Topp 25 - Spillere

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dårlig oppførsel så du har plutselig blitt voksen og ikke et barn lengre på noen uker. For noen uker siden husker jeg hvor douchebag du var og hvor mye dritt du slang, men er bra du har vokst opp :)

Har du noen problemer? For du sprer jo bare faenskap...
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Kjeder meg, og ingen andre tar å skriver en liste, så da får jeg gjøre det! Håper folk setter pris på den :)


1. Bexx

Skattum & Andyzz(Deff Master Andreas?) som sitter her, om det er samme Andreas som spilte på Red Wooder i en periode er jeg usikker på, samme med Skattum, har ikke mye kontakt med dere, så vet fint lite om hva dere bedriver, men dere har overtatt Bexx fra Benja, og holder godt driv, synnes det er et minus at dere sendte alle nuksene deres på en av she wolf sine stackede byer fordi dere ikke likte nukeoppsettet til Benja, (kan godt være feil, men ble fortalt det) Men dette er en storstor konto for OIM; og bra dere fikk gode eiere, dette er nok en konto som blir mere og mere sentral jo lengre ut i verdnen vi kommer, ikke massive fronter som noen andre kontoer i den øvrige delen av top 25 har, men det gir gode farming muligheter, og masse små rim spillere å spise opp. En konto jeg tror dere stortrives med å spille på.

2. timtom

Robert, en ukjent kar for mange, inkludert megselv, en spiller som liker å holde en lavprofil, men veldig delaktig når han bes om det, en knallgod spiller, mener å ha hørt han spilte travian før v18, som er antagelig der han har fått basicsene fra, og skjønner selve "konseptet med TW", han er jo nabo'en til MD; så antar han har fått endel tips og opplæring derifra, når det måtte være behov for det.
Offansivt og farming messig en knall konto, ODA's svar på Bexx, en konto på rim med tilgang til front, masse off, masse adels, og en herlig bidragsyter!

3. Ehornes

Enda en stille, men aktiv spiller i ODA; som kom inn da ODD ble oppløst, enda en halvrim konto, som ikke akkuratt fighter alt for hardt for byene sine, men han meier nå ned DOF; så hvem skal vel klage over hva han adler, sålenge det er fiendebyer, er alle untatt fiendene fornøyde, som timtom, er han stille, men delaktig og jobber knallhardt solo og sammen med andre får å få jobben han blir tildelt, gjort ordentlig og bra. Flott konto, fin(e) person(er) :D

4. Three Are Legend

Whohow! Det er meg :D Og Henrik....og Kristian....

Skal ikke si for mye om megselv, untatt at jeg er Axelz, og den stolte kontoeiern av 3AL. Så da får jeg snakke litt om mine 2 duals istede.

Henrik, er den matematiske lille nerden på 3AL, som sitter å finner ut nye ting dag ut og dag inn, alltid gøy med en liten magiker, han er også kjent for sine gode guider, og antagelig en av .no's beste deffspillere, så lært mange gode knep av han på den fronten, farming derimot, og andre ting som handler om å gidde, lar han heller Kristian ta seg av, Kristian er den som drar kontoen når jeg sover, det er en av de mest komplette spillerne, med kanskje den største pågangs viljen jeg har sett gjennom hele min tid på TW; dette er en spiller som kan mestre ALT; en spiller som flytter fjell om han vil, og som er like blid som dagen er lang, og som aldri sier nei til å ta nattevaktene jeg ikke kan ta, og Henrik ikke gidder å ta :D (Henrik er lat).


5. Melkerull

Nå vet jeg ikke hvem som spiller her lengre, Magnus først, så var Gard innom en tur, men nå vet jeg ikke lengre, så kan ikke si så alt for mye om denne kontoen, den har aldri fått noe stort press på seg, har en følelse av at om den hadde gjort det, hadde den vært borte nå, men man vet jo aldri, jeg vil gjerne vite hvem som spiller her nå, kontoen virker ikke spess aktiv, så mulig det er KV rotasjoner som skjer for tia :)


6. Fredrik og Dani

Gammle Mary Kay, er blitt F&D, Fredrik tok steget opp da Sindre bare stakk, og med massiv hjelp fra sin nye dual Dandel, fikk de snudd den negative trend, jeg har sittet å hørt på de ekstreme kjærlighets historiene til Fredrik, og jeg har en følelse av at disse folka er forlovet og venter snart barn nr. 2, neida, dette er en kjempe god konto, med massiv front, som de klarer å holde bra for øyeblikket, ikke veldig imponert i starten, men de overbeviser nå, og er påvei tilbake til der de var før aksjonen de fikk mot seg.


7. Magic Dude

Et av de mest kjente navnene på .no og en av de beste spillerne på .no, tiden er det eneste som holder han tilbake for øyeblikket, men tiden kommer ganske snart tilbake, og da er OIM i nord borte på en uke. MD; er drivkraften i ODA; som hjalp ODA å reise seg, og ta rank 1. Synn MD ikke kan ta rank 1 selv, fordi den skal nemmelig 3AL ta, men slapp av MD; du er en veldig god nr. 2 :D

8. Lilleulven

Stian og Aslak, en knall god combo, som sammen slår K.O på sine motstandere, en konto som snart blir vegg i vegg med 3AL, da vil jeg tro det blir mye gøy vi skal klare å finne på. Dere har et veldig spredt cluster, og mange fronter å kjempe på, så det må være litt kjipt å flytte rundt på adels hele tiden, men dere ligger jo som rank 8, og gjør det bra på fronten dere fokuserer på, keep up the good work!


9. RaM77

Mamma-Ann og Christian som er styrer denne skuta, Ann er som sagt min TW mor, og stopper meg midt i farmingen får å passe på at jeg rekker å gjøre lekser, spise mat, ta medisiner og lignende ting som mødre generelt gjør, samtidig, som hun glemmer eller utsetter ting, som f.eks denne top 25-lista du har lovet dyrt og hellig at du skulle skrive, den kaken du lovet å bake og den klemmen du lovte å gi (hug)

Christian er koselig, men han er ikke faren min :trist:


10. Herre Smurfe

Jeg gir deg ikke PP for at du skal stemme på meg på TW-champ v18 Thor....unnskyld :(

Denne kontoen er vel en av veldig få som har vært aktive så og si hele v18, og trivelig type som sitter her :) Han passet på Krokanrull i en periode, og snipet togene mine :( Men, det går fint, jeg fikk tatt litt også, så klager ikke. Du er flink, kul og snill (hug) du kjører på mot WSS, pass på, får han kommer til å slå tilbake også :)


11. Mickey n Mallory

Kristine + en eller to til som sitter her? En konto jeg mista all respekt for da de kjørte dobbelspill med Nice og ODA; det er et spill, men det er ganske rart at du/dere skal klandre folk for å være umoralske, når dere spiller skittent selv, uten å innrømme det, men bare bytte tema hver gang, og fortsette deres kjente "blamegame". Du har adlet endel på innaktive she wolf, ganske sikker på at du er storfornøyd med det, uansett skal ikke klage for mye på deg/dere, du er jo saklig til tider og en dyktig spiller.


12. Bodyguard

Chris & Trygve som spiller her, det er en aldri så liten aksjon mot Bodyguard for tia, men Chris er ekstremt god spiller, og det blir nok minimale tap fra hans side, kjempe spiller, veldig god i ledelsen, masse gode innspill, og ekstremt hjelpsom, av en eller annen grunn har han også blitt med på "the hate axelz train" som bygges opp i ODA; der alle klager over hvor god jeg er, jaja Chris, ikke alle kan være like flinke som meg <3

13. Fiskars

Der var du oppe igjen ja! etter å ha tatt halen mellom beina og flyktet fra MD og til rimmen har du vokst deg stor igjen, og er nok en god støttespiller for OIM; spyr ut deff til frontene, vet ikke hvor gøy det er å sende langdistanse nukes (om du gjør det da) fint for deg at du er oppe i toppen igjen, vet dessverre ikke så mye om deg, men sånn får det bli :(

14. FylleSamen

Olvedn som spiller her i rykk og napp, en kjempe kar som jeg har hørt mye bra om, og som kan gjøre ekstremt mye bra når han først gidder, har også hørt at mumle og are var en tur innpå her(?) vet ikke om de fortsatt befinner seg der da. Der kjørte jo for fult på Fredrik i en periode, da så man jo hva som befinner seg på denne kontoen, det var ikke et pent syn å se hvor mange biter av han du/dere tok da

15. Why So Serious?

Bunny som spiller her, en knall god kar, en hyggelig bromigo, en morroklump. de aller fleste vet hvem bunny er, og hva han kan. Jeg har ikke fått se han i aksjon dessverre :( men at han er en person med massive kvaliteter kan ingen legge skjul på, de som ligger i front mot han får nok å gjøre de neste ukene


16. king hakon

Mo-kve som bare er aktiv på skype når han er på fylla, og da sender oss alle 40 linker til dansejukeboks klipp fra 1993 for deretter å fortelle om den smude dama han har dratt med seg til køys, uansett er Morten en merkelig og trivelig type, en god spiller og en utmerket team-player. Fått inn en bra dual også, men husker ikke navnet hans :/

17. Krokanrull


Rooooooooooojeeeeeeer <3 barbarkongen, som aldri sover :( han gidder vist å gjøre endel for tia, og da er han en farlig fyr og barbarene er nok utryddningstruet atm. Nja,også prøvern og adle ned morten, og tok mye på en natt, men morten får tatt endel tilbake. Men Roger er en viktig og sentral spiller for OIM om de skal lykkes på v18.


18.KvAmm3

Kjempe konto som fighter OIM på alle kontoer, sjuke folk med sjuke skills, denne kontoen her går nok fort opp i ranksene i fremtiden, kjempe kos folk, aktive folk som hjelper til når det trengs, mere trengs det ikke å si, denne kontoen snakker for segselv :D


19. Terminator

Ole, min gode venn Ole, vi har det mye gøy av å ligge som naboer, smashet nylig ned muffin, det er deilig at du alltid er online når jeg er det, stortrives ilag med deg, og som det ser ut nå, kommer samarbeidet vårt til å vare verden ut, du er en knupp av en spiller, adler og nuker, og gjør alt som det skal gjøres, så bra som det kan gjøres. Good Work Brobean <3


20. Zara

Enda en stille spiller i ODA; men hun vokser mest på barbarer for tiden, men hun har faktisk aldri mista en by, det er ganske kult. Men har ingen spess front, så er en god støttespiller som bidrar der det trengs, når det trengs.

Kan for lite om de siste 5 til å si noe meningsfylt om dem, så blir bare top 20 fra meg, beklager
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
18.KvAmm3

Kjempe konto som fighter OIM på alle kontoer, sjuke folk med sjuke skills, denne kontoen her går nok fort opp i ranksene i fremtiden, kjempe kos folk, aktive folk som hjelper til når det trengs, mere trengs det ikke å si, denne kontoen snakker for segselv :D

Thankyou + flott liste (kyss)(hug)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
1 Bexx OIM
Jo og Andreas, ekstremt gode begge to og kjører lasset.

2 timtom ODA
Gråbyer og innadling

3 Ehornes ODA
Gråbyer og innadling

4 Three Are Legend ODA
Nuking og Gråbyer + Axelz

5 Melkerull OIM
Stephan(o) sitter her og nuker Korka Ferdrik og stakkars Dani

6 Fredrik og Dani ODA
(puke)

7 magic dude ODA
Grei spiller som er grunnen ODA er hvor den er.

8 Lilleulven ODA
Stian (stikke av når det er incs) og en iherdig fyr her.

9 RaM77 ODA
Forumklageren...

10 Mickey n Mallory OIM
2 flotte spillere som elsker adle ODA

11 Three Are Not Legends OIM
Her spiller Henrik, norges om ikke verdens beste offsyndrom. Han har drept alt han ser gjennom hans kusine EBOLA og snart vil han erobre v18 med en blå smurfesykdom ilage Thor...
Samt Henrik er verdens beste TW spiller hint hint

12 fiskars OIM
Liker fisk og gjør comeback mot bl.a ODA

13 Bodyguard ODA
Spredt noobcluster!

14 Why So Serious? ODA
Værre en ram77 på klaging...

15 king hakon ODA
Rim, rim og mer rim

16 FylleSamen OIM
YOLO

17 Krokanrull OIM
Mmm... Roger (clapping)

18 KvAmm3 ODA
Han her fortjener en i fjæset (macklemore duden) han andre er sikkert hyggelig

19 Terminator ODA
Inaktivinator

20 Zara ODA
Gråbyhore


Jallaliste for kun å irritere, jo nettopp ODA! Im out :cool:
 
Sist redigert:
Topp