å snike deg inn under oss langs rimmen. Ønsker deg lykke til videre i gamet!

23. onkelskrue
Har såvidt pratet litt med han her. Virker som en dyktig og aktiv spiller. Slik jeg forsto det var det en eldre kar, som kanskje mangler litt erfaring..? Likevel har du gjort det bra der borte, og det ser ut til at du har utgjort mye av drivkraften til dine naboer i DOF. Kommer med noen fiende adling av og til, 45 byer tatt. Ok det :) men om du vil holde ut til slutt får tiden vise..

24. The Lonely Wolf
En i utgangspunktet stor konto. Vet ikke hvem som sitter her men kan se at dere har 78 erobrede byer og lite tap. En god statistikk med andre ord. Virker som du har en del byer i bakgården, og hjelper mye til med deff. Vi får se om du har med å gå på..

25. Solan
Vet heller ikke hvem som sitter her, men virker til å være en konto som bidrar i form av mye deff. Har vell en del byer safe, og lav ODT og ikke mange krevende adlinger. Har fjernet spillere langs rimmen, noen må jo gjøre det også..


- Decrepitus
 

DeletedUser

Guest
Shit, var visst feil tidspunkt å ta en tur ut av topp 25 nå :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Flott liste :)

Er det ironi at du kaller meg skaatum, eller hva er greia? :hmm:(giggle)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Her kommer min "strålende" liste. Merk: Jeg vet ikke så fryktelig mye om absolutt alle spillerne. Så blir nok ikke skrevet så mye om alle.


1 - Bexx
Vell... her sitter nå jeg og Skattum. Synes vi har klart oss bra når vi kom på kontoen :)

2 - Mr.and Mrs.Smith
Byttet navn igjen ? Jaja, men ! Har ikke støtt på mot dere enda, men har lagt merke at dere adler en del av DOF........ og at dere adler noe helt sykt når dere gidder, hehe. Hadde 1. plassen en liten stund. Menmen. Vi for nok se mye mer til denne spillern fremover.

3 - Bermuda
Her sitter Torjus, Stephan og Håkon. Tre svært gode spillere. Blir spennende å se hvordan de vil klare seg fremover. Spesielt tanke på hvor stor front dem har fått nå. Lykke til gutter ! :)

4 - Three Are Legend
Her sitter vel Henrik og Morten (Xandor) ? Denne kontoen har vært under hard press fra OIM i det siste. Tapt en del byer.

Henrik er tilbake til våren har jeg skjønt. Om Morten finner til god formen han hadde på v1. Så kan dette bli en svært vanskelig konto å ta byer fra. Vi for bare vente å se :)

5 - magic dude
MD, kjære MD. Vi hatt våre kamper i det siste. Morro var det også.

Men uansett. Alle vet at MD er en svært god spiller. Når han gidder såklart, men synes du er i overkant glad i nattadlings forsøkene dine. Er du seriøst på 24/7 ? :S Så måtte erte deg litt på forumet, hehe.

6 - Bacardi Razz
Her sitter selveste Roger. Også en spiller jeg lurer på er på 24/7. Menmen ! Han har forsvart seg meget bra de gangene han har blitt angrepet, men også er du en herlig fyr når du gidder å være KV for meg på nettene.

7 - timtom
Denne spillern vet jeg dessverre svært lite om. Det eneste jeg vet er han angriper Fyllesamen og Heartbreak.

8 - babaganoosh
En svært stille spiller. Gir ikke så mye lyd ut av seg. Så er ikke så mye å si om denne spillern.

9 - RaM77
Du er i alle fall mer kjent for meg enn de 2 siste. Du var vel på v14 i Myth ? Hørt mange har snakket mye positivt om deg. Tviler jeg heller ikke på :)

10 - Why So Serious?
Aiai.... WSS gikk på en blemme for to dager siden. Mot selveste Kolberg. Skjønner ikke hvordan du klarte det, menmen. Alle gjør feil iblant, men har som sagt fått en brukbar front mot WSS. Blir spennende å se hvordan det blir å krige mot deg etter at KH er adlet bort. Gleder meg litt.

11 - Decrepitus
Nå er det deg ja. Den ene spiller her er vel Legenden ? I så fall husker jeg deg fra v14. Ledern for TH. Også en god spiller.

12 - skyrroz
Nei nå blir det tøft. Har ikke aning på hvem som er her. ODA spiller kan man trygt si. Og det er alt jeg har å si.

13 - Dilligas
Tidligere DOF spiller dette... før han dro til ODA. Etter det jeg har skjønt spiller en svenske her (Bohic). Altså enda en spiller jeg husker fra V14. Spilte vist fra Iphonen sin der. Snipet, angrep, stacket.... Noe som er mildt sagt imponerende.

14 - Jon Snow.
Eneste jeg vet om denne kontoen er at det er en som heter Aleks her. Ser at du har en front mot Bermuda. Blir spennende å se hvordan det vil gå.

15 - Bodyguard
Kriget litt mot deg på høsten. Likte å snipe han. Nuket vist hele clustert hans når han var på hytta. Snakk om bra taiming, hehe.

16 - Mickey n Mallory
Begynner å bli lei av skrive lista nu :/ Jaja. Her sitter de 2 spillere (Orker ikke å nevne navn da dere sikker vet dem selv). Dem har adlet en del ODA byer samt forsvar seg en del. Klart seg bra også.

17 - Three Are Not Legends
Her sitter Thor og Marco. Thor er som sagt svært hekta på fifa, COD osv... Han er svørt oppslukt i Ultimate Team. Hver gang jeg prøver å snakke fornift til han. Så babler om han har fått Messi, Neymar osv.. :/ Men ellers har han hjulpet meg meget bra mot WSS og KH. En herlig spiller å ha med.

18 - Mount And Blade 1
Jaaaaa.... hvem er du da ? Tenker så det knakar.. men har ikke noe å si om det :/

19 - Afroki
Nye ODD kongen. Hørt at den ene spillern her er Fabi. God spiller i alle fall :) Forsvart seg svært godt :)

20 - Zara
Har aboslutt null peiling

21 - Mangito
Vet ikke noe.... :D

22 - Dora the Explorer
Ja... Kan trygt si at dette her er en "hatet" konto. Trenger ikke å gå i detalj.

23 - onkelskrue
Første DOF spillern :D og..... mer vet jeg ikke.

24 - The Lonely Wolf
Enda en OIM spiller... Ligger nede sør antar jeg.

25 - Heartbreak
Endelig. Her sitter selveste Martin. Forsvarer seg godt mot MD og Timtim for tiden. Men uansett. Vi kommer nok til å se mer av Martin fremover. Da han er ei meget god spiller. Blir gøy se han mot MD fremover :)


Endelig ferdig.... Ble litt tynt på slutten, men var pga jeg var lei... og mangel på kunnskap om resten. Ikke den beste listen, men er nok ikke så farlig. Håper på at flere slenger seg på :)
 

DeletedUser

Guest
4 - Three Are Legend
Her sitter vel Henrik og Morten (Xandor) ? Denne kontoen har vært under hard press fra OIM i det siste. Tapt en del byer.

Henrik er tilbake til våren har jeg skjønt. Om Morten finner til god formen han hadde på v1. Så kan dette bli en svært vanskelig konto å ta byer fra. Vi for bare vente å se


Formen er der. Er ikke lett å hoppe rett inn på en konto du ikke kjenner som er under så mye angrep. Men får mer kontroll for hver dag som går. Dere har tatt 7-8 byer siden jeg tok over, men da må du også se på antall tog dere sendte.

aj6WqZx_700b.jpg
 
Topp